-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εγώ πάντως είδα ότι στο San Remo έτρεχαν και τα WRC τους (Focus, C4 κτλ.) με νούμερα > 200. Δεν βαθμολογούνται στο πρωτάθλημα αλλά στο κύπελλο (ό,τι είχαμε και μεις όταν μπορούσαμε να έχουμε ξεχωριστά κύπελλα-πρωταθλήματα).κανανε για ακριβως τον λογο που λεω,ΑΛΛΟΝ ΑΓΩΝΑ ,αλλο ωραριο,αλλη εκκινηση,κλπ κλπ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
το eurosport εδειχνε τα σουπερ και δεν ασχοληθηκε με τον αγωνα του κυπελλου,που περναγε αλλη ωρα.....(ειτε νωριτερα ,ειτε αργοτερα απο τις ειδικες που εκανε το irc)
υπηρχαν αλλοι χαρτες κλπ....ολα αλλα!(κοινα σημεια ηταν οι τοποι,αλλα ο χρονος ηταν αλλος!) -
Καταλαβαίνεις ότι υπό τις τρέχουσες συνθήκες αυτό δεν είναι ρεαλιστικό...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Καταλαβαίνεις ότι υπό τις τρέχουσες συνθήκες αυτό δεν είναι ρεαλιστικό...μα στην ελλαδα δεν εχουμε wrc.(εχουμε Α8 που τα ειχαμε καταργησει)...οποτε ποιο πραγμα δεν ειναι ρεαλιστικο?
-
Το να τρέχουν τα Α/8 ή τα WRC (έχουμε 4 WRC, δύο στην Αθήνα, ένα στην Πάτρα και ένα στην Κρήτη) σε 'άλλο' αγώνα, χώρια από τα άλλα, για να μην τους κλέβουν προβολή κτλ.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το να τρέχουν τα Α/8 ή τα WRC (έχουμε 4 WRC, δύο στην Αθήνα, ένα στην Πάτρα και ένα στην Κρήτη) σε 'άλλο' αγώνα, χώρια από τα άλλα, για να μην τους κλέβουν προβολή κτλ.ε,καλα εννοειται,δεν νομιζω να το σκεφτηκε κανεις αυτο το πραγμα......απλα λεω οτι οντως 'κλεβουν' την οποια προβολη,αλλα ναι σιγουρα πιασαμε λεπτομερεια......
-
Τέλος πάντων, η ουσία είναι ότι ένας 'χεράς' με σοβαρή εμπλοκή μπορεί να φέρει/φτιάξει ένα καλό Α/8 15ετίας και να τα 'σηκώσει' όλα (στο σημείο αυτό βέβαια μία ενδιαφέρουσα ερώτηση είναι γιατί προτίμησε φέτος ο Λάμπρος να διεκδικήσει (και να κερδίσει) το πρωτάθλημα ράλι με το 9άρι Ν/4 και όχι το 8άρι Α/8 )
Απο την άλλη όπως σωστά θα έλεγε ο scn αυτά είναι προβλήματα 'πολυτελείας', που καθόλου δεν απασχολούν τη 'βάση' του αθλήματος, η οποία παλεύει να τρέξει 2 αγώνες τη χρονιά με κανα 106 με δανεικά λάστιχα...
-
Βρε Νασο , μιας και τα παλληκαρια εδω θελουν να βοηθησουν το σπορ να εχει συμμετοχες με οτι εχει ο καθενας και να τραβηξουν τους θεατες που ψωφανε για κουκλαρες οπως λεει κι ο Γιωργης , γιατι να μην τρεχουν και τα LOTUS (αυτα τα αλουμινενια ) τα AUDI σαν του Τακη του Καμπυλη κι οτι μπορουμε να κουβαλησουμε φτηνο καλο και μπολικο και να γινει το ελα δεις και το κατσε ναρπαξεις ?
Αφου κι ετσι μπουρδ...λο ειναι οι κανονισμοι , θα μας πειραζε για να γινουν τριμπουρδ...λοι ? -
Απάντηση 1: Γιατί άλλο αγώνες και άλλο drift show ή GTCC (καθόλου δεν τα υποτιμώ απλά έχουν διαφορετική λογική και απαιτούν και αντίστοιχη αντιμετώπιση από την Αρχή, το ένα σημαίνει συστηματικότερη ενασχόληση και πιο μακρόχρονη προοπτική και το άλλο διασκέδαση της ημέρας χωρίς περαιτέρω απαιτήσεις)
Απάντηση 2: Γιατί να μην επιτρέψουμε να τρέχουν χωρίς cage και HANS και να δούμε πόσοι θα εμφανιστούν ?
-
Δεν καταλαβες , μιλαω για LOTOUS οπως αυτα που τρεχουν στην GT στην Γαλλια ,Ιταλια κ.αλλου στα ραλλυ , οχι πιστες ....
-
Ερωτηση απλά και μονο για την κατανοηση και διευκολυνση παρακολουθησης του θεματος.
Ηδη ο Νασος απαντησε την 'μιση ερωτηση' = 4 WRC
Ποσα ακομα ειναι τα Α8 και συναφή ανα την Ελλαδα και ποσα θα μπορουσαν θα θεωρηθουν 'ενεργα'. δηλ με δυνατοτητα να τρεξουν 'αυριο'.Κι ενα υποερωτημα.
Αν δεν τρεχουν 'καπου' τοτε αυτοι που τα εχουν τι θα μπορουσαν να τα κανουν?
( Ευχαριστω - απλά ρωταω για να καταλαβω καλυτερα τι διαβαζω χωρις καμια διαθεση εμπλοκης με το θεμα) -
Κατάλαβα... Η απάντηση 1 λέει ότι η τακτική 'φέρε ό,τι θέλεις και τρέξε να γουστάρει ο κόσμος' δεν σε πάει μακριά, φέτος ΟΚ αλλά του χρόνου τι κάνεις ? Θέλει περισσότερη στρατηγική από το 'φτηνό καλό και μπόλικο'. Παράδειγμα: τα BTCC στους αγώνες ταχύτητας ήταν 'φτηνά, καλά και μπόλικα' αλλά δεν πήγαν μακριά γιατί δεν μπόρεσαν να ενταχθούν σε κάποια στρατηγική ανάπτυξης. Κατά αυτή την έννοια τα παρομοιάζω με 'GTCC', μια χαρά δηλαδή αλλά για 'σήμερα', για αύριο τσου.
Από την άλλη βέβαια θα μου πεις, και δικαίως, ότι αυτά είναι πολυτέλειες και ότι αν δεν κάνουμε κάτι για το σήμερα δεν θα υπάρχει αύριο
-
Tα ...σαλουν μας ? να τα βαλουμε κι αυτα στα ραλια να εχει γουστο ?
Πες το ναι ...., ονειρευομαι ενα σαξο φτερο στον ανεμο (πουπουλο δηλ.)(θα παθεις πλακα οταν με ζυγιζεις και δεις 580 κιλα ? ) καραφουσκωμενο (μπαλονι γιεεε), με μια σιδεροστρα ναααα , ενα μοτερακι 190 ψωραλογακια με ενα καλο σαζμανακι να κυνηγαει τα αδελφα σαλουν -ατα και να γουσταρει ο λαος στο Παλλαδιο .................αντε να γινουμε κι εμεις Αγγλια που θελει η εξεδρα !!!
Το απορριπτης κι αυτο ?
..να και το μαπετ ηρθε απο κατω
-
Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, μήπως θα έπρεπε να βάλουμε αρκετό νερό στο κρασί μας, όσο αφορά της κατηγορίες?.
Αύριο χωρίς σήμερα δεν θα υπάρξει. Η εξέδρα αδειάζει συνεχώς, και δεν θα μαζεύονται μετά.
Α. -
Να πω το παραπονο μου
το Σαββατο που μας ερχεται ξεκιναει ενας αγωνας 24ωρος 1000 χλμ με...... 123 συμετοχές
86 αυτοκινητα
23 Μοτο ( για πρωτη φορά )
14 ATV ( για 2η φορά)Απο ολους αυτους τους συμετεχοντες εκπροσοπουνται οι ακολουθες χωρες:
Country Total
Greece 96
Bulgaria 18
Czech 3
Italy 2
Netherlands 1
Albania 1
Hungary 1
Slovenia 1Εχει 'διαφημιστει' στα μεγαλυτερα ξενα site ( για τα Ελληνικά ΔΕΝ το συζηταω προβαλουν ΟΛΑ )
τρεχει ακομα και διαφημιστικό τραιλερ στο πανελαδικής εμβελειας STAR CHANNELη προβολή απο την ΟΜΑΕ ΠΟΥ ειναι?????
-
Με αφορμή λοιπόν, το Ράλλυ Παλλάδιο, θα έπρεπε να προταθεί, ορισμένες'παλαιοληθηκές' μ@λ@κίες... να σταματήσουν να υπάρχουν σε επίπεδο κανονισμών.Επιπλέον θα πρέπει απο εδώ και πέρα οι Λέσχες, να καταλάβουν και να αισθανθούν την ευθυνη που εχουν απέναντι στον Οδηγό αλλα και απέναντι στους ΘΕΑΤΕΣ.
Ειδικότερα θα αναφερθώ σε δύο-τρία σημεία:
1ον, Να σταματήσει επιτέλους σε επίπεδο κανονισμού, να ειναι υποχρεωτικό, να κολούνται τα αυτοκολλητα του αγώνα αλλα και των χορηγών πριν το Τ.Ε.Εγινε μεγάλο θέμα με αυτό στον ΤΕ και ειχαν και ειδικό ανθρωπο, ο οποίος ελεγχε αν τα αυτοκόλλητα ειναι κολλημένα, αλλιώς δεν σε αφηνε να μπείς για ΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΗ...Να αναγκάζεις ορισμένους οι οποίοι θα γυρίσουν και σπίτι τους με το αγωνιστικό τους, να εχουν κολλημένα τα νουμερα και τους υποχρεωτικούς χορηγούς, και να διασχίσουν την Αθηνα, Παρασκευή Απόγευμα.Αισχος...
Εκτός βέβαια, εάν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα είναι ασφαλισμένα απο την Παρασκευή, δλδ ισχύει ο Αγώνας και ολες οι απαλλαγές απο την Παρασκευή του Τ.Ε... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΤΑ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ...οχι για να μας αναγκάζουν να καταιβένουμε στην ομόνοια με αυτά.2ον, η Αδιαφορία οργανωτών και Πλοηγών... και αυτοκινήτων ασφαλείας...
Εγινε ενα συμβάν, που εντεχνα 'εξαφανίστηκε' μεταξύ ενώς αυτοκινήτου και 6,7 θεατών...αφού η οργάνωση σκόπιμα ερριξε ολο το βάρος στο ατύχημα με τον Χαλιβελάκη...
Το γεγονός είναι οτι τραυματίστηκαν θεατές απο μια εξοδο αυτοκινήτου σε αλλαγή 'πορείας', οι οποίοι κάθονταν σε επικύνδυνο σημείο...
Το πλήρωμα, δεν μπορεί ακόμα να συνέλθει ψυχολογικά... και ΚΑΝΕΝΑΣ απο την οργάνωση δεν ασχολήθηκε να του πεί προφορικά εστω, ενα συγνώμη για το μεγάλο σφάλμα που εκαναν...ΑΠΟ ΤΥΧΗ δεν εγινε οτι και στη Ριτσώνα...
Εγώ δεν καταλαβαίνω, ποιος ήταν ο πλοηγός, ποιοι οι υπεύθυνοι ασφαλείας και γιατι δεν απομακρύνθηκαν οι θεατές απο αυτό το σημείο...πρίν την εκκινηση της ειδικής...και επειδή η απάντηση είναι γνωστή...,το λιγότερο που θα τους αρκούσε ειναι μια μουντζα για την ασχετοσύνη τους και την επιπολαιότητά τους.
Νικόλα, οσο και να είναι φίλοι σου, δεν πάουν να είναι απαράδεκτοι με τους συνεργάτες που επιλέγουν...
Την ίδια παρα πολύ ευκολη αποψη, 'ιωθέτησαν' και στο πλήρωμα και οταν το συζήτησα με τον οδηγό, με ειπε Κομουνιστή...Αλλα αργότερα που το καλοσκέφτηκε εφυγε τσαντισμένος...Γιατι πολύ απλά, του είπα οτι αν ημουν στην θέση του, θα είχα κρεμάσει ολη την οργάνωση και τους πλοηγούς, στους φοίνικες του SERVICE PARK...Δεν θα μου κλείσουν εμένα το σπίτι, μερικοι ανικανοι, επειδή αποφάσισα να τρέξω σε 'ασφαλείς' αγώνες!
ΑΙΣΧΟΣ.Αίσχος για τα κολλητιλίκια, για τους γλύφτες που θέλουν να πηγαίνουν πλοηγοί, επειδή εφτιαξαν ενα μπ@υρδέλ@ και απο γυφτιά δεν δίνουν την συμμετοχή για να τρέξουν εναν κανονικό αγώνα.ΑΙΣΧΟΣ.Και θα το παραληλήσω λοιπόν το γεγονός αυτό, με τον αγώνα Ραλλυ RONDE της ΑΛΑ, οπου ζητήθηκε απο τον Τάσο Ιαβέρη να ειναι Πλοηγός του αγώνα... Τί πιο ασαφλέστερο και τι πιο επιθυμητό? Ενας ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΩΝΩΝ με τεράστεια πείρα και με ενα αγωνιστικό αυτοκίνητο, οχι να το παίζει 'γρήγορος', αλλα να ΕΛΕΓΧΕΙ και ο κόσμος να ακουει...
Οι αγώνες, σαφώς και είναι επικύνδυνοι, αλλα σε καμιά περίπτωση δεν τρέχουμε , γιατι μας αρέσει να πατάμε ή να 'σκοτώνουμε' κόσμο.
Πρόταση λοιπόν, οι Πλοηγοί, να ειναι ΣΟΒΑΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΓΩΝΩΝ, με κυρος και οχι κολλητοι ή τσαμπατζήδες γλύφτες που με ενα ψευτοαγωνιστικό κάνουν αγωνα τσάμπα και πουλάνε μούρη.
Ο πλοηγός πρέπει να ειναι Οδηγός αγώνων - αναγνωρίσιμος, με αίσθηση για την ασφάλεια και με ενα αγωνιστικό αυτοκίνητο, για να ακουγεται, χωρίς βέβαια να τρέχει...Και αυτό πρέπει να θεσπιστεί σε κανονισμό. -
Καλά τώρα...Θα μας πεις ότι ακόμα και όταν είναι πλοηγοί έμπειροι και εγνωσμένης αξίας οδηγοί αγώνων (που έτσι πρέπει να είναι...), έχεις δει εσύ ΠΟΤΕ το 0 να μην πηγαίνει σε ρυθμούς αγώνα και να σταματάει να κάνει παρατήρηση, γιατί εγώ δεν έχω δει....
-
Ο χρήστης van έγραψε:
1ον, Να σταματήσει επιτέλους σε επίπεδο κανονισμού, να ειναι υποχρεωτικό, να κολούνται τα αυτοκολλητα του αγώνα αλλα και των χορηγών πριν το Τ.Ε.Εγινε μεγάλο θέμα με αυτό στον ΤΕ και ειχαν και ειδικό ανθρωπο, ο οποίος ελεγχε αν τα αυτοκόλλητα ειναι κολλημένα, αλλιώς δεν σε αφηνε να μπείς για ΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΗ...Να αναγκάζεις ορισμένους οι οποίοι θα γυρίσουν και σπίτι τους με το αγωνιστικό τους, να εχουν κολλημένα τα νουμερα και τους υποχρεωτικούς χορηγούς, και να διασχίσουν την Αθηνα, Παρασκευή Απόγευμα.Αισχος...Δεν έχεις άδικο...
Αλλά...
Απ΄όσο αντιλαμβάνομαι, ο λόγος που υπάρχει αυτός ο κανονισμός, είναι για ελεγχθεί ότι (α) έχουν κολλήσει όλοι οι αγωνιζόμενοι και στο σωστό σημείο (πχ. πάνω στο φτερό και όχι κάτω από το προβολάκι ομίχλης στον προφυλακτήρα) την προαιρετική διαφήμιση του οργανωτή (β) έχουν όλοι κολλήσει σωστά τα νούμερα και όχι πχ. ανάποδα (τα καινούργια μικρά νούμερα έχουν αριστερά-δεξιά) ή στο πίσω φτερό κτλ. κτλ. Αυτά δεν είναι θεωρία, συμβαίνουν συνέχεια...
Θα μου πεις: να ελέγχονται αυτά πριν την εκκίνηση. Αν έρθει κάποιος μισή ώρα πριν την εκκίνηση και σου πει 'ξεκόλα τα νούμερα από το πίσω φτερό που τα κόλλησες και κόλα τα στην πόρτα' θα του πεις 'ΟΚ κανένα πρόβλημα' ή θα γίνει φασαρία και στο τέλος θα κολληθούν και λάθος με κίνδυνο να ξεκολήσουν ? Ενώ στον τεχνικό έλεγχο είναι πιο χαλαρά τα πράγματα.
-
Ο χρήστης van έγραψε:
Πρόταση λοιπόν, οι Πλοηγοί, να ειναι ΣΟΒΑΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΓΩΝΩΝ, με κυρος και οχι κολλητοι ή τσαμπατζήδες γλύφτες που με ενα ψευτοαγωνιστικό κάνουν αγωνα τσάμπα και πουλάνε μούρη.
Ο πλοηγός πρέπει να ειναι Οδηγός αγώνων - αναγνωρίσιμος, με αίσθηση για την ασφάλεια και με ενα αγωνιστικό αυτοκίνητο, για να ακουγεται, χωρίς βέβαια να τρέχει...Και αυτό πρέπει να θεσπιστεί σε κανονισμό.Aυτό κάπου σε κάποιον κανονισμό το είχα διαβάσει πριν μερικά χρόνια, ότι το 0 πρέπει να είναι κανονικό αγωνιστικό με ΕΜΠΕΙΡΟ ΟΔΗΓΟ ΑΓΩΝΩΝ στο τιμόνι.
Και στον Σπύρο να πω ότι νομίζω η δουλειά του 0 ΕΙΝΑΙ να περάσει την ε.δ. ΣΕ ΡΥΘΜΟ ΑΓΩΝΑ! Για να ελέγξει την ε.δ. σε ρυθμό αγώνα και να ενημερώσει την οργάνωση και αυτοί με την σειρά τους τους αγωνιζόμενους για τυχόν προβλήματα! Για αυτό και ξεκινά 5 λεπτά πριν τον 1ο, άντε 10 αν είναι μεγάλη η ε.δ. (ναι υπάροχυν χώρες που γίνεται ακόμα αυτό και όχι τέταρτο όπως εδώ). Ο έλεγχος των θεατών νομίζω είναι δουλειά των περισσοτέρων 0.... αρχικά των 000 που κλείνουν την ε.δ. και κατόπιν των 00 που τσεκάρουν το κλείσιμο! Άσε που είναι και το S1 που επίσης μπορεί να δώσει κατευθύνσεις....
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
Πρόταση λοιπόν, οι Πλοηγοί, να ειναι ΣΟΒΑΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΑΓΩΝΩΝ, με κυρος και οχι κολλητοι ή τσαμπατζήδες γλύφτες που με ενα ψευτοαγωνιστικό κάνουν αγωνα τσάμπα και πουλάνε μούρη.
Ο πλοηγός πρέπει να ειναι Οδηγός αγώνων - αναγνωρίσιμος, με αίσθηση για την ασφάλεια και με ενα αγωνιστικό αυτοκίνητο, για να ακουγεται, χωρίς βέβαια να τρέχει...Και αυτό πρέπει να θεσπιστεί σε κανονισμό.Aυτό κάπου σε κάποιον κανονισμό το είχα διαβάσει πριν μερικά χρόνια, ότι το 0 πρέπει να είναι κανονικό αγωνιστικό με ΕΜΠΕΙΡΟ ΟΔΗΓΟ ΑΓΩΝΩΝ στο τιμόνι.
Και στον Σπύρο να πω ότι νομίζω η δουλειά του 0 ΕΙΝΑΙ να περάσει την ε.δ. ΣΕ ΡΥΘΜΟ ΑΓΩΝΑ! Για να ελέγξει την ε.δ. σε ρυθμό αγώνα και να ενημερώσει την οργάνωση και αυτοί με την σειρά τους τους αγωνιζόμενους για τυχόν προβλήματα! Για αυτό και ξεκινά 5 λεπτά πριν τον 1ο, άντε 10 αν είναι μεγάλη η ε.δ. (ναι υπάροχυν χώρες που γίνεται ακόμα αυτό και όχι τέταρτο όπως εδώ). Ο έλεγχος των θεατών νομίζω είναι δουλειά των περισσοτέρων 0.... αρχικά των 000 που κλείνουν την ε.δ. και κατόπιν των 00 που τσεκάρουν το κλείσιμο! Άσε που είναι και το S1 που επίσης μπορεί να δώσει κατευθύνσεις....
Τάσο, έχεις εν μέρει δίκιο για το ρυθμό του 0, άλλα πρέπει να λάβεις υπόψιν σου και κάποιες ιδιαιτερότητες:
1ο, ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί ενδιάμεσοι που είναι ανεκπαίδευτοι ή άτολμοι και ως εκ τούτου ανεπαρκείς να κρίνουν μία κατάσταση
και
2ο, το 80% των θεατών έρχεται στην ειδική μετά το 00 και πριν το 0, άρα η εικόνα που έχει ο 00 απέχει παρασάγγας από αυτό που βλέπει (;) ο 0....
Έχω άδικο;
-
Όχι!
http://www.omae-epa.gr/sites/www.omae-e ... ly2011.doc
Σύμφωνα με το παραπάνω όμως, το 00 ξεκινά το αργότερο 45 πριν. Και το 0 το αργότερο 20 πριν. Με εξαίρεση τις κοπάνες - προσβάσεις θεατών τα οποία είναι συνήθως 3-4 σημεία μέσα σε μια ε.δ. (ΣΥΝΗΘΩΣ!!!!), τα οποία ΝΑΙ μπορεί να αλλάξει η εικόνα των θεατών μέσα σε ένα 20λεπτο, αλλά τα ξέρουν ποια είναι η οργάνωση και μπορείς να προγραμματίσεις σύντομη στάση εκεί των πλοηγών... στην θεωρία βέβαια όλα αυτά...καθώς στην πράξη, ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, μπορούν πολλά να αλλάξουν...
Αλλά αυτό με τους πλοηγούς είναι γενικότερο κακό πολλών ετών!!! Δεν θα ξεχάσω σε Φίλιππος, πριν μερικά χρόνια, BMW 3άρα (και όχι το O) να μπαίνει με τα μύρια όσα σε γνωστή στροφή του αγώνα με πολύ κόσμο (που έρχεσαι με τελική) να το χάνει και να σταματά ούτε μισό μέτρο από το παιδάκι με τη μαμά του! Ο τύπος αντί να πάει σημειωτόν να δει που κάθεται ο κόσμος, καθώς γνωστή 'θεατοπαγίδα', πήγε να το παίξει δε ξέρω και γω τι!
Ερωτήσεις προς ΟΜΑΕ/ΕΠΑ που αναμένουν απαντήσεις