-
Bρίσκω σωστό και λογικό το τελικό απότέλεσμα για το Prius
-
Υπόψην ότι η αγορα Prius σε άλλες χωρες επιδοτείται,εδώ βέβαια η Βασούλα έκανε το κορόιδο,όπως το έκανε και με τους ΧΥΤΑ όπως γενικά κράτησε την χώρα στο σκοτάδι όποτε χρειάστηκε να κάνει κάτι καινοτόμο.
Μακάρι η καινούρια κυβέρνηση να κανει κάτι αλλα αυτα στην επόμενη γενιά Prius,μέχρι να πάρει μπρος για τέτοια απόφαση η κρατική μηχανή θα βγει το Prius με υδρογόνο. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Υπόψην ότι η αγορα Prius σε άλλες χωρες επιδοτείται,εδώ βέβαια η Βασούλα έκανε το κορόιδο,όπως το έκανε και με τους ΧΥΤΑ όπως γενικά κράτησε την χώρα στο σκοτάδι όποτε χρειάστηκε να κάνει κάτι καινοτόμο.
Μακάρι η καινούρια κυβέρνηση να κανει κάτι αλλα αυτα στην επόμενη γενιά Prius,μέχρι να πάρει μπρος για τέτοια απόφαση η κρατική μηχανή θα βγει το Prius με υδρογόνο.τι καλυτερο εχει το prius απο το IMA? γενικά?
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Υπόψην ότι η αγορα Prius σε άλλες χωρες επιδοτείται,εδώ βέβαια η Βασούλα έκανε το κορόιδο,όπως το έκανε και με τους ΧΥΤΑ όπως γενικά κράτησε την χώρα στο σκοτάδι όποτε χρειάστηκε να κάνει κάτι καινοτόμο.
Μακάρι η καινούρια κυβέρνηση να κανει κάτι αλλα αυτα στην επόμενη γενιά Prius,μέχρι να πάρει μπρος για τέτοια απόφαση η κρατική μηχανή θα βγει το Prius με υδρογόνο.Το γράφω πιο πάνω (στην προηγούμενη σελίδα μάλλον).
-
24 Νοεμβρίου 2004
Porsche: Ζητά 'τα φώτα' της ToyotaΣύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η γερμανική φίρμα Porsche ζήτησε από την ιαπωνική Toyota, τον δεύτερο μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο, να μοιραστεί μαζί της την υβριδική τεχνολογία την οποία έχει εφαρμόσει με μεγάλη επιτυχία στο δημοφιλές μοντέλο της Prius.
Η Toyota βλέπει πολύ θετικά την συγκεκριμένη πρόταση της Porsche και αναμένεται να ξεκινήσει διαπραγματεύσεις επί του θέματος πολύ σύντομα, σύμφωνα πάντα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters. Εκπρόσωπος της Porsche στην Στουτγκάρδη ανέφερε σε δηλώσεις του ότι ερευνούνε τις τεχνικές προδιαγραφές μιας τέτοιας κίνησης και θεωρούν πολύ ενδιαφέρουσα τη χρήση της συγκεκριμένης εναλλακτικής τεχνολογίας στους κινητήρες των μοντέλων τους. Η γερμανική φίρμα των πολυτελών αυτοκινήτων επιθυμεί να χρησιμοποιήσει την υβριδική τεχνολογία περισσότερο στο εκτός δρόμου μοντέλο της Cayenne SUV, παρά σε κάποιο από τα άλλα μικρότερα σπορ μοντέλα της.
-
marketing μου βρωμαει
Δηλαδη θα σβηνει το πορσικο στα φαναρια????
Αντε να παρει μετα για τη κοντρα στη βουτα.....
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
marketing μου βρωμαειΔηλαδη θα σβηνει το πορσικο στα φαναρια????
Αντε να παρει μετα για τη κοντρα στη βουτα.....
Κόντρα;;;
τσκ τσκ τσκ -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
marketing μου βρωμαειΔηλαδη θα σβηνει το πορσικο στα φαναρια????
Αντε να παρει μετα για τη κοντρα στη βουτα.....
Τι θα ήταν καλύτερο για την Porsche, να βγάλει diesel ή υβρδικό;
Ειδικά αν σκεφτούμε ότι ήδη έχει βγει υβριδικό Lexus
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
marketing μου βρωμαει
Δηλαδη θα σβηνει το πορσικο στα φαναρια????
Αντε να παρει μετα για τη κοντρα στη βουτα.....
Τι θα ήταν καλύτερο για την Porsche, να βγάλει diesel ή υβρδικό;
Ειδικά αν σκεφτούμε ότι ήδη έχει βγει υβριδικό Lexus
Τωρα θα τρεξουν οι απανταχου φιλοι της εταιριας να παρουν υβριδικο.
Δε θα πουλησει ουτε 100 αμαξια
Βαζω στοιχημα το astra
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
marketing μου βρωμαει
Δηλαδη θα σβηνει το πορσικο στα φαναρια????
Αντε να παρει μετα για τη κοντρα στη βουτα.....
Τι θα ήταν καλύτερο για την Porsche, να βγάλει diesel ή υβρδικό;
Ειδικά αν σκεφτούμε ότι ήδη έχει βγει υβριδικό Lexus
Τωρα θα τρεξουν οι απανταχου φιλοι της εταιριας να παρουν υβριδικο.
Δε θα πουλησει ουτε 100 αμαξια
Βαζω στοιχημα το astra
Μην βάζεις τέτοιου είδους στοιχήματα Παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης και της αγοράς των ΗΠΑ, να σαι σίγουρος ότι αν βγει υβριδική Cayenne θα πουλήσει περισσότερα από 100 κομμάτια.
Την Cayenne δεν την αγοράζουν οι φίλοι της εταιρείας, οι υπόλοιποι την αγοράζουν που θέλουν οικογενειακό-τζιπ με σήμα Porsche
-
μεχρι να πουλησει 100 θα εχω πουλησει το astra
Μπορει και να εχεις δικιο, αλλα για μενα παραμενει αστειο το υβριδικο cayenne
-
Βαλτε και το MAVERICK 3.0 για να το ψηφισω!!.....(ψηφισα το PRIUS)
-
Για να το σκέφεται μια κερδοφόρα εταιρεία σαν την Porsche,
σίγουρα θα πουλήσει... -
Πιθανότατα θα το διαφημίζει ως το φιλικό στο περιβάλλον SUV. Στις ΗΠΑ τουλάχιστον με τις όψιμες περιβαλλοντικές ανησυχίες (βλ. πετάω τα πυρηνικά μου απόβλητα στους κακούς σε συσκευασία βόμβας, αλλά ανακυκλώνω το κουτάκι Coca Cola) είναι αρκετά πιθανό να σκίσει.
-
ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟ ΜΑΒΕΡΙΚ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΜΕ 2.3ΛΙΤΡΑ ΚΑΙ 90ΙΠΠΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑ....ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 700ΧΛΜ....
ΤΟΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ 100ΚΟΜΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ
-
Å÷åôå äåß ôï ðñùôüôõðï õâñéäéêü FINE_N ôçò Toyota;Êßíçóç óôïõò 4 ôñï÷ïýò (åðéëïãÞ ãéá êßíçóç ðßóù,åìðñüò Þ çëåêôñïíéêÜ óõíäõáóìÝíç) ìå Ýíáí çëåêôñïêéíçôÞñá óå êÜèå ôñï÷ü.Îå÷Üóôå äéóêïðëÜêåò, öñåíÜñåé ìå áíáóôñïöÞ ôùí çëåêôñïìáãíçôéêþí ðåäßùí...
-
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
http://www.caroftheyear.org/pages/Voting05.htm
Οι κριτές.αριστα στο focus η Ελλαδα...
Ειδατε η Ford, Παλια δεν θελαμε να την ακουσουμε στην Ελλάδα
Εμεις και ενας Αγγλος δωσαμε 8 στο focus...
-
Δεν μου κάθεται πάντως καλά η βαθμολογία του C4. Ακόμα δεν πάτησε στον δρόμο, σ'ελάχιστους (ή σε κανένα) δεν έδωσαν το αμάξι για τεστ, αλλά του βάζουν καλούς βαθμούς. Αν δεν υπήρχε το υβριδικό Prius, πιθανότατα θα έβγαινε πρώτο. Τουλάχιστον το Focus το έβγαλαν για τα καλά στους δρόμους, δεν έδειξαν πίνακες χαρακτηριστικών και φωτογραφίες.
Είναι ενοχλητικό, αν μη τι άλλο, να κρίνεται ένα αυτοκίνητο από κολπάκια marketing παρά από ουσιαστικές δυνατότητες. Και να πει κανείς ότι ο προκάτοχός του (Xsara) ήταν κάτι το εξαιρετικό, το οποίο αναμένεται ακόμα καλύτερο... -
απ οτι ξερω πριν ψηφισουν, πανε ειδικα ταξιδια ολοι οι δημοσιογραφοι και οδηγουν τα παντα.... Ετσι γινεται η κριση.
Δεν υπαρχει περιπτωση να μην το εχουν οδηγησει, εκτος αν δε θελανε η δε μπορουσανε να ταξιδεψουν... Και ο Καβαθας πήγαινε καθε χρονο και το εγραφε στον αντιλογο.... τι εκανε πως ηταν κλπ.....
τελικα το Focus ειναι τοσο καλο ή μας εχουν πεισει οτι ειναι καλο.. Εμενα (τι εποχη που πηρα το αστρα) δεν μου αρεσε λογω του αστειο κιβωτιου του που εκανε το αμαξι υπερβολικα αργο....
Το μεγαλο point που εχουν αυτα τα αμαξια της οικογενειας στην Ελλαδα είναι τα εξης 2 (points λοιπον)Τιμη Τιμή και ενα τριτο
Μεγαλο διαφημιστικο τζιρο σε σχεση με το παρελθον....
Το ιδιο που γινεται με οτι εχει σχεση με τις εταιριες που σχετιζονται με τη Ford....
Δειτε τη Volvo.... (λεγε με Ford Hellas)
Χαμος απο διαφημισεις ... και λεμε (και εγω το εγραψα δικαιως) ότι το σ40 είναι καλο αμαξι. Πριν δε το βάζαμε καν στη συγκριση. τωρα είναι μεσα στις επιλογες μας. Αυτο οφειλεται στη Διαφημιση αρχικα και στηριζεται στην ποιοτητα του αμαξιου μακροπρόθεσμα
Αυτοκινητο του 2005!!!