-
Καλημέρα.
Θα ήθελα τη γνώμη σας στο εξης:
Πριν από λίγο καιρό άλλαξα ζαντολάστιχα (αλλαγή από Bridgestone σε Continental και από μαμά ζάντα αλουμινίου 16' σε MAK Score Iron Mirror 17')
Aπό την αρχή είχα θέμα με τρέμουλο στο τιμόνι. Μετά από αρκετή ταλαιπωρία και πέντε (!) ζυγοσταθμίσεις σε διαφορετικά βουλκανιζατέρ, την τελευταία φορά ο τελευταίος λαστιχάς με ενημέρωσε ότι το πρόβλημα είναι ότι έχουν βάλει κατα την αγορά και τοποθέτηση των ζαντών λάθος δαχτυλίδια.Για αρχή δε γνώριζα καν ότι είχαν χρησιμοποιηθεί δαχτυλίδια! Τα δαχτυλίδια που έχει πάνω το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή είναι πλαστικά και πάνω στον πύρο του άξονα 'παίζουν' κάποια δέκτατα του χιλιοστού. Από ότι μου είπε, αυτά τα δέκατα του χιλιοστού μεταφράζονται ακόμα και σε διαφορά 1cm στην εξωτερική διάμετρο.
Δεν ξέρω κατα πόσο το νούμερο αυτό είναι υπερβολικό ή όχι..
Αποτέλεσμα αυτής της διαφοράς, πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα του λαστιχά, είναι οτι ενώ ζυγοσταθμιστεί και τοποθετηθεί σωστά η ρόδα πάνω στο αυτοκίνητο, σε κάποιο απότομο φρενάρισμα ή χτύπημα σε ανωμαλία του δρόμου η ζάντα να μετακινείται αυτό το χιλιοστό πάνω στον πύρο, με αποτέλεσμα να χάνονται τα έκκεντρα και να έχω το τρέμουλο.
*Αυτό μου ακούστηκε λογικό γιατί ενώ μετά τις ζυγοσταθμίσεις το αυτοκίνητο πήγαινε καλά χωρίς τρέμουλο, μετά από κάποια χιλιόμετρα/ημέρες είχα πάλι έντονο πρόβλημα. *
Τώρα θα γίνει μέτρηση ακριβείας με πολυμετρο και θα φτιαχτούν από αλουμίνιο ή χαλκό δαχτυλίδια ακριβώς στο μέγεθος που πρέπει, και ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα.
Αφού η ζάντα είναι στις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής, είναι λογικό να μην εφάπτεται ακριβώς η οπή της στον πύρο του αυτοκινήτου; Από όσο θυμάμαι οι μαμά δεν πρέπει να είχαν δαχτυλίδι.
Δε θα έπρεπε να είναι just; Αυτή η διαφορά είναι κάτι που θεωρείται φυσιολογικό σε μια aftermarket ζάντα ή είναι μήπως δείγμα κακής ποιότητας/ φτηνής ζάντας; Τις είχα αγοράσει 700 ευρώ και από ότι είδα στο εσωτερικό της ζάντας ενώ του είχα ζητήσει ευρωπαϊκή ζάντα γράφει made in taiwan.. -
Καλημέρα.
Θα ήθελα τη γνώμη σας στο εξης:
Πριν από λίγο καιρό άλλαξα ζαντολάστιχα (αλλαγή από Bridgestone σε Continental και από μαμά ζάντα αλουμινίου 16' σε MAK Score Iron Mirror 17')
Aπό την αρχή είχα θέμα με τρέμουλο στο τιμόνι. Μετά από αρκετή ταλαιπωρία και πέντε (!) ζυγοσταθμίσεις σε διαφορετικά βουλκανιζατέρ, την τελευταία φορά ο τελευταίος λαστιχάς με ενημέρωσε ότι το πρόβλημα είναι ότι έχουν βάλει κατα την αγορά και τοποθέτηση των ζαντών λάθος δαχτυλίδια.Για αρχή δε γνώριζα καν ότι είχαν χρησιμοποιηθεί δαχτυλίδια! Τα δαχτυλίδια που έχει πάνω το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή είναι πλαστικά και πάνω στον πύρο του άξονα 'παίζουν' κάποια δέκτατα του χιλιοστού. Από ότι μου είπε, αυτά τα δέκατα του χιλιοστού μεταφράζονται ακόμα και σε διαφορά 1cm στην εξωτερική διάμετρο.
Δεν ξέρω κατα πόσο το νούμερο αυτό είναι υπερβολικό ή όχι..
Αποτέλεσμα αυτής της διαφοράς, πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα του λαστιχά, είναι οτι ενώ ζυγοσταθμιστεί και τοποθετηθεί σωστά η ρόδα πάνω στο αυτοκίνητο, σε κάποιο απότομο φρενάρισμα ή χτύπημα σε ανωμαλία του δρόμου η ζάντα να μετακινείται αυτό το χιλιοστό πάνω στον πύρο, με αποτέλεσμα να χάνονται τα έκκεντρα και να έχω το τρέμουλο.
*Αυτό μου ακούστηκε λογικό γιατί ενώ μετά τις ζυγοσταθμίσεις το αυτοκίνητο πήγαινε καλά χωρίς τρέμουλο, μετά από κάποια χιλιόμετρα/ημέρες είχα πάλι έντονο πρόβλημα. *
Τώρα θα γίνει μέτρηση ακριβείας με πολυμετρο και θα φτιαχτούν από αλουμίνιο ή χαλκό δαχτυλίδια ακριβώς στο μέγεθος που πρέπει, και ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα.
Αφού η ζάντα είναι στις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής, είναι λογικό να μην εφάπτεται ακριβώς η οπή της στον πύρο του αυτοκινήτου; Από όσο θυμάμαι οι μαμά δεν πρέπει να είχαν δαχτυλίδι.
Δε θα έπρεπε να είναι just; Αυτή η διαφορά είναι κάτι που θεωρείται φυσιολογικό σε μια aftermarket ζάντα ή είναι μήπως δείγμα κακής ποιότητας/ φτηνής ζάντας; Τις είχα αγοράσει 700 ευρώ και από ότι είδα στο εσωτερικό της ζάντας ενώ του είχα ζητήσει ευρωπαϊκή ζάντα γράφει made in taiwan.. -
Καλημέρα.
Θα ήθελα τη γνώμη σας στο εξης:
Πριν από λίγο καιρό άλλαξα ζαντολάστιχα (αλλαγή από Bridgestone σε Continental και από μαμά ζάντα αλουμινίου 16' σε MAK Score Iron Mirror 17')
Aπό την αρχή είχα θέμα με τρέμουλο στο τιμόνι. Μετά από αρκετή ταλαιπωρία και πέντε (!) ζυγοσταθμίσεις σε διαφορετικά βουλκανιζατέρ, την τελευταία φορά ο τελευταίος λαστιχάς με ενημέρωσε ότι το πρόβλημα είναι ότι έχουν βάλει κατα την αγορά και τοποθέτηση των ζαντών λάθος δαχτυλίδια.Για αρχή δε γνώριζα καν ότι είχαν χρησιμοποιηθεί δαχτυλίδια! Τα δαχτυλίδια που έχει πάνω το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή είναι πλαστικά και πάνω στον πύρο του άξονα 'παίζουν' κάποια δέκτατα του χιλιοστού. Από ότι μου είπε, αυτά τα δέκατα του χιλιοστού μεταφράζονται ακόμα και σε διαφορά 1cm στην εξωτερική διάμετρο.
Δεν ξέρω κατα πόσο το νούμερο αυτό είναι υπερβολικό ή όχι..
Αποτέλεσμα αυτής της διαφοράς, πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα του λαστιχά, είναι οτι ενώ ζυγοσταθμιστεί και τοποθετηθεί σωστά η ρόδα πάνω στο αυτοκίνητο, σε κάποιο απότομο φρενάρισμα ή χτύπημα σε ανωμαλία του δρόμου η ζάντα να μετακινείται αυτό το χιλιοστό πάνω στον πύρο, με αποτέλεσμα να χάνονται τα έκκεντρα και να έχω το τρέμουλο.
*Αυτό μου ακούστηκε λογικό γιατί ενώ μετά τις ζυγοσταθμίσεις το αυτοκίνητο πήγαινε καλά χωρίς τρέμουλο, μετά από κάποια χιλιόμετρα/ημέρες είχα πάλι έντονο πρόβλημα. *
Τώρα θα γίνει μέτρηση ακριβείας με πολυμετρο και θα φτιαχτούν από αλουμίνιο ή χαλκό δαχτυλίδια ακριβώς στο μέγεθος που πρέπει, και ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα.
Αφού η ζάντα είναι στις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής, είναι λογικό να μην εφάπτεται ακριβώς η οπή της στον πύρο του αυτοκινήτου; Από όσο θυμάμαι οι μαμά δεν πρέπει να είχαν δαχτυλίδι.
Δε θα έπρεπε να είναι just; Αυτή η διαφορά είναι κάτι που θεωρείται φυσιολογικό σε μια aftermarket ζάντα ή είναι μήπως δείγμα κακής ποιότητας/ φτηνής ζάντας; Τις είχα αγοράσει 700 ευρώ και από ότι είδα στο εσωτερικό της ζάντας ενώ του είχα ζητήσει ευρωπαϊκή ζάντα γράφει made in taiwan.. -
Πρέπει να γίνουν στον τόρνο, με μεγάλη ακρίβεια, να μπούν στην ζάντα ελαφρά χτυπητά, και στον αφαλό να έχουν ανοχή 1/10, όσο είναι και η ανοχή της κανονικής ζάντας.
Το καλύτερο βέβαια είναι να αποφεύγονται αυτού του είδους οι πατέντες, και οι ζάντες να είναι οι σωστές στον αφαλό, αλλά και στο offset.
-
Το δαχτυλίδι θα γίνει μέσω γνωστού σε τόρνο σε εργοστάσιο, και ο συγκεκριμένος είναι πολύ καλός στη δουλειά του οπότε φαντάζομαι ότι θα γίνει καλή δουλειά. Αυτό το 1/10 που αναφέρεις τί είναι;
-
Ο χρήστης Cookos έγραψε:
Το δαχτυλίδι θα γίνει μέσω γνωστού σε τόρνο σε εργοστάσιο, και ο συγκεκριμένος είναι πολύ καλός στη δουλειά του οπότε φαντάζομαι ότι θα γίνει καλή δουλειά. Αυτό το 1/10 που αναφέρεις τί είναι;Οι αφαλοί έχουν ανοχή ( είναι μεγαλύτεροι ) κατά 1/10mm από ότι είναι ο αφαλός του μουαγέν, έτσι μπορεί να βγαίνει η ζάντα από το μουγέν χωρίς να είναι εμπόδιο οι σκουριές ή τα άλατα που μαζεύονται εκεί
-
...και να μη ξεσκίζουν τα μπουλόνια με το αερόκλειδο.
Οι σημερινοί δίσκοι παραμορφώνονται αν δεν πατάει καλά η ζάντα ή/και έχουν σφίξει πάρα πολύ τα μπουλόνια.Το δακτυλίδι υπάρχει για να κεντράρει η ζάντα μέχρι να σφίξουν τα μπουλόνια - μετά δεν μετακινείται.
Δεν στηρίζεται στο δαχτυλίδι, θα έσπανε στη πρώτη λακκούβα.
Ζάντες και δαχτυλίδια