-
Μαλλον το Duster εχει εξελιχθει σε best seller για τη Dacia... Χθες ειδα ενα ολοκαινουργιο στο δρομο (με καγκουροξενον ομως ) και σημερα αλλο ενα... Αξιζει να σημειωθει οτι βλεπω περισσοτερα 4χ4 παρα 4χ2 (τουλαχιστον στην επαρχια)
Τι εκπτωσεις σας εκαναν και τι δωρα?
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
'Οσο αφορα την καταναλωση την βλεπω πολυ καλη... αλλα για να περνεις καλυτερες μετρησεις πρεπει να το μηδενιζεις σε καθε γεμισμα!
Δεν νομίζω! Για καλυτερη ΓΕΝΙΚΗ εικόνα καταναλωσης πρέπει να την έχεις να υπολογίζει για πολλά χιλιομετρα νομίζω! Μηδενίζοντας σε κάθε γεμισμα θα ξέρεις απλώς πόσο καις σε συγκεκριμένη ποσότητα και σε συγκεκριμένες διαδρομές που έκανες με αυτη την ποσότητα. Στατιτιστικό στοιχείο δείχνει και όσα περισσότερα χιλιομετρα έχει να αναλύσει τόσο πιο ακριβής μπορεί να είναι και η μέτρηση.
Πολυ σωστα... και εγω εχω μαζεμενα αρκετα χιλιομετρα στο trip...
Αυτο που ειπα το αναφερω στο γεγονος που μερικα ατομα μετρανε απο γεμισμα σε γεμισμα με την κλασικη μεθοδο και μετα λενε οτι το trip δεν γραφει σωστα (Επειδη δεν εχει μηδενιστει)εχω megane 1.6 2004 το οποιο υποθετω εχει το 'ιδιο' trip με το duster τουλαχιστον οσον αφορα την καταναλωση (average και οχι current). αυτο οπως γνωριζουμε δειχνει μακροπροθεσμα την καταναλωση. μηπως δεν εχει την ενδειξη αυτη και με καθε σβησιμο της μηχανης αυτο μηδενιζει αυτοματα? (το octavia του αδερφου μου ετσι κανει !!!)
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
εχω megane 1.6 2004 το οποιο υποθετω εχει το 'ιδιο' trip με το duster τουλαχιστον οσον αφορα την καταναλωση (average και οχι current). αυτο οπως γνωριζουμε δειχνει μακροπροθεσμα την καταναλωση. μηπως δεν εχει την ενδειξη αυτη και με καθε σβησιμο της μηχανης αυτο μηδενιζει αυτοματα? (το octavia του αδερφου μου ετσι κανει !!!)
Σαν το δικο σου ειναι του Duster.
-
Ο χρήστης Hlias_GR έγραψε:
Για το σέρβις αν και η επίσημη θέση είναι αλλαγή λαδιών στα 20.000 χλμ ή στο χρόνο, στην αντιπροσωπεία μου πρότειναν να αλλάξω λάδια στα 10.000 χλμ.
Oι αντιπροσωπείες πάντα τα ίδια λένε για να κονομάνε.
Αν τα λάδια είναι φουλ συνθετικά, ν' ακολουθείς τη σύσταση της εταιρείας. Όχι πάντως πριν το έτος, αν δεν κάνεις πάνω από 20.000 χλμ ετησίως, είναι γελοίο. Τέτοια γίνονταν με τα ορυκτέλαια και κάποια ημισυνθετικά της κακιάς ώρας. -
H Renault θυμαμαι 'ημισυνθετικά' να χρησιμοποιεί. Αλλαξε κάτι?
-
Ακόμα κι έτσι, τα 10.000 χλμ είναι πολύ λίγα, ειδικά αφού η εταιρεία μιλάει για τα διπλάσια. Θα έλεγα, για απόλυτη ασφάλεια, 15000 ή 1 έτος.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Για το σέρβις αν και η επίσημη θέση είναι αλλαγή λαδιών στα 20.000 χλμ ή στο χρόνο, στην αντιπροσωπεία μου πρότειναν να αλλάξω λάδια στα 10.000 χλμ.
Oι αντιπροσωπείες πάντα τα ίδια λένε για να κονομάνε.
Αν τα λάδια είναι φουλ συνθετικά, ν' ακολουθείς τη σύσταση της εταιρείας. Όχι πάντως πριν το έτος, αν δεν κάνεις πάνω από 20.000 χλμ ετησίως, είναι γελοίο. Τέτοια γίνονταν με τα ορυκτέλαια και κάποια ημισυνθετικά της κακιάς ώρας.Τα λάδια για τα Diesel είναι full synthetic κι είναι ή τα Solaris 5W30 DPF ή τα Evolution SXR 5W40 (για αμάξια χωρίς φίλτρο μικροσωματιδίων)
Φίλε Hlias_GR όταν θα πας για λάδια θα τους πεις ότι και να σου λένε να σου βάλουν τα 5W-30 Solaris DPF καθώς είναι τα μόνα που πληρούν την νόρμα RN0720 που απαιτεί το μοτέρ σου
Επίσης μελέτα το βιβλίο κατασκευστή και θα δεις ότι λέει κάθε 30000 χιλιάδες.Όπως είπε όμως ο φίλος Manosk παραπάνω κάθε 15000 μαζί με φίλτρο και θα είναι οκ -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
H Renault θυμαμαι 'ημισυνθετικά' να χρησιμοποιεί. Αλλαξε κάτι?Πολλά
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
H Renault θυμαμαι 'ημισυνθετικά' να χρησιμοποιεί. Αλλαξε κάτι?Α! Σορρυ! για τα βενζινοκίνητα είπα! Στον 1,5 diesel ξέρω απο την Νισσαν ότι βάζει συνθετικά.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
H Renault θυμαμαι 'ημισυνθετικά' να χρησιμοποιεί. Αλλαξε κάτι?
Α! Σορρυ! για τα βενζινοκίνητα είπα! Στον 1,5 diesel ξέρω απο την Νισσαν ότι βάζει συνθετικά.
Και στα βενζινοκίνητα πλέον Κώστα κι όχι μόνο τα τουρμπο αλλα και τα ατμοσφαιρικά
-
Ναι? Τότε μάλλον πρέπει να ρωτήσω ... τι λάδια βάζουν στο QQ!
-
Πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες από όλους σας. Σ΄ ότι αφορά την κατανάλωση ένας σημαντικός παράγοντας είναι και η ποιότητα του καυσίμου, ιδιαίτερα του πετρελαίου. Προχθές γέμισα σε ένα βενζινάδικο Shell στις Σέρρες. Ταξιδεύοντας για Αθήνα με 120 - 130 η μέση κατανάλωση παρέμεινε στο 7.3, ενώ η συνηθισμένη είναι 6.1-6.5 Γενικά και ο ήχος του κινητήρα δεν ήταν ο συνηθισμένος. Ξαναγέμισα πάλι σε Shell στην Αθήνα, σε βενζινάδικο που προτιμούν οι ταξιτζίδες (κοντά στο Praktiker στη Μεταμόρφωση). Αμέσως ο θόρυβος του κινητήρα έστρωσε, η απόδοσή του βελτιώθηκε και η κατανάλωση έπεσε στο 6.2 σε ίδιες συνθήκες οδήγησης (Εθνική Οδός). Παλαιότερα έιχα συναντήσει ένα τεχνικό της Shell, ο οποίος μου συνέστησε το V-Power Disel που παράγει η ίδια εταιρεία το οποίο είναι λίγο ακριβότερο, αλλά βάζει περισσότερα χλμ και βελτιώνει τη καύση στον κινητήρα, ὀπως μου είπε. Εγώ δεν το δοκίμασα ακόμη. Έχει κανείς σας, από τους Ντιζελάτους, άποψη; Θα ρωτήσω βέβαια και την αντιπροσωπεία όταν θα πάω να μου αλλάξουν το ταμπλό, λόγω του γνωστού προβλήματος ενδείξεων καυσίμου. Καλά χλμ σε όλους σας και καλορίζικο στους νἐους της παρέας.
odis (dci 4x4) -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Για το σέρβις αν και η επίσημη θέση είναι αλλαγή λαδιών στα 20.000 χλμ ή στο χρόνο, στην αντιπροσωπεία μου πρότειναν να αλλάξω λάδια στα 10.000 χλμ.
Oι αντιπροσωπείες πάντα τα ίδια λένε για να κονομάνε.
Αν τα λάδια είναι φουλ συνθετικά, ν' ακολουθείς τη σύσταση της εταιρείας. Όχι πάντως πριν το έτος, αν δεν κάνεις πάνω από 20.000 χλμ ετησίως, είναι γελοίο. Τέτοια γίνονταν με τα ορυκτέλαια και κάποια ημισυνθετικά της κακιάς ώρας.Τα λάδια για τα Diesel είναι full synthetic κι είναι ή τα Solaris 5W30 DPF ή τα Evolution SXR 5W40 (για αμάξια χωρίς φίλτρο μικροσωματιδίων)
Φίλε Hlias_GR όταν θα πας για λάδια θα τους πεις ότι και να σου λένε να σου βάλουν τα 5W-30 Solaris DPF καθώς είναι τα μόνα που πληρούν την νόρμα RN0720 που απαιτεί το μοτέρ σου
Επίσης μελέτα το βιβλίο κατασκευστή και θα δεις ότι λέει κάθε 30000 χιλιάδες.Όπως είπε όμως ο φίλος Manosk παραπάνω κάθε 15000 μαζί με φίλτρο και θα είναι οκΗ γνώμη μου είναι την 1η φορά ίσως να τα αλλάξω στις 10.000 χλμ. και μετά κάθε 15.000χλμ. Τα λάδια που αναφέρεις είναι αυτά που προτείνει κι ίδια η dacia (στην πρώτη σελίδα του βιβλίου χρήσης) άρα σίγουρα αυτά έχουν βάλει από το εργοστάσιο. Πάντως, σχετικά με τις αλλαγές στις 30.000χλμ, δεν μπόρεσα να το βρω φίλε Ορέστη. Στο βιβλίο χρήσης αναφέρει 'για την περιοδικότητα της αλλαγής λαδιών συμβουλευτείτε το έντυπο συντήρησης'. Όμως στο αυτοκίνητο είχε μόνο το βιβλίο χρήσης, το βιβλίο του ραδιοφώνου κι ένα 2σέλιδο για την αλλαγή ελαστικών. Κι ήταν σφραγισμένα σε νάυλον, άρα δεν είχε άλλα.
esp δεν έβαλα (κακώς;) κι από δώρα η αντιπροσωπεία μου έβαλε συναγερμό κι αισθητήρες παρκαρίσματος.
-
Λοιπόν θα το σκανάρω και θα σας το ανεβάσω το βιβλιο συντηρησης
Έχει αναλυτικά όλα τα μοτερ και το πρόγραμμα συντήρησης των αυτοκινήτων σας -
Μπραβο orestisrern για την κινηση σου.Ανυπομονουμε να δουμε τι παιζει με το προγραμμα συντηρησης γιατι υπαρχει ενα πεπλο μυστηριου απο τις αντ/πειες και ο καθενας μετα ας αποφασισει τι θα πραξει!!!!Γνωριζει καποιος αν απενεργοποιητε ο ηχος οταν δεν εχεις βαλει την ζωνη σου??Στο τεριος με ενα συνδυασμο τον κουμπιων σταματουσε το μπιπ μπιπ οταν περνουσες τα 20 χλμ.Στο ντατσια γινεται εχει ρωτησει κανεις????
-
Φίλοι μου άσχημα νέα
Ψάχνοντας τον Βιβλίο Συντήρησης μου δεν βρήκα τα διαστήματα service για τον 1.5 dci FAP που φοράνε τα Dusterακια σας
Βρήκα για να είμαι ακριβέστερος τα πάντα εκτός από αυτό το μοτέρ
Το μόνο που βρήκε είναι ότι τα προτεινόμενα λάδια για το αμάξι σας είναι τα Solaris 5W30 DPF
Τα υπόλοιπα μάλλον κατά πως σας τα έχουν πει από τις αντιπροσωπίες.
Συγνώμη που δεν κατάφερα να βοηθήσω -
Για τους φιλους με diesel κινητηρα ισχυει οτι και στο QQ 1.5 dci μιας και εχουν το ιδιο μοτερ k9k με common rail .Λαδια καθε 15.000 χμλ οι εξυπνοι αλλαζουν στα 10.000 χμλ.Φιλτρο πετρελαιου καθε 40.000 χμλ οι εξυπνοι στα 25.000 χμλ και βαζουν της ΜΑΝΝ με αγορα 30 euro γιατι στην αντιπροσωπεια θα ακουσουν διπλη τιμη!!!!Φιλτρο αερος 30.000 χμλ αν πατας χωμα νωριτερα και φιλτρο καμπινας κατα βουληση εδω πεζουμε με την υγεια μας .Λαστιχα μπρος-πισω κοντα στα 20.000 χμλ.Τακακια αναλογα με την χρηση του καθενα, το βλεπω αν εχει το βαρος του QQ κοντα στα 40.000 χμλ για μπροστινα μιλαω τα πισινα πολυ αργοτερα..Στα λαδια προσοχη αν εχετε dpf να ειναι παντα 5w-30 Α3/Β3/C4 η διαφορα απο την προδιαγραφη C3 ειναι οτι η C4 εχει λιγακι μικροτερη ποσοτητα σε θειο-φωσφορο-τεφρα αλλα δεν τρεχει και κατι αν δεν βρει καποιος με C4.Μεχρι στιγμης μονον το ELF 5W-30 Solaris dpf υπαρχει στην αγορα με προδιαγραφη C4 μεχρι να ακολουθησουν και οι αλλες εταιριες Renault γαρ!!!!Τ0 ιδιο και στα βενζινοκινητα με αλλη προδιαγραφη στα λαδια.
Καλα χμλ και να χαιρεστε τα θηρια σας.Και να τα οδηγατε σαν diesel και οχι σαν βενζινοκινητα. -
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Μπραβο orestisrern για την κινηση σου.Ανυπομονουμε να δουμε τι παιζει με το προγραμμα συντηρησης γιατι υπαρχει ενα πεπλο μυστηριου απο τις αντ/πειες και ο καθενας μετα ας αποφασισει τι θα πραξει!!!!Γνωριζει καποιος αν απενεργοποιητε ο ηχος οταν δεν εχεις βαλει την ζωνη σου??Στο τεριος με ενα συνδυασμο τον κουμπιων σταματουσε το μπιπ μπιπ οταν περνουσες τα 20 χλμ.Στο ντατσια γινεται εχει ρωτησει κανεις????Δεν συνηθηζω να μιλαω αποτομα αλλα για αυτα τα θεματα το κανω...
ΝΑ ΤΗΝ ΦΟΡΑΣ!!!!
-
Σωστος alexis5 πρεπει παντα να φοραμε ζωνη ειτε στην πολη ειτε στο ταξιδι.Εγω μιλαω για καποιες στιγμες που ειμαι στην μεση του πουθενα και σταματαω ξεκιναω καθε 50-100 μετρα και ειναι εκνευριστικο το μπιπ μπιπ.Κατα τα αλλα παντα ζωνη!!!
-
Εδώ μπορείτε να κατεβάσετε τον οδηγό συντήρησης του Duster όπως μου τον προώθησε ο surudos:
https://rapidshare.com/files/3769517482/Gmail.zip
Είναι αρχείο zip με 3 pdf!
Dacia Duster