Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 51
    • 52
    • 26 / 52
    Περί αυτοκίνησης
    81
    1037
    3059
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      amaxopoulos last edited by

      καλα,μην τρελαινεσαι.....ενα κεντρομηχανο συγκεκριμενα ,το mr2 ειναι γρηγορο(οχι απολυτα,απολυτα πιο γρηγορο ειναι ακομα τα σιβικ...).....
      και τα κεντρομηχανα ειναι ιδιαιτερη κατηγορια,(γιατι εδω το θεμα ειναι γενικα πισω vs μπρος 😉 )
      στα υπολοιπα εχει αποδειχτει οτι τα προσθοκινητα ειναι πιο γρηγορα....(μιλαμε παντα εως μια καποια ιπποδυναμη)
      και χωρανε και 5 τα κουβαδακια σε σχεση με τη δικη σου σκάφη!

      υγ. ασχετο....στο gtcc στα μεγαρα,αν πηγε καποιος(ακομα και να δει) κανουν κανονικο γυρο?????

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Στο gtcc μονο στη saloon κανουν κανονικο γυρο, στις αλλες κατηγοριες εχουν 2 σικαιην, ενα στη μεγαλη ευθεια κι ενα πριν την Κ8...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kampas last edited by

          Τα σιβικ αυτα μου ριχνουν 75-80 αλογα και ειναι 100+ κιλα πιο κατω με την μιση Ιαπωνια πανω τους, νομιζω ειναι ευνοητο το τι θα γινει αν μπω και εγω σε αυτη την διαδικασια. Υπαρχει σιβικ με Τακακι-σεμι-αναρτηση και αναλογια κιλων/ιππο γυρω στο 5 που να κανει τετοιο χρονο ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kampas last edited by

            Και για να μην παρεξηγουμαι, δεν ειπα οτι με ενα ελαφρως βελτιωμενο MR2 γ@μας ολο τον κοσμο, απλα ειναι μια πολυ καλη βαση που με πολυ λιγα χρηματα μπορει να κανει παρα πολλα πραγματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              blinkys last edited by

              Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
              Και για να μην παρεξηγουμαι, δεν ειπα οτι με ενα ελαφρως βελτιωμενο MR2 γ@μας ολο τον κοσμο, απλα ειναι μια πολυ καλη βαση που με πολυ λιγα χρηματα μπορει να κανει παρα πολλα πραγματα.

              Την καλή βάση τη δέχομαι. Τα λίγα χρήματα όχι. Και για να μην παρεξηγηθώ κι εγώ λίγα χρήματα + οποιαδήποτε μορφή motorsport είναι ασυμβίβαστα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                amaxopoulos last edited by

                επισης τα σιβικ ειναι δεν ειναι 200 αλογα.....
                μιλαω για το 1.6....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos last edited by

                  Καμπα, στο καρτοδρομο με την ευθεια ανοιχτη, τι εχεις κανει;

                  Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

                  Nikos @ YouTube

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sinanai last edited by

                    Ο χρήστης blinkys έγραψε:
                    Την καλή βάση τη δέχομαι. Τα λίγα χρήματα όχι. Και για να μην παρεξηγηθώ κι εγώ λίγα χρήματα + οποιαδήποτε μορφή motorsport είναι ασυμβίβαστα.

                    Συγκριτικά πάει αυτό βρε Γιάννη. Προφανώς δε μιλάμε για 100, 200, 500 ευρώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      blinkys last edited by

                      Ο χρήστης Sinanai έγραψε:

                      Την καλή βάση τη δέχομαι. Τα λίγα χρήματα όχι. Και για να μην παρεξηγηθώ κι εγώ λίγα χρήματα + οποιαδήποτε μορφή motorsport είναι ασυμβίβαστα.

                      Συγκριτικά πάει αυτό βρε Γιάννη. Προφανώς δε μιλάμε για 100, 200, 500 ευρώ.

                      Συγκριτικά η μισή (σημερινή) αξία του αυτοκινήτου δεν είναι λίγα λεφτά Κωστή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sinanai last edited by

                        Η διαφορά, δηλαδή, στην αναλογία κόστος μετατροπών/αξία οχήματος μεταξύ ενός RWD κι ενός FWD είναι τόση ώστε να είναι άξια λόγου; Αυτό εννοώ. Ίσα ίσα, σε ένα 106, π.χ. που κατά κοινή παραδοχή είναι απ' τα πλέον αποτελεσματικά FWD, η αναλογία αυτή δεν το 'συμφέρει' καθόλου.

                        Για να μην παρεξηγηθώ, δεν πάω κόντρα, καθώς πραγματικά αδυνατώ να απαντήσω στο ερώτημα του topic.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kampas last edited by

                          Τα χρηματα ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ σε σχεση με αυτα που δινουν αγωνιστικα για να κανουν τετοιους χρονους.

                          Υπαρχει civic με τα χαρακτηριστικα που προανεφερα, που να μπορει να κανει τετοιον χρονο η μηπως μιλαμε για το Civic του Κατσιμη ; Αυτο ποσο εχει κανει ; 6 ψηλο/χαμηλο ; Γιατι δεν ετρεξε το ΣΚ ενω ειχε δηλωσει συμμετοχη ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            amaxopoulos last edited by

                            Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
                            Τα χρηματα ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ σε σχεση με αυτα που δινουν αγωνιστικα για να κανουν τετοιους χρονους.

                            Υπαρχει civic με τα χαρακτηριστικα που προανεφερα, που να μπορει να κανει τετοιον χρονο η μηπως μιλαμε για το Civic του Κατσιμη ; Αυτο ποσο εχει κανει ; 6 ψηλο/χαμηλο ; Γιατι δεν ετρεξε το ΣΚ ενω ειχε δηλωσει συμμετοχη ;

                            ναι μιλαω για ενα τετοιο σιβικ,τετοιων προδιαγραφων....οχι συγκεκριμενα του κατσιμη....γυρω στο 6 εχει κανει ,ακριβως δεν θυμαμαι,οχι πως παιζει ρολο.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              blinkys last edited by

                              Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
                              Τα χρηματα ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ σε σχεση με αυτα που δινουν αγωνιστικα για να κανουν τετοιους χρονους.

                              Υπαρχει civic με τα χαρακτηριστικα που προανεφερα, που να μπορει να κανει τετοιον χρονο η μηπως μιλαμε για το Civic του Κατσιμη ; Αυτο ποσο εχει κανει ; 6 ψηλο/χαμηλο ; Γιατι δεν ετρεξε το ΣΚ ενω ειχε δηλωσει συμμετοχη ;

                              Αν έχεις χρόνο από Σέρρες, μπορώ να σου πω για χρόνο civic με αυτά που ζητάς, ανάρτηση +σέμι και χειρότερη αναλογία, μιας και το μοτέρ είναι μαμά, ίσως έχει χάσει κιόλας από τα 160 και μιλάμε για το sedan.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kampas last edited by

                                @Αμαξοπουλος --> Μηπως λες για του Περουλακη το Civic ?

                                Ο χρήστης blinkys έγραψε:

                                Αν έχεις χρόνο από Σέρρες, μπορώ να σου πω για χρόνο civic με αυτά που ζητάς, ανάρτηση +σέμι και χειρότερη αναλογία, μιας και το μοτέρ είναι μαμά, ίσως έχει χάσει κιόλας από τα 160 και μιλάμε για το sedan.

                                Για πες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  blinkys last edited by

                                  Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
                                  @Αμαξοπουλος --> Μηπως λες για του Περουλακη το Civic ?

                                  Αν έχεις χρόνο από Σέρρες, μπορώ να σου πω για χρόνο civic με αυτά που ζητάς, ανάρτηση +σέμι και χειρότερη αναλογία, μιας και το μοτέρ είναι μαμά, ίσως έχει χάσει κιόλας από τα 160 και μιλάμε για το sedan.

                                  Για πες

                                  Με το μακρύ και 160- άλογα, στην πρώτη επίσκεψη στην πίστα, με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο γύρισε στο 1' 39 ψηλά . Με την ίδια ανάρτηση σε κοντό αλλά ουχί με το καλό μοτέρ (110 άλογα περίπου) ήταν λίγο πιο πάνω.
                                  Πάντως αν θέλουμε να προχωρήσει η κουβέντα καλό είναι να ξεφύγουμε από το mr2 vs civic.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    amaxopoulos last edited by

                                    οχι,δεν λεω του περουλακη,γενικα μιλαω....του κατσιμη,του περουλακη,το παλιο του κορακα,κλπ,κλπ....

                                    σωστα λες μπλινκις.....ουτε mr2 vs civic ουτε καμπας vs δωσαμε ουτε αυγα vs πορτοκαλια....

                                    ο καθενας λεει εδω την αποψη του περι του θεματος προφανως με τις προσωπικες του εμπειριες...ή αυτου που θα ηθελε...

                                    πχ σαφως πολλοι λενε ενα πισωκινητο for the fun!!

                                    το συνηθες μειονκτημα (στη φιλοσοφια-μεταφορα στην πραξη-πνευμα-κουλτουρα,κλπ)
                                    ειναι οτι πολλοι λενε ή θελουν πχ πισωκινητο για να κανουν και καμια παντα ή πετανε το κλασσικο πισωκινητο ρε και ολο με το πλαι και τα διαφορα αναλογα που δειχνει τροπο ευχαριστησης( πραγματικα πολυ ωραιος βεβαιως βεβαιως!!! ),αλλα οταν γλιστραει λιγουλακι αφηνουν το γκαζι και λενε οχ οχ..... κλπ
                                    (περισσοτερο ,ή μαλλον για να ειμαι ακριβης, αναφερομαι ακριβως στην φιλοσοφια και οχι τοσο στο αν στην πραξη λενε 'οχ,οχ ή κατι αναλογο ή αν επακριβως στο παραμικρο γλιστρημα κανουν ετσι ή στα 50 χλμ/ωρα,ελπιζω να γινομαι κατανοητος)

                                    οποτε στις περισσοτερες των περιπτωσεων που ακουμε πισωκουνα κλπ,προκειται εως και για κλασσικη μουφα αντιμετωπιση της οδηγικης ευχαριστησης,οπως πχ αυτον που ενδεχωμενως βλεπουμε με ενα R8,αλλα δεν το εχει στριψει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΟΥΘΕΝΑ....(δεν μιλαμε για εξαιρεσεις,φανταζομαι γινομαι αντιληπτος)

                                    θελω με αυτο να καταληξω οτι αλλο η φαντασια μας(δεν βγαζω τον εαυτο μου) του να ειμαστε σουπερ ντουπερ ουαου,οποτε σαφως με εκφραζει ντε και καλα ενα honda s2000,ενω ενα κλιο 2.0 ειναι προσθοκινητος κουβας....ή ενα αουντι S3....(4κινητος κουβας )

                                    οποτε αλλο να θελουμε να πουμε πιο αποδιδει καλυτερα,αλλο πιο θα μπορουσε να κινηθει πιο ευχαριστα και αλλο το τι τελικα κανουμε καθημερινα....

                                    γενικα ειναι ενα θεμα που απο τη στιγμη που μπαινει ο παραγων εμπρος VS πισω ειναι ευκολο κανεις να πει υποσυνειδητα 'αδερφιστικα εμπρος?' ή 'σουπερ μ@μιας πισω?'.....

                                    υγ. αρκετοι εχουν γραψει συνειδητα,αλλα σιγουρα αρκετοι επισης το σκεφτονται και καπως ετσι.....

                                    παρατηρηση : δεν αναφερομαι σε καποιον συγκεκριμενα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      blinkys last edited by

                                      Ενδιαφέρον έχει κάτι που παρατήρησα την Κυριακή, κι έχει έμμεση σχέση με το θέμα. Παρακολουθώντας ένα σπριντάκι σαν θεατής, παρατήρησα ότι όποιο αυτοκίνητο έβγαζε μούτρα, ο οδηγός έτρωγε κράξιμο, ενώ αν γλύστραγε ο κώλος, ο κόσμος χοροπήδαγε. Ασχετο που στα αποτελέσματα τα μούτρα ήταν μπροστά. Θα μου πείτε σιγά την ανακάλυψη. Απλά είναι δείγμα για το πως σκέφτονται οι περισσότεροι. Eντελώς τυχαία τα καλύτερα ζειμπέκικα τα έκαναν 2 προσθιοκίνητα
                                      Για γραμμές δεν μιλάω γιατί είδα 500 διαφορετικές σε στροφή με μια άντε 2 σωστές.
                                      Συμπληρώνοντας λοιπόν αυτά που έγραψε ο φίλτατος Αμαξόπουλος, είναι γεγονός πως έχουμε ταυτίσει το θέαμα, και την οδηγική απόλαυση με τα πισωκούνητα. Εδώ θα χαλαστεί λίγο ο Καμπάς γιατί τα κεντρομήχανα δεν κάνουν για drift.
                                      Προσωπικά προτιμώ αυτό,

                                      Youtube Video

                                      από αυτό

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                        Καμπα, στο καρτοδρομο με την ευθεια ανοιχτη, τι εχεις κανει;

                                        Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

                                        Καμπά θα μου πεις?

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kikizas-grigoris last edited by

                                          Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
                                          Και για να μην παρεξηγουμαι, δεν ειπα οτι με ενα ελαφρως βελτιωμενο MR2 γ@μας ολο τον κοσμο, απλα ειναι μια πολυ καλη βαση που με πολυ λιγα χρηματα μπορει να κανει παρα πολλα πραγματα.

                                          Καταρχας, ωραια στημενο δειχνει το αυτοκινητο σου, και το πας γενικα παρα πολυ καλα, ασχετα απο κατι μικρα λαθακια τα οποια μεσα στην πιστα μπορουν ενιοτε να κανουν και οι καλυτεροι οδηγοι που υπαρχουν στην χωρα.
                                          Νομιζω παντως οτι με το να βαζουμε στην κουβεντα βελτιωμενο κεντρομηχανο vs βελτιωμενο προσθιοκινητο, oι ασταθμητοι παραγοντες (διαφορετικες επιλογες σε βελτιωσεις, εξαρτηματα, ρυθμισεις κτλ) αυξανονται δραματικα, και χανεται η οποια δυνατοτητα, εξαγωγης χρησιμων / αρκετα αντικειμενικων συμπερασματων, ως προς την υπεροχη της μιας ή της αλλης σχολης αντιστοιχα (ειτε ειναι απλως πισωκινητο vs προσθιοκινητο, ειτε επι του προκειμενου , κεντρομηχανο-πισωκινητο vs προσθιοκινητο).
                                          Δεχομαι φυσικα, οτι ακομα και οι δικες μου παραθεσεις με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ μοντελα, ανταγωνιστικα του MR2, απο καποια τεστ των 4τροχων, δεν μπορουσαν να ληφθουν με απολυτως αντικειμενικη σκοπια, καθοτι διαξαγονταν με αλλο οδηγο, αλλη μερα, με αλλα ελαστικα, διαφορετικη εξωτερικη θερμοκρασια κτλ. Παρολα αυτα ομως, σε μια πρωτη εικονα παραθεσης χρονων, εστω ΟΡΙΑΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ, βρεθηκαν προσθιοκινητες κατασκευες, οπως το Type R, αντιστοιχου μαλιστα κοστους.

                                          Σε οτι αφορα τωρα την συγκριση με χρονους σε βελτιωμενες κατασκευες μεχρι και (σχεδον?) Group Α κατηγορια, εχω την αισθηση οτι και παλι, το συνολικο κοστος ειναι αυξημενο στην περιπτωση ενος βελτιωμενου MR2 vs βελτιωμενου Rallye σε τετοιο επιπεδο που να ειναι ακρως ανταγωνιστικο το δευτερο με το πρωτο.
                                          Ενδεικτικα, μονο η αγορα ενος MR2 ως καινουργιο-εργοστασιακο απατουσε 28,000ευρω, οταν την ιδια περιοδο (τιμες 2001) ενα επισης καινουργιο Rallye 1.6 122ps με κλιματισμο, και ηλεκτρικες ευκολιες (η 'πλουσια' εκδοση του δηλαδη) κοστιζε αντιστοιχα 13,000ευρω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kampas last edited by

                                            Νταξ ΓΚ ... δεν βαζεις μυαλο με τιποτα.

                                            • Η αρχικη διαφωνια μας ειναι οτι εσυ θες ντε και καλα να συγκρινεις στοκ αυτοκινητα, ενω εγω υποστηριζω οτι απαιτουνται βελτιωσεις για να αναδειχτουν οι αρετες τις καθε διαταξης, δεν σου αρεσει η ιδεα μου, προβλημα σου ...

                                            • Group A σχεδον ; Το maxi ? OK ...

                                            • Ποσο τραγικος εισαι που μου συγκρινεις το ποσο εκανε ενα MR2 καινουριο σε σχεση με το 106 ;

                                            Με 5 χιλιαρικα πλεον παιρνεις MR2 και με αλλα 5 το εχεις κανει σαν το δικο μου και γυρνας στο 7 ξερο Μεγαρα ... ΝΑΙ ΞΕΡΟ, γιατι τοσο θα γυρισω την επομενη φορα. Εχω κουραστει να σε βλεπω να τραβας τα επιχειρηματα σου απ'τα μαλλια καθε φορα, γιατι αυτο κανεις, καθως αδυνατω να πιστεψω πως εισαι τοσο χαζος που να μου λες για την τιμη του αυτοκινητου οταν ηταν καινουριο, η για το οτι ειναι παραλογο το να υποστηριζει καποιος οτι χρειαζεται βελτιωση η εκαστοτε διαταξη για να αναδειξει τις πραγματικες δυνατοτητες τις. Αδυνατω να πιστεψω οτι δεν εισαι σε θεση να κατανοησεις πως το εκαστοτε εργοστασιο αναγκαζεται να ρυθμισει τα αυτοκινητα του με συγκεκριμενο τροπο, ωστε να μπορουν να οδηγηθουν με ασφαλεια απ'τον μεσο ορο των οδηγων εκει εξω και γι'αυτο πολλες φορες χαντακωνονται εργοστασιακα αυτοκινητα, που ειναι φανταστικες βασεις για βελτιωση.

                                            Τελος παντων, εγω υποστηριξα την αποψη σου απ'την αρχη αυτου του τοπικ, ειπα οτι ο μεσος (εως και σχετικα καλος) οδηγος θα παει πιο γρηγορα με το μπροστοκινητο. Απο εκει και περα ειπα οτι για απολυτες επιδοσεις, παιρνουν το κεφαλι τα πισωκινητα η ακομα καλυτερα και κεντρομηχανα. Το απεδειξα κιολας νομιζω με τον χρονο μου που ειναι (και θα γινει) πολυ καλυτερος απο oλη την Sport και την μιση Open που ετρεξε το Σαββατο στα Μεγαρα, θες και λινκ ;

                                            ΑΡΠΑ ΤΟ --> http://www.ethea-live.gr/

                                            Δεν ξαναγραφω σε αυτο το τοπικ, εχω ηδη καταγραψει την αποψη μου και σημερα απεδειξα και τα λεγομενα μου, απο εκει και περα γραψε οτι ψεκαζα νιτρα και οτι το κοστος βελτιωσης του αυτοκινητου μου ηταν 200 χιλιαδες ευρω, δεν με απασχολει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 26 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr