-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ακόμα και μια εβδομάδα να είναι στο ράφι, θέλει πολύ γερό κούνημα για να ανακατευθούν ξανά τα πρόσθετα με το λάδι γιατί έχουν κατακαθήσει στον πάτο του δοχείου. Τώρα άμα είναι στο κάρτερ για καιρό ακίνητα, λίγα λεπτά στο ρελαντί χωρίς φορτίο είναι αρκετό για να ανακατευούν.
Αν μια μάρκα λαδιού θέλει κούνημα για να ανακατευθούν τα πρόσθετα που περιέχει, αυτή τη μάρκα δεν θα την έβαζα στο αμάξι μου.
Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ και συμπληρωνω.Τα λιπαντικα σημερα (εδω και 25 τουλαχιστον χρονια) ειναι ομογενοποιημενα (δεν διαχωριζοντε τα συστατικα τους) με τα προσθετα τους.Και οχι μονο με τα προσθετα τους αλλα ειναι κατασκευασμενα να αποροφουν στην συνθεση τους και τα καταλοιπα καυσης που τυχον ερχονται σε επαφη μαζι τους για να αποφευγεται οσο ειναι δυνατο η δημιουργια ιζηματος (λασπης) στο καρτερ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ακόμα και μια εβδομάδα να είναι στο ράφι, θέλει πολύ γερό κούνημα για να ανακατευθούν ξανά τα πρόσθετα με το λάδι γιατί έχουν κατακαθήσει στον πάτο του δοχείου. Τώρα άμα είναι στο κάρτερ για καιρό ακίνητα, λίγα λεπτά στο ρελαντί χωρίς φορτίο είναι αρκετό για να ανακατευούν.
Αν μια μάρκα λαδιού θέλει κούνημα για να ανακατευθούν τα πρόσθετα που περιέχει, αυτή τη μάρκα δεν θα την έβαζα στο αμάξι μου.
Τα πρόσθετα σε όλα τα λάδια είναι στερεά, πλαστικοποιητές, στάχτη, φώσφορο, και πολλά άλλα, όλα στερεά, αυτά έχουν την τάση με τον καιρό να κατακάθονται, αν βρείς λάδι με υγρά πρόσθετα, όχι στερεά, που μετά την ομογενοποίηση τους με το λάδι παραμένουν σε αιώρηση, να μου πείς τη μάρκα και εμένα για να αγοράσω.
+1000
-
Στο βαρελι στα συνεργεια αν ειναι να κατακαθονται τα προσθετα θα πρεπει να τα κανουν βολτες καθε τοσο καθως και τα συσκευασμενα θα πρεπει να τα κανουν φραπε απο το κουνημα μιας και υπαρχουν οδηγιες απο τις εταιριες για ταρακουνημα πριν την χρηση τους
-
Ο χρήστης Diselakias έγραψε:
Γνωριζει κανεις οι προδιαγραφες της Renault RNO710 και RNO720 που ζηταει για τα λαδια στους κινητηρες τι πραγμα ειναι τελος παντων ??Καποιος φιλος ας μου δωσει να καταλαβω.http://www.lubrizol.com/EuropeanEngineOils/C408.html
ACEA C4 is usually coupled with Renault RN0720.
Renault's RN0720 performance specification builds on top of an ACEA C4 baseline with additional performance requirements in areas such as detergency, oxidation and durability.
Renault RN0710 General requirements: ACEA A3/B4 + additional Renault demands. For gasoline turbocharged engines including the sport cars of Renault and diesel engines without particulate filter starting with 2008. SAE 5W-40, API SM/CF
http://www.opieoils.co.uk/c-897-renault-engine-oil.aspx
Renault introduced the Renault oil standards in 2008 with the lauch of the Laguna III. This and all subsequent Renault cars will require an oil meeting one of the Renault oil standards, RN0700, RN0710 or RN0720.
-
Ευxαριστω mousatos
-
Να παραθέσω τον προβληματισμό μου.
Στο βιβλίο του gti Mk6 (06/09) αναγράφει ως προδιαγραφή λαδιού VW 502.00 ενώ την VW 504.00 την προορίζει για αυτοκίνητα με long life service.
Προβληματίστηκα αρχικά από το γεγονός ότι πριν τα καθορισμένα σέρβις που έχω κάνει (15,000 κ 30,000 χλμ) και τις 2 φορές μου άναψε λαμπάκι στάθμης λαδιού οπότε χρειάστηκε να συμπληρώσω περί τα 500 ml. Στην τοπική αντιπροσωπεία ανέφεραν ότι ειναι προειδοποιητική ''γενικά'' η ένδειξη και δε χρειάζεται ν' ανησυχώ.
Τρίτη φορά χρειάστηκε να συμπληρώσω τον περασμένο ούλιο κι ενώ είχα 38,000 χλμ - πιο νωρίς αυτή τη φορά.
Στο βιβλίο του κατασκευαστή αναφέρει ότι ειδικά κάτω από κάποιες συνθήκες μπορεί να δικαιολογηθεί κατανάλωση λαδιού μέχρι 0.5 l/1000 km. Αυτό είναι και το πιο αξιόπιστο που μπορώ να κρατήσω από την ιστορία μέχρι τώρα μιας και γράφεται στο βιβλίο.Εκ των υστέρων (κακώς) διαπίστωσα από τα τιμολόγια της αντιπροσωπείας ότι στα 2 service χρησιμοποιήθηκαν λιπαντικά Castrol SLX Prof. Power. LL III 5W30 1Liter VW 504/7 00.
Για την επόμενη αλλαγή λαδιών (45,000 χλμ ή ημερολογιακά τον Δεκέμβρη) αναρωτιέμαι: Να συνεχίσω με την λανθασμένη(;) προδιαγραφή 504 και να πάρω ένα πιο ΄΄διάσημο΄΄ λάδι 5w 30 (π.χ. castrol edge ή Mobil 1 ESP Formula 1) ή να προτιμήσω αυτή που αποτυπώνεται και στο βιβλίο (πράγμα σωστότερο) και να διαλέξω το αντίστοιχο μοντέλο 5w 40 ή άλλο (π.χ. Edge ή άλλο) ;
Τις βασικές διαφορές γενικά μεταξύ 5w 30 και 5w 40 τις έχω υπόψη μου. Καμιά πρόταση επί του θέματος; Η VW 504/7 00 υπερκαλύπτει την VW 502.00 ή δεν έχει σχέση;Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο έχει τώρα 41,700 χλμ και η επέκταση της εγγύησης που είχα διαλέξει ισχύει μέχρι τον Ιούνιο του 2013.
Άσχετο: Φίλος με gti Mk5 χρησιμοποιεί εδώ και καιρό λιπαντικό της Roloil 5w 30 αλλά κάνει τις αλλαγές στα 10,000 χλμ. Μήπως αυτή τελικά είναι η λύση; -
ποσα χιλιομετρα κρατας τα λαδια απο αλλαγη σε αλλαγη?παντως η vw 502 εχουν τα λαδια που ειναι 100% συνθετικα.εγω θα σου προτεινα να λιπαντικα με προδιαγραφη 502vw και το αργοτερο αλλαγη 10000χλμ.επισης να εισαι παντα μπροστα οταν αλλαζουν λαδια,εισαι σιγουρος οτι σου εβαλαν αυτα που γραφει η αποδειξη?παρε δικα σου λαδια και να εισαι μπροστα οταν τα αλλαζουν ωστε να ξερεις τι γινεται με αμαξι σου.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
ποσα χιλιομετρα κρατας τα λαδια απο αλλαγη σε αλλαγη?παντως η vw 502 εχουν τα λαδια που ειναι 100% συνθετικα.εγω θα σου προτεινα να λιπαντικα με προδιαγραφη 502vw και το αργοτερο αλλαγη 10000χλμ.επισης να εισαι παντα μπροστα οταν αλλαζουν λαδια,εισαι σιγουρος οτι σου εβαλαν αυτα που γραφει η αποδειξη?παρε δικα σου λαδια και να εισαι μπροστα οταν τα αλλαζουν ωστε να ξερεις τι γινεται με αμαξι σου.15,000 όσο λέει και το βιβλίο service. Είναι και η εγγύηση στη μέση, οπότε δεν ξέρω πως μπορεί να συνδυαστεί αλλαγή λαδιών (κ φίλτρων) μόνος και υπόλοιπες (όταν υπάρχουν) εργασίες κάθε 15,000 χλμ.
Ήμουν μπροστά στη 2η αλλαγή τα slx χρησιμοποίησαν. -
Πήγα σήμερα Λαμπριανίδη στη Φραντζή και μου είπαν 2 παλικάρια που ήταν εκεί (δεν είδα τον μεσήλικα συμπαθητικό κύριο που ήταν συνήθως) ότι πιθανότατα δε θα ξαναφέρουν amsoil (ότι υπήρχε μόνο στα ράφια).
Ξέρει κανείς τίποτα περισσότερο? -
Ο χρήστης ipan έγραψε:
ποσα χιλιομετρα κρατας τα λαδια απο αλλαγη σε αλλαγη?παντως η vw 502 εχουν τα λαδια που ειναι 100% συνθετικα.εγω θα σου προτεινα να λιπαντικα με προδιαγραφη 502vw και το αργοτερο αλλαγη 10000χλμ.επισης να εισαι παντα μπροστα οταν αλλαζουν λαδια,εισαι σιγουρος οτι σου εβαλαν αυτα που γραφει η αποδειξη?παρε δικα σου λαδια και να εισαι μπροστα οταν τα αλλαζουν ωστε να ξερεις τι γινεται με αμαξι σου.
15,000 όσο λέει και το βιβλίο service. Είναι και η εγγύηση στη μέση, οπότε δεν ξέρω πως μπορεί να συνδυαστεί αλλαγή λαδιών (κ φίλτρων) μόνος και υπόλοιπες (όταν υπάρχουν) εργασίες κάθε 15,000 χλμ.
Ήμουν μπροστά στη 2η αλλαγή τα slx χρησιμοποίησαν.Αφού το αυτοκίνητό σου μπορεί να μπει σε πρόγραμμα long life service δεν υπάρχει θέμα, απλά αλλάζεις τα λάδια πιο συχνά από ότι χρειάζεται (κανονικά θα άλλαζες όταν σου έβγαζε ένδειξη το service computer). Η κατανάλωση λαδιού δεν είναι σημαντική. Όλα αυτά βέβαια εφόσον το αυτοκίνητο είναι στοκ. Αν είναι με πρόγραμμα και η τουρμπίνα 'ανάβει' τα λάδια είναι άλλη ιστορία...
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αφού το αυτοκίνητό σου μπορεί να μπει σε πρόγραμμα long life service δεν υπάρχει θέμα, απλά αλλάζεις τα λάδια πιο συχνά από ότι χρειάζεται (κανονικά θα άλλαζες όταν σου έβγαζε ένδειξη το service computer). Η κατανάλωση λαδιού δεν είναι σημαντική. Όλα αυτά βέβαια εφόσον το αυτοκίνητο είναι στοκ. Αν είναι με πρόγραμμα και η τουρμπίνα 'ανάβει' τα λάδια είναι άλλη ιστορία...
ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να πειράξω κινητήρα με προγράμματα κλπ
-
Ερώτηση για λάδια:
Στο αμάξι είχαν αλλαχτεί λάδια πρίν απο 8-8.500 χλμ.Απλά δεν θυμάμαι και παίζει (ίσως επειδή το αμάξι ήταν σε ακινησία καιρό πριν φιαχτεί κλπ ίσως για άλλο λόγο πάντως παίζει κι αυτό το 'ίσως') να μου χε βάλει 10-30w.Στο βιβλιαράκι γράφει ότι το αμάξι παίρνει 10-40w.Έχω περίπου 400-500ml λάδι 10-40w σε 2-3 διαφορετικά δοχεία τα οποία τα 2 είναι ίδιας μάρκας και το τρίτο άλλης.Στο αμάξι η ένδειξη σε ψιλοεπίπεδο δρόμο είναι ακριβώς στο low οπότε προφανώς χρειάζεται λάδι.Οι ερωτήσεις μου :
Σκέφτομαι να συμπληρώσω απο τα δοχεία που έχω ωστόσο παίζει πρόβλημα που έιναι διαφορετικές μάρκες ;
Παίζει πρόβλημα αν τελικά όντως μου έιχε βάλει λάδια 10-30w και εγώ τώρα συμπληρώσω με 10-40w; -
Λες να σου εβαλε ακριβοτερα λαδια;Τα 10-30 ειναι πιο ακριβα απο τα 10-40 .
Δεν τα αλλαζεις για να ησυχασεις;
Μη το αφηνεις τοσο χαμηλα,θα αρχισουν να χτυπανε τα υδραυλικα ωστηρια. -
Λες να σου εβαλε ακριβοτερα λαδια;Τα 10-30 ειναι πιο ακριβα απο τα 10-40 .
Δεν τα αλλαζεις για να ησυχασεις;
Μη το αφηνεις τοσο χαμηλα,θα αρχισουν να χτυπανε τα υδραυλικα ωστηρια.Aπλά πολύ αμυδρά θυμάμαι ότι κάτι παίζει να είχε παιχτεί με 10-30w λάδια γι αυτό το φοβάμαι.Το χαρτί απ όλες τις εργασίες που έιχαν γίνει τότε χάθηκε απο μαλακία.Απλά δεν παίζουν φράγκα γενικότερα και επειδή μου χουν μείνει και αυτα τα 3 δοχεία που όλα μαζί παίζει να χουν καμια 500αριά ml έλεγα μήπως την γλυτώσω μ αυτά γτ έτσι κι αλλιώς έχει service τα χριστούγεννα.Γενικά πόσο πάει μαζί με εργασία η αλλαγή λαδιών.Δηλαδή δεν παίζει μ αυτά να γίνει δουλειά;
-
Ριχτα μεσα και με την πρωτη ευκαιρια τα αλλαζεις.Ενα λιτρο θελει ,αν θυμαμαι καλα,απο το αδειο στο γεματο.
-
Ριχτα μεσα και με την πρωτη ευκαιρια τα αλλαζεις
Δηλαδή δεν παίζει πρόβλημα αν είχε μέσα 10-30 και ρίξω 10-40 ούτε το ότι είναι διαφορετική μάρκα το ένα δοχείο έτσι;
-
Τι φοβασαι;Μηπως τα καψει;
Πιο επικινδυνο ειναι να μην εχει καθολου λαδι . -
Άμα είναι θα βάλω τα 2 της ίδιας μάρκας γτ και τα 2 μαζί είνια περίπου 500-600 ml.
ΥΓ:Τώρα είδα ότι ενώ μάρκα και σχεδόν όλα όσα γράφουν είναι τα ίδια το ένα γράφει part synthetic ενώ το άλλο όχι.Παίζει κάτι μ αυτό ή όλα κομπλέ;
-
Ο χρήστης Γιώργος_i20 έγραψε:
Πήγα σήμερα Λαμπριανίδη στη Φραντζή και μου είπαν 2 παλικάρια που ήταν εκεί (δεν είδα τον μεσήλικα συμπαθητικό κύριο που ήταν συνήθως) ότι πιθανότατα δε θα ξαναφέρουν amsoil (ότι υπήρχε μόνο στα ράφια).
Ξέρει κανείς τίποτα περισσότερο?Το ιδιο ειπαν και σ'εμενα πριν απο ενα μηνα περιπου.
Πιθανο ειναι να μην δινει η Amsoil σε αλλον παρα μονο στον αντιπροσωπο της στην Ελλαδα. -
Τηλεφώνησα στον Λαμπ για τα amsoil asl και μ'ενημέρωσαν πως δεν έχουν και δεν ξέρουν αν και πότε θα φέρουν.
Γνωρίζει κάποιο παιδί κατάστημα στην Θεσ/νίκη που εμπορεύεται τη συγκεκριμένη μάρκα?
Ειδάλλως πρέπει ν'αναζητήσω νέα μάρκα.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]