-
Ας απαντήσω και στο άλλο το αναρχοκομμούνι τον roman, γιατί προσπαθεί να πουλήσει τα προϊόντα του παππού του μου φαίνεται, αντί να γράψει σοβαρά για μηχανές!
DNEPR, επειδή είναι ουκρανική ε; Τι, έγινε, κουραστήκαμε να σπρώχνουμε βιζιτούδες και το ρίξαμε στα μηχανάκια;
Exclusivity συμφωνώ πως θα έχεις. Την τελευταία φορά που ζήτησε κάποιος μια Dnepr, του την έστειλαν σε κούτα μιας και οι εργάτες που τις συναρμολογούν ήταν όλοι προλετάριοι-αγωνιστές και μετά την πτώση του καθεστώτος αυτομόλησαν (γιατί ο αγωνιστής δεν μεταναστεύει, αυτομολεί! ).
Έτσι δεν έμεινε κανείς να τις συναρμολογεί οπότε δίνουν το στοκ σε κούτα.Τα άλλα για την Νεμπράσκα που λες για την Ural να τα ξεχάσεις! Παρακάτω ένας κυριούλης που βρήκε μια Dnepr του 1975 και ξεκίνησε το restoring.
http://edslastresort.com/dnepr/mt9.html
Κι εντάξει, δεν είναι στην Νεμπράσκα , αλλά στο Ντάλας. Πάει να πει όμως πως ξεπλένηδες, καπιταλόμουτρα υπάρχουν και με Dnepr, και όχι μόνον με Ural !
Α, μέχρι και γκρουπάκι στο Yahoo βρήκα από αμερικανά με Dnepr:
http://autos.groups.yahoo.com/group/dneprheads/
To είδες το όνομα του γκρουπ; Dneprheads! Εντελώς φιλελεύθερο και ξεπουλημένο!Στο μόνο που σου βγάζω το καπέλο είναι στο γκομενάκι: σαφώς και πιο κλασάτο, αγαπάμε tattoo στην μέση, ενώ εγκρίνω γενικά περισσότερο την τσοπεριά την συγκεκριμένη, ακόμη και χωρίς το γκομενάκι (κάτι που μου είναι πάντα δύσκολο, όπως καταλαβαίνεις...).
Κατά τ' άλλα, ελπίζω ο Σύντροφος skye να πείστηκε πλέον να προτιμήσει μια πραγματική μοτοσυκλέτα, φτιαγμένη από τα χέρια προλετάριων-αγωνιστών (σχεδόν εθελοντών του αγώνα θα έλεγα εγώ, ειδικά αν δεις τους μισθούς τους... ) και όχι τα ιμπεριαλιστικά κατασκευάσματα των δυτικών καπιταλιστών!
-
Eγώ λέω ο skye να πάρει ducati με μοτέρ ural,sidecar από την Dnepr, και μια μεγάλη καρατιμόνα για να γίνει τσόπερ. Για να ικανοποιηθεί το αριστερό κίνημα ας κάνει το σφυροδρέπανο στο ντεπόζιτο.
Όσο για το γκομενάκι έ ας βάλει μια δικιά του. Μην τα θέμε και όλα έτοιμα.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν συμφωνώ, μην ξεχνάμε πως η Enfield είναι απολειφάδι των αποικιοκρατών.Μα και ο Τσε Γκεβάρα με Norton έκανε το ταξίδι του.
Παρεμπιπτόντως, το 1000άρι Dulapi το έχω αναφέρει στο προηγούμενο πόστ μου, μαζί με τις Enfield και Ural! Ρετάρεις θαρρώ...
ДІАЛЕКСЕ СОФА ДНІПР, ДЕН ФА ТО МЕТАНІОСІС
-
@LowFidelity
Δεν κουραστήκαμε, οι δεσποινίδες είναι πολύ υπάκουες και συνεργάσιμες. Πάντα προωθουμε τα νντόπια προιόντα.
(για κανα χρόνο ακόμα, μετά θα προωθούμε ελληνική μυζήθρα)Tα Ural, ουτε στη σοβιετια δεν τα επαιρναν στα σοβαρα. Όλοι οι γκαυλωμένοι μηχανάκηδες, ονειρεύονταν μια Dnepr, η οποία θεωρούνταν και ήταν καλύτερη σε αρκετά σημεία από την οροσειρά.
Και πως να ειναι σοβαρο, οταν εχει το ιδιο ονομα με τα παρακάτω:
Σε αντίθεση με το Δνείπερο, που εκτός από ζούπερμπαικ, είναι ένας ποτάμαρος ΝΑ με το συμπάθειο. Βγαίνει και σε έκδοση πυραύλου.
Όσο για τον κυριούλη με το restoration και το γκρουπ, εγώ τους κόβω τίγκα κομμουνίσταρους, δεν βλέπεις και το γκάνι στον μπάρμπα? Πολεμάει το σύστημα Απορώ πώς δεν τον έστειλαν μαζί με τους Rosenberg. Και για κάθε μια dnepr, υπάρχουν 10 ural.
μα dneprheads
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Δεν συμφωνώ, μην ξεχνάμε πως η Enfield είναι απολειφάδι των αποικιοκρατών.
Μα και ο Τσε Γκεβάρα με Norton έκανε το ταξίδι του.
Η συμπαιγνία των αποικιοκρατών, δεν είχε επιτρέψει τις εξαγωγές των καταπληκτικών URAL, Dnepr (από αλληλεγγύη στον σύντροφο roman το αναφέρω, οι Ural ήταν και ΕΙΝΑΙ καλύτερες! ), οπότε, μιας και η επανάσταση δεν μπορούσε να περιμένει, απαλλοτριώθηκε τάχιστα μια Norton για τον ιερό σκοπό.
Παρεμπιπτόντως, το 1000άρι Dulapi το έχω αναφέρει στο προηγούμενο πόστ μου, μαζί με τις Enfield και Ural! Ρετάρεις θαρρώ...
ДІАЛЕКСЕ СОФА ДНІПР, ДЕН ФА ТО МЕТАНІОСІС
-
Μα τι noob ναπούμε
Για να δείς φωτογραφίες ιταλικών τροχοφόρων με chrome και όχι μόνο κωλόχορτα, πρέπει οπωσδήποτε να εγκαταστήσεις ένα ειδικό plugin, αλλιώς θα σου βγάζει τέτοιο μήνυμα.
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Μα τι noob ναπούμεΓια να δείς φωτογραφίες ιταλικών τροχοφόρων με chrome και όχι μόνο κωλόχορτα, πρέπει οπωσδήποτε να εγκαταστήσεις ένα ειδικό plugin, αλλιώς θα σου βγάζει τέτοιο μήνυμα.
Συγνώμη, νόμιζα πως δεν είναι απαραίτητο κάτι τέτοιο όταν έχεις στην κατοχή σου ιταλικό όχημα, και μάλιστα κοτζάμ Lancia Y!
-
Καλή και η ducati... τη σκεφτόμουν και τότε αλλά άλλαξα γνώμη όταν την έκανα μια βόλτα...εντελώς άβολη με ανορθόδοξη θέση οδήγησης (και πολύ ακριβή κατά τη γνώμη μου) . Άλλωστε υπάρχει και πραγματική μηχανή σε αυτά τα λεφτά:
http://www.nortonmotorcycles.com/
Με το συμπάθειο, δλδ, αλλά μιλάμε για cafe racers και περιμένετε μια ιταλική μηχανή να είναι καλύτερη από την αντίστοιχη εγγλέζικη; Είναι σα να λέμε ότι οι Γερμανοί παράγουν καλύτερη φέτα από τους Έλληνες...
Επίσης, να ενημερώσω τον ανυποψίαστο κόσμο ότι κάτι κρυφοφασιστικά στοιχεία έχουν παρεισφρήσει στο χώρο απειλώντας να μολύνουν ύπουλα την αγνότητα της ιδέας με Γερμανικές πατέντες... Σύντροφοι, κλείστε τις πόρτες στις πατέντες της λυκοφωλιάς των δυτικών, μην αφήνετε τις σειρήνες των προπαγανδιστικών μέσων, που με την πορνογραφία τους και την καπηλεία του αγώνα μας, προσπαθούν να παραμορφώσουν την ιστορία του ηρωικού έθνους μας και να σας πείσουν για τη Σοβιετικότητα των άθλιων κατασκευών τους.
Μια είναι η Σοβιετική απάντηση στο ζήτημα που μας απασχολει, που από το 1929 δεν μπορεί να είναι άλλη από την IZHEVSK:
http://archive.izhmoto.ru/eng/ -
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ducati sport 1000 biposto (biposto , e non monoposto, perche ci sono anche le nostre ragazze! - τα ιταλικά μου φθίνουν με τον καιρό, μην μου δίνετε σημασία! )Π@π@ριές και δικαιολογίες. Απλά με 2 σπρώχνεται πιο εύκολα όταν κάνει το καθιερωμένο εβδομαδιαίο breakdown.
-
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Καλή και η ducati... τη σκεφτόμουν και τότε αλλά άλλαξα γνώμη όταν την έκανα μια βόλτα...εντελώς άβολη με ανορθόδοξη θέση οδήγησης (και πολύ ακριβή κατά τη γνώμη μου) . Άλλωστε υπάρχει και πραγματική μηχανή σε αυτά τα λεφτά:http://www.nortonmotorcycles.com/
Με το συμπάθειο, δλδ, αλλά μιλάμε για cafe racers και περιμένετε μια ιταλική μηχανή να είναι καλύτερη από την αντίστοιχη εγγλέζικη; Είναι σα να λέμε ότι οι Γερμανοί παράγουν καλύτερη φέτα από τους Έλληνες...
Είμαι λίγο πίσω σε ενημέρωση και δεν γνώριζα καν πως η Norton έχει ξαναμπεί στην αγορά!
Διάβασα πως σκέφτονται να ξαναβγάλουν μοντέλα και με τον Wankel!
Προς το παρόν πάντως, παραείναι ειδική επιλογή, στην Ελλάδα δεν έχει καν αντιπροσώπευση όπως είδα από το site της!
Αλέξανδρε, τι λες, αναλαμβάνουμε ένα joint venture να τις αντιπροσωπεύσουμε; Στην τελική και καμία να μην πουλήσουμε, θα έχουμε βολτίτσες τσάμπα!Επίσης, να ενημερώσω τον ανυποψίαστο κόσμο ότι κάτι κρυφοφασιστικά στοιχεία έχουν παρεισφρήσει στο χώρο απειλώντας να μολύνουν ύπουλα την αγνότητα της ιδέας με Γερμανικές πατέντες... Σύντροφοι, κλείστε τις πόρτες στις πατέντες της λυκοφωλιάς των δυτικών, μην αφήνετε τις σειρήνες των προπαγανδιστικών μέσων, που με την πορνογραφία τους και την καπηλεία του αγώνα μας, προσπαθούν να παραμορφώσουν την ιστορία του ηρωικού έθνους μας και να σας πείσουν για τη Σοβιετικότητα των άθλιων κατασκευών τους.
Μια είναι η Σοβιετική απάντηση στο ζήτημα που μας απασχολει, που από το 1929 δεν μπορεί να είναι άλλη από την IZHEVSK:
http://archive.izhmoto.ru/eng/Πρέπει να έχει κάποια σχέση το μοτέρ και με τις πάλαι ποτέ Jawa (τις είχαμε και στα μέρη μας, γι' αυτό λέω... );
Όπως και να έχει, μπορεί η διχρονίλα να έχει κάτι πολύ ωραίο και παλαιοκομμουνιστικό (θυμίζει ΜΖ και DDR, οι απίθανοι τύποι είχαν βρει ΑΥΤΟΙ τους θαλάμους διαστολής, αλλά στην παραγωγή δεν τους έβαζαν! ), αλλά θα προτιμήσω Ural, λόγω διάταξης και 4 χρόνων. Επιπλέον, θυμίζει και την περήφανη νίκη του Κόκκινου Στρατού εναντίον των Ναζί! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Διάβασα πως σκέφτονται να ξαναβγάλουν μοντέλα και με τον Wankel!Τι μου θύμισες...
Το 1989 ή το 1990 (πέρασαν τα χρόνια, ξεχνάω...) είχα δει την Norton Wankel σε αγωνιστική έκδοση στο Ντόνιγκτον.
Ακόμα θυμάμαι τον τρόπο που κατάπινε όλα τα άλλα superbikes στις ευθείες.
Νομίζω ότι την οδηγούσε ο Φόγκαρτι...Αχ, γεράσαμε...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ducati sport 1000 biposto (biposto , e non monoposto, perche ci sono anche le nostre ragazze! - τα ιταλικά μου φθίνουν με τον καιρό, μην μου δίνετε σημασία! )
Π@π@ριές και δικαιολογίες. Απλά με 2 σπρώχνεται πιο εύκολα όταν κάνει το καθιερωμένο εβδομαδιαίο breakdown.
Τι πεζός άνθρωπας!
Εξάλλου και το σπρώξιμο είναι αθλητισμός και ως γνωστόν, κάνει καλό!
Σφίγγει και τα μπουτάκια της καλής μας, αφού λογικά αυτή θα σπρώχνει κι εμείς θα είμαστε καβάλα (στην μηχανή, την καλή μας θα την καβαλήσουμε αργότερα , στο σπίτι για να την... ξεκουράσουμε από το σπρώξιμο! ) για να βάλουμε μπροστά!Το σωστό να λέγεται: η δουλειά πρέπει να μοιράζεται!
-
Ο χρήστης pienaf1 έγραψε:
Διάβασα πως σκέφτονται να ξαναβγάλουν μοντέλα και με τον Wankel!
Τι μου θύμισες...
Το 1989 ή το 1990 (πέρασαν τα χρόνια, ξεχνάω...) είχα δει την Norton Wankel σε αγωνιστική έκδοση στο Ντόνιγκτον.
Ακόμα θυμάμαι τον τρόπο που κατάπινε όλα τα άλλα superbikes στις ευθείες.
Νομίζω ότι την οδηγούσε ο Φόγκαρτι...Αχ, γεράσαμε...
Γεράματα ναι, αλλά είχαμε και τα ...τυχερά μας!
Η διάσημη μάχη Foggy με Hislop στο ΤΤ Isle of Man το 92 με νικητή τον δεύτερο με την Norton.O Hislop, έχει γράψει το όνομά του με χρυσά γράμματα στο ΤΤ (πρέπει να έχει κάποιος πολλά καντάρια τρέλας και @@ για να πατήσει το πόδι του εκεί ), έχασε την ζωή του σε ατύχημα με ελικόπτερο και όχι με μηχανή όπως κάποιοι νομίζουν!
Και είναι απίστευτα ειρωνικό: να έχεις κερδίσει τα πάντα στο ΤΤ, να έχεις γλιτώσει από τον πιο επικίνδυνο αγώνα μακράν και να την πατάς από ελικόπτερο!Τελικά, ο skye, δεν μας είπε τι θα πάρει, αλλά εμείς καλά περνάμε σ' αυτό το τοπικό! Ξεκινήσαμε από την Guzzi και την Bonnie, είπαμε για Ducati, είπαμε για Norton, για Ural, για Dnepr, για IZHEVSK (έκανα copy-paste, πώς προφέρεται αυτό το πράγμα άραγε;! ), μια χαρά!
-
Μην ξεχνάς τον άλλο τρελό, τον ΜακΡέι, κι αυτός από ελικόπτερο πήγε, παρότι με το αγωνιστικό έπαιρνε συνοδηγό τον χάρο.
Όσο για το σπρώξιμο, είναι υγεία μόνο στο κρεβάτι, οπουδήποτε αλλού μπορεί να βλάψει.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
αλλά εμείς καλά περνάμε σ' αυτό το τοπικό! Ξεκινήσαμε από την Guzzi και την Bonnie, είπαμε για Ducati, είπαμε για Norton, για Ural, για Dnepr, για IZHEVSK (έκανα copy-paste, πώς προφέρεται αυτό το πράγμα άραγε;! ), μια χαρά!Σε λίγο θα πούμε για τον Σβαντς και αργότερα για τον Κένυ Ρόμπερτς!
Προτείνω αλλαγή ονόματος του θέματος:
ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΓΕΡΟ-ΜΗΧΑΝΟΒΙΩΝ! -
Και για να συμπληρωθεί η γκάμα των φοβερών σοβιετικών δίτροχων, πρέπει να βάλουμε και το Minsk στις επιλογές.
АЛЛА,ТА ДНЕПР ІНЕ ТА КАЛІТЕРА
-
Μου αρέσουν πολύ κι τα bmwδάκια...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Καλή και η ducati... τη σκεφτόμουν και τότε αλλά άλλαξα γνώμη όταν την έκανα μια βόλτα...εντελώς άβολη με ανορθόδοξη θέση οδήγησης (και πολύ ακριβή κατά τη γνώμη μου) . Άλλωστε υπάρχει και πραγματική μηχανή σε αυτά τα λεφτά:http://www.nortonmotorcycles.com/
Με το συμπάθειο, δλδ, αλλά μιλάμε για cafe racers και περιμένετε μια ιταλική μηχανή να είναι καλύτερη από την αντίστοιχη εγγλέζικη; Είναι σα να λέμε ότι οι Γερμανοί παράγουν καλύτερη φέτα από τους Έλληνες...
Δεν θα πώ όχι στο Εγγλεζάκι όπως και στην BMW του xenos
Moto Guzzi v7 vs Triumph Bonneville