-
Κορυφαία συνεργασία
Νοέμβρης 2002: η Λέσχη Εκάλη 4Χ4 διοργανώνει τον πρώτο εναλλακτικό αγώνα 4Χ4 στην δυτική Πάρνηθα. Ο αγώνας έχει μεγάλη επιτυχία, συγκεντρώνει 45 συμμετοχές και οριοθετεί ουσιαστικά την νέα εποχή που γνωρίζουν σήμερα οι αγώνες 4Χ4.
Οκτώβρης 2003: ο Ιχνηλάτης σε συνεργασία με την Garmin διοργανώνει στη Βόρεια Εύβοια το δεύτερο αγώνα του είδους. Έναν αγώνα που βάζει καινούρια στάνταρτ στη διοργάνωση αντίστοιχων αγώνων, προσφέροντας μία μοναδική ευκαιρία σε όσους αναζητούν το παιχνίδι μέσα από μία τέλεια διοργάνωση. Οι 78 συμμετοχές, αριθμός ρεκόρ ακόμη και σήμερα, επισημαίνουν την απήχηση του αγώνα.
5 Δεκέμβρη 2004: οι δύο πρωτοπόροι συνεργάζονται στο 3ο 4X4 Experience. Λέσχη Εκάλη 4Χ4 και Ιχνηλάτης σας προσφέρουν τη μοναδική ευκαιρία να διασκεδάσετε παίζοντας σε ένα ανταγωνιστικό αλλά ασφαλές περιβάλλον.
Μπορείς; Ελάτε να κυνηγήσουμε τετρακίνητες… μούσες
Πλοήγηση; Εκτός δρόμου πρόκληση; Μοναδική ευκαιρία για μια ανέμελη Κυριακή; Τίποτε και όλα μαζί!!!
Με κέντρο τη Θήβα και… πεδίο, την περιβάλλουσα περιοχή, οι αγωνιζόμενοι καλούνται να διαλέξουν ανάμεσα σε διαδρομές εναλλακτικές, να βρουν το δρόμο τους σε λαβύρινθους πλοήγησης, να ξεπεράσουν εμπόδια και να διασκεδάσουν απολαμβάνοντας.
Από την Πάρνηθα και τον Κιθαιρώνα, μέχρι την Υλίκη, την Κωπαϊδα και τον Ελικώνα, αναζητήστε τη διαδρομή και τα ΣΕΔ, τα οποία θα σας προσφέρουν τους απαραίτητους βαθμούς για να κερδίσετε τον αγώνα.
Με μόνη απαίτηση ένα τετρακίνητο όχημα, καθαρόαιμο η SUV και την κατοχή διπλώματος οδήγησης για έναν τουλάχιστο χρόνο. Με ασφάλιση από την ΕΛΠΑ και την ασφάλεια που προσφέρει η εμπειρία των διοργανωτών.
Και κέρδος; Πέρα και πάνω από όλα τη συμμετοχή. Σε δεύτερο πλάνο τα «βαρύτιμα» έπαθλα: για καθαρόαιμα τετρακίνητα, για SUV, για pick-ups, για μικτά πληρώματα, για ομάδες και βέβαια για κάθε μοντέλο αυτοκινήτου που θα μαζέψει πάνω από 5 συμμετοχές.
Πώς;
Δηλώνοντας συμμετοχή στα παρακάτω τηλέφωναΛέσχη Εκάλη 4Χ4: 210 8132569
Αποστολίδης Αλέκος: 6972 425999 fax 210 8132722
Ιχνηλάτης – Τετρακίνηση: 210 6149124
Αθανασίου Γιάννης: 6932 450634 -
Κορυφαία συνεργασία
Νοέμβρης 2002: η Λέσχη Εκάλη 4Χ4 διοργανώνει τον πρώτο εναλλακτικό αγώνα 4Χ4 στην δυτική Πάρνηθα. Ο αγώνας έχει μεγάλη επιτυχία, συγκεντρώνει 45 συμμετοχές και οριοθετεί ουσιαστικά την νέα εποχή που γνωρίζουν σήμερα οι αγώνες 4Χ4.
Οκτώβρης 2003: ο Ιχνηλάτης σε συνεργασία με την Garmin διοργανώνει στη Βόρεια Εύβοια το δεύτερο αγώνα του είδους. Έναν αγώνα που βάζει καινούρια στάνταρτ στη διοργάνωση αντίστοιχων αγώνων, προσφέροντας μία μοναδική ευκαιρία σε όσους αναζητούν το παιχνίδι μέσα από μία τέλεια διοργάνωση. Οι 78 συμμετοχές, αριθμός ρεκόρ ακόμη και σήμερα, επισημαίνουν την απήχηση του αγώνα.
5 Δεκέμβρη 2004: οι δύο πρωτοπόροι συνεργάζονται στο 3ο 4X4 Experience. Λέσχη Εκάλη 4Χ4 και Ιχνηλάτης σας προσφέρουν τη μοναδική ευκαιρία να διασκεδάσετε παίζοντας σε ένα ανταγωνιστικό αλλά ασφαλές περιβάλλον.
Μπορείς; Ελάτε να κυνηγήσουμε τετρακίνητες… μούσες
Πλοήγηση; Εκτός δρόμου πρόκληση; Μοναδική ευκαιρία για μια ανέμελη Κυριακή; Τίποτε και όλα μαζί!!!
Με κέντρο τη Θήβα και… πεδίο, την περιβάλλουσα περιοχή, οι αγωνιζόμενοι καλούνται να διαλέξουν ανάμεσα σε διαδρομές εναλλακτικές, να βρουν το δρόμο τους σε λαβύρινθους πλοήγησης, να ξεπεράσουν εμπόδια και να διασκεδάσουν απολαμβάνοντας.
Από την Πάρνηθα και τον Κιθαιρώνα, μέχρι την Υλίκη, την Κωπαϊδα και τον Ελικώνα, αναζητήστε τη διαδρομή και τα ΣΕΔ, τα οποία θα σας προσφέρουν τους απαραίτητους βαθμούς για να κερδίσετε τον αγώνα.
Με μόνη απαίτηση ένα τετρακίνητο όχημα, καθαρόαιμο η SUV και την κατοχή διπλώματος οδήγησης για έναν τουλάχιστο χρόνο. Με ασφάλιση από την ΕΛΠΑ και την ασφάλεια που προσφέρει η εμπειρία των διοργανωτών.
Και κέρδος; Πέρα και πάνω από όλα τη συμμετοχή. Σε δεύτερο πλάνο τα «βαρύτιμα» έπαθλα: για καθαρόαιμα τετρακίνητα, για SUV, για pick-ups, για μικτά πληρώματα, για ομάδες και βέβαια για κάθε μοντέλο αυτοκινήτου που θα μαζέψει πάνω από 5 συμμετοχές.
Πώς;
Δηλώνοντας συμμετοχή στα παρακάτω τηλέφωναΛέσχη Εκάλη 4Χ4: 210 8132569
Αποστολίδης Αλέκος: 6972 425999 fax 210 8132722
Ιχνηλάτης – Τετρακίνηση: 210 6149124
Αθανασίου Γιάννης: 6932 450634 -
Κορυφαία συνεργασία
Νοέμβρης 2002: η Λέσχη Εκάλη 4Χ4 διοργανώνει τον πρώτο εναλλακτικό αγώνα 4Χ4 στην δυτική Πάρνηθα. Ο αγώνας έχει μεγάλη επιτυχία, συγκεντρώνει 45 συμμετοχές και οριοθετεί ουσιαστικά την νέα εποχή που γνωρίζουν σήμερα οι αγώνες 4Χ4.
Οκτώβρης 2003: ο Ιχνηλάτης σε συνεργασία με την Garmin διοργανώνει στη Βόρεια Εύβοια το δεύτερο αγώνα του είδους. Έναν αγώνα που βάζει καινούρια στάνταρτ στη διοργάνωση αντίστοιχων αγώνων, προσφέροντας μία μοναδική ευκαιρία σε όσους αναζητούν το παιχνίδι μέσα από μία τέλεια διοργάνωση. Οι 78 συμμετοχές, αριθμός ρεκόρ ακόμη και σήμερα, επισημαίνουν την απήχηση του αγώνα.
5 Δεκέμβρη 2004: οι δύο πρωτοπόροι συνεργάζονται στο 3ο 4X4 Experience. Λέσχη Εκάλη 4Χ4 και Ιχνηλάτης σας προσφέρουν τη μοναδική ευκαιρία να διασκεδάσετε παίζοντας σε ένα ανταγωνιστικό αλλά ασφαλές περιβάλλον.
Μπορείς; Ελάτε να κυνηγήσουμε τετρακίνητες… μούσες
Πλοήγηση; Εκτός δρόμου πρόκληση; Μοναδική ευκαιρία για μια ανέμελη Κυριακή; Τίποτε και όλα μαζί!!!
Με κέντρο τη Θήβα και… πεδίο, την περιβάλλουσα περιοχή, οι αγωνιζόμενοι καλούνται να διαλέξουν ανάμεσα σε διαδρομές εναλλακτικές, να βρουν το δρόμο τους σε λαβύρινθους πλοήγησης, να ξεπεράσουν εμπόδια και να διασκεδάσουν απολαμβάνοντας.
Από την Πάρνηθα και τον Κιθαιρώνα, μέχρι την Υλίκη, την Κωπαϊδα και τον Ελικώνα, αναζητήστε τη διαδρομή και τα ΣΕΔ, τα οποία θα σας προσφέρουν τους απαραίτητους βαθμούς για να κερδίσετε τον αγώνα.
Με μόνη απαίτηση ένα τετρακίνητο όχημα, καθαρόαιμο η SUV και την κατοχή διπλώματος οδήγησης για έναν τουλάχιστο χρόνο. Με ασφάλιση από την ΕΛΠΑ και την ασφάλεια που προσφέρει η εμπειρία των διοργανωτών.
Και κέρδος; Πέρα και πάνω από όλα τη συμμετοχή. Σε δεύτερο πλάνο τα «βαρύτιμα» έπαθλα: για καθαρόαιμα τετρακίνητα, για SUV, για pick-ups, για μικτά πληρώματα, για ομάδες και βέβαια για κάθε μοντέλο αυτοκινήτου που θα μαζέψει πάνω από 5 συμμετοχές.
Πώς;
Δηλώνοντας συμμετοχή στα παρακάτω τηλέφωναΛέσχη Εκάλη 4Χ4: 210 8132569
Αποστολίδης Αλέκος: 6972 425999 fax 210 8132722
Ιχνηλάτης – Τετρακίνηση: 210 6149124
Αθανασίου Γιάννης: 6932 450634 -
O κανονισμός στο
-
Η εκκίνηση του αγώνα θα γίνει απο τον κεντρικό πεζόδρομο της Θήβας.
Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να είναι εκεί στις 8:30 το πρωί...
Οι συμμετοχές είναι ακόμη ανοιχτές για... τεχνικούς λόγους. Σήμερα μπορέσαμε να στείλουμε SMS...
-
Και δωράκια για να μην ζηλεύετε αυτούς που θα τρέξουν στο Trophy:
1oς Γενικής: δωροεπιταγή 300 ευρώ απο την ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ
2ος Γενικής: Bull bar ή σκαλοπάτια απο τη ΔΗΜΑΚΗΣ 4Χ4
1ο Land Rover: δωροεπιταγή 300 ευρώ απο την LAND ROVER ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ
-
Ο φαφούτης και ο ξεκούτης μόλις τερμάτισαν!!!! Παρά το σκισμένο λάστιχο που είχαν, είναι το πρώτο αυτοκίνητο που τερμάτισε. Σε λίγη ώρα, ελπίζουμε να έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα.
Περισσότερα: http://www.stratego4x4-team.gr
-
Αποτελέσματα
- Σπυράκος/Δελής Lada Niva 815
- Tedos/Dista & Κυρίες Nissan Terrano 792
- Mακρογκίκας/Μπατής Αθ. Land Rover 90 790
- Οικονόμου/Κουτσοθανάσης Toyota Hilux 727
- Στάμου/Δάφνης Land Rover 110 720
- Παυλάτος/Αποστολίδης Σ. Jeep Cherokee XJ 647
- Στιβαχτάρης/ Mitsubishi L200 617
- Λεμπέσης/Σταφυλάκης Suzuki Vitara 615
- Πενταράς/Ψωμιάδης Land Rover Discovery 605
- Κυλίτης/Ηλιακάκης Jeep Cherokee XJ 590
-. Κεμανές Σ./Κεμανές Α. Jeep Wrangler TJ 590 - Θανέλας/Καραβαγγέλης Suzuki Vitara 580
-. Χαλτσάς/Χαλτσά Land Rover 90 580 - Κιούσης/Καμινάρης Suzuki Vitara 575
- Κεμανές Δ./Κεμανές Γ. Jeep Wrangler TJ 565
- Παπαγιαννακόπουλος/Τρυπιά Land Rover 90 479
- Γαλανόπουλος/Γαλανοπούλου Land Rover Discovery 467
- Σπανίδης/Ζαφειράκης Suzuki Jimny 347
- Μαρνελάκης/Αναγνωστάκος 150
- Χαραλαμπάκης/Σαράκης Jeep Wrangler TJ 120
Ξεκίνησαν 22 αυτοκίνητα, τερμάτησαν 20
Περισσότερα σε επόμενο post.
-
EΝΤΥΠΩΣΕΙΣ-Αλλά καί...!! ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ γιά τό 3ο Experience
ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΚΑΛΑ
ΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.
ΣΥΧΑΡΙΚΙΑ Σ’ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΓΆΥΤΟ.
ΗΤΑΝ ΑΝΤΑΞΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΡΙΣΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ΒΟΗΘΗΣΕ ΟΛΟΥΣ,ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ «ΠΡΩΤΟΥΣ»
ΔΙΠΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ «ΠΡΩΤΟΥΣ» ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ
ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟ ΜΟΥ ΣΑΡΑΝΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ, ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΜΕΝΑ Χ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΠΑΘΛΟ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΔΟΡΥΦΟΡΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΠΟΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ?ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ? ΝΑ ΤΑ ΠΩ?
ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ! ..ΦΙΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ, ΔΕΝ ..ΕΙΜΑΣΤΕ?
ΝΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΩ.
ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ «ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΄΄ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ΄΄» ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΓΑΝ ΕΙΡΩΝΙΚΑ Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕ ΔΥΣΠΙΣΤΙΑ.
ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΒΑΛΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ «ΑΓΩΝΑ» ΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΜΕΛΟΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΤΙ ΤΟ Χ …ΕΙΧΕ…!! ΑΛΛΑΞΕΙ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΡΦΩΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ…!!! ΑΛΛΟ ΔΡΟΜΟ.
ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΜΟΝΟ ΤΑ «ΣΙΓΟΥΡΑ»- ΣΤΗ 2η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΆΥΤΗ ΤΩΝ 200 ΒΑΘΜΩΝ (ΣΤΗΝ ΥΛΙΚΗ) ΠΟΥ ΤΟ Χ «ΕΦΥΓΕ» ΚΑΙ «ΕΠΕΣΕ» ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΕ… ΚΑΛΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΣΕΣ 20-30 ΛΕΠΤΑ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ… ΤΟ ΕΒΛΕΠΕΣ.
ΕΙΔΑΜΕ «ΚΑΜΠΟΣΑ» ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ «ΨΑΧΝΟΜΑΣΤΕ» ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ - ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!
ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ. ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΛΥ!!!
ΝΑΙ !! ΝΑΙ ΤΟ Χ …ΞΕΚΑΡΦΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΑΛΙΚΙ ΤΟΥ ΚΑΙ… ΚΑΡΦΩΘΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.. ΑΛΛΑ.. ΣΤΟΝ.. ΑΛΛΟ ΔΡΟΜΟ !!!
ΣΤΟ 3ο ΤΜΗΜΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΕΔ
ΓΙΆΥΤΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΑΣΑΝ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΕΔ
ΑΝ ΡΩΤΗΣΑΜΕ?
ΝΑΙ ΡΩΤΗΣΑΜΕ. ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ «ΚΑΚΟΙ» ΑΓΡΟΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ... ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ?
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΣΑΛΑΚΙΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΕΝΟΧΛΕΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ TURBO ΝΑ ΣΚΑΝΕ ΕΞΩ ΙΣΩΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΑΝ Η ΧΕΛΩΝΑ & Ο ΛΑΓΟΣ ?
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ, ΕΚΕΙ ΔΙΠΛΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΠΑΙΖΑΝ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΟΣ?
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ. Ο ΤΟΠΟΣ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΜΕΣΤΟΣ ΑΠΟ ΚΟΣΜΟ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕ Ο ΑΕΡΑΣ?
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ. ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΥΜΕ Ο ΑΕΡΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΥΦΩΝΕΣ ΞΕΚΑΡΦΩΝΕΙ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΚΑΡΦΩΝΕΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΕΙΑ ΤΕΧΝΗ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΚΟΛΩΝΕΣ, ΠΟΣΩ ΜΑΛΟΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟ ΠΑΣΑΛΑΚΙ.
ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ, ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ, ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3-4 ΘΕΣΕΙΣ. ΜΠΑΒΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΙΣ ΠΗΡΕ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΑΛΛΟΙΩΣ
ΑΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ?
ΕΜΑΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ.
ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΟΤΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΤΑ ΤΑ «ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ» Χ - ΣΤΗ 2η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΆΥΤΗ ΤΩΝ 200 ΒΑΘΜΩΝ (ΣΤΗΝ ΥΛΙΚΗ) ΠΟΥ ΤΟ Χ «ΕΦΥΓΕ» ΚΑΙ «ΕΠΕΣΕ» ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΕ… ΚΑΛΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΠΟΥ ΑΦΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΣΕΣ 20-30 ΛΕΠΤΑ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ… ΤΟ ΕΒΛΕΠΕΣ.
Experience 2004: Ελάτε να κυνηγήσουμε τις... Μούσες!!!