Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Και τις εξοδους του κοντου να κοιταξουμε...και να τις συγκρινουμε με ολων,απο Μακρει,μεχρι Γκρονχολμ και οποιονδηποτε.
Σε κάποιο παλαιότερο ακρόπολις είχα παρατηρήσει το εξής.Σε πατημένο κομμάτι όλοι έκαναν κάτι απίθανες μπούκες μήπως και κερδίσουν κανένα δλτ.Ο Σέμπ οδηγούσε σαν (εννοώ χωρίς υποψία μπούκας και τιποτα άλλο)και παρόλα αυτά οι χρόνοι του ήταν απίστευτοι .Σύμφωνα με τη δική μου οπτική γωνία το ΑΝΩΤΕΡΟ αυτοκίνητο ήταν ο λόγος.Αυτό βέβαια σημαίνει και ότι έπαιρνε ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ρίσκα που σημαίνει λιγότερες έξοδοι.Ως γνωστόν οι έξοδοι από μπούκες είναι πολλοί.Κορυφαίο αμάξι=κανένας λόγος για ρίσκα(ελλείψη σοβαρού ανταγωνισμού) αφού το αμάξι είναι γρήγορο=λιγότερες έξοδοι(στο tube θα βρείτε άπειρες)
@dim8Οσον αφορά για τη στημένη ομάδα γύρω από τον οδηγό θεωρώ το ερωτημά σου ρητορικό.
Υ.Γ Με έχετε παρεξηγήσει πάντως, προφανώς και είναι οδηγός πολύ υψηλού επιπέδου,ΥΠΕΡΟΔΗΓΟΣ υποστηρίζω ότι δεν είναι.Επίσης υποστηρίζω ότι οι τίτλοι-νίκες-ρεκόρ δεν είναι ενδεικτικές των οδηγικών του ικανοτήτων(όπως και οι 0 τίτλοι δεν είναι ενδεικτικό των ικανοτήτων του Άλεν).Ξαναλέω λοιπόν ότι άν βρισκόταν εκεί που βρέθηκε ο Πέτερ, σήμερα τον λέμπ θα τον είχε φάει η μαύρη μαρμάγκα όπως έφαγε δυστυχώς τον Πέτρο(όποιος έχει αντίθετη άποψη παρακαλώ να την εκθέσει).Αυτά.Το κούρασα το θέμα.