-
Μην πηγαίνεις μακριά, άντε ξεχώρισε το Α/6 106 των €50000 από το Α/6 106 με σκούπα + Bilstein Grp. N ή το ΑΧ 'kit car' EE/10 από το AX '106 S16 με προβιά ΑΧ' της ΕΕ/10. Αυτό λέω στον APR, ότι δεν είναι απλό / εύκολο να φτιάξεις 'δίκαιους' κανονισμούς ούτε καν εντός του ίδιου τεχνικού κανονισμού-πλαισίου (πχ. ομάδα Α, Ε κτλ.), πόσο δε μάλλον μεταξύ διαφορετικών τεχνικών κανονισμών (Α vs. R ας πούμε). Ως προς το τελευταίο, η κατηγοριοποίηση της FIA που παρέθεσα στην προηγούμενη σελίδα, μου φαίνεται όσο δίκαιη μπορεί να γίνει.2
-
Εδώ μάλλον πρέπει να θυμηθούμε οτι το R σκοπό είχε να ήταν κάτι μεταξύ Α και Ν.
Πως ξεπέρασε το Α τόσο γρήγορα και οδεύει για τα kitcar ...
-
Αυτή ήταν η αρχική πρόθεση πριν 5 χρόνια. Και ως προς τα 'μικρά' (R1 κτλ. πχ. το Twingo) ακόμα ισχύει αυτό. Αλλά τελικά τα R προέκυψαν ως ένας τρόπος για εργοστασιακό R&D (και αντίστοιχα έξοδα στους κατασκευαστές ) και δημιουργία αυτοκινήτων που να αντικαθιστούν τα A και τα A kit car και να ανταγωνίζονται τα παλιά Α εξισορροπώντας τη διαφορά του βάρους λόγω των μοντέρων σασί (+100 κιλά όπως είπαμε) με βελτιώσεις επιπέδου παλιού κιτ καρ.
-
Eσοδα περισσοτερα στους κατασκευαστες , μαλλον θελεις να πεις Νass , για οσους ασχολουντε ομολογκαροντας στην R , και αποκλεισμο στους διαφορους βελτιωτες που ασχολουνταν με αγωνιστικα .
Το θεμα ειναι οτι σε χωρες οπως η Γαλλια η Ιταλια κι αλλες να ειναι και οι οικονομικες λυσεις για τους ερασιτεχνες , ακομα και για επαγγελματικες ομαδες που δεν θελουν η δεν μπορουν να εχουν ανθρωπους εξειδικευμενους για την ολοκληρωση αυτων των αυτοκινητων , εδω ομως τα πακετα αυτα ειναι απαγορευμενα για την πλειοψηφια των αγωνιζομενων .Μπορει μερικοι να και τα εφεραν , αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα πρεπει παλι να επαναλαβουμε το κακο παρελθον των αγωνων , την στιγμη που το μελλον των αγωνων μας ειναι καταμαυρο κι οι περισσοτεροι δεν εχουν ουτε τα εξοδα του αγωνα .
Αυτο που λεω ειναι οτι θα βοηθησει πολυ αν φτιαχτουν κανονισμοι που δεν θα αδικουν το μεγαλο ποσοστοτων αγωνιζομενων , κι αυτοι δεν εχουν αυτοκινητα της κατηγοριας R , αλλα κι αυτα τα R που υπαρχουν οπως τα C2 R2 να μην τα καταδικαζουν .
Ο GF λεει μα πως θα ξεχωριζουν τα max απ'τα απλα ? Δηλαδη τι ειναι αστροφυσικη ? Δεν γνωριζουμε ολοι τα σταδια εξελιξης ακομα και μεσα απ'τις ομολογκασιον , η δεν υπαρχει καμια υποληψη στον αγωνιζομενο πλεον και δεν θα μπορει να βγει ακρη !Εαν κατσουν αμεροληπτοι τεχνικοι σε ενα τραπεζι μπορουν να φτιαξουν τα παντα , ειδικα αν ο σκοπος τους ειναι να εκμηδενισουν τις μεγαλες εως χοντροειδεις αδικιες των κανονισμων , και δεν αποσκοπουν στο να κανουν πρωταθλητες χωρις αντιπαλο (και δεν ειναι η κυριολεξια η λεξη πρωταθλητες).
Εγω δεν ειχα και δεν εχω c2r2 αλλα παντα ελεγα οτι μπορει να ειναι ενα εξαιρετικο αγωνιστικο , αλλα δεν εχει τετοια προσοντα (το νομιμο ε ?)που να το βαζουν στην κατηγορια με τα S1600και οχι με τα Α6 .Αν εσυ θελεις max τοτε πηγαινε στην + , ετσι λοιπον θα παιξουν και τα R3 που οπως εχετε δει οτι επαιζαν με τα Α7 πριν γινουν max δηλαδη κιτ καρ του κερατα και χαθηκε η μπαλα με οτι και να κανουν τα ρανιοτι με τα ψευτοσειρακα κ.α. εκλεκτα παραμυθια .(η πλακα ειναιοτι πειραν και προσθετο βαρος ,ενω αυτο απο μονο του (το σειριακο) ειναι ασηκωτο εν σχεση με το ητα >Μετα μπορεις να πεις βεβαια .....και καλα , αν γινουν πιο καλοι οι κανονισμοι θα δουμε το αθλημα στα υψη ?
Οχι , δεν το πιστευω , γιατι παλι αυτοι που εκει θα ειναι (απλα οι κοποι τους θα πηγαινουν χαλαλι που λεμε ), το μονο που θα αλλαξει ισως θα ειναι η προσπαθεια γιαυτους που εχουν προσοντα , να παιζουν σωστα στον συναγωνισμο και να ειναι στη θεση που τους αρμοζει χωρις αυταπατες ! -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Eσοδα περισσοτερα στους κατασκευαστες , μαλλον θελεις να πεις Νass , για οσους ασχολουντε ομολογκαροντας στην R , και αποκλεισμο στους διαφορους βελτιωτες που ασχολουνταν με αγωνιστικα .Ε ναι προφανώς, γράψε λάθος...
'Κανονικό' Clio R3 = ένα 'VR' στο δελτίο αναγνώρισης
'Access' Clio R3 = ένα δεύτερο 'VR' στο δελτίο αναγνώρισης
'Max' Clio R3 = ένα τρίτο 'VR' στο δελτίο αναγνώρισηςΟμοίως και το C2.
Αρα τι θα πρέπει να κάνουν οι αμερόληπτοι τεχνικοί, να πουν 'αν έχεις το τάδε και το τάδε VR τρέχεις Α/7 ενώ με το δείνα VR τρέχεις F2 μόνο' ?
Οχι ότι δε γίνεται (αν και δεν είμαι σίγουρος αν μπορεί να γίνει σε επίπεδο ερασιτεχνικής ενασχόλησης 3-4 εθελοντών μιας οποιασδήποτε 'τεχνικής επιτροπής' αλλά ας πούμε ότι γίνεται...) αλλά τότε θα είναι το χάος στους κανονισμούς και, το κυριότερο, οι κανονισμοί χάνουν τη γενικότητα και την 'αντικειμενικότητά' τους και γίνονται κόψε-ράψε άσε που για να κάνεις τελικό τεχνικό έλεγχο θα θέλεις κομπλέ συνεργείο και 5-6 ώρες (γιατί για να απαντήσω σε προηγούμενο ερώτημα, όχι, δεν το ξεχωρίζεις με απλό τρόπο το 'Access' από το 'Maxi'). -
Εννοεις οτι τωρα ειναι τοσο απλοι οι κανονισμοι (χωρις δεκαδες παρακλαδια ) και τοτε θα μπερδευοντε ? δεν νομιζω Νασσο οτι αυτο ειναι προβλημα .
Μα γιαυτο εγραψα και αν πιστευουμε πλεον οτι οι αγωνιζομενοι εχουν χασει καθε ειλικρiνεια αθλητικη , και δεν μπορουν να δηλωσουν αυτο που εχουν .
-
Εννοώ ότι τώρα οι κανονισμοί είναι τουλάχιστον γενικοί. Ενώ αυτό που λες είναι να παραμείνουν οι κανονισμοί όσο απλοί ή πολύπλοκοι είναι τώρα αλλά να προστεθούν περιπτώσεις ανά αυτοκίνητο:
Clio RS: με VR 'X' ή 'Y' είσαι Α/7 με VR 'Z' είσαι F2
ή ακόμα χειρότερα
106 S16: με σειριακό και 6πίστονα είσαι F3 διαφορετικά με σειριακό ή εξαπίστονα είσαι Α/6+ διαφορετικά είσαι Α/6
και φαντάσου αυτό για όλα τα αγωνιστικά που κυκλοφορούνΚαι ο ένας που έχει σειριακό μεν αλλά με 'Ν/3' το υπόλοιπο αυτοκίνητο θα τρέχει F2 ενώ ο άλλος με το 'full group A' A/7 με τα ψαλίδια, τις πλήμνες συμπίεση 14:1 (FIA fuel απαραιτήτως) θα τρέχει Α/7.
Εγώ αυτό το λέο 'χαοτικό σύστημα' και πρακτικά αδύνατο να οριστεί από μη επαγγελματίες.
-
Αν θελεις να το κανεις συμφωνω οτι μπορεις .
Αν θελεις να το< βλεπεις >οτι ετσι θα γινει .... παλι θα συμφωνισω .Του αλλαξαμε τα φωτα του ΔΕΘ ε ?......
-
-
ωραιο το τελευταιο βιντεο!!!
οσον αφορα περι κατηγοριες-αδικιες κλπ ,η συζητηση περα απο μεγαλη νομιζω οτι ειναι σχεδον ανουσια εδω μεσα.
μετα και την αναπροσαρμογη της νεας ΕΘΕΠΑ η ΕΠΑ(οπως ειναι το σαιτ...)
να δουμε και τι επιτροπες θα γινουν κλπ.....
(προσωπικη μου γνωμη,περι ολων (τεχνικων κανονισμων ,προγραμμα κλπ) εστω και ως σκελετο ειναι οτι επρεπε να εχει τελειωσει το θεμα 2012 και να μιλαμε για 2013 και να το επικοινωνουσαμε αυτο....)
-
-
Zachos Vaggelees-Zachos Spyros Clio Ragnotti by KORENTA Service in car stage Polygyros ΔΕΘ 2011
44ο Ράλλυ ΔΕΘ - 17 & 18 Σεπτεμβρίου 2011