-
Έχουμε κάποιο νέο για τις συμμετοχές? Κλέινουν 15/12?
-
Έχουμε κάποιο νέο για τις συμμετοχές? Κλέινουν 15/12?
-
Έχουμε κάποιο νέο για τις συμμετοχές? Κλέινουν 15/12?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Έχουμε κάποιο νέο για τις συμμετοχές? Κλέινουν 15/12?Νομίζω έκλεισαν 30/11 και τα νέα μου λένε πως μιλάμε για 14-15 συμμετοχές
-
Οντως έκλεισαν στις 30/11.
-
KΑΝΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΕΤΌΣ?
-
OI ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ, ΕΝΩ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ PCWRC ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΣΤΙΣ 15 ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ.
ΠΕΡΥΣΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ.
ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ, ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΤΙ...AN ΟΝΤΩΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 14-15 ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ, ΤΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΑΝΑ ΑΓΩΝΑ.
Η FIAT ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ BALDACCI (ΠΕΡΥΣΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΗ SUZUKI), GAMBA (ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΟ TROFFEO 2004) ΕΝΩ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ SUZUKI ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ANDERSSON ΚΑΙ Ο WILKS ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 16 ΑΓΩΝΩΝ!
ΥΓ. Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2003 ΔΕΝ ΗΤΑΝ BEBAIA Ο SOLA, AΛΛΑ Ο TIRABASSI, ΕΝΩ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ SUZUKI HTAN 4 KAI OXI 5.
-
OI **PG ANDERSSON **KAI **GUY WILKS **ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ SUZUKI S1600 (IGNIS KAI ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ SWIFT) ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 16 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ 2005! ΧΟΡΗΓΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ SHELL KAI SANYO.
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ JWRC EINAI TO ΡΑΛΛΥ ΓΑΛΛΙΑΣ.
ΑΚΟΜΑ 2 ΟΔΗΓΟΙ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟ JWRC! AYTOI ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο KOSTI KATAJAMAKI KAI URMO AAVA ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. AYTOI ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ.
Ο DANIEL SORDO, ΕΠΙΣΗΣ,ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΝΑ CITROEN C2 S1600!
-
Έχουν υπάρξει κάποιες φήμες πως η Suzuki θα συμμετάσχει φέτος στο WRC ως η 7η εργοστασιακή ομάδα, με αυτοκίνητα S1600 φυσικά! Πάντως, κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί... Ε.Δ
-
Aπ'τη μία η suzuki ανακοινώνει ότι θα ακολουθήσει και τους 16 αγώνες που σημαίνει ότι θέλει να συλλέξει στοιχεία από όλους του αγώνες για να συμμετάσχει μάλλον μελλοντικά με wrc και απτην άλλη εξελίσει καινούργιο αυτοκίνητο super1600. Γιατί τότε δεν κράταγε κιάλλο το ignis και να έφτιαχνε κατευθείαν το swift wrc??
-
Το γεγονός πως η Suzuki εξελίσσει νέο Super 1600 δε σημαίνει πως θα παραμελήσει το WRC. Όπως ξέρουμε και η Ford εξελίσσει Super 1600 αν και συμμετέχει στο WRC, κάτι που έκανε παλιότερα και η Peugeot, και ίσως ξανακάνει σύντομα. Δε σημαίνει πως επειδή η Suzuki θα βγάλει αυτοκίνητο WRC, δεν ενδιαφέρεται για τους πελάτες που θα προκύψουν στην κατηγορία των Super 1600. Ας μην ξεχνάμε πως τα WRC δε βαθμολογουνται στα τοπικά και περιφερειακά πρωταθλήματα (π.χ πανευρωπαϊκό, ελληνικό). Αυτός είναι κατά τη γνώμη ο λόγος που η Suzuki θέλει να εξελίξει νέο S1600, ακόμα και αν από το 2006 συμμετέχει στο WRC..Ε.Δ
-
ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΟΥ 2005:
31 Per-Gunnar Andersson S x x x x x x x
32 Guy Wilks GB x x x x x x x
33 Kosti Katajamäki FIN x x x x x x x
34 Mirco Baldacci RSM x x x x x x x
35 Kris Meeke GB x x x x x x x
36 Urmo Aava EE x x x x x x x
37 Alan Scorcioni I x x x x x x x
38 Luca Betti I x x x x x x x
39 Luca Cecchettini I x x x x x x x
40 Conrad Rautenbach ZIM x x x x x x x
41 Daniel Sordo E x x x x x x x
42 Pavel Valousek CZ x x x x x x x
43 Martin Prokop CZ x x x x x x xΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ 13!!!!!!!! ...
-
ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΤΣΕΧΟΣ VALOUSEK, ΕΝΩ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΘΑ ΠΑΝΕ ΜΟΛΙΣ 5 ΟΔΗΓΟΙ! ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΦΘΙΝΕΙ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ... ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΥΨΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΩΣ ΑΔΥΝΑΤΗ ΟΤΑΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ...
ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4 ΤΗΣ SUZUKI, ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ BALDACCI (FIAT), MEEKE (C2), SORDO (C2)...
ΚΡΙΜΑ -
ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ!
Η RENAULT ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΤΟ IGNIS ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ 4 ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, SUZUKI ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΤΣΕΧΟΙ ΟΔΗΓΟΙ.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΤΟ IGNIS ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ 4 ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, SUZUKI ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ 2 ΤΣΕΧΟΙ ΟΔΗΓΟΙ.
ΕΝΑ 7ο IGNIS ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο ΙΤΑΛΟΣ ALAN SCORCIONI! 7 TΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ SUZUKI, ΣΤΑ 13 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΟΝ... ΔΕΝ ΑΠΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ IGNIS S1600!
-
ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΟΙ 'ΜΙΚΡΟΙ' ΣΤΟ ΜΟΝΤΕ ΕΙΝΑΙ:
31 Per-Gunnar Andersson S (IGNIS)
32 Guy Wilks GB (IGNIS)
33 Kosti Katajamaki FIN (IGNIS)
34 Mirco Baldacci RSM (PUNTO)
35 Kris Meeke GB (C2)
36 Urmo Aava EE (IGNIS)
37 Alan Scorcioni I (IGNIS)
38 Luca Betti I (CLIO)
39 Luca Cecchettini I (CLIO)41 Daniel Sordo E (C2)
42 Pavel Valousek CZ (IGNIS)
43 Martin Prokop CZ (IGNIS)4 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΕ CORSA, FIESTA Ή 206.
-
ENA 3o C2 S1600 ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο 20ΧΡΟΝΟΣ CONRAD RAUTEΝBACH ΑΠΟ ΤΗ ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ.
-
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ JUNIORS ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ! ΠΟΛΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΩΝ, ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΜΑΧΗ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ!
ΤΟ C2 ΑΠΟΔΕΙΚΤΗΚΕ ΤΑΧΥΤΑΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ Ο **MEEKE **ΠΗΡΕ ΤΗ ΝΙΚΗ! ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Ο KATAJAMAKI ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΣΠΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΣ, ΕΝΩ Ο ΤΑΧΥΤΑΤΟΣ PG ANDERSSON ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ, ΚΑΙ ΕΠΕΣΕ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Ο **ALAN SCORCIONI **ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ!
ΟΙ SORDO KAI BALDACCI ΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΤΑΧΥΤΑΤΑ ΜΕ ΤΑ C2 KAI PUNTO ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ, ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΕΙΔΙΚΕΣ, ΟΜΩΣ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΑΤΥΧΙΕΣ ΤΟΥΣ ΕΡΙΞΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ.
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Ο GUY WILKS ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΜΕ ΜΟΛΙΣ 5 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ...
-
5 JUNIORS ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ, ΚΑΙ ΗΔΗ ΠΡΙΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η 1Η ΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΟΙ 2. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΝΟ ΟΙ 2 ΜΕ SUZUKI KAI O CECCHETTINI ΠΟΥ ΧΑΝΕΙ ΚΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΙΤΡΙΝΟΥΣ...
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ SUPERRALLY...ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΗ! -
ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ ΟΛΟΙ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ WILKS) ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΧΑΣΟΥΝ. ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΡΓΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ JUNIORS, ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΑ IGNIS KANANE TO 1-2, ΣΕ ΕΝΑ ΡΑΛΛΥ ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΜΟΛΙΣ 4 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ 3 ΧΑΡΗ ΣΤΟ SUPERRALLY).
JWRC 2005