Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μη ομαλή αύξηση στροφών + παύσεις....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μη ομαλή αύξηση στροφών + παύσεις....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    63
    1470
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Ο χρήστης gvala έγραψε:
      Γενικά, η μεθοδολογία ... επίλυσης είναι απλή.
      Δύο συστήματα έχεις να ελέγξεις: Τροφοδοσία, ηλεκτρικά

      1. Στην ροφοδοσία ελέγχεις καρμπυρατερ (ζιγκλερ, στεγανότητα και φλοτέρ) και αντλία (που αποκλείεται να φταίει)
      2. Μπουζί/μπουζωκαλώδια (δύσκολο να είναι εκεί το πρόβλημα), αβανς (τα είπαμε σε προηγούμενο post), διανομέα (και έλεγχος πυκνωτή), πολλαπλασιαστή.

      Πιάστα ένα-ένα με την σειρά και καλή επιτυχία!

      ευχαριστώ και πάλι!

      Νομίζω ότι σιγά σιγά πλησιάζω.
      Μου είπανε ότι το δικό μου καρμπυρατέρ 'θα μπορούσε' (όχι απαραίτητα πρέπει) να είχε μεγαλύτερο ζιγκλέρ.

      Όταν βρω χρόνο θα το αντικαταστίσω με ένα λίγο μεγαλύτερο και θα σας ενημερώσω...

      Καλώς ή κακώς η Citroen πρέπει να έπαιζε με τα ζιγκλέρ αφού έχουν βγει καρμπυρατέρ της Solex για 2cv,ami κλπ κλπ με πάρα πολλούς συνδιασμούς ζιγκλέρ της 1ης και 2ης πεταλούδας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sirgus last edited by

        Τι είναι το **venturi bore **στα καρμπυρατέρ?

        (όχι το jet)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης sirgus έγραψε:
          Τι είναι το **venturi bore **στα καρμπυρατέρ?

          (όχι το jet)

          Τα καρμπυρατέρ με πεταλούδα χρησιμοποιούν το φαινόμενο venturi για την επιτάχυνση του αέρα μετά την πεταλούδα. Ετσι πετυχαίνουν καλύτερη ομογενοποίηση του καυσίμου με τον εισερχόμενο αέρα.
          Η διάμετρος εισαγωγής λοιπόν είναι μικρότερη ακριβώς μετά την πεταλούδα και αυτή η διάμετρος χρησιμοποιείται για το μέγεθος του καρμπυρατέρ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sirgus last edited by

            Thanks!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickred last edited by

              Ο χρήστης gvala έγραψε:
              2.....μπουζωκαλώδια (δύσκολο να είναι εκεί το πρόβλημα),.....

              το πηγα τελικα στο συνεργειο κ μου ειπε οτι φταιει το ρευμα που δινει, δλδ τα μπουζοκαλωδια.
              τα παραγγειλαμε κ περιμενω....αν δεν τα εχεις ελεγξει ριξτους μια ματια 😉

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sirgus last edited by

                Ο χρήστης nickred έγραψε:

                2.....μπουζωκαλώδια (δύσκολο να είναι εκεί το πρόβλημα),.....

                το πηγα τελικα στο συνεργειο κ μου ειπε οτι φταιει το ρευμα που δινει, δλδ τα μπουζοκαλωδια.
                τα παραγγειλαμε κ περιμενω....αν δεν τα εχεις ελεγξει ριξτους μια ματια 😉

                Thanks

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickred last edited by

                  Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                  2.....μπουζωκαλώδια (δύσκολο να είναι εκεί το πρόβλημα),.....

                  το πηγα τελικα στο συνεργειο κ μου ειπε οτι φταιει το ρευμα που δινει, δλδ τα μπουζοκαλωδια.
                  τα παραγγειλαμε κ περιμενω....αν δεν τα εχεις ελεγξει ριξτους μια ματια 😉

                  Thanks

                  τελικα αυτα ηταν.τα μπουζοκαλωδια!!!!
                  τωρα παει μια χαρα 😉

                  ελπιζω να ειναι εκει κ σε σενα κ να ξεμπερδευεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nkaragou last edited by

                    Αλλαξε το ζιγκλερ της χαμηλης-πρωτης με λιγο μεγαλυτερο και αν συνεχιζει να το κανει σε ακομη μεγαλυτερο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sirgus last edited by

                      Ο χρήστης nickred έγραψε:

                      2.....μπουζωκαλώδια (δύσκολο να είναι εκεί το πρόβλημα),.....

                      το πηγα τελικα στο συνεργειο κ μου ειπε οτι φταιει το ρευμα που δινει, δλδ τα μπουζοκαλωδια.
                      τα παραγγειλαμε κ περιμενω....αν δεν τα εχεις ελεγξει ριξτους μια ματια 😉

                      Thanks

                      τελικα αυτα ηταν.τα μπουζοκαλωδια!!!!
                      τωρα παει μια χαρα 😉

                      ελπιζω να ειναι εκει κ σε σενα κ να ξεμπερδευεις

                      χμ...λες...
                      θα το δω!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Επέμεναν όλοι οι ξένοι να βάλω primary jet.

                        Ε...έβαλα και τελικά νομίζω ότι το πρόβλημα λύθηκε.

                        Κουφό μου φαίνεται γιατί βρήκα ένα manual αρχαίο της Solex που λέει ότι το flat spot γίνεται από περισσότερη βενζίνη και όχι λιγότερη!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nkaragou last edited by

                          Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                          Αλλαξε το ζιγκλερ της χαμηλης-πρωτης με λιγο μεγαλυτερο και αν συνεχιζει να το κανει σε ακομη μεγαλυτερο...

                          Στα ελεγα εγω...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Ο χρήστης nkaragou έγραψε:

                            Αλλαξε το ζιγκλερ της χαμηλης-πρωτης με λιγο μεγαλυτερο και αν συνεχιζει να το κανει σε ακομη μεγαλυτερο...

                            Στα ελεγα εγω...

                            Σωστά!

                            τελικά δηλαδή γίνεται από λίγη βενζίνη?
                            Εγώ νόμιζα από περισσότερη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              nkaragou last edited by

                              Κανονικα, ενας καλος μαστορας θα επρεπε να ψαξει πρωτα αν ''ρουφαει'' απο καπου (φλαντζα στεγανοποιησης καρμπυρατερ) αερα (γινεται με ενα μπουκαλι με βενζινη που εχει τρομπα και ριχνει βενζινη στα υποπτα σημεια με πιεση με τον κινητηρα να δουλευει στις στροφες που παρουσιαζει το προβλημα.Αν αλλαζει-στρωνει ο ηχος-δουλεμα του κινητηρα σημαινει οτι εχουμε ανεπιθυμητη εισροη αερα που κανει το μιγμα πολυ φτωχο).
                              σε γενικες γραμμες παντως τετοια φαινομενα οφειλονται σε φτωχο-ανεπαρκες μιγμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                sirgus last edited by

                                Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                                Κανονικα, ενας καλος μαστορας θα επρεπε να ψαξει πρωτα αν ''ρουφαει'' απο καπου (φλαντζα στεγανοποιησης καρμπυρατερ) αερα (γινεται με ενα μπουκαλι με βενζινη που εχει τρομπα και ριχνει βενζινη στα υποπτα σημεια με πιεση με τον κινητηρα να δουλευει στις στροφες που παρουσιαζει το προβλημα.Αν αλλαζει-στρωνει ο ηχος-δουλεμα του κινητηρα σημαινει οτι εχουμε ανεπιθυμητη εισροη αερα που κανει το μιγμα πολυ φτωχο).
                                σε γενικες γραμμες παντως τετοια φαινομενα οφειλονται σε φτωχο-ανεπαρκες μιγμα.

                                Ναι μου το πρότεινε κάποιος να ψεκάσω με WD40 ύποπτα σημεία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nkaragou last edited by

                                  [quote='sirgus
                                  Ναι μου το πρότεινε κάποιος να ψεκάσω με WD40 ύποπτα σημεία.
                                  [/quote]
                                  Αν θεωρεις σωστο να περασει απο ολο το κυκλωμα εισαγωγης και μετα μεσα στους θαλαμους καυσης και στους κυλινδρους ενα αντισκωριακο...
                                  ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    Ο χρήστης nkaragou έγραψε:

                                    Ναι μου το πρότεινε κάποιος να ψεκάσω με WD40 ύποπτα σημεία.

                                    Αν θεωρεις σωστο να περασει απο ολο το κυκλωμα εισαγωγης και μετα μεσα στους θαλαμους καυσης και στους κυλινδρους ενα αντισκωριακο...
                                    ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ!

                                    σωστά...
                                    Με πρόλαβες
                                    Ευχαριστώ!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Η εν λόγω δοκιμή γίνεται με προπάνιο (βουτάνιο).

                                      Το να ψεκάζεις βενζίνη πάνω σε ένα κινητήρα εν λειτουργία είναι βλακεία και ότι και αν πάθεις πήγαινες γυρεύοντας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nkaragou last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                        Η εν λόγω δοκιμή γίνεται με προπάνιο (βουτάνιο).

                                        Το να ψεκάζεις βενζίνη πάνω σε ένα κινητήρα εν λειτουργία είναι βλακεία και ότι και αν πάθεις πήγαινες γυρεύοντας.

                                        Και πως θα εχουμε το προπανιο ή το βουτανιο (που ειναι διαφορετικα: Προπανιο=CH3CH2CH3, Βουτανιο=CH3CH2CH2CH3) σε υγρη μορφη σε ατμοσφαιρικη πιεση????
                                        Η χρηση της βενζινης, αν και σχετικα επικινδυνη, ειναι ο μονος τροπος που ξερω εγω τουλαχιστον...(και η βενζινη δεν αναφλεγεται με επαφη σε θερμη επιφανεια -οπως αυτες που εχουμε στο χωρο του κινητηρα- αλλα με σπινθηρα)....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          sirgus last edited by

                                          Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
                                          Αν θεωρεις σωστο να περασει απο ολο το κυκλωμα εισαγωγης και μετα μεσα στους θαλαμους καυσης και στους κυλινδρους ενα αντισκωριακο...
                                          ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ!

                                          Σήμερα ξεφύλλισα το PRACTICAL CLASSICS αυτού του μήνα και κατά τρομερή σύμπτωση λέει ότι για air leaks ψεκάζεις με WD40 (λίγο βέβαια)

                                          Παράξενο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • O
                                            obelix last edited by

                                            Κυκλοφορούν ειδικά σπρέι γι αυτή την δουλειά, η TUNAP έχει σίγουρα νομίζω και η Wϋrth. Αλλιώς το πιο αποτελεσματικό είναι είναι το σπρέι καθαρισμού καρμπυρατέρ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr