-
-
-
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Για μια ακόμα φορά: Το ανοιχτό τζάκι παγώνει το σπίτι, δεν το ζεσταίνει.Και η πλάκα είναι να το λες αυτό σε κάποιον, να σε διαψεύδει και μετά να σου περιγράφει πόσο καλά 'τραβάει' τον καπνό του τσιγάρου του το τζάκι του και οτι καπνίζει άνετα μεσα στο σπίτι..!! (μου έχει τύχει....!!) Βλέπεις, τα τζάκια τραβάνε μόνο καπνούς. Θερμό αλλα άκαπνο αέρα, τον αφήνουν μέσα στο σπίτι....
Πεζοναύτη, αυτό που σου λέει ο Ηλίας, ισχύει....Το τζάκι σου (ανοικτού τύπου) όταν το καίς και το πλακώνεις στα ξύλα, ασφαλώς και ζεσταίνει και δεν παγώνει το σπίτι σου. Οταν είναι σβηστό όμως, τραβάει και τον θερμό αέρα του χώρου, ακόμη κι αν εχεις κλειστό το τάμπερ...
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Αν, όπως λέει ι Λιάκους ( ), όλοι ξέρουν ποιός έκοψε παράνομα δέντρα, γιατί δεν τον καταγγέλει ή, ακόμα καλύτερα, δεν τον συνετίζει κάποιος από τους συντοπίτες του?
Αστειεύεσαι ;
Στην επαρχία δεν υπάρχει ανωνυμία, θα καταγγείλει ο άλλος τον γείτονα-συγχωριανό κτλ ανοίγοντας μια ιδιότυπη 'βεντέτα' και περιμένοντας μια αντίστοιχη ανταπόδοση κάπου αλλού;Μην ξεχνάμε ότι για την μεγάλη πλειοψηφία του ελλ. λαού, δεν υπάρχει κοινό καλό, αλλά μόνο ατομικό, και η καταγγελία είναι συνώνυμο της ρουφιανιάς (κατάλοιπα του Εμφυλίου).
Ε τοτε λουστειτε τα (οπως γραφω κ σε αλλο τοπικ).
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Υποθέτω ότι, πάλι, φταίνε οι πολιτικοί και το 'σύστημα' που είμαστε σαν τις ακρίδες στον τόπο μας.Μα πώς σου πέρασε από το μυαλό? Ο κοσμάκης φταίει. Ακούς εκεί με πάμφθηνο πετρέλαιο και λεφτά να υπάρχουν τρέχει να κόψει κανα ξυλάκι μπας και ζεσταθεί το κοκκαλάκι του. Ξεγύμνωμα και περιφορά στην πλατεία με ένα κούτσουρο στον κ@λο προς παραδειγματισμό.
-
Κάτι γράφει ο kouk παραπάνω.
Ξέρεις τι σημαίνει παράνομη υλοτομία;
Σημαίνει καταστροφή του δάσους, είναι σαν τον εμπρησμό.Επίσης, αναφέρθηκε ότι παράνομοι ΥΛΟΤΟΜΟΙ, κόβουν και ΠΟΥΛΑΝΕ τα ξύλα. Δηλαδή κλέβουν/καταστρέφουν δημόσια περιουσία για να τσεπώνουν χρήμα.
Φταίει και γι' αυτό η τιμή του πετρελαίου;Κι αν σε κάποιους λείψει το κρέας, να σκοτώσουν τις αρκούδες, τα ελάφια και να ρίξουν δυναμίτη στη θάλασσα;
Ή έχεις αρχές ή όχι.
Τα περί έλλειψης βενζίνης κλπ των ελεγκτικών μηχανισμών είναι για να γελάει ο κόσμος. -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Υποθέτω ότι, πάλι, φταίνε οι πολιτικοί και το 'σύστημα' που είμαστε σαν τις ακρίδες στον τόπο μας.
Μα πώς σου πέρασε από το μυαλό? Ο κοσμάκης φταίει. Ακούς εκεί με πάμφθηνο πετρέλαιο και λεφτά να υπάρχουν τρέχει να κόψει κανα ξυλάκι μπας και ζεσταθεί το κοκκαλάκι του. Ξεγύμνωμα και περιφορά στην πλατεία με ένα κούτσουρο στον κ@λο προς παραδειγματισμό.
Κωνσταντίνε κρυώνω, να έρθω να πάρω τον καναπέ σου για καυσόξυλα;
-
Προφανώς και αναφέρομαι στον κόσμο που κρυώνει και παίρνει τσεκούρι ή πριόνι βγαίνει στα κοντικά να βρει κανα ξυλάκι για το σπίτι. Και προφανέστερα δεν αναφέρομαι σε εμπόρους. Δεν θέλει και πολύ φαντασία παιδιά
Εσύ, εγώ μπορεί ακόμα να έχουμ ζεστούλα για τον ποπούλη μας αλλά έχει πολύ κόσμο που κρυώνει. Και είναι σίγουρο πως δεν φταίνε αυτοί όταν αποζητούν ένα ξυλάκι.
-
manosk, έχεις δίκιο στο προηγούμενο μήνυμα.
Με πιο ανάλαφρο τόνο, πιστεύω όι Έλληνες έχουμε αρχές. Πιστεύουμε, για παράδειγμα, ότι για όλα τα κακά φταίνε οι άλλοι- οι ξένες δυνάμεις, οι πολιτικοί μας, κλπ.. Είμαστε άτυχοι. Ενώ είμαστε ένας υπέροχος λαός, κατά ένα περίεργο τρόπο, οι πολιτικοί μας δεν είναι άξιοι.
Ένα ενδιαφέρον περιστατικό που σχετίζεται με αυτά που γράφω. Χτες Κυριακή το πρωί ήμουν σε πρατήριο τύπου για να αγοράσω κάτι. Το πρατήριο γεμάτο με κόσμο που ξεφύλιζε τις κυριακάτικες εφημερίδες, αξιολογούσε τις προσφορές για να αποφασίσει ποια να αγοράσει, και το κλασσικό βρίσιμο στους πολιτικούς, 'που μας έχουν φτάσει, κλπ'. Την ίδια ώρα οι περισσότεροι είχαν διπλοπαρκάρει έξω από το κατάστημα, και είχε δημιουργηθεί ένα μίνι μποτιλιάρισμα από τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα, γιατί οι δύο λωρίδες είχαν γίνει μία λωρίδα κι αυτή στενή. Κανείς δεν πτοήθηκε από τη δυσκολία στην κυκλοφορία που είχαν δημιουργήσει, έβλεπαν μόνο την καμπούρα των άλλων, αλλά τη δικιά τους που να την δουν.
Jacob
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Προφανώς και αναφέρομαι στον κόσμο που κρυώνει και παίρνει τσεκούρι ή πριόνι βγαίνει στα κοντικά να βρει κανα ξυλάκι για το σπίτι. Και προφανέστερα δεν αναφέρομαι σε εμπόρους. Δεν θέλει και πολύ φαντασία παιδιάΕσύ, εγώ μπορεί ακόμα να έχουμ ζεστούλα για τον ποπούλη μας αλλά έχει πολύ κόσμο που κρυώνει. Και είναι σίγουρο πως δεν φταίνε αυτοί όταν αποζητούν ένα ξυλάκι.
Άρα δεν έχεις πρόβλημα να έρθουν να σου πάρουν τα κουφώματα ή ο άστεγος να έρθει να κοιμηθεί σπίτι σου πχ. Υποθέτω πως και ο άνεργος μπορεί να κλέψει επειδή δεν έχει να φάει κλπ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κωνσταντίνε κρυώνω, να έρθω να πάρω τον καναπέ σου για καυσόξυλα;Αααααακριβώς αυτό: Αν πας κ πάρεις τον καναπέ του Κων/νου ενώ σου το έχει απαγορέψει, ή θα σου σπάσει το κεφάλι ή θα τον πληρώσεις χρυσό.
Αν πας κ πάρεις την περιουσία του Κράτους (τα δέντρα του, πχ) ενώ σου το απαγορεύει (ο Νόμος που λέγαμε για την παράνομη υλοτομία), το πολύ πολύ να δώσεις ένα μέρος της μπάζας στους λειτουργούς του. Άλλοι λένε πως φταίω εγώ που δεν σε σταμάτησα, άλλοι πως τέτοιο κράτος δεν είναι κράτος αλλά ... τεσπα ας μην χαρακτηρίσω.
Κ έτσι, επιστρέφουμε στο πανάρχαιο ερώτημα: Η κότα έκανε τ' αβγό, ή το αβγό την κότα? -
Ο ανεχής μπορεί να μην τιμωρηθεί αν κλέψει κάτι για να το φάει (περίπτωση Γιάννη Αγιάννη).
Αλλά μην το παρατραβάμε. -
θα μπορουσατε να συναινεσετε και σεις ξευρετε...
η αληθεια ειναι στη μεση με γενικες παραδοχες οτι ο μεσος Ελληνας δε καταλαβαινει Χριστο και καταλαβαινει μονο απο φαπες, οτι ο Νομος δεν εφαρμοζεται πουθενα, οτι οι υπαλληλοι του Κρατους ξυνονται (ειδικα στη περιπτωση που αντιληφθουν οτι δεν ειναι και αρκετοι για να κανουν το εργο Θεου που τους ανατεθηκε)
εγω θα προτεινα σκληροτατες ποινες στη περιπτωση 2ης συλληψης για παραπτωμα υλοτομιας, απολυσεις και βαριες ποινες για αυτους που δε φρουρουν το δασος οπως πρεπει...και συνεχης ΕΛΕΓΧΟΣ ολων πολυ φασισταριο ο δικος σου
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Κωνσταντίνε κρυώνω, να έρθω να πάρω τον καναπέ σου για καυσόξυλα;
Αααααακριβώς αυτό: Αν πας κ πάρεις τον καναπέ του Κων/νου ενώ σου το έχει απαγορέψει, ή θα σου σπάσει το κεφάλι ή θα τον πληρώσεις χρυσό.
Αν πας κ πάρεις την περιουσία του Κράτους (τα δέντρα του, πχ) ενώ σου το απαγορεύει (ο Νόμος που λέγαμε για την παράνομη υλοτομία), το πολύ πολύ να δώσεις ένα μέρος της μπάζας στους λειτουργούς του. Άλλοι λένε πως φταίω εγώ που δεν σε σταμάτησα, άλλοι πως τέτοιο κράτος δεν είναι κράτος αλλά ... τεσπα ας μην χαρακτηρίσω.
Κ έτσι, επιστρέφουμε στο πανάρχαιο ερώτημα: Η κότα έκανε τ' αβγό, ή το αβγό την κότα?Αυτό όμως είναι διαφορετικό από αυτό που υποστηρίζει ο Κωνσταντίνος.
Πιστεύω και εγώ πως πρέπει να υπάρχει ελεγκτικός μηχανισμός. Από κει και πέρα όμως, δεν γίνεται να έχει 1 δασοφύλακα για κάθε πολίτη, όπως δεν έχουμε 1 αστυνομικό/πυροσβέστη κλπ κλπ για κάθε έναν από εμάς.
Απο''κει και πέρα, το να δικαιολογούμε την ηθική αλα καρτ νομίζω πως απέχει αρκετά. Εξάλλου, πού σταματάει αυτό; Σε κοινωνία ζούμε, όχι σε ζούγκλα.
Ο ανεχής μπορεί να μην τιμωρηθεί αν κλέψει κάτι για να το φάει (περίπτωση Γιάννη Αγιάννη).
Αλλά μην το παρατραβάμε.Εννοείται αυτό, μέχρι ενός σημείου όμως. Αν ο ανεχής δηλαδή πάει και σηκώσει ένα σουπερμαρκετ θα μείνει ατιμώρητος;
-
Άλλα αντ΄άλλων
Αρχίσατε τις γενικεύεις που δεν οδηγούν πουθενά. Με τη λογική σου drdino θα μας πεις και ο άλλος έχει καύλες να τον αφήσω να έρθει να π@δήξει την γυναίκα μου κλπΝαι όλοι θέλουμε να προστατεύσουμε τη φύση, το δάσος και όλα αυτά τα πολύ ωραία που λέει ο σκαϊ στο eco news. Όμως αυτά τα συζητάμε και πράττουμε ανάλογα όταν έχουν διασφαλισθεί άλλα βασικά αγαθά. Όταν ο άλλος κρυώνει, όταν στο σπίτι του επικρατεί ψύχος και το παιδάκι του κλαίει τη στιγμή που έχει απολυθεί πάνε να του μιλήσεις για την οικολογική συνείδηση. Και βεβαίως η απαξία του να μπουκάρει σπίτι σου και να σηκώνει καναπέδες, ή να σε σπάσει στο ξύλο για το πορτοφόλι με την απαξία του να κόψει ξυλαράκι από τη φύση για να ζεστάνει το μεδούλι του δεν συγκρίνεται.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο ανεχής μπορεί να μην τιμωρηθεί αν κλέψει κάτι για να το φάει (περίπτωση Γιάννη Αγιάννη).
Αλλά μην το παρατραβάμε.Εννοείται αυτό, μέχρι ενός σημείου όμως. Αν ο ανεχής δηλαδή πάει και σηκώσει ένα σουπερμαρκετ θα μείνει ατιμώρητος;
Θα αντιγράψω τη σχετική διάταξη του ΠΚ για να γίνει απολύτως κατανοητό:
Άρθρο 377
Κλοπές και υπεξαιρέσεις ευτελούς αξίας- Αν η κλοπή ή η υπεξαίρεση έχει αντικείμενο πράγμα ευτελούς αξίας, τιμωρείται με χρηματική ποινή ή με φυλάκιση μέχρι έξι μηνών. **Αν όμως η πράξη τελέστηκε από ανάγκη για άμεση χρήση ή ανάλωση του αντικειμένου της κλοπής ή υπεξαίρεσης, το δικαστήριο μπορεί να κρίνει την πράξη ατιμώρητη. **
- Στις περιπτώσεις αυτού του άρθρου η ποινική δίωξη γίνεται μόνο ύστερα από έγκληση.
-
Η λογική δική σου είναι kon5, εγώ διαφωνώ μαζί της.
Το πρόβλημα νομίζεις πως είναι μόνο η οικολογική συνείδηση; Αυτό νομίζεις πως είναι το πρόβλημα της παράνομης και ανεξέλεγκτης υλοτομίας;
Ειρήσθω εν παρόδω, το φαγητό, η στέγη και η δουλειά είναι εξίσου βασικά αγαθά. Αυτά πώς τα λύνουμε, αρπάζοντάς τα από άλλους ή από το κράτος;
Η κοινωνία πρέπει να βρει τρόπο να λύσει το συγκεκριμένο πρόβλημα, όχι να δικαιολογεί την καταπάτηση των αξιών και όχι μόνο της.
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ο ανεχής μπορεί να μην τιμωρηθεί αν κλέψει κάτι για να το φάει (περίπτωση Γιάννη Αγιάννη).
Αλλά μην το παρατραβάμε.Εννοείται αυτό, μέχρι ενός σημείου όμως. Αν ο ανεχής δηλαδή πάει και σηκώσει ένα σουπερμαρκετ θα μείνει ατιμώρητος;
Θα αντιγράψω τη σχετική διάταξη του ΠΚ για να γίνει απολύτως κατανοητό:
Άρθρο 377
Κλοπές και υπεξαιρέσεις ευτελούς αξίας- Αν η κλοπή ή η υπεξαίρεση έχει αντικείμενο πράγμα ευτελούς αξίας, τιμωρείται με χρηματική ποινή ή με φυλάκιση μέχρι έξι μηνών. **Αν όμως η πράξη τελέστηκε από ανάγκη για άμεση χρήση ή ανάλωση του αντικειμένου της κλοπής ή υπεξαίρεσης, το δικαστήριο μπορεί να κρίνει την πράξη ατιμώρητη. **
- Στις περιπτώσεις αυτού του άρθρου η ποινική δίωξη γίνεται μόνο ύστερα από έγκληση.
Το οποίο όπως ξέρεις καλύτερα από εμένα μπορεί να ερμηνευθεί ποικιλοτρόπως, δεν είναι κάτι μονοδιάστατο. Ένα καυσόξυλο είναι ευτελούς αξίας, δεν διαφωνώ. Εξακολουθεί να είναι τέτοιο όταν πολλαπλασιάζεται;
-
Άμα πάει κάποιος και κόψει 2 κλαδάκια για να μην πεθάνει από το χιονιά, μπορεί να κριθεί ατιμώρητος.
Αν πάει με το Niva και το φορτώσει κανα δυο τόνους δέντρα, όχι.
-
Ρητορική ήταν η ερώτηση, αλλά οκ.
Ξυλόσομπα