-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Γενικά, η μεθοδολογία ... επίλυσης είναι απλή.
Δύο συστήματα έχεις να ελέγξεις: Τροφοδοσία, ηλεκτρικά- Στην ροφοδοσία ελέγχεις καρμπυρατερ (ζιγκλερ, στεγανότητα και φλοτέρ) και αντλία (που αποκλείεται να φταίει)
- Μπουζί/μπουζωκαλώδια (δύσκολο να είναι εκεί το πρόβλημα), αβανς (τα είπαμε σε προηγούμενο post), διανομέα (και έλεγχος πυκνωτή), πολλαπλασιαστή.
Πιάστα ένα-ένα με την σειρά και καλή επιτυχία!
ευχαριστώ και πάλι!
Νομίζω ότι σιγά σιγά πλησιάζω.
Μου είπανε ότι το δικό μου καρμπυρατέρ 'θα μπορούσε' (όχι απαραίτητα πρέπει) να είχε μεγαλύτερο ζιγκλέρ.Όταν βρω χρόνο θα το αντικαταστίσω με ένα λίγο μεγαλύτερο και θα σας ενημερώσω...
Καλώς ή κακώς η Citroen πρέπει να έπαιζε με τα ζιγκλέρ αφού έχουν βγει καρμπυρατέρ της Solex για 2cv,ami κλπ κλπ με πάρα πολλούς συνδιασμούς ζιγκλέρ της 1ης και 2ης πεταλούδας...
-
Τι είναι το **venturi bore **στα καρμπυρατέρ?
(όχι το jet)
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Τι είναι το **venturi bore **στα καρμπυρατέρ?(όχι το jet)
Τα καρμπυρατέρ με πεταλούδα χρησιμοποιούν το φαινόμενο venturi για την επιτάχυνση του αέρα μετά την πεταλούδα. Ετσι πετυχαίνουν καλύτερη ομογενοποίηση του καυσίμου με τον εισερχόμενο αέρα.
Η διάμετρος εισαγωγής λοιπόν είναι μικρότερη ακριβώς μετά την πεταλούδα και αυτή η διάμετρος χρησιμοποιείται για το μέγεθος του καρμπυρατέρ. -
Thanks!
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
2.....μπουζωκαλώδια (δύσκολο να είναι εκεί το πρόβλημα),.....το πηγα τελικα στο συνεργειο κ μου ειπε οτι φταιει το ρευμα που δινει, δλδ τα μπουζοκαλωδια.
τα παραγγειλαμε κ περιμενω....αν δεν τα εχεις ελεγξει ριξτους μια ματια -
Ο χρήστης nickred έγραψε:
2.....μπουζωκαλώδια (δύσκολο να είναι εκεί το πρόβλημα),.....
το πηγα τελικα στο συνεργειο κ μου ειπε οτι φταιει το ρευμα που δινει, δλδ τα μπουζοκαλωδια.
τα παραγγειλαμε κ περιμενω....αν δεν τα εχεις ελεγξει ριξτους μια ματιαThanks
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
2.....μπουζωκαλώδια (δύσκολο να είναι εκεί το πρόβλημα),.....
το πηγα τελικα στο συνεργειο κ μου ειπε οτι φταιει το ρευμα που δινει, δλδ τα μπουζοκαλωδια.
τα παραγγειλαμε κ περιμενω....αν δεν τα εχεις ελεγξει ριξτους μια ματιαThanks
τελικα αυτα ηταν.τα μπουζοκαλωδια!!!!
τωρα παει μια χαραελπιζω να ειναι εκει κ σε σενα κ να ξεμπερδευεις
-
Αλλαξε το ζιγκλερ της χαμηλης-πρωτης με λιγο μεγαλυτερο και αν συνεχιζει να το κανει σε ακομη μεγαλυτερο...
-
Ο χρήστης nickred έγραψε:
2.....μπουζωκαλώδια (δύσκολο να είναι εκεί το πρόβλημα),.....
το πηγα τελικα στο συνεργειο κ μου ειπε οτι φταιει το ρευμα που δινει, δλδ τα μπουζοκαλωδια.
τα παραγγειλαμε κ περιμενω....αν δεν τα εχεις ελεγξει ριξτους μια ματιαThanks
τελικα αυτα ηταν.τα μπουζοκαλωδια!!!!
τωρα παει μια χαραελπιζω να ειναι εκει κ σε σενα κ να ξεμπερδευεις
χμ...λες...
θα το δω! -
Επέμεναν όλοι οι ξένοι να βάλω primary jet.
Ε...έβαλα και τελικά νομίζω ότι το πρόβλημα λύθηκε.
Κουφό μου φαίνεται γιατί βρήκα ένα manual αρχαίο της Solex που λέει ότι το flat spot γίνεται από περισσότερη βενζίνη και όχι λιγότερη!
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Αλλαξε το ζιγκλερ της χαμηλης-πρωτης με λιγο μεγαλυτερο και αν συνεχιζει να το κανει σε ακομη μεγαλυτερο...Στα ελεγα εγω...
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Αλλαξε το ζιγκλερ της χαμηλης-πρωτης με λιγο μεγαλυτερο και αν συνεχιζει να το κανει σε ακομη μεγαλυτερο...
Στα ελεγα εγω...
Σωστά!
τελικά δηλαδή γίνεται από λίγη βενζίνη?
Εγώ νόμιζα από περισσότερη -
Κανονικα, ενας καλος μαστορας θα επρεπε να ψαξει πρωτα αν ''ρουφαει'' απο καπου (φλαντζα στεγανοποιησης καρμπυρατερ) αερα (γινεται με ενα μπουκαλι με βενζινη που εχει τρομπα και ριχνει βενζινη στα υποπτα σημεια με πιεση με τον κινητηρα να δουλευει στις στροφες που παρουσιαζει το προβλημα.Αν αλλαζει-στρωνει ο ηχος-δουλεμα του κινητηρα σημαινει οτι εχουμε ανεπιθυμητη εισροη αερα που κανει το μιγμα πολυ φτωχο).
σε γενικες γραμμες παντως τετοια φαινομενα οφειλονται σε φτωχο-ανεπαρκες μιγμα. -
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Κανονικα, ενας καλος μαστορας θα επρεπε να ψαξει πρωτα αν ''ρουφαει'' απο καπου (φλαντζα στεγανοποιησης καρμπυρατερ) αερα (γινεται με ενα μπουκαλι με βενζινη που εχει τρομπα και ριχνει βενζινη στα υποπτα σημεια με πιεση με τον κινητηρα να δουλευει στις στροφες που παρουσιαζει το προβλημα.Αν αλλαζει-στρωνει ο ηχος-δουλεμα του κινητηρα σημαινει οτι εχουμε ανεπιθυμητη εισροη αερα που κανει το μιγμα πολυ φτωχο).
σε γενικες γραμμες παντως τετοια φαινομενα οφειλονται σε φτωχο-ανεπαρκες μιγμα.Ναι μου το πρότεινε κάποιος να ψεκάσω με WD40 ύποπτα σημεία.
-
[quote='sirgus
Ναι μου το πρότεινε κάποιος να ψεκάσω με WD40 ύποπτα σημεία.
[/quote]
Αν θεωρεις σωστο να περασει απο ολο το κυκλωμα εισαγωγης και μετα μεσα στους θαλαμους καυσης και στους κυλινδρους ενα αντισκωριακο...
ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ! -
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Ναι μου το πρότεινε κάποιος να ψεκάσω με WD40 ύποπτα σημεία.
Αν θεωρεις σωστο να περασει απο ολο το κυκλωμα εισαγωγης και μετα μεσα στους θαλαμους καυσης και στους κυλινδρους ενα αντισκωριακο...
ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ!σωστά...
Με πρόλαβες
Ευχαριστώ!! -
Η εν λόγω δοκιμή γίνεται με προπάνιο (βουτάνιο).
Το να ψεκάζεις βενζίνη πάνω σε ένα κινητήρα εν λειτουργία είναι βλακεία και ότι και αν πάθεις πήγαινες γυρεύοντας.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Η εν λόγω δοκιμή γίνεται με προπάνιο (βουτάνιο).Το να ψεκάζεις βενζίνη πάνω σε ένα κινητήρα εν λειτουργία είναι βλακεία και ότι και αν πάθεις πήγαινες γυρεύοντας.
Και πως θα εχουμε το προπανιο ή το βουτανιο (που ειναι διαφορετικα: Προπανιο=CH3CH2CH3, Βουτανιο=CH3CH2CH2CH3) σε υγρη μορφη σε ατμοσφαιρικη πιεση????
Η χρηση της βενζινης, αν και σχετικα επικινδυνη, ειναι ο μονος τροπος που ξερω εγω τουλαχιστον...(και η βενζινη δεν αναφλεγεται με επαφη σε θερμη επιφανεια -οπως αυτες που εχουμε στο χωρο του κινητηρα- αλλα με σπινθηρα).... -
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Αν θεωρεις σωστο να περασει απο ολο το κυκλωμα εισαγωγης και μετα μεσα στους θαλαμους καυσης και στους κυλινδρους ενα αντισκωριακο...
ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΗ!Σήμερα ξεφύλλισα το PRACTICAL CLASSICS αυτού του μήνα και κατά τρομερή σύμπτωση λέει ότι για air leaks ψεκάζεις με WD40 (λίγο βέβαια)
Παράξενο!
-
Κυκλοφορούν ειδικά σπρέι γι αυτή την δουλειά, η TUNAP έχει σίγουρα νομίζω και η Wϋrth. Αλλιώς το πιο αποτελεσματικό είναι είναι το σπρέι καθαρισμού καρμπυρατέρ.
Μη ομαλή αύξηση στροφών + παύσεις....