-
Κι εγω, αλλά πρεπει!
-
επειδη μιλαμε για ανθρωπους ,ο,τι ισχυει για τον ΣΟΑΑ ,ισχυει και για την ΟΜΑΕ,και πρεπει και αυτη με τη σειρα της(πρωτα αυτη για την ακριβεια) να λειτουργει κλπ....
ε,ναι τωρα Λωρη,αν εχεις με κατι αμεση σχεση ειναι τα ραλλυ....τωρα τα αλλα....
ισως τελικα να επρεπε να εχει και μια επιτροπη γενικη απο την πλευρα των οδηγων,που να εκφερουν γενικη αποψη σε ολα αυτα....(ασχετα με τον ΣΟΑΑ),χωρις μεν να επηρεαζεται τοσο αμεσα μια αποφαση,αλλα πχ αν προτεινουν κατι οι απο εξω ή ανθρωποι που τρεχανε πριν 20 χρονια(που ανηκουν στις υπαρχουσες επιτροπες που βλεπουμε),να λενε και την αποψη τους μια ομαδα ανθρωπων που τρεχουν τωρα και γνωριζουν πιο αμεσα(αντικειμενικα ) τις αναγκες και τα τεκταινομενα(αφου εχουν πιο αμεσο ενδιαφερον...)παντως αυτη τη στιγμη (μακροπροθεσμα σιγουρα,δεν γινεται και αλλιως)αυτο που επρεπε-πρεπει να λυσουμε για τους οδηγους (και για τις οργανωσεις βεβαια...,ακομα και για την ιδια την ΟΜΑΕ) ειναι την ευρεση χορηγων ,οποιουδηποτε βεληνεκους οικονομικου.
ειναι αδιανοητο να μην μπορει στην ουσια,να εξασφαλισει καποιος σχετικα ευκολα ουτε ενα 500αρικο.....(για εναν αγωνα)
αυτο πρεπει να αλλαξει...αλλιως μαθηματικα πεθαινουν σιγουρα(οπως βλεπουμε και απο την πορεια ,ετσι συμβαινει) οι αγωνες,αφου τα κοστη εκτοξευονται ....
και οση προσπαθεια να γινεται για συμπιεση κοστους ,ενα μινιμουμ κοστος αγωνα πλεον ειναι μεγαλυτερο απο αυτο που υπηρχε πριν 10 χρονια για να τρεξει καποιος.....(λεω 10 γιατι αυτο θυμαμαι...)το καναμε το αθλημα πολυ κλειστο....πρεπει να ξανανοιξει....
υγ.προχτες διαβασα λιγο racing news παλια.....μια χαρα ηταν !........
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
........το καναμε το αθλημα πολυ κλειστο....πρεπει να ξανανοιξει....
πολύ σωστό !!!!!
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Δεν αφηνεις τιποτα να πεσει χαμω! Ευκαιρια δεν χανεις. Αποδεικνυεται ΑΠΛΑ οτι τα προσωπα που απαρτιζουν τον Συνδεσμο ειναι κατωτερα των περιστασεων. Ο Συνδεσμος ομως σαν θεσμος πρεπει να υπαρχει,να λειτουργει και να ειναι ΣΕΒΑΣΤΟΣ.Καλημερα.ΑΚΡΙΒΩΣ , ΕΤΣΙ !
-
απλα να πουμε οτι δεν ειναι δουλεια του ΣΟΑΑ να παιρνει τελικες αποφασεις,ουτε να ειναι στην ΟΜΑΕ(μιλαω για τον συνδεσμο!,το διαχωριζω απο 'αγωνιζομενοι που εκφερουν αποψη'!)
αυτο που εχουν κοινο οι οδηγοι(συνδεσμος δλδ) ειναι ασφαλεια ,γενικη προβολη κατα δευτερον(και αυτο σχετικο ειναι ,γιατι ο καθε οδηγος καταρχην θελει να προβαλει τον εαυτο του!) και στην ελλαδα (εδω μονο...) ανελαβε και το εργο του ενιαιου...(καλο αποδειχτηκε βεβαια επι εποχης καλυτερης οικονομικης και δυνατοτερου (πολυ!) ΣΟΑΑ)
τα συμφεροντα κατα τα αλλα (περα απο τα παραπανω) των οδηγων ειναι ανεξαρτητα για τον καθενα...
ειναι σαν να λεμε να κατσει στο ιδιο τραπεζι ο αντρεουτσι με τον μπασσο,(ηδη μιλαμε για διαφορετικα συμφεροντα) και στο ιδιο τραπεζι ο χ χομπιστας που τρεχει με ΕΕ/10 , ε, εκτος απο τα παραπανω που για αυτους ειναι απλα,αλλα θεματα κοινα δεν εχουν....
ο ενας θελει τον ταδε αγωνα ,ο αλλος τον ταδε,ο ενας ταδε λαστιχα,ο αλλος ταδε (και ο τριτος με το Ε,απλα ακουει χαχα)και παει λεγοντας.
οι αθλητες ειναι λογικο να εχουν διαφορετικα συμφεροντα περα απο ασφαλεια και γενικη προβολη.....
οποτε το βαρος της δουλειας ειναι λογικο να πεφτει στην εκαστοτε αρχη του σπορ.....
εμεις βαζουμε σχεδον στο ιδιο καζανι τον ΣΟΑΑ με την αρχη του σπορ...πραγμα λαθος....ΟΜΑΕιστες,επιτροπες,και λοιποι,θελει δουλεια!!!!!!!!!!(απληρωτη δουλεια θα μου πεις?..... ....παμε παλι στο ρητο του ΑΠΡ ή να ειμαστε αισιοδοξοι?.....
ας ειμαστε αισιοδοξοι!(αφου με το αλλο σιγουρα δεν κερδιζουμε!)
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Η ουσια ειναι οτι για πρωτη φορα μετα απο πολλα χρονια, φαινεται να ξεκιναει μια οργανωση που να εχει καποια 'δημοκρατικη ' βαση. Μπορει σ αυτο να επαιξε τον ρολο της κι η γκρινια μας.
Ας δουμε λοιπον πως μπορει να δουλεψει και ν αποδωσει αυτο το σχημα. Σε καθε τι καινουργιο αξιζει τον κοπο να δινουμε μια πιστωση χρονου. Απο πλευρας μου, καλοπιστος θελω να πιστευω πως ειμαι, θα δοθει αυτη η πιστωση, οποια μικρη αξια κι αν εχει.
Μεσα στις επιτροπες υπαρχουν ατομα αξιολογα, οπως κι ατομα που στο παρελθον εκαναν λαθη και χοντραδες που θα μπορουσαν να στοιχισουν (και στοιχισαν σε καποιες περιπτωσεις) ζωες. Α αυτους τους δευτερους περιμενω ν αποδειξουν πως τα παθηματα εγιναν μαθηματα.
Οψομεθα (και οχι ειδομεν )Η αποψη μου για τις επιτροπες και την λειτουργια τους σχεδον συμβαδιζει με του doc , αλλα ειμαι πολυ περισσοτερο επιφυλακτικος για την πορεια του αθληματος απο τις επιτροπες , γιατι στην ουσια θα απο μυαλα , που ηδη ηταν και δεν εχουν να δειξουν τιποτα (αν ειχαν θα το ειχαν κανει ,πιστευω ) που να μπορεσει το αθλημα να κανει το μπαμ προς τα απανω !
Εδω χρειαζομαστε το κατι παραπανω στις ημερες μας (μιας και η οικονομια ειναι στον πατο), και τα κλασικα που βγαινουν απο τετοιες επιτροπες , ειναι μονον για συντηρηση της υπαρχουσας καταστασης , αντε και με λιγες βελτιωσουλες στην καλυτερη (φοβαμε ομως και τις καταστροφες απο καποιες επιτροπες ).
Δυστυχως δεν εμπλεκοντε στον χωρο μυαλα που θα ηθελα (εχω ακουσει ιδεες απλες και εξυπνες απο καποιους νεους ,που εμεις οι παλιοτεροι ουτε καν θα τις συζηταγαμε) και θα μπορουσαν να κανουν την διαφορα που περιμενει η νεολαια μας .
-
Πιο πανω εγραψα:
Μεσα στις επιτροπες υπαρχουν ατομα αξιολογα, οπως κι ατομα που στο παρελθον εκαναν λαθη και χοντραδες που θα μπορουσαν να στοιχισουν (και στοιχισαν σε καποιες περιπτωσεις) ζωες. Α αυτους τους δευτερους περιμενω ν αποδειξουν πως τα παθηματα εγιναν μαθηματα
Αυτο πραγματικα σας παρακαλω να το προσεξετε. Μεγαλο βαρος Λωρη πεφτει σ εσενα, κι ο νοων νοειτω.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Πιο πανω εγραψα:Μεσα στις επιτροπες υπαρχουν ατομα αξιολογα, οπως κι ατομα που στο παρελθον εκαναν λαθη και χοντραδες που θα μπορουσαν να στοιχισουν (και στοιχισαν σε καποιες περιπτωσεις) ζωες. Α αυτους τους δευτερους περιμενω ν αποδειξουν πως τα παθηματα εγιναν μαθηματα
Αυτο πραγματικα σας παρακαλω να το προσεξετε. Μεγαλο βαρος Λωρη πεφτει σ εσενα, κι ο νοων νοειτω.
ε,καλα τωρα περα απο οτι γραφουμε και διαβαζουν,απο τη στιγμη που δεν απαντανε(δεν λεω για Λωρη τωρα,ΣΧ πριν κλπ)
η ΟΜΑΕ (δλδ η γραμμη της αρχης!) δεν εχει δειξει σημαδια οτι προσεχει τι γραφεται εδω μεσα......(το παρον θεμα και οι αρχικες ερωτησεις ειναι η αποδειξη,ανεξαρτητου τι γραφουμε εντωμεταξυ..) -
Αλλο δεν διαβαζω, αλλο δεν απαντω Δημητρη. Οι κρυφες ματιες και το 'συρμα, γραφουν για σενα' πανε συννεφο
-
Μπορει σε ενα αγωνα κυπελου(ασφαλτου),να γινεται και αγωνας ταχυτητας??
-
Μπορει, πως δεν μπορει! Στην Αγγλια ειμαστε!
-
Ο χρήστης WaGoN R έγραψε:
Μπορει σε ενα αγωνα κυπελου(ασφαλτου),να γινεται και αγωνας ταχυτητας??Από τη στιγμή που έχει επιλεγεί από το 1998 ο πλήρης διαχωρισμός των ράλλυ από τις αναβάσεις και τις πίστες, ναι, μπορεί.
Στην πράξη, ακόμα και αν ήταν σε διαφορετικά Σαββατοκύριακα, η Κρήτη και τα Μέγαρα δε θα είχαν ούτε έναν κοινό αγωνιζόμενο, ούτε έναν κοινό θεατή και μόνο 2-3 μηχανικοί, ίσως, θα παρίσταντο και στα δύο. Πριν 20 χρόνια τα πράγματα δε ήταν καθόλου έτσι γιατί τουλάχιστον οι μισοί που έτρεχαν Τρίπολη ή/και αναβάσεις έτρεχαν και σε ράλλυ. Τώρα είναι ζήτημα αν υπάρχουν 2-3 άτομα που το κάνουν αυτό.
Το θέμα είναι πώς ξαναφέρνεις σε επαφή τους δύο χώρους και πώς μειώνεις αυτό τον διαχωρισμό, ο οποίος νομίζω ότι αποτελεί ζημιογόνα πολυτέλεια για μια χώρα σαν τη δική μας, ειδικά στη σημερινή κατάσταση.
Και για να είμαστε εντός τίτλου του topic, η ΟΜΑΕ/ΕΠΑ θα πρέπει να θεωρεί ζημιογόνα πολυτέλεια αυτό τον διαχωρισμό ή όχι; Αν ναι, τι πρέπει να γίνει; -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Μπορει σε ενα αγωνα κυπελου(ασφαλτου),να γινεται και αγωνας ταχυτητας??
Από τη στιγμή που έχει επιλεγεί από το 1998 ο πλήρης διαχωρισμός των ράλλυ από τις αναβάσεις και τις πίστες, ναι, μπορεί.
Στην πράξη, ακόμα και αν ήταν σε διαφορετικά Σαββατοκύριακα, η Κρήτη και τα Μέγαρα δε θα είχαν ούτε έναν κοινό αγωνιζόμενο, ούτε έναν κοινό θεατή και μόνο 2-3 μηχανικοί, ίσως, θα παρίσταντο και στα δύο. Πριν 20 χρόνια τα πράγματα δε ήταν καθόλου έτσι γιατί τουλάχιστον οι μισοί που έτρεχαν Τρίπολη ή/και αναβάσεις έτρεχαν και σε ράλλυ. Τώρα είναι ζήτημα αν υπάρχουν 2-3 άτομα που το κάνουν αυτό.
Το θέμα είναι πώς ξαναφέρνεις σε επαφή τους δύο χώρους και πώς μειώνεις αυτό τον διαχωρισμό, ο οποίος νομίζω ότι αποτελεί ζημιογόνα πολυτέλεια για μια χώρα σαν τη δική μας, ειδικά στη σημερινή κατάσταση.
Και για να είμαστε εντός τίτλου του topic, η ΟΜΑΕ/ΕΠΑ θα πρέπει να θεωρεί ζημιογόνα πολυτέλεια αυτό τον διαχωρισμό ή όχι; Αν ναι, τι πρέπει να γίνει;Συμφωνω σ αυτα που γραφεις,στο μονο που δεν συμφωνω ειναι οτι'΄΄η Κρητη και τα μεγαρα δε θα ειχαν ουτε ενα κοινο αγωνιζομενο΄΄.Για παραδειγμα ο αρκετα καλος στα ραλλυ και οχι μονο κυριακοπουλος,οπως και ο τασιοπουλος εαν μπορουν να κανουν ταχυτητα θα προτιμησουν ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ?
-
Ο χρήστης WaGoN R έγραψε:
Συμφωνω σ αυτα που γραφεις,στο μονο που δεν συμφωνω ειναι οτι'΄΄η Κρητη και τα μεγαρα δε θα ειχαν ουτε ενα κοινο αγωνιζομενο΄΄.Για παραδειγμα ο αρκετα καλος στα ραλλυ και οχι μονο κυριακοπουλος,οπως και ο τασιοπουλος εαν μπορουν να κανουν ταχυτητα θα προτιμησουν ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ?To 'ούτε ένας' ίσως είναι υπερβολή. Αν προσέξεις έγραψα:
'Πριν 20 χρόνια τα πράγματα δε ήταν καθόλου έτσι γιατί τουλάχιστον οι μισοί που έτρεχαν Τρίπολη ή/και αναβάσεις έτρεχαν και σε ράλλυ. Τώρα είναι ζήτημα αν υπάρχουν 2-3 άτομα που το κάνουν αυτό.'
Για 2-3 άτομα δε διαμορφώνεις ολόκληρη προκήρυξη.Πάντως, βλέπω ότι υπάρχει τουλάχιστον άλλος ένας που βλέπει το θέμα της 'ζημιογόνου πολυτέλειας'. Και απ' όσα διαβάζω, δεν είναι ο μόνος. Το πρόβλημα είναι ότι όσο καθυστερούν τα 'μέτρα περικοπών', στο τέλος θα είναι αναγκαστικά και πολύ βαρύτερα, όπως ακριβώς έγινε και με τη χώρα.
-
Αφελής ερωτηση mode on.
Συμφωνα με την προσφατη ανακεινωση της Ομοσπονδίας οποιος εχει προτασεις τις υποβαλει προς συζητηση 5 μερες πριν την συνεδριαση της σχετικής Επιτροπής ( και το ερωτημα ειναι για ολα τα 'ειδη' ).
Υποβαλεις την προταση, παιρνει - φανταζομαι - αρ πρωτοκόλου!! συνεδριαζει η Επιτροπή ( παρουσια σου να την υποστιριξεις φανταζομαι ) αλλα και βεβαιως φανταζομαι οτι πρεπει και να σου απαντησουν αν 'περασε' κι αν οχι το γιατι. Ετσι δεν ( πρεπει να )ειναι?Αφελής ερωτηση mode off
-
Εγω παντως εστειλα την προταση για τις επιβραδυνσεις (οχι πια μπετοβεργες) κι οταν θα εχω απαντηση θα σ ενημερωσω. Θα στειλω κι αλλες μην ανησυχεις.
-
Κυριε Χρηστο καταλαβαινετε πως το ερωτημα ηταν προς την Ομοσπονδια.
Προσωπικά θα στειλω το θεμα με τις πινακιδες.
( Εχετε χαιρετισματα απο ενα κυριο με ενα Ιστορικό Πεζω 504..που θα τρεξει τωρα στον Ιστορικό αγωνα)
-
-
τα διαφορα Α8 ειναι καλο να μετρανε ή οχι στους αγωνες?
προσωπικα πιστευω οτι εγινε φαουλ που τα ΞΑΝΑΒΑΛΑΝΕ να μετρανε στις βαθμολογιες......απο τα κλασσικα τρελα φαουλ και εξου ο κοσμος(βλεπε φιλος μου μπαντουνας) ειπε 'ας παρω ενα εβο6 και να ειναι Α....'
λυση: να μην μετρανε και απλως τα υπαρχοντα Α8 να γινουν Ν4 (περιοριστικο στομιο) και να δωσει ελευθεριες η τεχνικη επιτροπη στα φρενα πχ να ειναι απλως ιδιες διαστασεις με τα ομολογκαρισμενα Ν,αλλα οχι απαραιτητα τα ιδια(οποτε και πιο φτηνα,που ουσιαστικα με αυτον τον γνωμονα γινανε τα οποια παλια Α8...)
-
Φιλτατε δημητρη εδω μας τα χαλασες!
Τι σε πειραζουν και τα Α8?
Τα wrc ειναι εκτος βαθμολογιας,
τα R4 το ιδιο!(μηνες τα συζηταγαμε με apr,van,el-em κ λοιπους)
Μη μου πεις και συ οτι κλεβουν θεσεις απο την γενικη γιατι... απλα εκει ειναι η θεση τους τρεχουν σε δικη τους κατηγορια αλλα καποιες φορες τουμπανιασμενα ,πανακριβα, φουλ group A, μικρα αγωνιστικα με γρηγορους οδηγους μπαινουν σφηνα αναμεσα τους.
Φανταζομαι ξερεις οτι το αμαξι του μπαντουνα κοστισε γυρω στα 25χιλ,δηλαδη τα μισα περιπου χρηματα απο το πεζο που οδηγησες προσφατα!:)
Και δεν μπορουν τα Α8 να γινουν Ν4 γιατι δεν ειναι μονο το 1 χιλιοστο διαφορας στο στομιο αλλα και πολλες διαφορες στα μηχανικα μερη και στο αμαξωμα.
Ειναι σαν να μου λες να γινει το 205 του apr, group N παλι...
Αν και κανονικα θαπρεπε στα πλαισια ενος υγειους ανταγωνισμου της κατηγοριας που τρεχεις ταυτοχρονα να προτεινες να μην βαθμολογουνται και οσοι φορανε σειριακα σε ολα τα Α6,Ε10,κτλ κ να γινουν Ν.γιατι αλλιως η προταση σου δειχνει μονοπλευρη!!
Γιατι λοιπον θεωρεις σωστο να βαθμολογουντε ολοι αυτοι καθως και τα R2, R3, DS3 κτλ?(αγωνιστικα των 50- 100.000€)
Και γιατι να μην μπορει καποιος γρηγορος ερασιτεχνης οδηγος να τρεχει και να βαθμολογειται με ενα φτηνο Α8 15ετιας?
Ερωτήσεις προς ΟΜΑΕ/ΕΠΑ που αναμένουν απαντήσεις