Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 106 Rallye 16v
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Peugeot 106 Rallye 16v
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    32
    89
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Κανονικά, εφόσον εσύ ορίζεις την αξία του ασφαλισμένου αυτοκινήτου (πληρώνοντας παραπάνω) και η ασφαλιστική συνυπογράφει (εισπράττοντας παραπάνω), θα πρέπει να πάρεις τα λεφτά για τα οποία ασφάλισες το όχημα κι όχι όσα γράφει το κάθε Auto Τρίτη ή υπολογίζει βάσει του συμφέροντός του ο κάθε χλέμπουρας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kingmanos last edited by

        Παιδια πηρα ενα απο τα πρωτα δεκαεξαβου το 98, το 2002 το πουλησα παρακαλωντας 7900ευρω μετα απο 2 μηνες αγγελια (το αυτοκινητο ηταν σε αριστη κατασταση ομως δεν ειχε αιρκοντισιον)
        ξεχαστε το διψηφιο Κ δεν υπαρχει μετρητο στην αγορα

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης manosk έγραψε:
          Κανονικά, εφόσον εσύ ορίζεις την αξία του ασφαλισμένου αυτοκινήτου (πληρώνοντας παραπάνω) και η ασφαλιστική συνυπογράφει (εισπράττοντας παραπάνω), θα πρέπει να πάρεις τα λεφτά για τα οποία ασφάλισες το όχημα κι όχι όσα γράφει το κάθε Auto Τρίτη ή υπολογίζει βάσει του συμφέροντός του ο κάθε χλέμπουρας.

          Ξέρεις κάποιον νεο-έλληνα που να μην διαμαρτυρηθεί μετά για υψηλά κόμιστρα στην ασφάλεια...?
          Οk ασφαλισέ το για 12χιλ ευρώ αλλά θα πληρώνεις και ασφάλιστρο για 12χιλ...

          Α και στο θέμα ασφάλειας μικρών γρήγορων GTi υπάρχει απ' ότι έχω παρατηρήσει ειδικός όρος για αυτά γιατί έχουν υψηλό δείκτη επικινδυνότητας για στούκα...

          Στο εξωτερικό δε, δεν σε συμφέρει να αγοράσεις Σαξόραλλο...πολλά τα λεφτά της ασφάλειας Αρη..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:

            Και το κακο ειναι πως οι ασφαλιστικες αποζημιωνουν με βαση αυτους τους πινακες.
            Τι να πει κανεις.

            Ετσι δεν πρέπει...?
            Τι να σου δώσει δηλ 12 χιλιάρικα (11 είχε καινούριο) επειδή στην 'πιάτσα' το πωλούν τόσο λόγω τεράστιας ζήτησης και φήμης..?

            Μην γινόμαστε και υπερβολικοί...

            Αν όμως αποδεδειγμένα η αξία του είναι παραπάνω, και εσύ πληρώνεις για παραπάνω θα έπρεπε να σου δίνουν τα σωστά...

            Δε λέω να ασφαλίσω το Ίμπιζα για 50.000 ευρώ, να πληρώσω για 50.000 και να περιμένω να μου τα δώσουν, αλλά κάποια αυτοκίνητα αξίζουν παραπάνω από όσο αγοράστηκαν (δε μιλάω για μετατροπές). (Πχ η ΕΝΖΟ που προανέφερα, που πλέον κάνει πάνω από 1 εκ ευρώ... Σαφώς και το Ραλί δεν είναι ΕΝΖΟ, αλλά ούτε και 106 1.1 είναι από πλευράς αντιμετώπισης στην αγορά)

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dimgster last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:

              Κανονικά, εφόσον εσύ ορίζεις την αξία του ασφαλισμένου αυτοκινήτου (πληρώνοντας παραπάνω) και η ασφαλιστική συνυπογράφει (εισπράττοντας παραπάνω), θα πρέπει να πάρεις τα λεφτά για τα οποία ασφάλισες το όχημα κι όχι όσα γράφει το κάθε Auto Τρίτη ή υπολογίζει βάσει του συμφέροντός του ο κάθε χλέμπουρας.

              Ξέρεις κάποιον νεο-έλληνα που να μην διαμαρτυρηθεί μετά για υψηλά κόμιστρα στην ασφάλεια...?
              Οk ασφαλισέ το για 12χιλ ευρώ αλλά θα πληρώνεις και ασφάλιστρο για 12χιλ...:

              elteo για οσα και να το ασφαλισεις οταν στο κλεψουν η ασφαλεια θα σε αποζημιωσει για την τρεχουσα αξια του αυτοκινητου. Και η τρεχουσα αξια του υπολογιζεται κυριως με βαση τους πινακες του auto-triti.
              Προσωπικα δεν εχω προβλημα να πληρωνω ασφαλιστρα και για 15000 ε, αλλα αφου δεν προκειται να τα παρω ποτε γιατι να γινω θυμα της ασφαλιστικης;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cliff last edited by

                Ο χρήστης KingManos έγραψε:
                Παιδια πηρα ενα απο τα πρωτα δεκαεξαβου το 98, το 2002 το πουλησα παρακαλωντας 7900ευρω μετα απο 2 μηνες αγγελια (το αυτοκινητο ηταν σε αριστη κατασταση ομως δεν ειχε αιρκοντισιον)
                ξεχαστε το διψηφιο Κ δεν υπαρχει μετρητο στην αγορα

                Στη δική μου περίπτωση ο αγοραστής πήρε δάνειο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης nightmare_S16 έγραψε:
                  για οσα και να το ασφαλισεις οταν στο κλεψουν η ασφαλεια θα σε αποζημιωσει για την τρεχουσα αξια του αυτοκινητου. Και η τρεχουσα αξια του υπολογιζεται κυριως με βαση τους πινακες του auto-triti.
                  Προσωπικα δεν εχω προβλημα να πληρωνω ασφαλιστρα και για 15000 ε, αλλα αφου δεν προκειται να τα παρω ποτε γιατι να γινω θυμα της ασφαλιστικης;

                  Πολύ σωστά. Επίσης, αν το αμάξι το εκτιμά η ασφαλιστική €10.000 και το ασφαλίζεις για €5.000, θεωρείσαι ΣΥΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ για 50% Αυτό σημαίνει ότι σε οποιαδήποτε ζημία, αν στο κλέψουν, θα πάρεις το 50% από τιο ασφαλιζόμενο ποσό, δηλαδή ΜΕΓΙΣΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ €2.500 (ωραίοι δεν είναι οι ασφαλιστές?)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kingmanos last edited by

                    Ο χρήστης cliff έγραψε:

                    Παιδια πηρα ενα απο τα πρωτα δεκαεξαβου το 98, το 2002 το πουλησα παρακαλωντας 7900ευρω μετα απο 2 μηνες αγγελια (το αυτοκινητο ηταν σε αριστη κατασταση ομως δεν ειχε αιρκοντισιον)
                    ξεχαστε το διψηφιο Κ δεν υπαρχει μετρητο στην αγορα

                    Στη δική μου περίπτωση ο αγοραστής πήρε δάνειο

                    Μονο μεσω εταιρειας ,φανταζομαι απο μαντρα?
                    Στην τιμη που αναγραφεις η διαφορα τιμης καινουργιου με μεταχειρισμενο ειναι 300ευρω λιγο (πολυ)δυσκολο μου φαινεται αλλα μπραβο σου αν ψαχνεις για δουλεια ζηταω καλο πωλητη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cliff last edited by

                      Ο χρήστης KingManos έγραψε:

                      Παιδια πηρα ενα απο τα πρωτα δεκαεξαβου το 98, το 2002 το πουλησα παρακαλωντας 7900ευρω μετα απο 2 μηνες αγγελια (το αυτοκινητο ηταν σε αριστη κατασταση ομως δεν ειχε αιρκοντισιον)
                      ξεχαστε το διψηφιο Κ δεν υπαρχει μετρητο στην αγορα

                      Στη δική μου περίπτωση ο αγοραστής πήρε δάνειο

                      Μονο μεσω εταιρειας ,φανταζομαι απο μαντρα?
                      Στην τιμη που αναγραφεις η διαφορα τιμης καινουργιου με μεταχειρισμενο ειναι 300ευρω λιγο (πολυ)δυσκολο μου φαινεται αλλα μπραβο σου αν ψαχνεις για δουλεια ζηταω καλο πωλητη

                      Φίλε KingManos όχι πήγε μόνος του και πήρε δάνειο από τράπεζα. Δεν ξέρω τι δάνειο (καταναλωτικό κλπ) δεν μου είπε και δεν τον ρώτησα κιόλας.
                      Η πώληση έγινε από ιδιώτη σε ιδιώτη χωρίς καμία ανάμιξη 'μάντρας'. Τώρα -χωρίς παρεξήγηση ε!- είτε το πιστεύεις είτε όχι εγώ τόσο το πούλησα . Εκείνη την εποχή είχε αγγελίες από ιδιώτες για 106R -που μόλις είχε σταματήσει να πωλείται καινούργιο- με ελάχιστα χιλιόμετρα (έλεγαν) που ζητούσαν 13.000 ευρώ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestis_me last edited by

                        για να γυρισω λιγο πισω στην αρχικη ερωτηση για την βελτιωση του τριφισου.
                        πλεον ολοι οι εγεφαλοι αναπρογραματιζονται και δουλευουν αψογα.
                        εγω εχω ενα ραλλι 2002 και το εχω φτασει πολυ απλα λιγο πανω απο 160 αλογα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cliff last edited by

                          Ο χρήστης orestis_me έγραψε:
                          για να γυρισω λιγο πισω στην αρχικη ερωτηση για την βελτιωση του τριφισου.
                          πλεον ολοι οι εγεφαλοι αναπρογραματιζονται και δουλευουν αψογα.
                          εγω εχω ενα ραλλι 2002 και το εχω φτασει πολυ απλα λογο πανω απο 106 αλογα.

                          Πρέπει να έχεις γράψει λάθος ιπποδύναμη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestis_me last edited by

                            οκ
                            ειχα κανει λαθος.
                            παντως 106 ειναι το μοντελο!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Μόνοι σας λέτε ότι εφόσον πληρώνει κάποιος ασφάλιστρα για ένα συγκεκριμένο ποσό, το οποίο εξαρτάται από συγκεκριμένη τιμή του ασφαλιζόμενου οχήματος, θα πρέπει να παίρνει αυτά τα χρήματα και όχι αυτά που υποθέτει το οποιοδήποτε auto triti ότι αξίζει το όχημα.

                              Πως έχουν καταφέρει οι ασφαλιστικές εταιρείες να περάσουν αυτή την πρακτική, δεν το έχω καταλάβει.
                              Κάνεις ασφάλεια ζωής και τους λες 'αν πάθω κάτι, θα μου δώσετε τόσα λεφτά για αποζημίωση ή θα μου καλύψετε τόσα λεφτά για νοσήλεια'. Εφόσον συμφωνήσουν, τόσα θα πάρεις. Αν ίσχυε αυτό που συμβαίνει στις ασφαλίσεις οχημάτων, τότε θα μπορούσαν να σου πουν το εξής φοβερό:
                              ' Κύριε, όταν ασφαλιστήκατε σ'εμάς χαίρατε άκρας υγείας και είχατε προσδόκιμο χρόνο ζωής 30 χρόνια. Όμως τώρα που μας έρχεστε και ζητάτε τα 50.000 ευρώ γιατί αναμένεται να αποβιώσετε σε μερικές ημέρες λόγω του φοβερού ιού Καζαγκούγκου που κολλήσατε, η ζωή σας αξίζει... (μισό λεπτό να κοιτάξουμε το ανθρω-τρίτη) 5.000 ευρώ. Αυτό το ποσό θα λάβει η οικογένειά σας. Εχμ...γιατί βήχετε στα μούτρα μας;;;;;;'.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 2 / 2
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr