-
http://startline.gr/portal/product_info ... 649d41df46
-
Στην σειρά εκκίνησης ειδικά της Ν2 βλέπω υπάρχουν παιδιά και αποπαίδια.....Και καλά πες ο Κυριαζής και ο Μαλακτάρης αλλά ο Ζακχαίος από και ως πού να ξεκινάει 20 νούμερα νωρίτερα απο τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του ?????
-
Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Στην σειρά εκκίνησης ειδικά της Ν2 βλέπω υπάρχουν παιδιά και αποπαίδια.....Και καλά πες ο Κυριαζής και ο Μαλακτάρης αλλά ο Ζακχαίος από και ως πού να ξεκινάει 20 νούμερα νωρίτερα απο τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του ?????Δεν εχεις δικιο JTGANG !
Μια χαρα ειναι η τοποθετηση , κι ο ΝικΖακ δεν εχει δειξει οτι δεν παει γρηγορα . Αλλωστε αν δειξει οτι δεν(το ματι του μεγαλου γατου της Ομαε τα βλεπει ολα ) ....του χρονου στην θεση του ( η συνοδηγος που τα παει περιφημα )Αλλα ,αν τον δεις με κυπελακι κλασης το Σαββατο ?
Καταλαβες ? η σημερινη αρχη , ειναι και ρυθμιστης του θεαματος , γιατι απλα ο ανθρωπος(που τακτοποιοι την λιστα)παρακολουθει τα παντα , δεν παιζει μπριτζ .
Του χρονου θα πανε πισω κι ενα καρο Ν4 (αυτοι ,που θα γεμισουν τον κοσμο πετρες μεθαυριο στον αγωνα χωρις λογο ) αν δεν ειναι ....2.5 στο χλμ .γρηγοροτεροι απ'τα δικινητα Θα κανει τους υπολογισμους του ο αθεατος-πρακτωρ συνοδηγος και επιτροπος , και μετα θα το παιξει Παπαγιανοπουλος .... ** -
Μάστορα καλησπέρα, δεν ξερω αν μιλάμε για τον ίδιο άνθρωπο, αλλά εγώ είδα σήμερα παλιό συνοδηγό με 'πιστόλι-ραντάρ' να τσεκάρει το όριο ταχύτητας στο Μελετάκι το πρωί, αργότερα στον Αη Γιάννη, μετά στη Ψάθα και στη Πάνακτο.......
Ακούραστος, όλη μέρα εκεί ήταν!!!!!!!!
Φωτεινό παράδειγμα για τους Τροχαίους που πάνε και κρύβονται πίσω από τις πικροδάφνες, τουλάχιστον βλέπαμε το μπλε Forester..... -
oeo !!!
-
Ο χρήστης AKIS-CRD έγραψε:
Φωτεινό παράδειγμα για τους Τροχαίους που πάνε και κρύβονται πίσω από τις πικροδάφνες, τουλάχιστον βλέπαμε το μπλε Forester.....
Στην Πάνακτο χθες το πρωί οι Τροχαίοι δεν κρυβόντουσαν καθόλου. Το περιπολικό ανεβοκατέβηκε την Ε.Δ. δύο φορές και σε κάποιο σημείο σταμάτησε και υπήρξε συνομιλία για αρκετή ώρα με κύριο με πολιτικά.
Θα ήθελα να έβλεπα τη φάτσα των τροχαίων αν στήνονταν στην αρχή της κατηφόρας στην Ψάθα. Εκεί κάποιοι, με ανοιχτό δρόμο, φτάνουν στο χάσιμο με πάνω από 150. -
ΠΑΛΛΑΔΙΟ λοιπον.....
Πρωτα απο ολα ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !! (γιατι δεν πρεπει να ξεχναμε οτι τρεχουμε για την διασκεδαση μας πανω απο ολα),
Φαινομενικα και με μια πολυ επιφανειακη ματια , ο αγωνας φαινεται flat out ,δηλαδη τεζα σε ολες τις ειδικες και οποιος αντεξει.
Κοιταζοντας τον αγωνα ,ομως, με ενα πιο εμπειρο ματι ,πιστευω πως ειναι ενας δυσκολος και ΜΕΓΑΛΟΣ αγωνας, που 'σηκωνει' μελετη και στρατηγικη, αναλογα με τον ανταγωνισμο του καθενα.
Συμβουλες (αν μου επιτρεπεται-ε):
-Μελετηστε τις διαφορές θερμοκρασιας του οδοστρωματος πρωι με μεσημερι !! (αρκετα μαλακα λαστιχα στους μη κινητηριους τροχους μπορει να βοηθησουν το πρωι αλλα να δυσκολεψουν το μεσημερι ,ιδιως αν βγαλει πολυ ηλιο )
-Στειλτε φιλους σας για θεατες και τηλεφωνηστε τους να σας πουν τις καιρικες συνθηκες που επικρατουν στις ειδικες για να αποφασισετε τα λαστιχα (κερδιζονται η χανονται αγωνες ετσι....)
-Υπολογιστε οτι το αυτοκινητο σας με δυο ρεζερβες και συνοδηγο και τα λοιπα καλουδια του ραλλυ ειναι καμια 200αρια κιλα βαρυτερο απο την εκδοση αναβασης!!!! (παραμετρος σημαντικη στην επιδοση-οδικη συμπεριφορα-καταναλωση....)
-Στο σερβις παρκ εχετε μιση ωρα να ελεγξετε και να επισκευασετε το αυτοκινητο,μην χαζολογατε τρωγοντας το καταπετασμα η πινοντας εκατομυρια καφεδες,παραμεινετε συγκεντρωμενοι!
-Συνοδηγοι χρονομετρατε παντα τις επιδοσεις σας,ελεγχετε την οργανωση ,το θελουν και αυτοι,διοτι τα λαθη ειναι ανθρωπινα και δεν γινονται ποτε επιτηδες.
- Σφιγγετε παντα και πολυ! τις ζωνες πανω στο HANS αφου το φορατε που το φορατε ,ας ειναι και λειτουργικο !!!!!
Μεινετε συντονισμενοι και ελπιζω να μην προσεβαλα καποιον....
dimos
-
Eλα βρε πλακα κανεις τωρα ?
Ποιον να προσβαλεις ? υπαρχει κανενας εδω μεσα που να εχει κανει 1485 αγωνες και να γραφει ακομα ?(ο Λεωνιδας δεν εγραψε ποτε ,ο doc και ο ΛουΜου ...πρωτακια μπροστα σου , οποτε...)
Λεγε , συντονισμενοι ειναι , πες και τα αλλα ..... τις κρυφοπου....ες που ολοι κρατανε για παρτυ τους .
Εδω βεβαια θα μπορουσαμε να κανουμε και διαγωνισμο προβλεψεων για τον αγωνα αυτον (με δωρακια για τους νικητες 1 λισανς 2012 απ'την ΟΜΑΕ ,1 σακουλακι ηλιοσπορους απτην σταρτ λαιν , 1 κρανος απ'το corsa club , 1 γευμα με μπριζολακια στα καρβουνα απ'το απρ , κ.α. ) που θα μπριζονε λιγο περισσοτερο τους θεατες , αλλα .... εχουμε και τα ψυχολογικα μας σαν λαος βλεπεις να μην εκτεθουμε ...(σε ποιους αληθεια ?)
-
Ειναι κριμα να γινοντε ζημιες πριν απ'τον αγωνα στις δοκιμες , και θελει μεγαλη προσοχη γιατι στην περιοχη οι δρομοι γλυστρανε πολυ ειδικα τωρα με τα ψιλοβροχα .
Εχουν γινει πολλα κουφα σε λαμαρινοδουλειες ευτυχως , απο νεους και απειρους το ΣΚ που μας περασε και αυτα οχι με μεγαλες ταχυτητες .
Προσεξτε ακομα και κοπαδια με προβατα μπορει να σας βγαλουν απ'τον δρομο σε κατηφορα οπως η ψαθα μετα απο χασιμο εστω κι αν πηγαινετε με 40-50 και τα δειτε ξαφνικα στις υγρασιες ........
Στα σημαδια των επιβραδυνσεων πριν να κανεται δοκιμες με φρενα και ζικ ζακ , καλο ειναι να κοιτατε στον καθρεπτη αν ερχεται κανεις απο πισω ........ ημαρτον , ε δεν θα πρεπει να μετρανε και IQ για να παρετε λισανς , υποτιθεται οτι οι οδηγοι αγωνων .....διαθετουν και μια εξυπναδα ........
Η προσοχη σας στις αναγνωρισεις , θα σας κανει ευτυχισμενους στον αγωνα !
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ειναι κριμα να γινοντε ζημιες πριν απ'τον αγωνα στις δοκιμες , και θελει μεγαλη προσοχη γιατι στην περιοχη οι δρομοι γλυστρανε πολυ ειδικα τωρα με τα ψιλοβροχα .Εχουν γινει πολλα κουφα σε λαμαρινοδουλειες ευτυχως , απο νεους και απειρους το ΣΚ που μας περασε και αυτα οχι με μεγαλες ταχυτητες .
Προσεξτε ακομα και κοπαδια με προβατα μπορει να σας βγαλουν απ'τον δρομο σε κατηφορα οπως η ψαθα μετα απο χασιμο εστω κι αν πηγαινετε με 40-50 και τα δειτε ξαφνικα στις υγρασιες ........
Στα σημασια των επιβραδυνσεων πριν να κανεται δοκιμες με φρενα και ζικ ζακ , καλο ειναι να κοιτατε στον καθρεπτη αν ερχεται κανεις απο πισω ........
Η προσοχη σας στις αναγνωρισεις , θα σας κανει ευτυχισμενους στον αγωνα !
+100000000000000
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ειναι κριμα να γινοντε ζημιες πριν απ'τον αγωνα στις δοκιμες , και θελει μεγαλη προσοχη γιατι στην περιοχη οι δρομοι γλυστρανε πολυ ειδικα τωρα με τα ψιλοβροχα .Εχουν γινει πολλα κουφα σε λαμαρινοδουλειες ευτυχως , απο νεους και απειρους το ΣΚ που μας περασε και αυτα οχι με μεγαλες ταχυτητες .
Προσεξτε ακομα και κοπαδια με προβατα μπορει να σας βγαλουν απ'τον δρομο σε κατηφορα οπως η ψαθα μετα απο χασιμο εστω κι αν πηγαινετε με 40-50 και τα δειτε ξαφνικα στις υγρασιες ........
Στα σημασια των επιβραδυνσεων πριν να κανεται δοκιμες με φρενα και ζικ ζακ , καλο ειναι να κοιτατε στον καθρεπτη αν ερχεται κανεις απο πισω ........
Η προσοχη σας στις αναγνωρισεις , θα σας κανει ευτυχισμενους στον αγωνα !
+10000000
και να προσθέσω τα εξής:
Όταν στις αναγνωρίσεις θέλουμε να σταματήσουμε για να μελετήσουμε καλύτερα κάποια στροφή ή κάποιο χάσιμο ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ Ή ΤΟ ΧΑΣΙΜΟ. Βρίσκουμε μια ευθειούλα με ορατότητα, 30-40 μέτρα πιο κάτω, και γυρίζουμε πίσω με τα ποδαράκια μας.
Όταν στις αναγνωρίσεις θέλουμε να χαιρετίσουμε έναν φίλο αγωνιζόμενο δεν το κάνουμε σταματώντας και οι δύο στη μέση του δρόμου και κάνοντας χειραψία από τα παράθυρα των δύο αυτοκινήτων. Πάντα μπορεί να βρεθεί ένα ασφαλές σημείο κοινωνικών εκδηλώσεων.Όλα τα site δείχνουν ηλιοφάνεια με θερμοκρασία 9-15 βαθμούς και βορειάδες (δηλαδή όχι υγρασία). Οι καλύτερες συνθήκες για αγώνα.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Ειναι κριμα να γινοντε ζημιες πριν απ'τον αγωνα στις δοκιμες , και θελει μεγαλη προσοχη γιατι στην περιοχη οι δρομοι γλυστρανε πολυ ειδικα τωρα με τα ψιλοβροχα .
Εχουν γινει πολλα κουφα σε λαμαρινοδουλειες ευτυχως , απο νεους και απειρους το ΣΚ που μας περασε και αυτα οχι με μεγαλες ταχυτητες .
Προσεξτε ακομα και κοπαδια με προβατα μπορει να σας βγαλουν απ'τον δρομο σε κατηφορα οπως η ψαθα μετα απο χασιμο εστω κι αν πηγαινετε με 40-50 και τα δειτε ξαφνικα στις υγρασιες ........
Στα σημασια των επιβραδυνσεων πριν να κανεται δοκιμες με φρενα και ζικ ζακ , καλο ειναι να κοιτατε στον καθρεπτη αν ερχεται κανεις απο πισω ........
Η προσοχη σας στις αναγνωρισεις , θα σας κανει ευτυχισμενους στον αγωνα !
+10000000
και να προσθέσω τα εξής:
Όταν στις αναγνωρίσεις θέλουμε να σταματήσουμε για να μελετήσουμε καλύτερα κάποια στροφή ή κάποιο χάσιμο ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ Ή ΤΟ ΧΑΣΙΜΟ. Βρίσκουμε μια ευθειούλα με ορατότητα, 30-40 μέτρα πιο κάτω, και γυρίζουμε πίσω με τα ποδαράκια μας.
Όταν στις αναγνωρίσεις θέλουμε να χαιρετίσουμε έναν φίλο αγωνιζόμενο δεν το κάνουμε σταματώντας και οι δύο στη μέση του δρόμου και κάνοντας χειραψία από τα παράθυρα των δύο αυτοκινήτων. Πάντα μπορεί να βρεθεί ένα ασφαλές σημείο κοινωνικών εκδηλώσεων.Όλα τα site δείχνουν ηλιοφάνεια με θερμοκρασία 9-15 βαθμούς και βορειάδες (δηλαδή όχι υγρασία). Οι καλύτερες συνθήκες για αγώνα.
Πολύ σωστά SCN KAI APR γιατί το αντιμετώπισα αυτό το πρόβλημα δύο φορές με διαφορά 1000 μέτρα στη κατηφόρα της ψάθας. Να προσέχουμε που σταματάμε γιατί από το πουθενά μπορεί να γίνει ατύχημα και είναι κρίμα.
Καλό αγώνα σε όλους...
-
315 εχουν διαβασει το θεμα αυτο απο χθες το απογευμα !!!
Χαιρομαι παιδια που μπορει και να σας ξανα ειναι χρησιμος αυτος εδω ο χωρος , και θα χαιρομουν περισσοτερο **αν σας εβλεπα ολους **να γραφετε τα που μπορουν να βοηθανε για την καλυτερευση αυτου του σπορ που αγαπαμε ολοι !
Μην το σκεπτεστε αρνητικα , οτι και να γραψει ο καθενας , καλο κανει ακομα και για τον ιδιο , διαμορφωνει χαρακτηρα (και στα 40το αρσενικο διαμορφωνει χαρακτηρα) εστω και μεσα απο λαθη ( αυτο το ακουσα απο παιδοψυχολογο ), την στιγμη που εχει την απαραιτητη νοημοσυνηΚαλο αγωνα λοιπον σε ολους , και προσοχη στις λεπτομερειες !
-
Χαιρομαι πολυ ,που (απο οτι ειδα απο τα pm kai e-mails) βοηθησαν αρκετους αυτα που ειπα (εγραψα)
Η πιο συχνη ερωτηση ηταν
'Κυριε Δημο τι να κανω στις υγρασιες του Αη Γιαννη αν ειμαι με σλικς??'Πρωτα απο ολα υγρασιες δεν θα εχει μονο ο Αη Γιαννης ,αλλα -αναλογα με τον καιρο (αν φυσαει νοτιας: περισσοτερο- αν βοριας :λιγοτερο)- σε ολα τα σκιερα μερη και περισσοτερο κατω απο δεντρα.
Η απαντηση μου ειναι οτι πρεπει να κανεις οτι κανεις ,οταν φτανεις σε μια στροφη που οι μπροστινοι εχουν κανει μεγαλη μπουκα και ο δρομος ειναι ολος γεματος απο χωμα. Πιο βαθεια μπουκα και αλλαγη οδηγησης απο ασφαλτινη σε χωματινη και ελαχιστες μεταφορες φορτιων (πατα- ασε γκαζι ειναι καταστροφικο)
Σταθερα ελαφρα επιταχυνομενο γκαζι μεχρι να αποκτησουμε γκριπ και να σανιδωσουμε.Γενικα ομως σε περιεργες συνθηκες γκριπ που δεν ειστε σιγουροι για το κρατημα του αυτοκινητου,σας προτεινω να θυσιασετε λιγο ,την πρωτη στροφη της ειδικης,,φρεναρετε νωριτερα και ατσαλα, ωστε με ασφαλεια, να δειτε που και αν μπλοκαρει στα φρενα και στην κορυφη της στροφης σανιδωστετο γκαζι ελεγχομενα ,για να δειτε ποτε αρχιζει να σπιναρει....αυτα θα ειναι πληροφοριες που θα σας σβησουν η επιβεβαιωσουν τους φοβους σας και δεν θα κανετε μια ειδικη διαδρομη αναρωτωμενοι με αβεβαιοτητα αν σας επαιρνε να φρεναρετε αργοτερα η να επιταχυνετε γρηγοροτερα.
Το ιδιο και για τις υγρασιες ...επιτεθειτε στην πρωτη και θα σας πει πως θα σας συμπεριφερθουν οι επομενες!!!
Κατα τα αλλα ευχαριστηθειτε τα γκαζια σας ...ειπαμε τρεχουμε για την ευχαριστηση μας πρωτα!!!
Παντα εδω
dimos
-
Εγω λεω να δειτε τον καιρο και να κανετε ενα ΗΡΕΜΟ περασμα στην ωρα του αγωνα καταγραφοντας ΜΕ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ολα τα δυσκολα, υγρα, χαλικωμενα σημεια. Για οσους κανουν βολτα, αυτα περιτευουν, οσοι ομως κανουν πραγματικο αγωνα βαζουν κεφαλι κατω και δεν σκεφτονται πως θ αφησουν γκαζι, αλλά πως θα το πατησουν πιο βαθεια!
Δημο, συγγνωμη αν παρεμβαινω και ψιλοδιαφωνω, αλλά τα ραλλυ κερδιζονται, το μισο την ωρα του αγωνα και το μισο στις δοκιμες. Εχει επικρατησει το γιουργια , που προκαλει αγωνια και οχι καταγραφη και χαραξη τακτικης, οπως ειναι το σωστο.
Οι περισσοτεροι πανε πλακωμενοι βλεποντας μονο τον δρομο μπροστα τους κι οχι τις συνθηκες, την επομενη στροφη, τις φολες.
Αιντε, καλο αγωνα, σας ζηλευω , να εισαστε καλα... -
.....Ο μισος αγωνας κερδιζεται απο δοκιμες????
διαφωνω
Ο αγωνας κερδιζεται ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ και ΣΥΝΟΔΗΓΩΝΤΑΣ σε οποιεσδηποτε συνθηκες προκυψουν (βροχη -χιονι-χωματα λαδια, προσπεραση ) που δεν τις συναντας στις δοκιμες.
Εξ αλλου μην ξεχνας οτι απευθυνομαι σε νεους και απειρους οδηγους και οχι σε εμπειρους, που καθολου δεν εχουν αναγκη την αποψη μου
Χαιρομαι ομως που διαφωνουμε παλι οπως κανουμε εδω και τοσα (?) χρονια
dimos
-
Βρε τι λες? Για ραλλυ μιλαμε, οπου ο συνοδηγος διαταζει κι ο οδηγος εκτελει! Και για να διαταξει ο συνοδηγος, πρεπει κι οι δυο να εχουν κανει περιγραφη, τετοια που να ταιριαζει σ ολες τις συνθηκες.
Το ξερω οτι απευθυνεσαι στους νεους, και γι αυτο γραφω, γιατι πιστευω οτι αν οι νεοι μαθουν στραβα, στραβοι παντα μενουν
Καμμια σχεση λοιπον με διαφωνια. Αλλά τι μιλαω? Εσυ εισαι σιρκουακιας Γυρω γυρω ολοι
Σοβαρα τωρα. Θεωρεις οτι οι νεοι μας εκμεταλευονται τις αναγνωρισεις τους? Εγω νομιζω οτι το πρωτο μαθημα τους ειναι δουλεια του...Λωρη! -
Μάλιστα ενδιαφέρων!
5 γιατροί, 7 διαγνωσεις!
Λοιπόν σήμερα δεν είχε υγρασία πουθενά!
Μόνο λίγα χώματα απο μπουκες.
Στην ψάθα εκει στην δεύτερη αριστερή μετα την 2η δεξιά, κανεις δεν το είχε τολμήσει... -
Mεγαλη ησυχια εδω ......ολοι στα βουνα θα ειναι ε ?
Κανενα ευχαριστο νεο ? Θα τρεξουν ολοι ? Ενας εξαιρετος πρωταγωνιστης που ειχε μια ατυχια (εκτος αγωνα ) θα ειναι παρων ? η θα μας στεναχωρεσει με απουσια ?
Εντυπωσεις απ'τις αναγνωρισεις ? ειδατε τιποτα τετοιο σημερα ?
........(μεγαλωστε την φωτο να δειτε chostbuster of palladio)
-
32ο Ράλλυ Παλάδιο