-
Ο χρήστης baltsiotis έγραψε:
Μια ερώτηση: Θέλω να ξηλώσω από ένα αυτοκίνητο πόρτες, καπώ, πορτ παγκάζ, μετώπη, προφυλακτήρες, τζάμια. Μπορεί μετά αυτό το αυτοκίνητο να πάει για οριστική διαγραφή-καταστροφή χωρίς πρόβλημα; Δηλ. θα το δεχθούν οι σχετικές εταιρείες;ελα σε συννενοηση μαζι τους
-
Συνηθως αυτόπου ζητάνε ειναι μοτέρ να ειναι πάνω γιατί και το μεγαλύτερο κέρδος τους εκει ελέω βάρους . Βεββαια κανεις δε λεει οτι πρεπει να ειναι πλήρεις πχ καρμπυρατερ ή καπακι.
Τώρα , κάποιοι ζητάνε αποζημείωση αν λειπει κάτι όπως πχ Νεονακης , άλλοι δε έχουν καμμία προυπόθεση. Άλλοι ζητάνε μεταφορικά για να το μαζέψουν πχ Νεονακης άλλοι όχι το παίρνουν τζάμπα. Σόρρυ για το Νεονάκη αλλα οταν απέσυρα το όχημα ρώτησα αυτόν και έναν άλλο και ο 2ος δε ζήτησε τιποτα και ενώ ειχα ξυλωμένα σχεδόν τα πάντα πλην μοτερ.
-
το φεκ της αποσυρσης λεει
2. Αναλυτικά η διαδικασία απόσυρσης περιλαμβάνει τα παρακάτω στάδια:
α. Ο ιδιοκτήτης του οχήματος ή εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός του παραδίδει το αποσυρόμενο όχημα σε εγκατάσταση επεξεργασίας ή σε σημείο συλλογής ΟΤΚΖ, μέλος του δικτύου του εγκεκριμένου συστήματος ΟΤΚΖ και λαμβάνει τη σχετική βεβαίωση παραλαβής όπως προβλέπεται στο άρθρο 8 του π.δ. 116/2004. Στην περίπτωση που η διαδικασία μεταφοράς του οχήματος στη μονάδα επεξεργασίας ή στο σημείο συλλογής ενέχει κάποιο κόστος, αυτό βαρύνει αποκλειστικά τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Το αποσυρόμενο όχημα θα πρέπει:- να προσκομίζεται προς παράδοση
- να διαθέτει όλα τα μηχανικά του μέρη
- να διαθέτει όλα τα στοιχεία του αμαξώματος
τωρα αν δεν θες να επωφεληθεις απο το μετρο της αποσυρσης παρε οποιον θες εκτος των νεονακη και συννενοησου πρωτα μαζι του θα στο δεχτουν χωρις προσθετη επιβαρυνση
-
σας ευχαριστώ όλους.
-
το ολο θεμα δεν θα μπορουσε να λυθει αμεσα και απλα εαν ειχε ειδικη κατηγορια στα τελη για ανω των 30 χρονων που να πληρωνουν ενα στανταρντ ποσο 50-100 ευρω;;;
ετσι και αλλιως ποσα ειναι πια αυτα τα αυτοκινητα;;;
-
Φαίνεται ότι οι κυβερνώντες θεωρούν ότι είναι πολλά, αλλιώς δεν εξηγούνται οι σκέψεις του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ να απαγορεύσει τελείως την κυκλοφορία των αυτοκινήτων κατασκευής προ του 90 στον δακτύλιο!!!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Φαίνεται ότι οι κυβερνώντες θεωρούν ότι είναι πολλά, αλλιώς δεν εξηγούνται οι σκέψεις του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ να απαγορεύσει τελείως την κυκλοφορία των αυτοκινήτων κατασκευής προ του 90 στον δακτύλιο!!!Ευτυχώς ότι και να σκέφτονται τώρα πια δεν προλαβαίνουν να το υλοποιήσουν. Ας περάσει η μπόρα και μετά βλέπουμε...
-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
. Ας περάσει η μπόρα και μετά βλέπουμε...Μπόρα; πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
. Ας περάσει η μπόρα και μετά βλέπουμε...
Μπόρα; πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω!
Ναι, μπόρα είναι, απλά έχουμε πολλά μπαζωμένα ρέματα...
-
http://www.fiva.org/EN/ID_Card/Youngtimers.htm
αυτο ισχυει και εδω?
ενας φιλος εχει μια μερκ 190 του 1990 μπορει να βγαλει τετοια καρτα?
αν ναι απολαμβανει τα προνομια πινακιδων ασφαλειας κλπ? -
Ναι ισχυει.
Πινακιδες δεν παιρνει (θελει 30 χρονια).
Για ασφαλεια μελλοντικα ναι (πρεπει να μαζεψουμε καμια 100αρια αυτοκινητα για να γινει φθηνη ομαδικη) -
Kαλησπέρα, θα με ενδιέφερε και μένα μια τετοια κάρτα εάν προέκυπταν μειωμένα ασφάλιστρα..
-
Μειωμένα ασφάλιστρα οχι. Απλά αποζημειώνεσαι για όλη την ζημιά και οχι 'πάρε 500 ευρώ και πολλά ειναι....'
-
εχεις και μειωμενα ασφαλιστρα αρκει να εισαι μελος σε καποια λεσχη της ΕΟ ΦΙΛΠΑ
Νικο 900 καταλαβαινω οτι σε αυτες τις δυσκολες στιγμες θελεις μειωμενα ασφαλιστρα αλλα καλο ειναι να καταλαβεις και την κουλτουρα της κινησης της καρτας (να σωθουν καποια αυτοκινητα , περισσοτεροι χομπιστες με το αθλημα κτλ)
Και βεβαια μιλαμε για σωστα αυτοκινητα -
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
εχεις και μειωμενα ασφαλιστρα αρκει να εισαι μελος σε καποια λεσχη της ΕΟ ΦΙΛΠΑRitmo τα μειωμενα ασφαλιστρα δεν ισχυουν για τα αμαξια 1982-1991 με καρτα fiva potentially historic.
Πρεπει να μαζεψουμε 100 αμαξια περιπου για να γινει ομαδικη φθηνη. -
ουτε αν ειναι μελος στην λεσχη σας?
-
Πάντως τώρα που μένω μόνιμα εδώ και δεν κάνω καθημερινά πλέον την διαδρομή Ωρωπός-Αθήνα-Ωρωπός, θα παροπλίσω σιγά σιγά την 155, μια που είναι ακόμα με 125κ χλμ, το χρώμα της μάνας της και δεν έχει αλλάξει ποτέ ούτε φτερό. Θα με ενδιέφερε όμως μία πιστοποίηση σπανίου οχήματος, ώστε σε μία κακή στιγμή να μην μπορούν να μου το βγάλουν για αντικατάσταση, αλλά να μου πληρώσουν την ζημιά...αν υπάρξει και έκπτωση ομαδικής, ακόμα καλύτερα...
Οπότε υπολόγιζε με ΜΙΚΕ αν είμαι μέσα στις προδιαγραφές (92 μοντέλο) ... -
Ritmo130, θα το ψαξω μεσω καποιας λέσχης, καταλαβαινω απόλυτα το σκοπό της καρτας.. Θελω να διατηρησω και να κρατησω οσο μπορω το ´ημικλασσικό´ μου
-
Ο χρήστης nikos900 έγραψε:
Ritmo130, θα το ψαξω μεσω καποιας λέσχης, καταλαβαινω απόλυτα το σκοπό της καρτας.. Θελω να διατηρησω και να κρατησω οσο μπορω το ´ημικλασσικό´ μουαν ισχυει αυτο που λεει ο κοσμο μικε μαλλον εχω κανει λαθος οποτε ισως να μην μπορεις να εχεις φτηνη ασφαλεια.
Νομιζω παντως οτι τα 100 αυτοκινητα ειναι ενα σχεδον γελιο νουμερο και θεωρω οτι ευκολα θα συγκεντρωθουν
-
Αντιστοιχα και εμενα θα με ενδιεφερε η καρτα ωστε να μην παει νισαφι σε μια κακια στιγμη. Περιμενω να 20αρισει, του 92 και εμενα ειναι.
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες