-
Kαλησπερα παιδια. Εδω και μερικες ημερες πουλησα το ιβιζακι μου και ετοιμαζομαι να αρχισω την αναζητηση ενος νεου αυτοκινητου. Ειναι λοιπον στο μυαλο μου το γκολφακι. Μεγαλο σε μεγεθος, ποιοτικο, γρηγορο, και ασφαλες. Ακουω ομως διαφορα για τον tsi Κινητιρα και θα ηθελα να ρωτησω ολους εσας που εχετε ασχοληθει με το αυτοκινητο αν αξιζει η αγορα του ως μεταχειρισμενο, τι πρεπει να προσεξω και ποιας χρονολογιας μοντελο να αποφυγω.
Υστερογραφο. Βλεπω το μεγαλο γκολφακι το gti να διδεται σε τιμες ξεφτιλα.!! Και λεω ρε λες να το τολμησω? Το αυτοκινητο θα βγαινει λιγο εως ελαχιστα εξω καθημερινες. Ισως καμια νυχτερινη βολτιτσα οχι κοντρες, βολτες καποιο σαββατο, και ισως αν ο καιρος ειναι χαλια να χρησιμοποιειτε αντι για το παπακι. Να ξεκαθαρισω λοιπον οτι ψαχνω κατι ποιοτικο γρηγορο, και ασφαλες. Ευχαριστω προκαταβολικα για την βοηθεια σας.
Απάντηση
Μαζική Παράθεση
Επεξεργασία -
Kαλησπερα παιδια. Εδω και μερικες ημερες πουλησα το ιβιζακι μου και ετοιμαζομαι να αρχισω την αναζητηση ενος νεου αυτοκινητου. Ειναι λοιπον στο μυαλο μου το γκολφακι. Μεγαλο σε μεγεθος, ποιοτικο, γρηγορο, και ασφαλες. Ακουω ομως διαφορα για τον tsi Κινητιρα και θα ηθελα να ρωτησω ολους εσας που εχετε ασχοληθει με το αυτοκινητο αν αξιζει η αγορα του ως μεταχειρισμενο, τι πρεπει να προσεξω και ποιας χρονολογιας μοντελο να αποφυγω.
Υστερογραφο. Βλεπω το μεγαλο γκολφακι το gti να διδεται σε τιμες ξεφτιλα.!! Και λεω ρε λες να το τολμησω? Το αυτοκινητο θα βγαινει λιγο εως ελαχιστα εξω καθημερινες. Ισως καμια νυχτερινη βολτιτσα οχι κοντρες, βολτες καποιο σαββατο, και ισως αν ο καιρος ειναι χαλια να χρησιμοποιειτε αντι για το παπακι. Να ξεκαθαρισω λοιπον οτι ψαχνω κατι ποιοτικο γρηγορο, και ασφαλες. Ευχαριστω προκαταβολικα για την βοηθεια σας.
Απάντηση
Μαζική Παράθεση
Επεξεργασία -
Kαλησπερα παιδια. Εδω και μερικες ημερες πουλησα το ιβιζακι μου και ετοιμαζομαι να αρχισω την αναζητηση ενος νεου αυτοκινητου. Ειναι λοιπον στο μυαλο μου το γκολφακι. Μεγαλο σε μεγεθος, ποιοτικο, γρηγορο, και ασφαλες. Ακουω ομως διαφορα για τον tsi Κινητιρα και θα ηθελα να ρωτησω ολους εσας που εχετε ασχοληθει με το αυτοκινητο αν αξιζει η αγορα του ως μεταχειρισμενο, τι πρεπει να προσεξω και ποιας χρονολογιας μοντελο να αποφυγω.
Υστερογραφο. Βλεπω το μεγαλο γκολφακι το gti να διδεται σε τιμες ξεφτιλα.!! Και λεω ρε λες να το τολμησω? Το αυτοκινητο θα βγαινει λιγο εως ελαχιστα εξω καθημερινες. Ισως καμια νυχτερινη βολτιτσα οχι κοντρες, βολτες καποιο σαββατο, και ισως αν ο καιρος ειναι χαλια να χρησιμοποιειτε αντι για το παπακι. Να ξεκαθαρισω λοιπον οτι ψαχνω κατι ποιοτικο γρηγορο, και ασφαλες. Ευχαριστω προκαταβολικα για την βοηθεια σας.
Απάντηση
Μαζική Παράθεση
Επεξεργασία -
Αν πας για golf tsi,δες μοντέλα β'εξάμηνο του 2007 και μετά που είναι πιο αξιόπιστα από ότι λένε.Αν είναι του 2008 ακόμα καλύτερα.Προτίμησε κάποιο χειροκίνητο αντί dsg καλύτερα.Μην δώσεις πάνω από 13000.Ιδανικό ένα golf gt με ηλιοροφή 2008 με 13000€.Τα tsi 140 δεν έχουν esp,μόνο asr οπότε καλύτερα gt που έχει στάνταρ esp.Πολύ καλή εναλλακτική peugeot 308 1.6 thp 150 ps.Εχει πιο γουστόζικο εσωτερικό και μοτέρ διαμάντι(από 2008 και μετά ψάξε).
-
Μήπως να ξεχωρίζαμε ... GTi ή GT?
GT 1,4 Tsi 170hp ή GTi 2.0 TFSi 200hp? -
Σίγουρα η τιμή είναι δέλεαρ για το gti στις μέρες μας,αλλά θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη σήμερα και τα τέλη-εκτακτη εισφορά που στο gti είναι 900€ περίπου το χρόνο,όταν το 1.4 tsi θα έχει μόνο 240€ με τη φετινή προσαύξηση.Επίσης υπάρχουν και τα τεκμήρια,αλλο 1.4 άλλο 2.0.Aντε και το παίρνεις το gti ίσα ίσα για 2-3 χρόνια για να βγάλεις τα γούστα σου,μετά πόσο θα το πουλήσεις αν χρεοκοπήσουμε και γίνουμε βουλγαρία? 3 χιλιάρικα?Ή θα το γυρνάς παράνομα χωρίς τέλη και πινακίδες? Κάποιο περιποιημένο gt του 2008 ή 140άρι gt sport 2008 φαντάζουν μια χαρά για τις μέρες μας.
-
Κώστα αν καταλαβα καλά για 2λιτρο GTi ενδιαφερεται. Προφανώς δεδομένα και απροβληματιστα αυτα τα παγια κόστη.
Και να πω την αληθεια θα το προτιμούσα απο τα τουρμποκομπρεσσοράτα 1,4 TSi που ποτέ δεν με ενεπνευσαν εμπιστοσύνη.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κώστα αν καταλαβα καλά για 2λιτρο GTi ενδιαφερεται. Προφανώς δεδομένα και απροβληματιστα αυτα τα παγια κόστη.Και να πω την αληθεια θα το προτιμούσα απο τα τουρμποκομπρεσσοράτα 1,4 TSi που ποτέ δεν με ενεπνευσαν εμπιστοσύνη.
Ξέρω γω μωρέ πρέπει να είσαι πολύ άπλας σήμερα για 2λιτρο.Μεταξύ μας εγώ θα πρότεινα κάποιο focus 1ης γενιάς st(2002-2005)με τα 170 ατμοσφαιρίσια στις 7000 σαλ άλογα,που είναι πιο σπορ σε αίσθηση και γενικά αμάξι για τρελά γούστα και με ήχο από εξάτμιση .4000-5000€ τα δίνουν,ούτε χάνεις σε μεταπώληση και όταν δεν το αντέχεις άλλο ή το πουλάς 2000€ ή το βλέπεις στο γκαράζ χωρίς πινακίδες καλύτερα focus st 170 ps με 5000€ στο υπέροχο μπλέ και με ελεύθερη εξάτμιση
-
Ο χρήστης manosfr έγραψε:
πουλησα το ιβιζακι μου -
Ευχαριστω καταρχην για ολες τισ απαντησεις σας. Η σκεψη μου ειναι για 1.4 το μαξιμουμ 1.6 αλλα παντα τουρμπο. Παιζουν τοσα πολλα στο μυαλο μου, οπως κουπερ ς 207 ρσ, ιβιζα κουπρα το προηγουμενο μοντελο, αστρα γτσ τουρμπο και εχω πελαγωσει.! Το διλιτρο ειναι απλα μια τρελα που ελεγα ρε γαμωτο λες?
-
Κρίνοντας απ το Nickname σου είχες ibiza FR 1.8T ;
Ψάχνεις μικρομεσαίο γρήγορο ή σουπερμίνι; Πάντως από αυτά που αναφέρεις πρώτη μπου επιλογή θα ήταν μάλλον το 207RC.
Για το Γκολφ, σημεία που έπασχαν ήταν η Ν75, η σκάστρα και το συγχρονιζέ δευτέρας. Για το πως τα πάει περαιτέρω σε αξιοπιστία δε γνωρίζω, αλλά 2 γνωστοί μου έχουν πάνω από 130k στα GT τους και μόνο σκάστρα αλλάξανε στην εγγύηση. Αλλά αυτό φυσικά δεν είναι κανα δείγμα αξιοπιστίας ούτε μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα από αυτό. Πάντως αν δε σε ενδιαφέρουν οι χώροι, και το mini cooper s θα ήταν καλή λύση, δε ξέρω από αξιοπιστία τι λέει, αλλα είναι ικανότατο αυτοκίνητο. -
Oι χωροι με ενδιαφερουν οπως και η ανεση σε λογικο βαθμο. Δεν θελω βαρκα. Μου αρεσει το πεζακι και το γκολφ ομως. Παρολα αυτα εχω ακουσει παρα πολλα για τους τςι κινητήρες και δεν ξερω κατα ποσο ειναι αληθεια η οχι.
-
Σε τι τιμές παίζουν τα παρακάτω :
- Κουπερ S (1η γενιά)
- 207 RS
- Γκολφ GT
ίδιας περίπου χρονολογίας? Εγώ θα τα κοιτούσα με αυτή τη σειρά. Αν και λόγω ίμπιζα μάλλον για Γκολφ σε βλέπω (αν ήσουν ευχαριστημένος από ίμπιζα).
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Προτίμησε κάποιο χειροκίνητο αντί dsg καλύτερα.Γιατί αυτό;
Το GT έχει το 6αρι DSG για το οποίο δεν έχω ακούσει κάτι ιδιαίτερο. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Προτίμησε κάποιο χειροκίνητο αντί dsg καλύτερα.
Γιατί αυτό;
Το GT έχει το 6αρι DSG για το οποίο δεν έχω ακούσει κάτι ιδιαίτερο.Εχεις δίκιο στο 6άρι το είχα ξεχάσει,επειδή το τωρινό 160άρι έχει 7άρι.Οπως και να έχει το χειροκίνητο σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο το εμπιστέυομαι περισσότερο.Το αυτόματο σε βάθος μιας δεκαετίας όλο και θα στην κάνει την λαδιά κανά 2 φορές,το χειροκίνητο δύσκολα να σε προδώσει εκτός και αν είσαι τελείως κάφρως οδηγός και δεν υπολογίζεις τπτ
-
Oποτε το γκολφαι ειναι μια καλη επιλογη.!! Τωρα οσο αναφορα τον τεχνικο του ελενχο μια επισκεψη στην αντιπροσωπεια πιστευετε θα ηταν αρκετη για να μαθουμε ολο το ιστορικο του αυτοκινητου?
Aγορα Golf Gt.