-
Ο χρήστης kaitatzis giorgos έγραψε:
...
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΕΡΝΩΝΤΑΙ ΕΝΩ ΚΑΤ/ΕΣΕ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΛΟΙ ΠΕΤΑΝΕ ΤΟΣΟ ΨΗΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ .ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ .ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΤΡΕΞΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ ΤΡΩΓΩΝΤΑΣ 3 ΜΕΡΕΣ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΒΕΝΖΙΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ .ΑΦΤΑ ΑΛΛΟΥ ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ .
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ .ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΟΧΙ ΛΙΓΩΤΕΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ;ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ,ΟΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΔΕΝ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙ.ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΝΟΜΙΖΩ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΑΙ ΕΧΕΤΑΙ ΓΙΝΕΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΙ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ .ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΑΞΟΡΑΛΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΕΙΤΕ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΕΙΤΕ ΤΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
Κυριε Καιτατζη δεν χρειαζεται να πειτε κατι παραπανω,τα ειπατε ολα!!
Ο λογος σας εχει ιδιαιτερη αξια!
Ειλικρινα ευχαριστουμε πολυ! -
Θα μας τρελανεις κι εσυ βρε γιατρε !
Σε χαιδεψε δηλαδη οπως κι ολους τους σερναμενους που εχετε διωξει τους θεατες απ'τους αγωνες , και **δεν θα πρεπει να γραψει τις προτασεις και ιδεες του για το προγραμμα ? **Ο καθενας εχει δικαιωμα να πηγαινει οπως μπορει ,αλλα οχι και να καταστρεφουμε οτι μπορει να φτιαχτει προς χαρην οσων δεν μπορουν . ελεος πια .
-
Τι να σου πω τωρα κυρ χρηστο!!
Φυσικα και να μας πει τις προτασεις του αν θελει,αλλα με τετοιους συνομιλητες εδω μεσα μαλλον χαμενες θα πανε!
Εισαι προσβλητικος οπως παντα,προσεβαλες και μενα ενω ποτε δεν σου επιτεθηκα,και να ξερεις οτι δεν αφηνω ποτε μια προσβολη να περασει ετσι !
Εγω εκανα το σκ@@ο μου παξιμαδι και θα τρεχω με οτι γουσταρω!
Τους θεατες τους εδιωξες εσυ και οι ξεπερασμενες ιδεες σου!
Που θελεις με πανακριβα, τουμπανιασμενα, και μαιμουδιασμενα παλαια μπροστινοκινητα που εσυ ετοιμαζεις,να παμε μπροστα!!
Σου εχω αποδειξει στις κουβεντες οτι πολλα συγχρονα και γρηγορα αυτοκινητα μπορει να ειναι φτηνα,αξιοπιστα και να τραβανε τους θεατες,(οι οποιοι οπως ξαναεγραψα δεν ειναι αντικειμενικοι κριτες αφου δεν μπορουν να καταλαβουν τις θυσιες του αγωνιζομενου αλλα διψανε για αιμα!)
αλλα εσυ επιμενεις να μας αλλαξεις τα μυαλα!!και να φτιαξεις ενα πρωταθλημα οπως βολευει εσενα και το συνεργειο σου!!
Αστα ρε μαστορα,δεν ειμαστε τοσο χαιβανια οσο εσυ νομιζεις!
Μην μας το παιζεις σωτηρας των αγωνων,και θα τρεχουμε με οτι,γουσταρουμε,και θα παταμε το γκαζι οσο γουσταρουμε! -
Για μισό λεπτό...
Κύριε Γιώργο...Με ολο τον σεβασμό-ξέρετε πόσο σας εκτιμώ- και εσάς και τον τάκη, αλλα μάλλον 'μεγαλώσατε' και εσείς...
Βάλτε σας παρακαλώ πολύ τον Τάκη να διαβάσει ξανά τις Προτάσεις μας και πές τε μου που διαφωνεί...
Πές τε μου ενα σημείο που 'κταργούμε' τα αυτοκίνητά σας, τις φτερούγες και ολα τα μεγάλα αυτοκίνητα, που οπως λέτε προσφέρουν θέαμα...
Μισό, γιατι θα τρελαθώ... Εχετε πέσει με τα μούτρα ολοι και μιλάτε για κάτι που δεν υφίστατε και πουθενά πο τις προτάσεις που εγιναν δεν αναφέρετε.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΧΑΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ. Οτι ισχυε πέρυσι παραπρόπερυσι και πάντα, θέλουμε να ισχύει και το 2012.
Τρεχουν ολα τα αυτοκίνητα.Βαθμολογούνται ολα τα αυτοκινητα, εκτός των WRC.Ta τελευταία 10 χρόνια, είναι ετσι.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΕ ΕΣΆΣ, ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑ 120 ΕΥΡΩ αυτξημένο πράβολο, που ουσιαστικά αυτά τα λεφτά θα δώσουν την δυνατότητα σε μικρότερες συμμετοχές, οπως ενα cinquecento να συμμετάσχουν στους αγώνες Ταχύητας.Πράγμα που τώρα δε γίνετε.Αν λοιπόν είναι τόσο δυσβάσταχτο αυτό το ποσό για ενα WRC, ε τότε τι να πώ?Φανταστήτε πόσο θα ειναι δυσβάσταχτο για εναCiquecento.
Υμαρτον...ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ...ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΜΕ ΤΙς ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ.ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ δΊΝΟΥΝ την δυνατότητα στον υιό Καϊτατζή, να ακολουθήσει εναν Θεσμό(πιο κοντά στην πόλη, στην οποία ζει) χωρίς να χρειάζεται να ξενιτευεται απο το σπίτι του και τις δουλειές του ΜΕ ΜΚΚΡΌΤΕΡΟ ΚΌΣΤΟΣ(αφού υπάρχουν και 3 Ράλλυ Ronde).ΑΝ ΟΛΟ ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΑΞΊΖΕΙ ΤΑ 120 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΤΟΤΕ ΠΕΣΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ...Γιατι τον Τακη, θέλουμε να τον βλέπουμε στους Αγώνες συχνότερα, και αν γίνετε να τον ανταγωνιζόμαστε οσο μπορούμε... Κέρδος για το Αθλημά μας είναι...
ΕΠΙΜΕΝΩ...(επειδή 'γεράσατε'-αστιευομαι) βάλτε τον Τάκη να το διαβάσει...!
-
Βρε Ποσειδώνα-προκατηλημένε...ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΣ?
ΕΕΕ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΤΟ ΠΕΤΑΜΕ ΕΞΩ.ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ...ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ!
-
Γιατρε μου , νομιζω οτι εχεις το επιπεδο και την λογικη να μην προσβαλεσαι απ'την αντικειμενικοτητα που αλλωστε εκτελεις εκ πεποιθησεως .
Που διαβασες εσυ , στις προτασεις τις πιο πανω , οτι θελω -ουν να τρεχουν μονον τα δικινητα ?
Η πορωση δεν ειναι των παιδιων που γραφουν προτασεις , αλλα ολων οσων φοβουντε μην χασουν τα προνομια των μεχρι τωρα κανονισμων και προγραμματων , νομιζω -
van και κυρ χρηστο,τις προτασεις τις διαβασα καλα απο περσι που τις ειχατε στειλει,
**και παραδεχομαι **
οτι αποτελει μια πολυ καλη βαση για συζητηση!!
Επειδη ομως εχουμε κανει απειρες συζητησεις εδω μεσα και ξερω τι εχετε στο μυαλο σας γιαυτο και εχω τις επιφυλαξεις μου!
Και αν κανω λαθος διορθωστε με!!
Θελετε να μειωθουν δραματικα(αν οχι να εξαφανιστουν ) οι χωματινοι αγωνες του πρωταθληματος!
Θελετε εκτος βαθμολογιας τα wrc-R4,A8, και φανταζομαι δεν θα λεγατε οχι κ στα S2000 και Ν4!!
Θεωρειτε οτι ολα τα παραπανω απλα καπελωνουν τα γρηγορα μπροστινοκινητα.
Ονειρευεστε εναν μπροστινοκινητο πρωταθλητη Ελλαδας(που θα βγει μονο απο ασφαλτο βεβαιως)αφου οι χωματινοι αγωνες θαχουν μειωθει!
Στηριζετε με παθος πανακριβα μικρα,κανοντας τους νεωτερους να πιστεψουν οτι θα πανε αερα αποκτωντας ενα φτηνο πεζο ψευτο group A ,
ενω η αληθεια ειναι οτι θα σερνονται(συ ειπας) το ιδιο οπως καποιος με ενα φτηνο εβο!!
Ενω τελος θελετε να αυξηθουν τα παραβολα 30% σε εναν ταλαιπωρο ερασιτεχνη που εχει ενα παλιο γκολφακι Ε11,η μια bmw E21,η ενα TypeR που τωρα κοστιζει 15000€ στο εξωτερικο,
καθως και 50% αυξηση σε καποιον που εχει ενα integrale Ε12 σαν αυτα που τρεχουν στον πυργο-καλαματα,η καποιον σαν τον τριτο γενικης του κορινθου με ενα εβο8 group N των 25000€ θεωροντας τον προνομιουχο!!(δηλαδη αντι 450€ σε εναν πρωταθληματικο αγωνα να δωσει 675€)!!!
Εκτος αν μιλαμε μονο για πιστα!!
Ας αναλαβουν το φορτιο αυτο οι λεσχες λοιπον που αν θελουν να εχουν αγωνες και να βγαζουν λεφτα, πρεπει να ξερουν να διαφημισουν το προιον τους ,πρεπει να εχουν απαραιτητα χορηγους και να μειωθουν ολα τα παραβολα σε ολους αντι να αυξηθουν! -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Θα μας τρελανεις κι εσυ βρε γιατρε !
Σε χαιδεψε δηλαδη οπως κι ολους τους σερναμενους που εχετε διωξει τους θεατες απ'τους αγωνες , και **δεν θα πρεπει να γραψει τις προτασεις και ιδεες του για το προγραμμα ? **
ΑΚΟΥ ΡΕ ΧΡΗΣΤΑΚΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΑΙΔΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΧΑΙΔΕΥΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΡΝΑΜΕΝΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΥΣ ΕΝΟΕΙΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΑΤΑΝΕΝ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΙΜΟΡΑΓΟΥΝ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ .ΣΕΡΝΑΜΕΝΟΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΦΤΕΡΟΥΓΑΤΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΕΡΟΠΟΡΟΙ .ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΙ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΔΗΓΙΚΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΟΝ ΓΙΑΤΙ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΛΙΩΣΕΙ ΠΑΛΙΑ.ΒΙΔΩΝΕ ΚΑΜΙΑ ΒΙΔΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΛΟΥΣ ΝΑ ΣΕΡΝΩΜΑΣΤΕ.
Ο καθενας εχει δικαιωμα να πηγαινει οπως μπορει ,αλλα οχι και να καταστρεφουμε οτι μπορει να φτιαχτει προς χαρην οσων δεν μπορουν . ελεος πια .ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΙΜΟΡΑΓΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ,ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΤΕ(ΔΟΥΛΕΥΩΝΤΑΣ ΒΕΒΑΙΑ) ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ.
-
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
van και κυρ χρηστο,τις προτασεις τις διαβασα καλα απο περσι που τις ειχατε στειλει,
**και παραδεχομαι **
οτι αποτελει μια πολυ καλη βαση για συζητηση!!
Επειδη ομως εχουμε κανει απειρες συζητησεις εδω μεσα και ξερω τι εχετε στο μυαλο σας γιαυτο και εχω τις επιφυλαξεις μου!
Και αν κανω λαθος διορθωστε με!!
Θελετε να μειωθουν δραματικα(αν οχι να εξαφανιστουν ) οι χωματινοι αγωνες του πρωταθληματος!
Θελετε εκτος βαθμολογιας τα wrc-R4,A8, και φανταζομαι δεν θα λεγατε οχι κ στα S2000 και Ν4!!
Θεωρειτε οτι ολα τα παραπανω απλα καπελωνουν τα γρηγορα μπροστινοκινητα.
Ονειρευεστε εναν μπροστινοκινητο πρωταθλητη Ελλαδας(που θα βγει μονο απο ασφαλτο βεβαιως)αφου οι χωματινοι αγωνες θαχουν μειωθει!
Στηριζετε με παθος πανακριβα μικρα,κανοντας τους νεωτερους να πιστεψουν οτι θα πανε αερα αποκτωντας ενα φτηνο πεζο ψευτο group A ,
ενω η αληθεια ειναι οτι θα σερνονται(συ ειπας) το ιδιο οπως καποιος με ενα φτηνο εβο!!
Ενω τελος θελετε να αυξηθουν τα παραβολα 30% σε εναν ταλαιπωρο ερασιτεχνη που εχει ενα παλιο γκολφακι Ε11,η μια bmw E21,η ενα TypeR που τωρα κοστιζει 15000€ στο εξωτερικο,
καθως και 50% αυξηση σε καποιον που εχει ενα integrale Ε12 σαν αυτα που τρεχουν στον πυργο-καλαματα,η καποιον σαν τον τριτο γενικης του κορινθου με ενα εβο8 group N των 25000€ θεωροντας τον προνομιουχο!!(δηλαδη αντι 450€ σε εναν πρωταθληματικο αγωνα να δωσει 675€)!!!
Εκτος αν μιλαμε μονο για πιστα!!
Ας αναλαβουν το φορτιο αυτο οι λεσχες λοιπον που αν θελουν να εχουν αγωνες και να βγαζουν λεφτα, πρεπει να ξερουν να διαφημισουν το προιον τους ,πρεπει να εχουν απαραιτητα χορηγους και να μειωθουν ολα τα παραβολα σε ολους αντι να αυξηθουν!ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΜΩΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ .
-
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΟ περιμενουμε τις δικες σου-σας προτασεις .
-
Ο χρήστης poseidon έγραψε:
van και κυρ χρηστο,τις προτασεις τις διαβασα καλα απο περσι που τις ειχατε στειλει,
**και παραδεχομαι **
οτι αποτελει μια πολυ καλη βαση για συζητηση!!
Επειδη ομως εχουμε κανει απειρες συζητησεις εδω μεσα και ξερω τι εχετε στο μυαλο σας γιαυτο και εχω τις επιφυλαξεις μου!
Και αν κανω λαθος διορθωστε με!!Για πές λοιπόν τι εχουμε στο μυαλό μας?
Θελετε να μειωθουν δραματικα(αν οχι να εξαφανιστουν ) οι χωματινοι αγωνες του πρωταθληματος!
Θελετε εκτος βαθμολογιας τα wrc-R4,A8, και φανταζομαι δεν θα λεγατε οχι κ στα S2000 και Ν4!!
Θεωρειτε οτι ολα τα παραπανω απλα καπελωνουν τα γρηγορα μπροστινοκινητα.
Ονειρευεστε εναν μπροστινοκινητο πρωταθλητη Ελλαδας(που θα βγει μονο απο ασφαλτο βεβαιως)αφου οι χωματινοι αγωνες θαχουν μειωθει!
Στηριζετε με παθος πανακριβα μικρα,κανοντας τους νεωτερους να πιστεψουν οτι θα πανε αερα αποκτωντας ενα φτηνο πεζο ψευτο group A ,
ενω η αληθεια ειναι οτι θα σερνονται(συ ειπας) το ιδιο οπως καποιος με ενα φτηνο εβο!!
Ενω τελος θελετε να αυξηθουν τα παραβολα 30% σε εναν ταλαιπωρο ερασιτεχνη που εχει ενα παλιο γκολφακι Ε11,η μια bmw E21,η ενα TypeR που τωρα κοστιζει 15000€ στο εξωτερικο,
καθως και 50% αυξηση σε καποιον που εχει ενα integrale Ε12 σαν αυτα που τρεχουν στον πυργο-καλαματα,η καποιον σαν τον τριτο γενικης του κορινθου με ενα εβο8 group N των 25000€ θεωροντας τον προνομιουχο!!(δηλαδη αντι 450€ σε εναν πρωταθληματικο αγωνα να δωσει 675€)!!!Ωραία!!!!!! Επειδή κάνεις πολύ παρέα με τον Ελ-Εμ, καλό είναι να ξεκοψεις...ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ?! ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΣΟΥ Ή ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ?
Η συμμετοχή ειναι 350(οι Πρωταθληματικοί αγώνες- φέτος αρα +175 Ευρώ οι μεγάλες κλασεις και + 105 Ευρώ οι μεσαίες) Μάλλον δεν είσαι ενημερωμένος...
Πάμε παρακάτω...Το τι εχω στο μυαλό μου, ας το...ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ...Και αυτά που προκύπτουν δ4ν λένε αυτά που φαντάζεσαι...
Επιπλέον...επειδη τελικα δεν ξέρεις να διαβάζεις, τα ποσά αυτά αφορούν ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΚΥΠΈΛΛΩΝ. ΜΟΝΟ!!! Ο 'μπαρμπάτσουλας' λοιπόν που εχει ενα integrale, απο τον Πύργο, δεν τον επηρεάζει, διοτι απλά δεν τρέχει σε αυτούς τους αγώνες...ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ?!Εκτος αν μιλαμε μονο για πιστα!!
Ας αναλαβουν το φορτιο αυτο οι λεσχες λοιπον που αν θελουν να εχουν αγωνες και να βγαζουν λεφτα, πρεπει να ξερουν να διαφημισουν το προιον τους ,πρεπει να εχουν απαραιτητα χορηγους και να μειωθουν ολα τα παραβολα σε ολους αντι να αυξηθουν!ΕΕΕ, αμα δεν γίνουν ολα αυτά, τότε βρε ... δεν θα γίνουν αγώνες... ή αμα θέλεις να τους διαφημίσει η λέσχη, με τι προϊόν?Πες μου εναν που πήγε γρήγορα και αξιζε να δει ο Θεατής φέτος εκτός απο:
ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ (ΒΟΛΟΣ)
ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ(ΚΟΡΙΝΘΟΥ)
ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ(ΒΟΛΟΣ-ΔΕΘ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ)
ΖΑΧΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ, ΖΑΧΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΑΜΑΞΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ, ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗΣ, ΠΕΡΟΥΛΑΚΗΣ, ΚΥΡΙΑΖΗΣ (ΔΕΘ, ΑΧΑΙΟΣ ΚΡΗΤΗΣ)Βλέπεις λοιπόν! Ολοι αυτοί μετριούνται στα δάχτυλα ενός χεριού, ανα αγώνα. ΤΙ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΊΣΕΙ Η ΛΕΣΧΗ ΛΟΙΠΟΝ?
Και κάτι τελευταίο...ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΦΕΤΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ 2012, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΣΦΑΛΤΟΣ...ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΕΜΕ ΟΧΙ!!!ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΕΤΟΣ.ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΧΩΜΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ...
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΝΟΗΤΑ ΑΥΤΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ?
Και απο την αλλη μεριά, δεν είδαμε τις δικές σου προτάσεις! ¨η μηπως ειναι στα κρυφά, φτιαγμένες με 'φιλαράκια' και εχουν δωθεί στα καταλληλα χέρια, ωστε να προωθηθούν? Ε?
-
Ο χρήστης kaitatzis giorgos έγραψε:
ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΜΩΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ .Ωραια κυριε Γιωργο... Μόνο που σε λίγο καιρό τους 'Τραμπάκουλές' μας( το Ford σας και το Peugeot μου), δεν θα εχουμε αγώνες να τους τρέξουμε, διοτι πολύ λίγες λέσχες φέτος ζητησαν αγώνες απο αυτούς που ξέρουμε και σχεδόν καμία Αγώνες Ράλλυ...Ετσι μας ανακοινώθηκε προχθές...
Αρα λοιπόν οι προτασεις σας ποιές είναι?Να παραμείνουν ως εχουν?Ωραία για να πηγαίνουμε σε Πίστες κάρτ να κάνουμε αγώνες με τα αυτοκινητά μας ετσι?
-
Βασιλακη μου πετωντας εξω τα Α8 μειωνεις δεν μεγαλωνεις τον αριθμο συμμετοχων,σε σεβομαι και σε αγαπαω να ξερεις αλλα εσυ σαν νεωτερος αλλαξε αυτο το μαινος της οικογενειας προς τα μεγαλα αυτοκινητα ειναι λαθος κανεις δεν καπελωνει κανεναν ,παντου υπαρχουν κατηγοριες και κλασεις και ο καθενας παιρνει αυτο που του αξιζει με αυτους που συναγωνιζεται .Οπως και να το κανουμε ομως ρε φιλε ολοι μας τις Μ------Σ κοιταμε και θαυμαζουμε τις γκομενιτσες τις βλεπουμε μετα
-
Ο χρήστης van έγραψε:
ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΡΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΜΩΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ .
Ωραια κυριε Γιωργο... Μόνο που σε λίγο καιρό τους 'Τραμπάκουλές' μας( το Ford σας και το Peugeot μου), δεν θα εχουμε αγώνες να τους τρέξουμε, διοτι πολύ λίγες λέσχες φέτος ζητησαν αγώνες απο αυτούς που ξέρουμε και σχεδόν καμία Αγώνες Ράλλυ...Ετσι μας ανακοινώθηκε προχθές...
Αρα λοιπόν οι προτασεις σας ποιές είναι?Να παραμείνουν ως εχουν?Ωραία για να πηγαίνουμε σε Πίστες κάρτ να κάνουμε αγώνες με τα αυτοκινητά μας ετσι?
ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΚΑΣ ΤΩΡΑ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΩΡΟ .ΤΟ CORDOBA TO WRC ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ; ΤΟ ACCENT ΤΟ WRC ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΜΠΙΤΣΑΚΗΣ ΘΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ;Νομιζω οτι συμφωνεις πως οχι, το αντιθετο θα ελεγα .Αρα θα μας κανουν καλο ναι η οχι ;Βασιλη μου δεν βουλιαζουμε -βουλιαξαμε και θελουμε βαρκες σωτηρια σας απο παντου ,το ιδιο συμβαινει και με τα μαγαζια μας πρωτα καναμε επιλογη της δουλειας τωρα τα φτιαχνουμε ολα.
-
Φιλτατε van,ενταξει γραψε λαθος για τα παραβολα,κολαει και λιγο το μυαλο!!
Οπως και να εχει συμφωνω οι νεοι οδηγοι να εχουν μειωμενο,εως και δωρεαν παραβολο αλλα ως εκει.
Δεν γινεται, με την προταση σου, ενα R1 Twingo που κοστιζει εως και 35000€ να εχει 50% μειωμενη συμμετοχη εις βαρος καποιου αλλου αιμοδοτη αγωνιζομενου!
Και ναι,πολλοι 'μπαρμπατσουλες'οπως τους λες τρεχουν,και συμπληρωνουν συμμετοχες σε αγωνες πρωταθληματος στον τοπο τους εστω κ φυσικα θα επιβαρυνθουν!
Σου ειπα γενικα η προτασεις σας στο 90% ειναι σωστες οπως και του αμαξοπουλου και του platis και του scn κτλ!
Οσο για το τι προιον εχει να διαφημισει μια λεσχη ειναι πολυ απλο!Αρκει να μιλαμε για μια επαγγελματικη στην κυριολεξια λεσχη!Σιγα μην περιμενουμε σε καθε αγωνα τους 5 ιπταμενους που αναφερεις να διαφημισουν το αθλημα.
Ειναι θεμα μαρκετινγκ,ποσα βαρετα αθληματα καθονται θεατες και τα κοιτανε σαν χανοι?
τι λες να βαζαμε κανα δυο τεχνητα αλματα σε μια ασφαλτινη ειδικη?Το καλυτερο το αφησα για το τελος!!
ο van εγραψε,
Ωραία!!!!!! Επειδή κάνεις πολύ παρέα με τον Ελ-Εμ, καλό είναι να ξεκοψεις...
δεν είδαμε τις δικές σου προτάσεις! ¨η μηπως ειναι στα κρυφά, φτιαγμένες με 'φιλαράκια' και εχουν δωθεί στα καταλληλα χέρια, ωστε να προωθηθούν? Ε?Νασαι καλα,με κανες και γελασα πολυ!!
Ειλικρινα αν ειχα αυτη την δυνατοτητα σου ορκιζομαι,θα ειχα 'προωθησει'το μεγαλυτερο μερος των προτασεων αυτου του φορουμ -
Σε άλλες εποχές τα κυβικά ίσως μπορούσαν και ίσως θα έπρεπε να είναι κριτήριο για το ύψος του παραβόλου. Όμως σήμερα, με ένα Clio ΕΝ3 να πουλιέται 4000 και ένα Golf Ε11 στα 5000, δεν είναι λίγο παράξενο να πληρώσουν αυτά παραπάνω παράβολο από ένα Yaris A5 των 12000 ή ένα Twingo R1 των 40000;
Άσε που με το ειδικό τέλος πάνω από 1929 cc σε λίγο δε θα μείνει κανείς με τέτοιο αυτοκίνητο.
Το μειωμένο παράβολο έχει νόημα μόνο για την ηλικία του οδηγού, και πάλι όμως όταν αυτός τρέχει σε μικρή κατηγορία. Για παράδειγμα, μόνο για κάτω των 25 και μόνο αν τρέχει με Ν1, Ν2, ΕΑ5, Α5 (το πολύ). Ένας 25άρης με Α6 ή με κάποιο θηρίο της ΕΕ9 είναι τουλάχιστον πρόκληση να θέλει μειωμένο παράβολο.Αυτή τη στιγμή στο car.gr υπάρχει προς πώληση μεγάλο πλήθος αγωνιστικών, μεγαλύτερο από ποτέ, και κάποια απ' αυτά που τα γνωρίζω προσωπικά είναι σε πραγματικά γελοίες τιμές σε σχέση με πόσο έχουν στοιχίσει. Σημάδι ότι κόσμος φεύγει από τους αγώνες. Μήπως ο γνώμονας θα πρέπει να είναι να κρατηθούν όσο περισσότεροι γίνεται, με ό,τι αυτοκίνητο κι αν συμμετέχουν;
-
εχετε κολλησει με το παραβολο,
αυτο που προτεινει ο van δεν εχει να κανει με το κοστος των αυτοκινητων,αλλα για ενα τρικ να ξαναμαζευτουν περισσοτερες συμμετοχες προς τις μικρες κατηγοριες.δλδ scn λες α5 yaris ΠΟΣΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ?????
twingo r1 (σιγα μην κανει και κανα εκατομυριο ευρω......) ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ,ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΑΑΑΑκαι γενικα παιδια κοιταχτε λιγο την πραγματικοτητα και οχι τοσο τις υποθεσεις......
καποιοι ριχνονται?(τυπου καποιος με 2λιτρο φτηνο?) ε,τι να κανουμε ετσι ειναι το 10% να ριχνεται για να κερδισει το 90%....
ασε που το ριχνεται ειναι σχετικο....καποια λιγα αυτοκινητα προς το μεγαλα(παλια ν3 ή κατι τετοιο οπως λεει ο scn) οπως και να εχει μια τετραδα 15αρια και πανω ειναι ακριβη που τρωγεται πιο ευκολα απο πιο δυνατο,οπως πχ ειναι ενα διλιτρο,το ιδιο και αλλα ανταλλακτικα....οποτε στην ουσια θελεστα και παθεστα....αλλα το βασικο (για να μην αναλωθουμε σε τετοιο διαλογο) δεν ειναι αυτο η ουσια....
-
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Επανέρχομαι σε ένα θέμα το οποίο έχω θίξει αρκετές φορές στο παρελθόν, την Βαθμολογία.
Πήρα τυχαία τον πίνακα του Πρωταθλήματος Ράλλυ 2011, (Α) όπως είναι διαμορφωμένος έως σήμερα με την κλιμάκωση των βαθμών από 1 έως 20 και δημιούργησα τον πίνακα (Β) με μια υποθετική κλιμάκωση από το 11 έως το 20, για να εντοπίσουμε τις διαφορές.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
-
Ο Κύρκος δεν θα ήταν ήδη εξασφαλισμένα Πρωταθλητής, αλλά το Πρωτάθλημα θα κρινόταν στον τελευταίο αγώνα, το Παλλάδιο.
-
Από την 3η ~ 4η θέση και κάτω, οι αγωνιζόμενοι επωφελούνται και πλησιάζουν βαθμολογικά τον 1ο.
-
Ενδεχομένως εάν ίσχυε αυτή η κλιμάκωση, στο Παλλάδιο και σε υποθετικό στραβοπάτημα του Κύρκου, σε συνδυασμό με καλή επίδοση του Ψύλλου ή του Σπανού, θα τον υπερσκέλιζαν κατά 4 ή 1 βαθμούς αντίστοιχα, 82 & 79, έναντι 78.
-
Αυξάνεται ο συναγωνισμός, παραμένει μέχρι το τέλος το ενδιαφέρον των φιλάθλων, δίνει κίνητρο στους αγωνιζόμενους να προσπαθούν μέχρι τον τελευταίο αγώνα. Προσφέρει την ευκαιρία σε περισσότερους αγωνιζόμενους να είναι εν δυνάμει Πρωταθλητές, έστω και αν δεν έχουν κορυφαίες επιδόσεις και υψηλή τεχνοοικονομική υποδομή, αρκεί να διαθέτουν μια σταθερή, προγραμματισμένη, σοβαρή και αξιοπρόσεκτη εμπλοκή στο χώρο.
-
Η βαθμολογία όπως ισχύει τώρα, έχει την ίδια δυναμική όπως έχει στην πολιτική, το εκλογικό σύστημα της Ενισχυμένης αναλογικής. Δεν επιβραβεύεται ο καθένας ανάλογα το αποτέλεσμα που φέρνει, αλλά πριμοδοτείται σημαντικά ο 1ος ~ 2ος έναντι των υπολοίπων. Δηλαδή ο 10ος δεν παίρνει 10 βαθμούς λιγότερους από τον 1ο, αλλά 20 (19 με την ακρίβεια).
-
Επιβραβεύει τις εκκινήσεις και την συμμετοχή στους αγώνες. Οι Ψύλλος και Σπανός, ενώ έχουν συμμετάσχει από 5 αγώνες ο καθένας, με την αντίστοιχη προσπάθεια και ανάλογη οικονομική δαπάνη, τα αποτελέσματα στην βαθμολογία δεν είναι ανάλογα. Έχουν 3η και 5η θέση και χωρίς πλέον προσδοκίες για τον Τίτλο, διαφορετικά θα ήταν ακόμη μέσα στην διεκδίκηση. Επίσης ο Ζιώβας με 4 εκκινήσεις αναρριχάται από την 11η στην 4η θέση, ο Κλουβατος με 2 αποτελέσματα 7ης και 8ης θέσης ανεβαίνει από την 20η στην 10η θέση.
Το υπάρχον δηλ. βαθμολογικό σύστημα δεν δίνει κίνητρα να συμμετέχουν σε περισσότερους αγώνες και το περίεργο είναι ότι αυτό έρχεται σε αντίφαση με την επιθυμία της ΟΜΑΕ και την διάταξη της προκήρυξης, που υποχρεώνει τους αγωνιζόμενους να συμμετέχουν (για να βαθμολογηθούν) σε τουλάχιστον 3 ~ 4 αγώνες, (ανάλογα τον θεσμό).
Δηλαδή από την μία τους προτρέπει να δηλώνουν συμμετοχή σε περισσότερους αγώνες και από την άλλη όταν αυτοί το πράξουν δεν υπάρχει και το αντίστοιχο βαθμολογικό όφελος για να τους επιβραβεύει..
-
-
ειναι λιγο ασχημο να δινεις την ιδια διαφορα βαθμων στον 1ο με 2ο(γιατι στις διαφορες βαθμων και μαλιστα στο ποσοστο αυτης της διαφορας)
με τον 8ο και 9ο.....εξαλλου δεν ειναι πανακεια το να φερεις κοντα τις βαθμολογικες διαφορες ωστε να ειναι κοντα οι αγωνιζομενοι....
επιδοσεις θελουμε,οχι ο δευτερος 5 λεπτα πισω(σε καθε αγωνα) να μπορει μεχρι τον τελευταιο αγωνα με μια εγκαταλειψη του πρωτου να του παιρνει το πρωταθλημα... -
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Επανέρχομαι σε ένα θέμα το οποίο έχω θίξει αρκετές φορές στο παρελθόν, την Βαθμολογία.Θα πρότεινα να δείτε το πιο βασικό συμπέρασμα που προκύπτει από τη βαθμολογία, το οποίο απέφυγα να αναφέρω εδώ και καιρό, αλλά μάλλον θα έπρεπε.
Αυτό είναι το εξής:
Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, από τους 142 οδηγούς που έχουν πάρει εκκίνηση στους πρώτους 5 αγώνες, μόνο 2 οδηγοί έχουν συμμετάσχει και στους 5 αγώνες και μόνο 4 οδηγοί έχουν συμμετάσχει σε 4 αγώνες απ' αυτούς.
Δηλαδή ποσοστό: 6/142= 4,2% των εκκινησάντων έχουν συμμετάσχει στο πρωτάθλημα.
Στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου, από τους 138 οδηγούς που έχουν πάρει εκκίνηση στους πρώτους 5 αγώνες, μόνο 1 οδηγός έχει συμμετάσχει και στους 5 αγώνες και μόνο 2 οδηγοί έχουν συμμετάσχει σε 4 αγώνες απ' αυτούς.
Δηλαδή ποσοστό: 3/138= 2,1% των εκκινησάντων έχουν συμμετάσχει στο κύπελλο ασφάλτου.Πράγματι πιστεύετε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να ασχοληθεί κάποιος με πρωταθλήματα και βαθμολογίες;
Προγραμμα 2012