-
δεν είναι το ίδιο βρε σπύρο... Προφανώς το κατηγορώ του δίλιτρου εμφανίστηκε με τις έκτακτες εισφορές και με τα τέλη. Πριν 2 χρόνια δεν είχε διαφορά για κανέναν, 1800, 2000 ,1600 ήταν σχεδόν το ίδιο
-
πριν απο 2 χρονια ζουσαμε σε εναν εικονικο παραδεισο. Το θεμα ειναι τι γινεται απο εδω και επειτα.
-
Πάλι τα μπερδευεις και το κάνεις μάλλον επίτηδες. Το κράτος τα στρέβλωσε όχι εμείς. Εμείς αγοράζαμε με βάση αυτό που μας είπε το κράτος. Μετά τα άλλαξε τυχαία εντελώς
-
δεν εξεταζω πως εγινε και αν το κρατος εξαπατησε (που το εκανε φυσικα!), αλλα το τι μπορουμε να κανουμε εμεις!
-
δε μπορούμε να πετάμε τα περιουσιακά μας στοιχεία κάθε χρόνο.... Τι να του πουλήσω και τι να πάρω που δε θα σκάσει του χρόνου.
-
Εγώ πάντως επειδή μετά από 390 σελίδες άρχισα να υποψιάζομαι κι επειδή είχα την τιμή να διαβάσω κι άλλους πεφωτισμένους υποψιασμένους θα επενδύσω σε πατίνι. Οποιοσδήποτε κατέχει κάτι καλύτερο από πατίνι (ποδήλατο κλπ) και το κράτος αποφασίσει να τον ξεβρακώσει γιατί έτσι του αρέσει...είναι άξιος της μοίρας του.
Επίσης από δω και πέρα προτείνω κάθε αγοραπωλησία αυτοκινήτου να περνάει από έγκριση 3 υποψιασμένων, οι οποίοι θα συλλέγουν πληροφορίες για το οικονομικό status του υποψήφιου (τί μισθό έχει, αν τραβάει το καζανάκι κάθε φορά που ουρεί ή το αφήνει μία την ημέρα για οικονομία ύδατος κλπ), θα συνυπολογίζουν κι ένα -75% αμόλα καλούμπα (=υποψίες για ενδεχόμενα μελλοντικά άσχημα γούστα του κράτους) και θα αποφαίνονται τί λαμαρίνα μπορεί να κυκλοφορεί ο ανυποψίαστος για να κοιμάται ήσυχος τα βράδια.
ενδεικτικός υποψιασμένος πίνακας:
700 ευρώ μισθός : ΜΕΤΡΟ, ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ, ΤΡΑΜ, ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ (χωρίς εισιτήριο)
800 ευρώ μισθός : τα αποπάνω με εισιτήριο φοιτητικό
900 ευρώ μισθός : τα μισά από τα αποπάνω με μηνιαία κάρτα και τα υπόλοιπα μισά με εισιτήριο φοιτητικό
1000 ευρώ μισθός : τα αποπάνω (ούλα) με μηνιαία κάρτα
1100 ευρώ μισθός : ταξί
1200 ευρώ μισθός : ράδιο ταξί
1300 ευρώ μισθός :suzuki maruti ελαφρά μεταχειρισμένο 20 ετίας και η κουκούλα (για να μην το βλέπεις) δώρο
1400 ευρώ μισθός : toyota starlet ελαφρά μεταχειρισμένο 15ετίας και το ραδιοκασετόφωνο δώροΆλλωστε το πρόβλημα της χώρας δεν είναι αυτός που δηλώνει άνεργος κι έχει καταθέσεις 3.000.000 ευρώ και το κράτος τον γνωρίζει αλλά δεν τον ακουμπάει.
Το πρόβλημα είναι αυτός που για να κυκλοφορήσει με ρενό κλιό 2λιτρο πρέπει να έχει τις καταθέσεις του αποπάνω για να το δικαιολογήσει. -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
....
114 το μήνα διαφορά με ΟΛΑ μέσα...κι εγώ αναφερόμουν μόνο σε τέλη.Δεν είναι κανένα τραγικό ποσό η διαφορά για να πεις ότι πρέπει να είσαι αρκετά άνετος οικονομικά για να το διαθέσεις τη στιγμή που έδωσες πάνω από 25.000 για να το πάρεις...
Παρέλειψες την έκτακτη εισφορά που ανεβάζει τη μηνιαία διαφορά στα 140 ευρώ περίπου. Και βέβαια για κάποιον που έχει μηνιαίο καθαρό μισθό στο 1.000, τα 140 ευρώ το μήνα, κάθε μήνα, έχουν μεγάλη σημασία. Όπως τα 200 ευρώ του καπνίσματος, τα 100 ευρώ του parking, τα 80 ευρώ της ιδιωτικής ασφάλισης, τα 100 ευρώ της διασκέδασης (ποτό ή φαγητό έξω), τα 75 ευρώ των ρούχων, τα 65 ευρώ της συνδρομητικής τηλεόρασης, τα.., τα..
Μήπως όλα αυτά δεν τα έχουν καταστήσει πολυτέλειες με τα μέτρα που λαμβάνουν κάθε μέρα και είναι της λογικής κάτω οι αποδοχές και πάνω όλα τα άλλα?Συμφωνώ, με μια μοναδική ένσταση. Κατά την άποψή μου (μπορεί να κάνω και λάθος) κακώς κάποιος με 1.000 ευρώ εισόδημα το μήνα πήρε 2λτ.
Σωστό αυτό που λες με τη διαφορά πως αυτός που σήμερα παίρνει 1.000 ευρώ, πριν 2 ή 3 χρόνια παίζει να έπαιρνε 1.500 ή 2.000 ευρώ. Γνωρίζω αρκετό κόσμο που έχει υποστεί στην 3ετία 40-50% μείωση αποδοχών. Δυστυχώς...
-
Τα έχουμε ξαναπεί… κατάθεση πινακίδων πρέπει να είναι η απάντηση. Σε διαφορετική περίπτωση τους λες όσα και με χρεώσεις εγώ ο Μαλάκας θα τα πληρώσω.
Εγώ ήξερα πως το αυτοκίνητο το είχα αγοράσει με νόμιμα 100% αποδεδειγμένα παραστατικά για το εισόδημά μου. Έρχεται ο χοντρός και λέει ότι δεν το αγόρασες μαλάκα το νοικιάζεις από μένα.
Το 2011 με 870 ευρώ το χρόνο, το 2012 με 1100 ευρώ, το 2013 με ?Ε λοιπόν εμένα κανένας Τσολάκογλου δεν θα με λέει μαλάκα. Εσάς?
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
....
114 το μήνα διαφορά με ΟΛΑ μέσα...κι εγώ αναφερόμουν μόνο σε τέλη.Δεν είναι κανένα τραγικό ποσό η διαφορά για να πεις ότι πρέπει να είσαι αρκετά άνετος οικονομικά για να το διαθέσεις τη στιγμή που έδωσες πάνω από 25.000 για να το πάρεις...
Παρέλειψες την έκτακτη εισφορά που ανεβάζει τη μηνιαία διαφορά στα 140 ευρώ περίπου. Και βέβαια για κάποιον που έχει μηνιαίο καθαρό μισθό στο 1.000, τα 140 ευρώ το μήνα, κάθε μήνα, έχουν μεγάλη σημασία. Όπως τα 200 ευρώ του καπνίσματος, τα 100 ευρώ του parking, τα 80 ευρώ της ιδιωτικής ασφάλισης, τα 100 ευρώ της διασκέδασης (ποτό ή φαγητό έξω), τα 75 ευρώ των ρούχων, τα 65 ευρώ της συνδρομητικής τηλεόρασης, τα.., τα..
Μήπως όλα αυτά δεν τα έχουν καταστήσει πολυτέλειες με τα μέτρα που λαμβάνουν κάθε μέρα και είναι της λογικής κάτω οι αποδοχές και πάνω όλα τα άλλα?Συμφωνώ, με μια μοναδική ένσταση. Κατά την άποψή μου (μπορεί να κάνω και λάθος) κακώς κάποιος με 1.000 ευρώ εισόδημα το μήνα πήρε 2λτ.
Σωστό αυτό που λες με τη διαφορά πως αυτός που σήμερα παίρνει 1.000 ευρώ, πριν 2 ή 3 χρόνια παίζει να έπαιρνε 1.500 ή 2.000 ευρώ. Γνωρίζω αρκετό κόσμο που έχει υποστεί στην 3ετία 40-50% μείωση αποδοχών. Δυστυχώς...
Σαφως και υπαρχουν (στο κυκλο μου δε γνωριζω καποιον), αλλα υποθετω οτι επειδη ηταν πλεον θεμα επιβιωσης, το πουλησαν οσο-οσο, δε το κρατησαν.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Τα έχουμε ξαναπεί… κατάθεση πινακίδων πρέπει να είναι η απάντηση. Σε διαφορετική περίπτωση τους λες όσα και με χρεώσεις εγώ ο Μαλάκας θα τα πληρώσω.
Τσολάκογλου δεν θα με λέει μαλάκα. Εσάς?Την εχουμε ξανακανει τη κουβεντα. Μην εισαι τοσο απολυτος.
Εγω το βλεπω διαφορετικα. Γουσταρω το αμαξι μου, δεν εχω αλλο μεταφορικο μεσο και πληρωνω οσο μου ζητανε για να το απολαμβανω.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τα έχουμε ξαναπεί… κατάθεση πινακίδων πρέπει να είναι η απάντηση. Σε διαφορετική περίπτωση τους λες όσα και με χρεώσεις εγώ ο Μαλάκας θα τα πληρώσω.
Τσολάκογλου δεν θα με λέει μαλάκα. Εσάς?Την εχουμε ξανακανει τη κουβεντα. Μην εισαι τοσο απολυτος.
Εγω το βλεπω διαφορετικα. Γουσταρω το αμαξι μου, δεν εχω αλλο μεταφορικο μεσο και πληρωνω οσο μου ζητανε για να το απολαμβανω.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Δλδ ο οποιοσδηποτε που καταθετει πινακιδες δεν γουσταρει το αυτοκινητο του? ή δεν το γουσταρει οπως εσυ? Δεν το βλεπεις διαφορετικα Νικο,ουτε το γουσταρεις παραπανω,απλα μπορεις να πληρωνεις το καθε παραλογο χαρατσι.
Μπορεις γιατι ενδεχομενως να μην ειχες μειωση αποδοχων 20.000 ευρω αυτον τον χρονο οπως καποιοι αλλοι που παρεδωσαν πινακιδες.
Η λογικη σου ειναι ταυτοσημη με του Μπενι.Ετσι σκεφτεται και αυτος.Αφου ο ελληνας τα γουσταρει θα τα πληρωσει.Αυτο ομως ηταν last year.Φετος δεν ειναι οτι δεν γουσταρει ουτε οτι το κανει απο ινατι.Δεν μπορει,δεν του αφησες χρηματα για να σε πληρωσει απλα!! τοσο απλα!! -
Ρε παιδιά αν το πουλήσουμε όσο όσο σε λίγο θα δωσουμε το σπίτι μας για 10.000 ευρω
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τα έχουμε ξαναπεί… κατάθεση πινακίδων πρέπει να είναι η απάντηση. Σε διαφορετική περίπτωση τους λες όσα και με χρεώσεις εγώ ο Μαλάκας θα τα πληρώσω.
Τσολάκογλου δεν θα με λέει μαλάκα. Εσάς?Εγω το βλεπω διαφορετικα. Γουσταρω το αμαξι μου, δεν εχω αλλο μεταφορικο μεσο και πληρωνω οσο μου ζητανε για να το απολαμβανω.
Στείλτο τώρα όπως είναι στο opengov
Βγάζει μάτι αυτό που έγραψες
-
Αυτοί που μιλάτε για κατάθεση πινακίδων προφανώς έχετε και δεύτερο αμάξι. Δεν είναι εφικτό για όλους. Ειδικά με τα ΜΜΜ που έχουμε.
-
Πάντως το τι μηχανάκι κυκλοφορεί χωρίς πινακίδες δε λεγετε.... και αυτοί που λενε οτι καταθέτουν εννουν να πουν ότι τις κλέψανε. σιγα μη δε κυκλοφορείς αμάξι...
-
@ dim8. Η λογική μου είναι πολύ, πάρα πολύ απλή. Αυτό είναι το αυτοκίνητό μου, δεν έχω άλλο και για να το χρησιμοποιήσω και του χρόνου θα πληρώσω ένα αντίτιμο. Αν δεν είχες άλλο δηλαδή τι θα έκανες? Θα ταλαιπωρούσες τον εαυτό σου για 56 ευρώ το μήνα? Αν κάποιος όπως λες έχει χάσει 20.000 και δεν έχει όχι 56, αλλά 156 ευρώ το μήνα να δώσει και κρατάει το αυτοκίνητό του στο γκαράζ με τις πινακίδες στο υπουργείο μεταφορών είναι άξιος της μοίρας του. Αν έχει υποστεί τέτοια μείωση πλέον είναι θέμα επιβίωσης και το 2λτ θα πρέπει να πουληθεί όσο όσο για να αντικατασταθεί με κάτι οικονομικότερο.
Αυτό το δέχομαι. Το «καταθέστε όλοι πινακίδες» δε δέχομαι γιατί δεν είμαστε όλοι στην ίδια βάρκα με 3 αυτοκίνητα στην οικογένεια, οπότε μη το λέτε έτσι «ελαφρά τη καρδία».
Και ούτε είναι λύση να αγοραστεί 3ο αυτοκίνητο γιατί προσθέτει χαζά και ανούσια έξοδα.
@ coyote κι αν τους πιάσουν χωρίς πινακίδες?
Έχω ακούσει και το άλλο τραγικό…βγάζουν πλαστές και τις κουμπώνουν πάνω.
Αν είναι δυνατόν…
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αυτοί που μιλάτε για κατάθεση πινακίδων προφανώς έχετε και δεύτερο αμάξι. Δεν είναι εφικτό για όλους. Ειδικά με τα ΜΜΜ που έχουμε.Με χίλια ευρώ ενοίκιο φέτος και όσα θέλουν ξανά του χρόνου κλπ κλπ άνετα αγοράζω ένα φτηνό μεταχειρισμένο για να 'κάνω τις δουλειές μου', και όταν τους αναγκάσω ν' αλλάξουν μυαλά ξανακυκλοφορώ αυτό που γουστάρω. Άρα και την δουλειά μου κάνω και δεν με υπερφορολογούν...
BTW Εγώ μένω στην Ανατολική Αττική οπότε μην μου λέτε εμένα για ΜΜΜ μια χαρά καλύτερα είναι στην Αθήνα από τα λεωφορεία που έρχονται σ' εμάςΓουστάρω την οδήγηση και το αυτοκίνητό μου όσο λίγοι, ελάχιστα αυτοκίνητα κι ελαστικά πιέζονται καθημερινά όσο τα δικό μου. Απλά πλέον αποφάσισα να αντιδράσω όπως μπορώ κι αυτό είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω.
Άλλοι αποφασίζουν να κάνουν υπομονή και να τον τρώνε ε εμένα δεν μ' αρέσει πως να το κάνουμε
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Αυτοί που μιλάτε για κατάθεση πινακίδων προφανώς έχετε και δεύτερο αμάξι. Δεν είναι εφικτό για όλους. Ειδικά με τα ΜΜΜ που έχουμε.
Με χίλια ευρώ ενοίκιο φέτος και όσα θέλουν ξανά του χρόνου κλπ κλπ άνετα αγοράζω ένα φτηνό μεταχειρισμένο για να 'κάνω τις δουλειές μου', και όταν τους αναγκάσω ν' αλλάξουν μυαλά ξανακυκλοφορώ αυτό που γουστάρω. Άρα και την δουλειά μου κάνω και δεν με υπερφορολογούν...
BTW Εγώ μένω στην Ανατολική Αττική οπότε μην μου λέτε εμένα για ΜΜΜ μια χαρά καλύτερα είναι στην Αθήνα από τα λεωφορεία που έρχονται σ' εμάςΓουστάρω την οδήγηση και το αυτοκίνητό μου όσο λίγοι, ελάχιστα αυτοκίνητα κι ελαστικά πιέζονται καθημερινά όσο τα δικό μου. Απλά πλέον αποφάσισα να αντιδράσω όπως μπορώ κι αυτό είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω.
Άρα προτιμάς μέσα στην ύφεση να ανεβάσεις τα λειτουργικά σου έξοδα αγοράζοντας ένα ακόμα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αγνώστου ταυτότητας, από το να πληρώσεις τα τέλη κυκλοφορίας του δικού σου που είναι 660 ευρώ.
Δηλαδή με 500 ευρώ τι αυτοκίνητο παίρνεις?
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Αυτοί που μιλάτε για κατάθεση πινακίδων προφανώς έχετε και δεύτερο αμάξι. Δεν είναι εφικτό για όλους. Ειδικά με τα ΜΜΜ που έχουμε.
Με χίλια ευρώ ενοίκιο φέτος και όσα θέλουν ξανά του χρόνου κλπ κλπ άνετα αγοράζω ένα φτηνό μεταχειρισμένο για να 'κάνω τις δουλειές μου', και όταν τους αναγκάσω ν' αλλάξουν μυαλά ξανακυκλοφορώ αυτό που γουστάρω. Άρα και την δουλειά μου κάνω και δεν με υπερφορολογούν...
BTW Εγώ μένω στην Ανατολική Αττική οπότε μην μου λέτε εμένα για ΜΜΜ μια χαρά καλύτερα είναι στην Αθήνα από τα λεωφορεία που έρχονται σ' εμάςΓουστάρω την οδήγηση και το αυτοκίνητό μου όσο λίγοι, ελάχιστα αυτοκίνητα κι ελαστικά πιέζονται καθημερινά όσο τα δικό μου. Απλά πλέον αποφάσισα να αντιδράσω όπως μπορώ κι αυτό είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω.
Άλλοι αποφασίζουν να κάνουν υπομονή και να τον τρώνε ε εμένα δεν μ' αρέσει πως να το κάνουμε
btw γιατί εγώ που μένω; (Ραφήνα) Τα κίτρινα ΚΤΕΛ μια χαρά είναι. Τα ωράρια τους είναι ΓΤΠ.
Να ναι καλά το 500αρι Nexus μου.
-
Νίκο 660 + έκτακτη εισφορά 500 δεν κάνει, κάνει 1100.
Αν σ' αυτά προσθέσεις και την ασφάλεια του ενός εξαμήνου μόνο, ξεπερνάς τα 1500 με αυτά βρίσκεις
μπολικα 1400άρια ή 1200άρια δεκαετίας για 'να κάνεις την δουλειά σου'
Άρα επιλογή υπάρχει.
Το θέμα είναι αν την αποδέχεσαι κάποιοι την αποδέχονται...@elteo Σωστός!
Τέλη κυκλοφορίας