Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC 2011 (All Rounds)
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC 2011 (All Rounds)
    • 1
    • 2
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 32 / 36
    WRC
    62
    720
    1195
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      amaxopoulos last edited by

      οφφ τοπικ.

      δεν ειναι αντικαταστατης του ρανιοτι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        scn last edited by

        Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
        οφφ τοπικ.

        δεν ειναι αντικαταστατης του ρανιοτι.

        Κανείς και ποτέ δε θα είναι αντικαταστάτης του.
        Το λέω με την έννοια ότι τώρα πια αυτός είναι ο οδηγός της Renault με εργοστασιακή υποστήριξη και παίρνει μισθό απ' αυτή. Τις προάλλες τον έστειλαν να διαφημίσει το Megane σε έναν αγώνα στη Ν. Ζηλανδία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dap last edited by

          Ο χρήστης scn έγραψε:

          οφφ τοπικ.

          δεν ειναι αντικαταστατης του ρανιοτι.

          Κανείς και ποτέ δε θα είναι αντικαταστάτης του.
          Το λέω με την έννοια ότι τώρα πια αυτός είναι ο οδηγός της Renault με εργοστασιακή υποστήριξη και παίρνει μισθό απ' αυτή. Τις προάλλες τον έστειλαν να διαφημίσει το Megane σε έναν αγώνα στη Ν. Ζηλανδία.

          Διαδοχος.
          Μητσο ενταξει;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            amaxopoulos last edited by

            εννοω οτι μεταξυ εργοστασιακου οδηγου ρενο ρανιοτι και εργοστασιακου οδηγου γκιγκου εχουν μεσολαβησει πολλοι.
            ειναι 'αντικαταστατης' του προηγουμενου οδηγου της ρενο.

            ουδεις αναντικαταστατος.

            εννοειται οτι παιρνει μισθο,οτι εκπροσωπει την εταιρεια κλπ κλπ
            ο,τι δλδ σημαινει εργοστασιακος οδηγος.(αγνωστη λεξη στην ελλαδα)

            ε,οχι και διαδοχος πατερα!
            ακουγεται λες και ειμαστε βασιλικοι!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thvarveris last edited by

              Ότι και αν είναι ο Guigou τελικά, η μη συμμετοχή της RENAULT σε επίπεδο κορυφής στα rally θα τον θάψει, όπως έθαψε και τον Ζανό.
              Και κάτι για τον Hirvonen.
              Από τότε που οδηγούσε στην SUBARU υπήρχε μια τάση να του φορτώνουν τα πάντα (τότε είχε συχνές εξόδους).
              Η παιδική του φάτσα μήπως συμβαδίζει και με τον χαρακτήρα του τελικά, μήπως τελικά δεν διαθέτει αυτό το κρύο αίμα που διαθέτει ο Loeb και ο Ogier (απ' ότι φαίνεται) που θα τον κάνει πρωταθλητή;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                amaxopoulos last edited by

                Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                Ότι και αν είναι ο Guigou τελικά, η μη συμμετοχή της RENAULT σε επίπεδο κορυφής στα rally θα τον θάψει, όπως έθαψε και τον Ζανό.

                ε,καλα ο γκιγκου δεν παει παραπανω!(πανω απο 40)
                κατι λενε τωρα οτι ενδιαφερεται η ρενο για το irc(δεν ξερω σε ποιο επιπεδο,δεν το εχω παρακολουθησει)
                αλλα προφανως αν ειναι να εμπλακει καπου θα ειναι με νεοτερους οδηγους!

                γκιγκου παντως τεζας! αυτο ειναι δεδομενο οπως λεει και ο scn!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  el-em last edited by

                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                  Ο Χίρβονεν φαίνεται να έχει χάσει την ταχύτητά του φέτος. Ο JML του έχει δώσει πάνω από 20β. φέτος. Μετά το περσινό πρωτάθλημα που έφτασε στο παρά 1 (βαθμό), τον έχει πάρει η κάτω βόλτα και δεν είναι αρκετός για την Φορντ.
                  Ωστόσο το 'κατενάτσιο' καμιά φορά κερδίζει. Όπως λέει ο Δημήτρης το 2001 ο Burns (που τον κράζαμε τότε ομαδικά εδώ μέσα), πήρε τίτλο με 1 νίκη έναντι 3 του Makinen, McRae, Gronholm!!!!. Δεν θα ήταν έκπληξη να το πάρει o Miko φέτος με νίκη στη Μ.Β. και στραβοπατήματα των άλλων, αλλά τον πρώτο λόγο τον έχει Loeb και μετά ο Ogier. σίγουρα δεν θα το αξίζει αλλά έτσι είναι ζωή. Το σίγουρο είναι ότι οι 2 τελευταίοι αγώνες θα είναι ότι καλύτερο.

                  Εχει κανει δυο παιδακια, εχει βαλει και το μαρουλακι στην τσεπη και πλεον δεν θελει να παιρνει ρισκα οπως παλια.
                  Για τον λογο αυτον του χρονου θα ειναι στην Stobart, και αν !!! Ο Tanak ερχεται στην επισημη ομαδα.
                  Απο την αλλη, ο Jari Mati στον αγωνα του Σαββατοκυριακου, απεδειξε οτι το Fiesta ειναι εξ' ισου γρηγορο με το Citroen, εχοντας χασει 1,5 λεπτο την πρωτη ημερα και μην εχοντας να κυνηγησει τιποτα. Παρ' ολα αυτα σε δυο ημερες εχασε απο τον Οgier μονο 9 δευτερολεπτα και χαρισε και μια θεση στον ομοσταβλο. Το προσπαθησε και εγινε καλος και στην ασφαλτο.

                  Φιλικα,

                  'el-em'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    billopoulos last edited by

                    Την περιπτωση ο Ogier να ηταν λιγο κρατημενος να την σκεφτουμε ή μπα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      amaxopoulos last edited by

                      κρατημενος ο νικητης? με 6 κατι δευτερα διαφορα απο τον δευτερο στην προτελευταια ειδικη?
                      θα επρεπε τοτε να κρατιοντουσαν ολοι
                      συννενοημενοι ενα πραγμα χαχα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        billopoulos last edited by

                        Ωραια, να το πω αλλιως...

                        Την περιπτωση ουτε ο Sordo ουτε ο Ogier να πηγαιναν μαλλιοκουβαρα, γιατι ας πουμε ο μεν Sordo πιεζε αλλα προφανως οι εντολες ηταν να τερματισει και ο δε Ogier ελεγχε γενικα ρυθμο/διαφορα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          @scn
                          Εχεις δίκιο για τις τιμές (καινούργια... ίσως όχι 2πλάσιες αλλά σίγουρα ακριβότερο το Fiesta), από την άλλη το Twingo είναι ανύπαρκτο εμπορικά στην Ελλάδα σε αντίθεση με το Fiesta οπότε έχει περισσότερο ρεαλιστικές πιθανότητες για υποστήριξη από αντιπροσωπεία, προβολή κτλ. Συν το ό,τι υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            amaxopoulos last edited by

                            Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                            Ωραια, να το πω αλλιως...

                            Την περιπτωση ουτε ο Sordo ουτε ο Ogier να πηγαιναν μαλλιοκουβαρα, γιατι ας πουμε ο μεν Sordo πιεζε αλλα προφανως οι εντολες ηταν να τερματισει και ο δε Ogier ελεγχε γενικα ρυθμο/διαφορα;

                            στο επιπεδο που συζητας μιλας για το ρισκο 'να κατεβασω αυτη τη κολωνα κατω ή την επομενη?'
                            ,ναι τετοια ρισκα τυπου παιζεται το πρωταθλημα δεν τα πηραν,αλλα σε επιπεδο διαφορας λιγων δευτερολεπτων(οπως και ηταν) πηγαν οσο γρηγορα μπορουσαν.
                            αφηναντας δλδ το τελευταιο επιπεδο ρισκου που ειναι το παραπανω που ειπα!
                            κατι που ισως δουμε αγγλια!!!!!!!!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              billopoulos last edited by

                              Αρα πιθανα ο Latvala πηρε τετοια ρισκα (ή ενα μερος αυτων των ρισκων) αφου λιγα ειχε να χασει ή οντως εχει γινει ΠΑΡΑ πολυ γρηγορος στην ασφαλτο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                amaxopoulos last edited by

                                Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                                Αρα πιθανα ο Latvala πηρε τετοια ρισκα (ή ενα μερος αυτων των ρισκων) αφου λιγα ειχε να χασει ή οντως εχει γινει ΠΑΡΑ πολυ γρηγορος στην ασφαλτο.

                                ε καλα εχανε στο τελος καποιο χρονο,οποτε μην υπολογιζεις μονο περιπτωσεις ρισκων,αλλα υπολογισε οτι οι αλλοι δεν θελανε να παθουν και ζημια,αρα αυτος ειχε και πιο καθαρο το κεφαλι του κλπ
                                (τυπου χιρβονεν,ενταξει στη χωρα του και στο χωμα,αλλα παρομοια λογικη,στη φινλανδια φετος που πεταγε μετα την εξοδο!)
                                ε,τωρα αναλογικα πηγε γρηγορα ο λατβαλα(πολυ!),αλλα παρολα αυτα ηταν εστω και λιγο πισω

                                αν ετρεχε ενας σορντο ,ενας οζιε με φορντ θα ειχαμε καλυτερη αποψη.

                                ειναι αυτο που λεω,οτι στην ουσια ποτε δεν θα 'μαθεις' γιατι ο ενας παει γρηγορα,ο αλλος αργα κλπ(αν δεν το 'ζεις' απο μεσα εννοω)

                                γενικα μιλαω οχι εσυ

                                λιγο τα λαστιχα,λιγο η ψυχολογια ,ενα κλικ οι καλυτερες σημειωσεις,ενα κλικ ο καιρος,λιγο απο εδω λιγο απο εκει.βλεπεις το 0.3 ''/χλμ που στα 100 χλμ ειναι 30' και λες 'παει γρηγορα,παει αργα ,κλπ....'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dim8 last edited by

                                  H δικια μου εκτιμηση ειναι οτι ο Οζιε πηγαινε τοσο γρηγορα οσο χρειαζοταν.Λογικο απο την στιγμη που ο Λεμπ ηταν νωρις εκτος,και επρεπε να τερματησει πασει θυσια.
                                  Εαν ριξετε μια πιο προσεκτικη ματια στα σπλιτ και στις διαφορες που ειχε σε μερικες ειδικες με Μικ,Οστμπεργκ,Σολμπεργκ αυτο δειχνουν.
                                  Την πρωτη ημερα συγκεκριμενα εβλεπες να ορμαει στην ειδικη μετα τα 4-6 λεπτα(οταν χρειαζοταν δλδ καιηταν πισω στα σπλιτ) και αναλογα σε πιο χλμ ηταν τα σπλιτ,και αμεσως επερνε διαφορα.Το 4-6 λεπτα αντιδρασης ειναι μεχρι να μπουν και οι αλλοι στην ειδικη και να περασουν το πρωτο σπλιτ.
                                  Επισης στην 2η ημερα και στην 3η διαλεξε να ξεκιναει πισω τους για να εχει αμεση αποκρηση/αντιδραση απο το πρωτο δικο του σπλιτ, μιας και οι αλλοι ειχαν περασει ηδη το πρωτο/δευτερο σπλιτ.
                                  Κατι αλλο ...σε μια ειδικη ο Μικ γυρισε και βγηκε στα χωματα.Ξεκινησε αμεσως και στο τελος ειχαν 7-8 δευτερα διαφορα μονο υπερ του Οζιε.
                                  Στις δηλωσεις του στον τερματισμο ο ιδιος επισης ειπε οτι οδηγουσε με το ματι του στα σπλιτ και δεν πηρε καθολου ρισκα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    scn last edited by

                                    Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
                                    Την περιπτωση ο Ogier να ηταν λιγο κρατημενος να την σκεφτουμε ή μπα;

                                    Όχι, προς θεού. O Ogier πήγαινε τέζα, όπως και ο Sordo και ο Latvala την πρώτη μέρα. Ο ρυθμός τους όπου τους είδα ήταν οριακός και με ρίσκα. Σε δύο σημεία που καθόμουν, ο Ogier και ο Latvala βγήκαν πλαγιολισθαίνοντας εκτός οδοστρώματος στην έξοδο της στροφής και ο μεν πρώτος πέρασε με 4η ξυστά από τα βράχια ελέγχοντας τέλεια το αυτοκίνητο με τους εξωτερικούς τροχούς πάνω σε ένα στρώμα λάσπης και καστανόφυλλων, ενώ ο Jari γκρέμισε ένα αμπέλι. Αν αυτό είναι το 'κρατημένο' τότε δε φαντάζομαι πώς είναι το τέζα.
                                    Εξάλλου οι διαφορές ήταν τέτοιες που ήταν αδύνατο να χαλαρώσει κάποιος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      amaxopoulos last edited by

                                      ειναι αυτο το κλασσικο 'χωρις ρισκα' που στην επομενη ειδικη απο την δηλωση εχει φερει 5 τουμπες....

                                      η ουσια του 'δεν πηρα ρισκα' ειναι 'προσπαθησα να μην παρω πολλα ρισκα'

                                      και υπαρχει και η διαβαθμιση η παραπανω ,με την τοπ ρισκ level ,να ειναι το 'τωρα κυνηγω πρωταθλημα!!!'

                                      οχι τπτ αλλο ,αλλα αμα το δεις και αναποδα ,ο ενας δεν πηρα ρισκα,ο αλλος οχι ο τριτος οχι,
                                      ε τοτε πρεπει οι οζιε σορντο ,σολμπεργκ και ο λατβαλα(αφου δεν τους περναγε) να πηγαιναν μια γρηγορη εκ του ασφαλους βολτα!
                                      χαχαχα

                                      καλα,για τους αλλους δεν συζητω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dim8 last edited by

                                        ο Λατβαλα κερδισε τοσες ειδικες την Κυριακη(5 απο τις 6),και ο Οζιε πηγαινε τεζα μιας και ηταν στην μαχη με τον Σορδο ετσι θα ειναι......

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          amaxopoulos last edited by

                                          Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                                          ο Λατβαλα κερδισε τοσες ειδικες την Κυριακη(5 απο τις 6),και ο Οζιε πηγαινε τεζα μιας και ηταν στην μαχη με τον Σορδο ετσι θα ειναι......

                                          δλδ θες να πεις οτι με ενα σπλιτ που εβλεπε ο οζιε ελεγχε 4 δευτερα ετσι ανετα?

                                          ο λατβαλα ξεκιναγε πιο πισω οποτε ,οπως εγραψα πιο πανω πιεζε πολυ πιο ανετα απο το ζευγος σορντο οζιε....

                                          θα μας μεινουν ερωτηματα εως την ισπανια!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spinos7 last edited by

                                            βιντεο με ωραια περασματα απο τον αγωνα
                                            http://www.youtube.com/watch?v=gynwMhrP ... ture=feedf

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 32 / 36
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr