-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Ζ3 ή Ζ4?Ζ4 μακράααανννν !!!!!111111έναέναένα
-
Για ομορφια Ζ3...
Για οτιδηποτε αλλο Ζ4!
-
Γουστα ειναι αυτα το Ζ4 η το λατρευεις η το μισεις ,το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα το μπερδεψεις με αλλο ,αυτα για την ομορφια .Για οτιδηποτε αλλο δεν υπαρχει επαφη
-
Nαι αλλα η Ζ3 ειναι πιο ελαφρια
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Nαι αλλα η Ζ3 ειναι πιο ελαφριαΝαι, αλλα με πλαίσιο τσίχλα και τιμόνι κουκουρούκου.
Καμία σχέση το ένα με το άλλο.
-
Και, νομιζω, πισω αναρτηση Ε30...?
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Και, νομιζω, πισω αναρτηση Ε30...?Δεν το γνωρίζω, αλλα αν λάβουμε υπόψιν ότι και η πρώτη compact φοραγε αυτη την ανάρτηση πίσω, δεν θα μου φανεί περίεργο αν την φοραγε και αυτη.
-
στα ιδια κυβικα που τσεκαρα οντως ειναι 40 κιλα ελαφρυτερη ,1320 το Ζ3 3,0 και 1360 το Ζ4 3,0
-
Ο χρήστης orpheus έγραψε:
στα ιδια κυβικα που τσεκαρα οντως ειναι 40 κιλα ελαφρυτερη ,1320 το Ζ3 3,0 και 1360 το Ζ4 3,0Για ένα αμάξι βόλτες και Οχι truck day, 40 κιλά δεν είναι τίποτα.
40 κιλά είναι 2/3 του ρεζερβουάρ, 2 βαλίτσες στο πόρτα παγκαζ, 1 πιτσιρικι στο δεξί κάθισμα... -
Ένα μικρό σκυλάκι στο πίσω κάθισμα.
-
-
Αυτο δεν είναι 40 αλλα 140
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
στα ιδια κυβικα που τσεκαρα οντως ειναι 40 κιλα ελαφρυτερη ,1320 το Ζ3 3,0 και 1360 το Ζ4 3,0
Για ένα αμάξι βόλτες και Οχι truck day, 40 κιλά δεν είναι τίποτα.
40 κιλά είναι 2/3 του ρεζερβουάρ, 2 βαλίτσες στο πόρτα παγκαζ, 1 πιτσιρικι στο δεξί κάθισμα...συμφωνω 100%
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
1 πιτσιρικι στο δεξί κάθισμα...
α να χαθείς... παιδέρα...
Άστα διαλα ρε!
-
Δηλ. το Ζ3Μ δε λεει?
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Δηλ. το Ζ3Μ δε λεει?Τώρα που κολλάει το Μ ;
-
κι αυτο Ζ3 δεν ειναι?
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
κι αυτο Ζ3 δεν ειναι?Οχι.
Αυτο είναι Ζ3Μ. -
ε και?
Ο λογος που ρωταω ειναι γιατι βασισμενος στην ιδεα ενος φιλου, σκεφτομαι να αγορασω ενα Ζ3 για μετατροπη. Δε ξερω ομως αν αξιζει (ενα μοτερ απο Ε46 Μ3 παει καπου 3.000-3500 κομπλε).Η μηπως το Ζ4 ειναι καλυτερη επιλογη...
-
Τι ε και βρε αδερφε!
Εντελώς άλλο μοντέλο το ένα απο το άλλο.
Πρώτα απο όλα έχει άλλο 'σασσί', δεν είναι μόνο οι ενισχύσεις που έχει, αλλα πολλές διάφορες.
Άρα, άλλη ακαμψια, πράγμα πολυ σημαντικό για roadster και λόγο αυτής μπορεί να βγάλει τα άλογα αλλιώς στον δρόμο.Το απλό Ζ3 απο το Ζ3Μ είναι η μέρα με την νύχτα και ΔΕΝ είναι τόσο απλό να μετατρεψεις οποιοδήποτε απλό BMW σε Μ.
Όσο καλή δουλειά και αν κανείς ΠΟΤΈ δεν θα φτάσεις ούτε στο ελάχιστο ένα γνήσιο Μ!Το να πάρεις μια Ζ3 και να της πεταξεις ένα μοτέρ απο Μ, το λιγότερο που μπορώ να πω... Καλα σαράντα!
BMW FORUM