Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σε ένα σχεδιασμένο μονοθέσιο, και κατασκευασμένο από κάποιους δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
Και επειδη δεν υπαρχουνε περιθωρεια βελτιωσης βγαινει στο τελος να ειναι πιο φ8ηνο απο οτι ο καθε αγωνιζομενος να κανει το δικο του R&D.
Σίγουρα εάν κατάλαβα καλά από τα συμφραζόμενα, όλα τα ανταλλακτικά, θα προέρχονται από τον βασικό προμηθευτή του αγωνιστικού.
Καλα καταλαβατε. Και αυτο ειναι που σιγουρευει τον τυπο να ειναι στυλ εννιαιου ωστε κανεις να μην μπορει να μαιμουδιασει. Ολοι τα ιδια.... Ε και καπως αυτος που θα πληρωσει για να γινει το πρωταθλημα, να ερθει η τηλεωραση, να δοθουν τα επαθλα , να σου δωσει πισω λεφτα σε περιπτωση που επιστρεψεις το μονοθεσιο κλπ κλπ θα πρεπει να βγαλει και κανα φραγκο για την τσεπη του.... Δεν θα το κανει για την ψυωη της μανας του ουτε για να βαλει και απο την τσεπη του....
Το να αντικαθιστάς φθαρμένα μέρη της καρότσας η της ανάρτησης η των φρένων, με άλλα που σου παρέχει ένας, είναι απλά εργασίες ρουτίνας.
Εκτως απο την αντικατασταση ειναι και η ρυθμιση. Και καθε πιστα σε καθε περιβαλλον παντα χρειαζεται διαφορετικες ρυθμισεις... Αρα μονο ρουτινα δεν ειναι να ασχολησε με αυτα τα μερη σε ενα monocoque....
Δεν λέω να μην ελέγχονται διεργασίες στην μηχανή, άλλα είναι το μόνο σημείο που μπορεί να ‘παίξει’ ένας βελτιωτής, όντας νομότυπος.
Δεν χρειαζεται ο βελτιωτης σε οτι αφορα μοτερ.... Και αυτο ειναι που σας καθετε στο στομαχι.... Το εχει κανει αλλος πριν απο εσας για εσας και πιο εμπειρος στον συγκεκριμενο κινηταρα δινοντας οτι ακριβως χρειαζεται... Δεν χρειαζεται παραπανω ουτε αλχημιες....
Όσο και σε μια κατηγορία ενιαίου τύπου, να υπάρχουν standard, το μάτι και το χέρι του βελτιωτή είναι κομβικό.
Αντε παλι.... ΕΝΝΙΑΙΟ.... ΤΕΛΟΣ.... Ολοι τα ιδια..... Το χερη του βελτιωτη μπορει και πρεπει να ειναι κομβικο σε ολα τα υπολοιπα που παιζουν μεγαλυτερο ρολο.... Αυτο ειναι που δεν λετε να καταλαβετε....
Η επιλογή υλικών είναι το κυριότερο θέμα, που στην περίπτωση απαγορεύετε.
ΕΝΝΙΑΙΟ.... You know? Ολοι τα ιδια..... Η επιλογη των υλικων εχουν γινει απο το εργοστασιο, εχουν δοκιμαστει, εχουν εγκριθει και δεν χρειαζετε καποιο διαφορετικο..... Στα ραλλυ για παραδειγμα και τις hommologation σε Ν και Α μεχρι και φωτογραφια σου δειχνουν του ανταλλακτικου. Αρα για ποια επιλογη ακριβως μιλαμε?
Μονοπωλιακά κατασκευασμένο, μονοπωλιακά διατίθεται, και μάλιστα σε τιμές ακριβότερες από άλλα διακεκριμένα μοντέλα.
Και σίγουρα μόνον τέτοια θα τρέχουν στης συγκεκριμένες διοργανώσεις, μονοπωλιακά.
Ακομα δεν το ειδαμε, ακριβο το βγαλαμε, το συγκριναμε με αλλο αλλα ολα αυτα απο αυτα που μονο ακουμε γιατι εμεις δεν εχουμε πιασει ποτε κατι τετοιο στα χερια μας να δουμε τι σκατα ειναι.... Typical ελληνικο συνδρομο.....
Κανένα μονοπώλιο δεν έφερε την πρόοδο.
Κανένα μονοπώλιο δεν κάλυψε κενά.
Κανένα μονοπώλιο δεν έφερε δυνατό συναγωνισμό.
Προοδο? κανεναν συναγωνισμο? Ε μα ειναι τωρα να μην παω στην λαικη να παρω κανα δυο καφασια τοματες και να αρχισω να τις πεταω?
Καλές οι συναθροίσεις και το μπλα – μπλα, μα να προσγειωθούμε κιόλας. Μου θυμίζει το άλλο μπλα – μπλα, για την πίστα F1 στο Κερατσίνι….. εδώ ψωμί δεν έχουμε ραπανάκια για την όρεξη…..
Μπερδευετε τις καλτσες με τα σοβρακα... Αλλο μια κλασση η ενας αγωνιστικος θεσμος και αλλο η πιστα της Φ1.
Εδώ δεν έχουν χρήματα για να τρέξουν τα φτηνά, και δεν έχουμε αγώνες, θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε αγώνες με ακριβά γκαζοζέν μια χρήσης. Και γραφώ μιας χρήσης όχι για το εάν χαλάνε εύκολα, αυτό εάν και εφόσον…. θα το δούμε, μα που αλλού θα μπορέσουν τρέξουν και να συναγωνιστούν?. Και σίγουρα δεν καλύπτουν και της πάγιες ανάγκες μετακίνησης των ιδιοκτητών τους!!!!!......
Και είναι λογικό και να το συζητάμε ακόμη?.
Ε μα βλεπετε γιατι κραζω, πεταω τοματες και τα ρεστα? Και μετα μου λετε οτι εχω κατι εναντιον σας και σας επιτι8ομαι (που δεν το κανω συζητηση κανουμε) χωρις λογο.
Ειναι δυνατον να μιλαμε για αγωνιστικα αυτοκινητα και εσεις να μου λετε οτι δεν καλυπτουν τις παγιες μετακινησεις των ιδιοκτητων τους....
Με αυτά τα χρήματα, φτιάχνονται λογικά 3 αυτοκίνητα φτηνά, και γεμίζουν πόλους αγώνες , πολλών κατηγοριών που σήμερα δεν γίνονται
Θα μπορουσαμε να τα συμπεριλαβουμε στις αναβασεις οπως κανουν τοσα χρονια στην υπολοιπη Ευρωπη η οπως εκαναν και στην Ελλαδα με τα prototypes....Αλλα που να φτασει το ματι μας τοσο μακρυα..... Και στην τελικη μπορει να ειναι καποιοι οδηγοι που γουσταρουν μονοθεσια.... Γιατι πρεπει αυτους ντε και καλα να τους βαλουμε μεσα σε μια φτερουγα η ειναι R2 R3 και να τους στηλουμε στα βουνα?
Δεν χριζόμαστε αναδιάρθρωση του αγωνιστικού μας στόλου, αναδιάρθρωση εξουσίας χρειαζόμαστε, πολιτικής και αγωνιστικής….. άστε να δούμε της αποφάσεις ‘κουρέματος’ το βράδυ.
Α.
Βασικα μια χουντα χρειαζομαστε γιατι η πολυφωνια, η δημοκρατια και τα ρουσφετια πηδηξανε το motorsport στην χωρα μας...
Ποτε μα ποτε στους αγωνες τους μηχανοκινητου αθλητισμου δεν μπορεις να τους εχεις ολους ευχαριστημενους. Μονο οσοι ειναι πιστοι σε εννιαιους θεσμους και ειδηκα σε πιστα οπου εκει οι μασκες πεφτουν....