-
κοκκινο ηταν το σελικα και το ειχαν βαψει ασημι?
ψιλοστασιμο το βλεπω απο λαμαρινα...
για τα λαστιχα που γραφεις δεν ειναι λιγο extreme? -
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
κοκκινο ηταν το σελικα και το ειχαν βαψει ασημι?
ψιλοστασιμο το βλεπω απο λαμαρινα...
για τα λαστιχα που γραφεις δεν ειναι λιγο extreme?Το χρωμα ειναι γκρι και εχει βαφτει μια φορα στη ΧΙΟ οπου και εγινε η ζημια που ειδες.Οντως απο λαμαρινα ειμαι στασιμος.Το ξηλωμα το περισοτερο το εχω κανει εγω.Ο Μαστορας ειπε να μην τον ζοριζω,ετσι πηρα αδεια και λιγο λιγο το δουλευω.Ναι για τα λαστιχα εχεις δικιο.Πιστευω οτι με αυτα δεν θα μπορω να στριψω το τιμονι,αν παμε σε 205-65?
-
Ο χρήστης koutsou έγραψε:
κοκκινο ηταν το σελικα και το ειχαν βαψει ασημι?
ψιλοστασιμο το βλεπω απο λαμαρινα...
για τα λαστιχα που γραφεις δεν ειναι λιγο extreme?Το χρωμα ειναι γκρι και εχει βαφτει μια φορα στη ΧΙΟ οπου και εγινε η ζημια που ειδες.Οντως απο λαμαρινα ειμαι στασιμος.Το ξηλωμα το περισοτερο το εχω κανει εγω.Ο Μαστορας ειπε να μην τον ζοριζω,ετσι πηρα αδεια και λιγο λιγο το δουλευω.Ναι για τα λαστιχα εχεις δικιο.Πιστευω οτι με αυτα δεν θα μπορω να στριψω το τιμονι,αν παμε σε 205-65?
Αν εννοεις να βαλεις τετοια λαστιχα στο γκρι σελικα 1ης γενιας, δεν νομιζω να αντεξει και πολυ ο ατερμονας, με τα 205 που φοραω εγω παντως δεν......
Αν εννοεις για τα επομενης γενιας και για το gts, με τετοια λαστιχα εβγαινε, τετοια θα βαλεις (αν βρεις).
ΑΛηθεια ποσα σελικα μαζεψες? χαθηκα!!! -
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
κοκκινο ηταν το σελικα και το ειχαν βαψει ασημι?
ψιλοστασιμο το βλεπω απο λαμαρινα...
για τα λαστιχα που γραφεις δεν ειναι λιγο extreme?Το χρωμα ειναι γκρι και εχει βαφτει μια φορα στη ΧΙΟ οπου και εγινε η ζημια που ειδες.Οντως απο λαμαρινα ειμαι στασιμος.Το ξηλωμα το περισοτερο το εχω κανει εγω.Ο Μαστορας ειπε να μην τον ζοριζω,ετσι πηρα αδεια και λιγο λιγο το δουλευω.Ναι για τα λαστιχα εχεις δικιο.Πιστευω οτι με αυτα δεν θα μπορω να στριψω το τιμονι,αν παμε σε 205-65?
Αν εννοεις να βαλεις τετοια λαστιχα στο γκρι σελικα 1ης γενιας, δεν νομιζω να αντεξει και πολυ ο ατερμονας, με τα 205 που φοραω εγω παντως δεν......
Αν εννοεις για τα επομενης γενιας και για το gts, με τετοια λαστιχα εβγαινε, τετοια θα βαλεις (αν βρεις).
ΑΛηθεια ποσα σελικα μαζεψες? χαθηκα!!!τις ζαντες τις εχω για λαστιχα ειμαι στο ψαξιμο ακομα.Τα απογευματα δουλευω το εσωτερικο ,δερματινες κτλπ.Η κοκκινη supra που ειδες στην φωτο την δινουν 6500ε.Εγω δεν εχω αλλη.Φωτο νεες αυριο.
-
Στο manual του γκρι, σελιδα 69, γραφει Manufacturer's Recomended Tire Size:
Liftback ST model 175SR14
Liftback GT model 185/70HR14 ή 185/70SR14Καλο θα ηταν να μεινεις σε αυτες τι διαστασεις
-
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
Στο manual του γκρι, σελιδα 69, γραφει Manufacturer's Recomended Tire Size:
Liftback ST model 175SR14
Liftback GT model 185/70HR14 ή 185/70SR14Καλο θα ηταν να μεινεις σε αυτες τι διαστασεις
Αυτα που φοραει τωρα ειναι τα 185/70/14 εψαξα και βρηκα σε yokohama 205/60/14 σε καταλογο.Αν τα βρω αυτα θα τα αγορασω να τα φοραω στις βολτες ,και σε events θα φοραω τις γνησιες.Το κοκκινο χρωμα που ειδες στις φωτο ειναι το ασταρι του,αλλα ειχαν γκρι αλλα ασπρο,κτλπ.Αν εχεις καιρο παρε το Παναγια Ψαριανη απο λαυριο με πολυ καλη τιμη εισιτηριου και ελα να τα πουμε απο κοντα.
-
Παιδια πειτε μου λεει? www.car.gr/1747526 θελω γνωμες και επισης για το galant Σ θυμαστε το περιπολικο .Ευχαριστω εκ των προτερων
-
Ο χρήστης w110finback stro έγραψε:
Παιδια πειτε μου λεει? http://www.car.gr/1747526 θελω γνωμες και επισης για το galant Σ θυμαστε το περιπολικο .Ευχαριστω εκ των προτερωνΓια το galant Sigma http://en.wikipedia.org/wiki/File:Blue_ ... galant.jpg θα το σκεφτομουν.Το λανσερ ομως δεν μου λεει απολυτως τιποτα σαν επιλογη .Περασε και δεν ακουμπησε κατασταση.
-
koutsou αν τυχει ποτε ν ερθω προς το νησι σου νασαι σιγουρος οτι θα ερθω να σε επισκεπτω!!
w110finback stro, η ερωτηση σου ειναι τελειως υποκειμενικη, αν λεει για σενα, αυτο εχει σημασια.
Αν ψαχνεις αποδοχη απο τους λοιπους 'ιστορικους' με το να εισαι με εναν γιαπωνεζο, δυσκολα τα πραμματα. -
Εμένα πάντως και σαν μοντέλο γενικώς, αλλά και το συγκεκριμένο ειδικώς μου αρέσουν!
-
Μια και μιλησαμε για Lancer..
Φιλος εχει απο πρωτο χερι ενα Lancer του 77,ακριβως σαν το παρακατω:
http://www.flickr.com/photos/76645297@N ... /lightbox/
http://www.imcdb.org/i254603.jpg
Με αξιοπρεπη μηχανη,χωρις σοβαρα τρακαρισματα στο ιστορικο,χωρις(φοβερα)σαπια και καλουτσικο σαλονι..
Ειναι ομως ΓΕΜΑΤΟ στοκο απο διαφορα μικροτρακαρισματα,και μαλλον δεν θα γινει ποτε αξιοπρεπες αν δεν αλλαχτουν ολα τα κομματια του αμαξωματος(γι αυτο και προς το παρον εχει αναβληθει η ανακατασκευη).
Ποσο δυσκολο ειναι να βρεθουν ανταλλακτικα αμαξωματος(κυριως εντος Ελλαδος);
Απ οτι βλεπω εχουν πλεον εξαφανιστει απο τους δρομους.. -
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Εμένα πάντως και σαν μοντέλο γενικώς, αλλά και το συγκεκριμένο ειδικώς μου αρέσουν!Και εμενα τα γιαπωνεζικα παντα μου αρεσαν και μαλιστα θυμαμαι που τσακονομασταν μικροι με φιλο γερμανο για την αξιοπιστια απλα εθεσα το ερωτημα για να μου πειτε γνωμες και εσεις που ξερετε δυο πραγματα παραπανω.
-
Ο χρήστης w110finback stro έγραψε:
Εμένα πάντως και σαν μοντέλο γενικώς, αλλά και το συγκεκριμένο ειδικώς μου αρέσουν!
Και εμενα τα γιαπωνεζικα παντα μου αρεσαν και μαλιστα θυμαμαι που τσακονομασταν μικροι με φιλο γερμανο για την αξιοπιστια απλα εθεσα το ερωτημα για να μου πειτε γνωμες και εσεις που ξερετε δυο πραγματα παραπανω.
Galant αν δε κανω λαθος του 84 2000 cc 4wd με τετραδιευθυνση με 30+ χιλ. πωλειται σε καλη τιμη.Οποιος ενδιαφερεται μπορω να μαθω περισσοτερα.
-
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
koutsou αν τυχει ποτε ν ερθω προς το νησι σου νασαι σιγουρος οτι θα ερθω να σε επισκεπτω!!w110finback stro, η ερωτηση σου ειναι τελειως υποκειμενικη, αν λεει για σενα, αυτο εχει σημασια.
Αν ψαχνεις αποδοχη απο τους λοιπους 'ιστορικους' με το να εισαι με εναν γιαπωνεζο, δυσκολα τα πραμματα.Γιωργο 205/60/14 βρηκα τα falken με τιμη 470e.
-
@κουτσου, νομιζω ειναι λιγακι νωρις για λαστιχα, εχεις αλλες δουλειες για την ωρα, ασε που μεχρι τοτε μπορει να σε εχουμε ψησει να βαλεις την μαμα διασταση
@w110finback stro, το παλιοτερο lanser (a70) δεν σου αρεσει? θα σου θυμιζει και τον andrew kowan εγω βεβαια θα σου προτεινα κορολλιτσα (κε30-35)
-
@w110finback stro, το παλιοτερο lanser (a70) δεν σου αρεσει? θα σου θυμιζει και τον andrew kowan εγω βεβαια θα σου προτεινα κορολλιτσα (κε30-35)[/quote]
Παιδια japan και ξερο ψωμι -
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
@κουτσου, νομιζω ειναι λιγακι νωρις για λαστιχα, εχεις αλλες δουλειες για την ωρα, ασε που μεχρι τοτε μπορει να σε εχουμε ψησει να βαλεις την μαμα διασταση@w110finback stro, το παλιοτερο lanser (a70) δεν σου αρεσει? θα σου θυμιζει και τον andrew kowan εγω βεβαια θα σου προτεινα κορολλιτσα (κε30-35)
Ναι ειναι λιγο νωρις για λαστιχα αλλα πρεπει να μπουν στο προγραμμα και αυτα.ΟΙ δουλειες απο εμενα εχουν τελειωσει δεν ξερω τι αλλο να κανω.Απο οικονομικα ο φανοποιος ειναι σχεδον ενταξη,ειναι καλος αλλα πολυ αργος.Τις ζαντες τις SUPRA που εχω θα τις φοραω στις βολτες γιατι μου αρεσουν πολυ και λογο οτι μου εφυγαν αρκετα ευρω για να τις αποκτησω.Μεχρι τωρα παω καλα εκτος αν με προλαβει η τροικα.
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Μια και μιλησαμε για Lancer..
Φιλος εχει απο πρωτο χερι ενα Lancer του 77,ακριβως σαν το παρακατω:
http://www.flickr.com/photos/76645297@N ... /lightbox/
http://www.imcdb.org/i254603.jpg
Με αξιοπρεπη μηχανη,χωρις σοβαρα τρακαρισματα στο ιστορικο,χωρις(φοβερα)σαπια και καλουτσικο σαλονι..
Ειναι ομως ΓΕΜΑΤΟ στοκο απο διαφορα μικροτρακαρισματα,και μαλλον δεν θα γινει ποτε αξιοπρεπες αν δεν αλλαχτουν ολα τα κομματια του αμαξωματος(γι αυτο και προς το παρον εχει αναβληθει η ανακατασκευη).
Ποσο δυσκολο ειναι να βρεθουν ανταλλακτικα αμαξωματος(κυριως εντος Ελλαδος);
Απ οτι βλεπω εχουν πλεον εξαφανιστει απο τους δρομους..Μηπως μπορειτε να απαντησετε και στη δικη μου ερωτηση;
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Μια και μιλησαμε για Lancer..
Φιλος εχει απο πρωτο χερι ενα Lancer του 77,ακριβως σαν το παρακατω:
http://www.flickr.com/photos/76645297@N ... /lightbox/
http://www.imcdb.org/i254603.jpg
Με αξιοπρεπη μηχανη,χωρις σοβαρα τρακαρισματα στο ιστορικο,χωρις(φοβερα)σαπια και καλουτσικο σαλονι..
Ειναι ομως ΓΕΜΑΤΟ στοκο απο διαφορα μικροτρακαρισματα,και μαλλον δεν θα γινει ποτε αξιοπρεπες αν δεν αλλαχτουν ολα τα κομματια του αμαξωματος(γι αυτο και προς το παρον εχει αναβληθει η ανακατασκευη).
Ποσο δυσκολο ειναι να βρεθουν ανταλλακτικα αμαξωματος(κυριως εντος Ελλαδος);
Απ οτι βλεπω εχουν πλεον εξαφανιστει απο τους δρομους..Μηπως μπορειτε να απαντησετε και στη δικη μου ερωτηση;
Οποιος ασχολειται με γιαπωνεζικα δεν εχει την πολυτελεια του ανταλλακτικου και ιδιως αμαξωματος, απλα διοτι η ιδεολογια των Ιαπωνων ειναι οτι μετα απο ορισμενη ηλικα του μοντελου, νομιζω 18-20 χρονια, σταματα η παραγωγη ανταλλακτικων, δεν τους συμφερει οικονομικα να κρατανε αποθηκες με στοκ ανταλλακτικα, ιδιως φανοποιειας. Απο την αλλη οι εταιριες που κατασκευαζουν ημιτασιον δεν ασχολουνται με τοσο παλια μοντελα, αντε να βγαλουν κανα φτερο. Οποτε ή βρισκεις εναν δοτη σε καλη κατασταση απο αυτους που πανε στα διαλυτηρια, ή αν δεν βρεις φτιαχνεις στην στραντζα. Το να συντηρεις γιαπωνεζικο ιστορικο οχημα (περαν του οτι για τους λοιπους το ξαναλεω θεωρεισαι γραφικος) για μενα σημαινει οτι υπεραγαπας τα παλια αυτοκινητα, διοτι σιγουρα εχεις φτυσει αιμα για να το διατηρεις ακομα.
-
Και εγω τα ειχα υποψη μου αυτα οταν ρωτησα..απλα αναρωτιωμουν αν μπορει κανεις σχετικα ευκολα να βρει εστω μεταχειρισμενα ανταλλακτικα σε καποιον παλιατζη(γιατι απ οτι βλεπω ειναι σχετικα εξαφανισμενο μοντελο πλεον)
Οποτε να υποθεσω οτι το εξωτερικο ειναι μονοδρομος;
the classic JAPS!!!