-
Γεια χαρά παιδιά!Έχοντας στο Stilo 3D 160.000χλμ ήρθε η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες καθώς οι πίσω εχουν κάνει νυχάκι,έχουν φαγωθεί και δεν είναι λία και ομαλή η επιφάνεια τους ε αποτέλεσμα ακόμα και οταν δεν πατάω φρένο να ακούγεται ενας σπαστικός θόρυβος.
Εχω καταλήξει σε αυτά εδω και δεν ξέρω ποια να διαλέξω: http://www.car.gr/parts/view/1691189/
http://www.car.gr/parts/view/828864/Προσανατολίζομαι στην δεύτερη επιλογή της Galfer αλλα δεν ξέρω το τι σημαίνει ο όρος αεριζόμενοι...
Για δώστε ρε παίδες τα φώτα σας... -
Γεια χαρά παιδιά!Έχοντας στο Stilo 3D 160.000χλμ ήρθε η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες καθώς οι πίσω εχουν κάνει νυχάκι,έχουν φαγωθεί και δεν είναι λία και ομαλή η επιφάνεια τους ε αποτέλεσμα ακόμα και οταν δεν πατάω φρένο να ακούγεται ενας σπαστικός θόρυβος.
Εχω καταλήξει σε αυτά εδω και δεν ξέρω ποια να διαλέξω: http://www.car.gr/parts/view/1691189/
http://www.car.gr/parts/view/828864/Προσανατολίζομαι στην δεύτερη επιλογή της Galfer αλλα δεν ξέρω το τι σημαίνει ο όρος αεριζόμενοι...
Για δώστε ρε παίδες τα φώτα σας... -
Γεια χαρά παιδιά!Έχοντας στο Stilo 3D 160.000χλμ ήρθε η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες καθώς οι πίσω εχουν κάνει νυχάκι,έχουν φαγωθεί και δεν είναι λία και ομαλή η επιφάνεια τους ε αποτέλεσμα ακόμα και οταν δεν πατάω φρένο να ακούγεται ενας σπαστικός θόρυβος.
Εχω καταλήξει σε αυτά εδω και δεν ξέρω ποια να διαλέξω: http://www.car.gr/parts/view/1691189/
http://www.car.gr/parts/view/828864/Προσανατολίζομαι στην δεύτερη επιλογή της Galfer αλλα δεν ξέρω το τι σημαίνει ο όρος αεριζόμενοι...
Για δώστε ρε παίδες τα φώτα σας... -
αεριζόμενοι είναι οι διπλοί δίσκοι με τις 'ψυκτρες' ανάμεσα... αν δεις στη 2η φωτό στο 2ο link ο πάνω δίσκος είναι αεριζόμενος... Θεωρητικά η θερμότητα απάγεται από τα κέντρα προς τα έξω με τη βόηθεια μιας υποτυπώδους ροής αέρα...
Μάλλον η δεύτερη επιλογή φαίνεται πιο καλή... -
Για τους αεριζομεους λεν οτι κανουν θόρυβο ή για τους τρυπητούς?
Και στο 1ο λινκ αεριζόμενοι δεν είναι?Ετσι μου φαίνονται απ την φωτο -
Οι τρυπητοι κάνουν, αλλα μην φανταστείς και τίποτα τρελό...
-
Αυτές οι αεριζόμενες του δεύτερου λίνκ προφανώς είναι για μπροστά. Έχουν και μεγαλύτερη διάμετρο. Αεριζόμενες πίσω δέν βάζουν στο 99% των αυτοκινήτων. Οι φωτογραφίες και των δύο λίνκ είναι κουκουρούκου.
Τις δισκόπλακες θα τις βάλεις μόνος σου?
-
Το Stilo φοράει δίκους διπλούς αεριζόμενους 257 Χ 22 μπροστά και απλούς 251 Χ 10 πίσω.
Αυτά που βλέπεις στις φωτο των links είναι δίσκοι που δέν έχουν καμμία σχέση με τους δικούς σου.
Είναι φώτο διαφήμισης και απο kit αναβάθμισης.
Πήγεναι στο συνεργείο που κάνεις σέρβις και ζήτα να σου αλλάξουν δίσκους και τακάκια. Ειναι απλό. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Αεριζόμενες πίσω δέν βάζουν στο 99% των αυτοκινήτων.Τότε έπεσα στο 1%
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Αεριζόμενες πίσω δέν βάζουν στο 99% των αυτοκινήτων.
Τότε έπεσα στο 1%
μήπως το αμάξι σου είναι ζζζζπορ?
-
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
Γεια χαρά παιδιά!Έχοντας στο Stilo 3D 160.000χλμ ήρθε η ώρα να αλλάξω δισκόπλακες καθώς οι πίσω εχουν κάνει νυχάκι,έχουν φαγωθεί και δεν είναι λία και ομαλή η επιφάνεια τους ε αποτέλεσμα ακόμα και οταν δεν πατάω φρένο να ακούγεται ενας σπαστικός θόρυβος.
Εχω καταλήξει σε αυτά εδω και δεν ξέρω ποια να διαλέξω: http://www.car.gr/parts/view/1691189/
http://www.car.gr/parts/view/828864/Προσανατολίζομαι στην δεύτερη επιλογή της Galfer αλλα δεν ξέρω το τι σημαίνει ο όρος αεριζόμενοι...
Για δώστε ρε παίδες τα φώτα σας...Λεπόν
Θα πάρεις ένα σετ δισκόπλακες και τακάκια(ειδικά τα τακάκια) ORIGINAL γιατί όλα τα κυκλοφορούντα στο εμπόριο είναι γτπκ,το γιατί βαριέμε τώρα να γράφω αλλά πολύ ευχαρίστως να του αναλύσω το Κ του γτπκ καθώς και τα υπόλοιπα.... -
Αεριζομενοι δισκοι ειναι αυτοι που ειναι πες 'κουφιοι' μεσα κι εχουν εγκοπες για να περναει ο αερας καθως γυρνανε... Θεμα αντοχης στα πολλα φρεναρισματα και ομοιομορφης ψυξης...
Τα νορμαλ αμαξια δεν εχουν αεριζομενους πισω εκτος κι αν εχεις κανενα EVO με 800 αλογα για track days στο Brand's hatch. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
μήπως το αμάξι σου είναι ζζζζπορ?Σου απάντησε ο φίλος παρακάτω
Τα νορμαλ αμαξια δεν εχουν αεριζομενους πισω εκτος κι αν εχεις κανενα EVO με 800 αλογα για track days στο Brand's hatch.
Ποια απο τα δύο φρένα??