-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
εχω βαλει μεμβρανη στο πισω τζαμι, το βραδυ τα φωτα των πισω αυτοκινητων κανουν αντανακλαση πανω στις αντιστασεις για το ξεπαγωμα του τζαμιου, αλλαξα την μεμβρανη και παλι τα ιδια δεν ειναι θεμα καθτρεφτη, καθρεφτη γιατι οταν κοιταω πισω βλεπω παλη τα ιδια.Δεν βγαζω ακρη παρακαλω βοηθειστε με!
γυαλίζουν λίγο... και σε μένα αλλά όχι πολυ ενοχλητικά. Εχω και έξτρα κουρτινάκι και μειώνεται
Μάλλον ειναι στάνταρ αυτό το γυάλισμα
Ειναι χαρακτηριστικό γνωρισμα των φιμε ? αυτη η αντανακλαση αραγε γινεται σε ολα τα μοντελα των εταιρειων ή σε καποια συγκεκριμενη μαρκα ?
Όσο πιο πολύ 'μεταλλιζέ' είναι, τόσο πιο έντονο. Όσο πιο σκούρες, τόσο καλύτερο. Σε όλες γίνονται, λόγω των αντιστάσεων. Αναλόγως και την τοποθέτηση βέβαια, αν ο εσωτερικός καθρέφτης είναι αντιθαμβωτικός, είναι καλύτερα τα πράγματα.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Ειναι χαρακτηριστικό γνωρισμα των φιμε ? αυτη η αντανακλαση αραγε γινεται σε ολα τα μοντελα των εταιρειων ή σε καποια συγκεκριμενη μαρκα ?
δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο και από τον Ιούλιο το αμάξι μου φοράει σκούρες μεμβράνες (20%).
πριν επίσης είχα μεμβράνες (της 3M, CR σειρά), αλλά πάλι δεν το είχα αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα...Τι μεμβράνη φοράτε?
-
οι μεμβρανες ειναι Protect Gard made in usa το αυτοκινητο toyota avensis εχω αντιθαμβωτικους καθρεφτες δεν του εχει τυχη ξανα ειναι ο καλυτερος στην περιοχη.Παντως σας ευχαριστω ολους
-
llumar, και το παρατηρήσαμε και εγώ και ο koutsan, που έχει πιο ανοιχτόχρωμες αλλά και πιο γυαλιστερές. Σε μένα, που είναι ελαφρά φιμέ, είναι πολύ μικρό το φαινόμενο.
Στο koutsanάκου, είναι πιο έντονο, αλλά οι δικές του έχουν μεγαλύτερο βαθμό ανάκλασης (πιο γυαλιστερές).
Τις έβγαλες τις CR!
Γιατί, δεν κάνανε δουλειά; Είναι και πανάκριβες! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
εχω βαλει μεμβρανη στο πισω τζαμι, το βραδυ τα φωτα των πισω αυτοκινητων κανουν αντανακλαση πανω στις αντιστασεις για το ξεπαγωμα του τζαμιου, αλλαξα την μεμβρανη και παλι τα ιδια δεν ειναι θεμα καθτρεφτη, καθρεφτη γιατι οταν κοιταω πισω βλεπω παλη τα ιδια.Δεν βγαζω ακρη παρακαλω βοηθειστε με!
γυαλίζουν λίγο... και σε μένα αλλά όχι πολυ ενοχλητικά. Εχω και έξτρα κουρτινάκι και μειώνεται
Μάλλον ειναι στάνταρ αυτό το γυάλισμα
Ειναι χαρακτηριστικό γνωρισμα των φιμε ? αυτη η αντανακλαση αραγε γινεται σε ολα τα μοντελα των εταιρειων ή σε καποια συγκεκριμενη μαρκα ?
Όσο πιο πολύ 'μεταλλιζέ' είναι, τόσο πιο έντονο. Όσο πιο σκούρες, τόσο καλύτερο. Σε όλες γίνονται, λόγω των αντιστάσεων. Αναλόγως και την τοποθέτηση βέβαια, αν ο εσωτερικός καθρέφτης είναι αντιθαμβωτικός, είναι καλύτερα τα πράγματα.
εγω νομίζω ότι είναι η κόλλα πάνω στις αντιστάσεις... καθώς αυτές προεξέχουν λίγο... Αυτό το λίγο που προεξέχουν οι αντιστάσεις βγάζει λίγο φως
Δε μπορώ να σας το εξηγήσω... σε μένα είναι λίγο. Πρέπει να το δει κάποιος από κοντά για να καταλάβει τι εννοεί ο φίλος μάλλον -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εχω βαλει μεμβρανη στο πισω τζαμι, το βραδυ τα φωτα των πισω αυτοκινητων κανουν αντανακλαση πανω στις αντιστασεις για το ξεπαγωμα του τζαμιου, αλλαξα την μεμβρανη και παλι τα ιδια δεν ειναι θεμα καθτρεφτη, καθρεφτη γιατι οταν κοιταω πισω βλεπω παλη τα ιδια.Δεν βγαζω ακρη παρακαλω βοηθειστε με!
γυαλίζουν λίγο... και σε μένα αλλά όχι πολυ ενοχλητικά. Εχω και έξτρα κουρτινάκι και μειώνεται
Μάλλον ειναι στάνταρ αυτό το γυάλισμα
Ειναι χαρακτηριστικό γνωρισμα των φιμε ? αυτη η αντανακλαση αραγε γινεται σε ολα τα μοντελα των εταιρειων ή σε καποια συγκεκριμενη μαρκα ?
Όσο πιο πολύ 'μεταλλιζέ' είναι, τόσο πιο έντονο. Όσο πιο σκούρες, τόσο καλύτερο. Σε όλες γίνονται, λόγω των αντιστάσεων. Αναλόγως και την τοποθέτηση βέβαια, αν ο εσωτερικός καθρέφτης είναι αντιθαμβωτικός, είναι καλύτερα τα πράγματα.
εγω νομίζω ότι είναι η κόλλα πάνω στις αντιστάσεις... καθώς αυτές προεξέχουν λίγο... Αυτό το λίγο που προεξέχουν οι αντιστάσεις βγάζει λίγο φως
Δε μπορώ να σας το εξηγήσω... σε μένα είναι λίγο. Πρέπει να το δει κάποιος από κοντά για να καταλάβει τι εννοεί ο φίλος μάλλονΤο να ειναι υπεύθυνη η κολλα για την αντανάκλαση αρχιζει και μου φαινεται λογικο μιας και απ'οτι εγραψαν τα παιδια πριν που αντιμετωπίζουν το '' προβλημα '' εχουν και οι 3 διαφορετικη μαρκα και μοντελο μεμβρανης αρα μαλλον ευθύνεται κατι κατα την τοποθετηση
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
llumar, και το παρατηρήσαμε και εγώ και ο koutsan, που έχει πιο ανοιχτόχρωμες αλλά και πιο γυαλιστερές. Σε μένα, που είναι ελαφρά φιμέ, είναι πολύ μικρό το φαινόμενο.
Στο koutsanάκου, είναι πιο έντονο, αλλά οι δικές του έχουν μεγαλύτερο βαθμό ανάκλασης (πιο γυαλιστερές).
Τις έβγαλες τις CR!
Γιατί, δεν κάνανε δουλειά; Είναι και πανάκριβες!τις έβγαλα και έβαλα κάποιες που κάνουν την ίδια δουλειά αισθητά καλύτερα.
Και...επειδή όσο ζεις μαθαίνεις, τελικά οι μεμβράνες της 3Μ είναι καλές, όχι όμως οι κορυφαίες όπως θέλουν να μας τις πλασάρουν και επιπλέον στην Ελλάδα είναι υπερ-εκτιμημένες και πουλιούνται πανάκριβα.Το αμάξι έχει σκουρύνει λίγο (φαντάσου σα να έχεις της CS20 - αν θυμάμαι καλά τα νούμερα στην 3Μ, αυτό το λίγο σκούρο τελοσπάντων), αλλά η θερμότητα που μπαίνει μέσα πλεόν είναι 'αστεία'.
Το έχεις αφήσει στον ήλιο 5 ώρες από το πρωί (πχ 9:00-10:00) και στις 14:00-15:00 που πας να το πάρεις το εσωτερικό είναι απλώς...ζεστό!
Και φυσικά το A/C πιάνει 'για πλάκα'. Τον Αύγουστο το clima το είχα στους...24 (μεσημέρια) με 26 και 27 (τα βράδια / ή όταν δεν είχε ήλιο), γιατί πιο χαμηλά...κρύωνα (δεν κάνω πλάκα και δεν υπερβάλω ), όταν πέρισυ (με τις CR), οι θερμοκρασίες 'έπαιζαν' από 20 ως 22.
Καλά...χωρίς μεμβράνες, τα μεσημέρια μετά το μπάνιο έπαιξαν κάποιες φορές και 18,5 βαθμοί (για να έχεις κανονική θερμοκρασία στο εσωτερικό), ενώ τα βράδια πάνω από 22-23 βαθμούς δεν το έβαλα ποτέ το καλοκαίρι, Τους 23+ τους χρησιμοποιούσα μόνο για...ζέστη.θα βάλω και στο παρμπρίζ μάλλον (πλήρως -100%- διάφανη) μιας και είδα ακόμα μεγαλύτερη διαφορά όταν το άφηνα παρκαρισμένο και είχα ηλιοπροστασία και όταν δεν είχα.
περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις 3Μ αλλά και για τις...'νέες', από κοντά σε κανα καφέ.
-
Κι εγώ τότε που το έψαξα πάντως, είδα πως η 3Μ ήταν παράλογα ακριβή και δεν βρήκα το λόγο να χρυσοπληρώσω τις CR. Είχα βάλει llumar που μου κόστισαν λίγο πάνω από 160€ στην BMW.
Στο παρμπριζ, δεν φοβάσαι γι' αντανακλάσεις; Αν τελικά το τολμήσεις, μάλλον να προτιμήσεις την V-kool, έχω διαβάσει πως είναι η καλύτερη γι' αυτή την δουλειά.
Δεν νομίζω πώς θα δεις μεγάλη διαφορά, αλλά κάποιο μεγαλύτερο συντελεστή ανάκλασης, σίγουρα θα έχεις. -
οι v-kool είναι όμως και πανάκριβες...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
οι v-kool είναι όμως και πανάκριβες...Μόνο για το παρμπρίζ λέμε όμως...
-
http://www.groupon.gr/deals/athens/parm ... al/1285068
99 ευρω 3m
χωρίς επιβάρυνση για τα τετραθυρα μόνο +20 ευρω για τα jeep
Εχω ακούσει καλά λόγια για τον Νικήτα
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κι εγώ τότε που το έψαξα πάντως, είδα πως η 3Μ ήταν παράλογα ακριβή και δεν βρήκα το λόγο να χρυσοπληρώσω τις CR. Είχα βάλει llumar που μου κόστισαν λίγο πάνω από 160€ στην BMW.
Στο παρμπριζ, δεν φοβάσαι γι' αντανακλάσεις; Αν τελικά το τολμήσεις, μάλλον να προτιμήσεις την V-kool, έχω διαβάσει πως είναι η καλύτερη γι' αυτή την δουλειά.
Δεν νομίζω πώς θα δεις μεγάλη διαφορά, αλλά κάποιο μεγαλύτερο συντελεστή ανάκλασης, σίγουρα θα έχεις.Εγώ έχω τις CR της 3Μ (70 μπροστά, 40 πίσω). Τις διάλεξα για να έχω σημαντική μόνωση απο τον ήλιο χωρίς να είναι πολύ σκούρες και να έχω πρόβλημα τις βραδυνές ώρες και φυσικά να είναι νόμιμες (για τα μπροστινά).
Επειδή όμως θα πάρω καινούργιο αυτοκίνητο, με ενδιαφέρει κάποια καλύτερα (οικονομικά) λύση που να προσφέρει ανάλογα πλεονεκτήματα με τις CR.
Έχετε κάτι υπόψη? -
παιδια, εχει προσφορες με 99Ε για ολο το αμαξι και σκεφτομαι να βαλω.
3Μ εδω: http://www.groupon.gr/deals/athens/parm ... 298&a=1329
και ASWF εδω: http://specialdeal.gr/deals/index.php?l ... eal_id=448
για τις 3Μ λεει:
'Η σειρά FX - ST είναι μία νέα σειρά αντηλιακών μεμβρανών 3Μ στην Ελλάδα, στις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, η οποία διατίθεται σε τρεις τύπους: FX-ST 20 (σκούρα), 35 (μεσαία) και 50 (ανοικτή).'Σκεφτομουν να τις βαλω, τι λετε εσεις για αυτες?
Δεν με νοιαζει να ειναι οι καλυτερες, απλα να κανουν τη δουλεια τους για τα 100Ε που θα δωσω.με τις ASWF να μην ασχοληθω αφου υπαρχουν οι 3Μ, σωστα?
μια αμεση απαντηση για να προλαβω την προσφορα θα με βοηθησει πολυ.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κι εγώ τότε που το έψαξα πάντως, είδα πως η 3Μ ήταν παράλογα ακριβή και δεν βρήκα το λόγο να χρυσοπληρώσω τις CR. Είχα βάλει llumar που μου κόστισαν λίγο πάνω από 160€ στην BMW.
Στο παρμπριζ, δεν φοβάσαι γι' αντανακλάσεις; Αν τελικά το τολμήσεις, μάλλον να προτιμήσεις την V-kool, έχω διαβάσει πως είναι η καλύτερη γι' αυτή την δουλειά.
Δεν νομίζω πώς θα δεις μεγάλη διαφορά, αλλά κάποιο μεγαλύτερο συντελεστή ανάκλασης, σίγουρα θα έχεις.έβαλα και στο παρμπρίζ.
Προς το παρόν όλα φαίνονται οκ. Θα σου έχω νέα μετά στο Σ/Κ που θα επιστρέψω από διακοπές κι αφού έχω διανύσει αρκετά km σχεδόν σε όλες τις ώρες της μέρας.ΥΓ:πάντως σε φιλικό αμάξι που το έχω δει, δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα.Μόνο με τα γυαλιά με τους πολωτικούς φακούς (βλέπεις τα χρώματα της ίριδας ανάλογα με την γωνία πρόσπτωσης του ήλιου στο τζάμι), αλλά οκ...αυτό το φαινόμενο το έχεις με όλες τις μεμβράνες.
-
Καλησπέρα,
Έχω μεμβράνες Llumar και θέλω να τις αφαιρέσω απο τα δύο μπροστά παράθυρα. Γνωρίζει κανείς αν μένουν υπολείμματα κόλλας στα τζάμι και αν βγαίνουν με συγκεκριμένο τρόπο; Ή απλά τις αφαιρώ και καθαρίζω τα τζάμια με άζαξ; -
Nαι μένουν υπολείμματα. Βγαίνουν εύκολα οι ζελατίνεα (απλά τις τραβάς) αλλά οι κόλλες θέλουν πολύ και επίπονο καθάρισμα. Είναι μανίκι. Εγώ στο προηγούμενο αμάξι μου το πήγα εκεί που τις έβαλα και μου καθάρισε τα παράθυρα με €20.
-
αυτη που ειναι στο πισω τζαμι θελει καποιο συγκεκριμενο τροπο να βγει για να μην γινει ζημια στις αντιστασεις?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Κι εγώ τότε που το έψαξα πάντως, είδα πως η 3Μ ήταν παράλογα ακριβή και δεν βρήκα το λόγο να χρυσοπληρώσω τις CR. Είχα βάλει llumar που μου κόστισαν λίγο πάνω από 160€ στην BMW.
Στο παρμπριζ, δεν φοβάσαι γι' αντανακλάσεις; Αν τελικά το τολμήσεις, μάλλον να προτιμήσεις την V-kool, έχω διαβάσει πως είναι η καλύτερη γι' αυτή την δουλειά.
Δεν νομίζω πώς θα δεις μεγάλη διαφορά, αλλά κάποιο μεγαλύτερο συντελεστή ανάκλασης, σίγουρα θα έχεις.έβαλα και στο παρμπρίζ.
Προς το παρόν όλα φαίνονται οκ. Θα σου έχω νέα μετά στο Σ/Κ που θα επιστρέψω από διακοπές κι αφού έχω διανύσει αρκετά km σχεδόν σε όλες τις ώρες της μέρας.ΥΓ:πάντως σε φιλικό αμάξι που το έχω δει, δεν έχεις ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα.Μόνο με τα γυαλιά με τους πολωτικούς φακούς (βλέπεις τα χρώματα της ίριδας ανάλογα με την γωνία πρόσπτωσης του ήλιου στο τζάμι), αλλά οκ...αυτό το φαινόμενο το έχεις με όλες τις μεμβράνες.
update:
κανένα πρόβλημα με την μεμβράνη στο εμπρός παρμπρίζ ακόμα και με περίεργες γωνίες του ήλιου (πχ κατά τη δύση ή την ανατολή του ηλίου).Μόνο πρόβλημα είναι πως το αμάξι εσωτερικά μένει παγωμένο ακόμα και μετά από αρκετή ώρα εκτεθημένη στον ήλιο (με εξωτερική θερμοκρασία 5 βαθμούς βέβαια ).
Να δούμε το αποτέλεσμα και το καλοκαίρι αν και νομίζω ότι θα κάνει εκπληκτική δουλειά...
-
καλησπερα. σκεφτομαι να βάλω φιμε στο αυτοκινητο. μεχρι ποιο νουμερο επιτρέπεται; είναι εύκολο να τοποθετηθούν η ειναι επιστημη; εκ των προτέρων ευχαριστω για την απαντηση σας
-
Θα πας στη llumar,θα βάλεις πίσω μόνο, το ένα τόνο πριν το πιό σκούρο και τα τέσσερα παράθυρα δύο τόνους πριν το πιό σκούρο.Στα λέω έτσι απλά για να μην μπλέξεις με 25% και 35% κλπ.Η κάθε εταιρεία έχει τη δικιά της 'σκάλα'.
ΦΙΜΕ ΤΖΑΜΙΑ