-
Alexis 5 η καταναλωση ειναι στο 6,2.
-
Ο χρήστης dim.fournaris έγραψε:
Alexis 5 η καταναλωση ειναι στο 6,2.Πολυ καλα!!!
Τα ιδια με το clio!!!
-
Πιστεύω το Clio πάει και παρακάτω σε κατανάλωση...Για το Duster πιστεύω άψογο το 6.2!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Πιστεύω το Clio πάει και παρακάτω σε κατανάλωση...Για το Duster πιστεύω άψογο το 6.2!Μεσα στην Αθηνα ειναι δυσκολο.... μονο αν υπαρχει Αττικη οδο στα δρομολογια μπορει να πεσει στα 5.8 με 6.
Αλλα και στο ταξιδι δεν πεφτει δραματικα κατω.... το καλυτερο που εχω κανει ειναι 5 με ταχυτητες 110-130!!!Φυσικα αν το οδηγησει κανενας πιο συνετος απο εμενα πιστευω πως θα τα καταφερει να το κατεβασει... αλλα εχουμε και εναν εγωισμο βρε αδερφε στο δρομο....
-
Καλησπέρα σε όλους σας.
Είναι η πρώτη φορά που γράφω σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον forum. Έχω διαβάσει & τις 138 σελίδες & τα συμπεράσματα που έβγαλα για το Duster είναι θετικά (ενδιαφέρομαι & εγώ για το 1.5 dCi). Έτσι λοιπόν μπήκα στον πειρασμό & πήγα σήμετα το απόγευμα σε αντιπροσωπεία της Χαλκίδας & έκανα test drive (στο dCi φυσικά). Στην έκθεση είχε την πλούσια έκδοση σε λευκό χρώμα. Προσωπικά μου άρεσε πολύ το λευκό. Έκανε αντίθεση με τα σκουρόχρωμα εμπρός φανάρια & αν του προσθέσεις & τα φρύδια με τα προστατευτικά θυρών νομίζω ότι θα είναι τέλειο. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του μου άρεσε αρκετά. Η ποιότητά του δεν είναι τόσο κακή & φαινομενικά τουλάχιστον δεν τη βρήκα χειρότερη από το TERIOS 2 το οποίο επίσης έχει παντού σκληρά πλαστικά (ήμουν κάτοχος TERIOS 2 πριν το πουλήσω & πάρω το αυτοκίνητο που έχω ως σήμερα). Οι χώροι ικανοποιητικοί (νομίζω στο TERIOS κάθεσαι λίγο πιο άνετα & εμπρός & πίσω αλλά στο χώρο τον αποσκευών το DUSTER υπερέχει ξεκάθαρα). Δεν πρόσεξα αν έχει χώρους για μικροαντικείμενα.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής δεν είχε ESP. Ξεκινώντας το test drive ο τύπος ανέβηκε με την όπισθεν & με την επιλογή στο 2WD τα μαρμάρινα σκαλιά της εισόδου της αντιπροσωπείας (καμιά 15αριά σκαλιά)!!!!!! Στη συνέχεια βγήκαμε στην άσφαλτο όπου φάνηκε ότι το αμάξι έχει καλή ροπή (πάντα με την επιλογή στο 2WD) καλό κράτημα & καλή ποιότητα κύλισης. Ώσπου πήγαμε εκτός δρόμου. Αν & η διαδρομή ήταν κάκιστη (μεγάλες λακκούβες, έδαφος σκαμμένο από το νερό κτλ) πέρναγε από πάνω λες & ήταν άσφαλτος!!! Ούτε να κοπανηθείς ούτε τίποτα. Τέλεια η απόσβεση των αναρτήσεων (γαλλικών προδιαγραφών βλέπεις). Δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι έβρεχε, δεν υπήρχε λάσπη για να το δοκιμάσουμε ή έστω αυτή η λίγη που υπήρχε δεν ήταν ικανή να το κάνει να ζοριστεί.
Στη συνέχεια πήρα εγώ το τιμόνι. Η αίσθηση που σου δίνει είναι πολύ καλή. Το αμάξι το νοιώθεις στιβαρό και με την επιλογή στο auto η τετρακίνηση δουλεύει μια χαρά. Το γκάζωσα, το φρέναρα, το έστριψα όλα μια χαρά. Αυτό που με προβλημάτισε-χάλασε είναι η κατανάλωση η οποία μηδενίστηκε την ώρα που ξενινήσαμε & επιστρέψαμε με 10,5 μέση κατανάλωση!!!!! Ο πωλητής μου είπε ότι τελευταία δεν δίχνει σωστά ο υπολογιστής & πρέπει να το δούνε από το συνεργείο. Είναι όντως έτσι ή έλεγε αλήθεια ο υπολογιστής & προσπαθούσε να μου βρει δικαιολογίες??? Αν πάντως ήταν πραγματική η κατανάλωση είναι απίστευτα πολύ & σε καμία περίπτωση η διαδρομή που κάναμε δεν την δικαιολογεί. Άντε να πήγαινε 8 l/100 και πάλι πολλά λέω. Δεν ξέρω αυτό με χάλασε λίγο & με προβλημάτισε.
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε αν & θα ήθελα κάτι ποιο δύσκολο σε εκτός δρόμου για να δω τι μπορεί να κάνει. Τέλως πάντων.
Η προσφορά που μου έκανε έχει ως εξής:
DUSTER 1.5 dCi LAUREATE: 20.050
ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ : 420
ESP-ASR-ΔΕΡΜ.ΤΙΜΟΝΙ : 800
ΗΛ/ΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΠΙΣΩ : 120
ΣΥΝΟΛΟ 21.390
Στη παραπάνω τιμή μου κάνει δώρο την απόσυρση & μου μειώνει την αξία κατά 1.430€. Δηλαδή τελική τιμή 19.960€. Απ’ ότι κατάλαβα όταν πάω να το παραγγείλω όλο & κάτι ακόμα θα δώσει.
Όσων αφορά το χρόνο παράδοσης για το λευκό, με ESP μου είπε κατά τον Δεκέμβρη. -
Ο Κωνσταντίνου πρέπει να δίνει γαμώ τις δυνατότητες test drive στα Duster αν κρίνω από τις παρακάτω photos:
Το Duster ανεβασμένο με την όπισθεν στα σκαλιά της αντιπροσωπείας στη Χαλκίδα:
Και το test drive σε χώμα:
Αυτό είναι πραγματικό test drive!
Πολύ καλή προσφορά σου κάνει αφού σου βάζει ολόκληρη απόσυρση!
Τουλάχιστον τα ηλεκτρικά παράθυρα πίσω μπορεί να στα κάνει δώρο, αν όχι το μεταλλικό χρώμα! Πίεσε!Σχετικά με το χρόνο παράδοσης: Να γνωρίζεις ότι απόσυρση επωφελούνται όσα έχουν εκτελωνιστεί μέχρι 20/12. Ρώτα αν μέχρι τότε θα έχεις παραλάβει, όπως επίσης τι θα γίνει αν για οποιοδήποτε λόγο (πχ κάποια απεργια σε τελωνεία ή δενξέρω κι εγώ τι,πολύ συνηθισμένα το τελευταίο καιρό) δεν έχει εκτελωνιστεί μέχρι τις 20/12. Θα επωφεληθείς της απόσυρσης ή όχι;
-
Και μια photo του λευκού που έχει στην έκθεση στη Χαλκίδα από το car:
-
Φιλε kosnear το βλεπω δυσκολο να εχει χαλασει το trip... τουλαχιστον σε οσα renault εχω ή ξερω δεν υπαρχει προβλημα... εκτος και αν υπαρχει προγραμμα στο αμαξι, πραγμα δυσκολο για να εχει βαλει στο Duster!
Να φανταστω TestDrive κανατε με το dCi... σωστα? Αν ναι τοτε πραγματικα ειναι πολλα αυτα που διχνει... αλλα νομιζω και εσεις δεν το αφησατε σε χλωρο κλαρι το καημενο! σε ανοιχτο δρομο ειμαι σιγουρος οτι θα πεσει πολυ πιο κατω ακομα και απο τα 7λιτρα/100!!!Aν θες ριξε μια ματια εδω.... http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2 θα σε βοηθησει να καταλαβει που παιζει ο Σκονουλης!
Οπως εχω αναφερει απο πανω το Duster dCi 4x4 σε λευκο ηταν να το παρουμε βασικα πιο πολυ σαν μεγαλο αμαξι και οχι σαν 4x4... αλλα τελικα λογο ογκου (παρκαρισμα στην Αθηνα) επιλεξαμε στο Clio dCi σε λευκο παλι.... Και τωρα που βλεπω τα λογια που λενε πολλοι κατοχοι ή γνωστες για το Duster ζηλευω αφανταστα για το τι 'χασαμε' Αντε με το καλο να το παρεις και να το χαρεις οσο κανενα αλλο αμαξι!!!
-
Η καταναλωση του duster μας ειναι πολυ χαμηλη.Εμενα το trip δειχνει 6.4 σταθερα και μετα απο πολλα reset.Ομως το γεμισα στην Πατρα και μετα απο ενα ταξιδι στην πρεβεζα ακριβως 230χλμ οταν ζητησα να μου το ξαναγεμισουν πηρε 14ευρω ακριβως η 10litr.Αρα 6lit τα 100 που λεει το trip δεν εκαψα αλλα λιγοτερο.Αυτος που εχει το πρατηριο που ξαναγεμισα ειναι συγγενης μου και δεν τιθεται θεμα λαδιας στις αντλιες.
-
Ο χρήστης kosnear έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους σας.
Είναι η πρώτη φορά που γράφω σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον forum. Έχω διαβάσει & τις 138 σελίδες & τα συμπεράσματα που έβγαλα για το Duster είναι θετικά (ενδιαφέρομαι & εγώ για το 1.5 dCi). Έτσι λοιπόν μπήκα στον πειρασμό & πήγα σήμετα το απόγευμα σε αντιπροσωπεία της Χαλκίδας & έκανα test drive (στο dCi φυσικά). Στην έκθεση είχε την πλούσια έκδοση σε λευκό χρώμα. Προσωπικά μου άρεσε πολύ το λευκό. Έκανε αντίθεση με τα σκουρόχρωμα εμπρός φανάρια & αν του προσθέσεις & τα φρύδια με τα προστατευτικά θυρών νομίζω ότι θα είναι τέλειο. Μπαίνοντας στο εσωτερικό του μου άρεσε αρκετά. Η ποιότητά του δεν είναι τόσο κακή & φαινομενικά τουλάχιστον δεν τη βρήκα χειρότερη από το TERIOS 2 το οποίο επίσης έχει παντού σκληρά πλαστικά (ήμουν κάτοχος TERIOS 2 πριν το πουλήσω & πάρω το αυτοκίνητο που έχω ως σήμερα). Οι χώροι ικανοποιητικοί (νομίζω στο TERIOS κάθεσαι λίγο πιο άνετα & εμπρός & πίσω αλλά στο χώρο τον αποσκευών το DUSTER υπερέχει ξεκάθαρα). Δεν πρόσεξα αν έχει χώρους για μικροαντικείμενα.
Το αυτοκίνητο της δοκιμής δεν είχε ESP. Ξεκινώντας το test drive ο τύπος ανέβηκε με την όπισθεν & με την επιλογή στο 2WD τα μαρμάρινα σκαλιά της εισόδου της αντιπροσωπείας (καμιά 15αριά σκαλιά)!!!!!! Στη συνέχεια βγήκαμε στην άσφαλτο όπου φάνηκε ότι το αμάξι έχει καλή ροπή (πάντα με την επιλογή στο 2WD) καλό κράτημα & καλή ποιότητα κύλισης. Ώσπου πήγαμε εκτός δρόμου. Αν & η διαδρομή ήταν κάκιστη (μεγάλες λακκούβες, έδαφος σκαμμένο από το νερό κτλ) πέρναγε από πάνω λες & ήταν άσφαλτος!!! Ούτε να κοπανηθείς ούτε τίποτα. Τέλεια η απόσβεση των αναρτήσεων (γαλλικών προδιαγραφών βλέπεις). Δυστυχώς, παρά το γεγονός ότι έβρεχε, δεν υπήρχε λάσπη για να το δοκιμάσουμε ή έστω αυτή η λίγη που υπήρχε δεν ήταν ικανή να το κάνει να ζοριστεί.
Στη συνέχεια πήρα εγώ το τιμόνι. Η αίσθηση που σου δίνει είναι πολύ καλή. Το αμάξι το νοιώθεις στιβαρό και με την επιλογή στο auto η τετρακίνηση δουλεύει μια χαρά. Το γκάζωσα, το φρέναρα, το έστριψα όλα μια χαρά. Αυτό που με προβλημάτισε-χάλασε είναι η κατανάλωση η οποία μηδενίστηκε την ώρα που ξενινήσαμε & επιστρέψαμε με 10,5 μέση κατανάλωση!!!!! Ο πωλητής μου είπε ότι τελευταία δεν δίχνει σωστά ο υπολογιστής & πρέπει να το δούνε από το συνεργείο. Είναι όντως έτσι ή έλεγε αλήθεια ο υπολογιστής & προσπαθούσε να μου βρει δικαιολογίες??? Αν πάντως ήταν πραγματική η κατανάλωση είναι απίστευτα πολύ & σε καμία περίπτωση η διαδρομή που κάναμε δεν την δικαιολογεί. Άντε να πήγαινε 8 l/100 και πάλι πολλά λέω. Δεν ξέρω αυτό με χάλασε λίγο & με προβλημάτισε.
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε αν & θα ήθελα κάτι ποιο δύσκολο σε εκτός δρόμου για να δω τι μπορεί να κάνει. Τέλως πάντων.
Η προσφορά που μου έκανε έχει ως εξής:
DUSTER 1.5 dCi LAUREATE: 20.050
ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ : 420
ESP-ASR-ΔΕΡΜ.ΤΙΜΟΝΙ : 800
ΗΛ/ΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΠΙΣΩ : 120
ΣΥΝΟΛΟ 21.390
Στη παραπάνω τιμή μου κάνει δώρο την απόσυρση & μου μειώνει την αξία κατά 1.430€. Δηλαδή τελική τιμή 19.960€. Απ’ ότι κατάλαβα όταν πάω να το παραγγείλω όλο & κάτι ακόμα θα δώσει.
Όσων αφορά το χρόνο παράδοσης για το λευκό, με ESP μου είπε κατά τον Δεκέμβρη.Φυσιολογική είναι η κατανάλωση φίλε μου.Άμα του βγάλατε τα μάτια όπως συμπαιρενω απ' αυτα που διάβασα ότι έγινε νορμαλ είναι το νούμερο
Που να έκανες και στο βενζινατο δηλαδή.Εκέι να δεις τι νούμερα θα έβλεπες -
Ο χρήστης TEOHUNTER έγραψε:
Η καταναλωση του duster μας ειναι πολυ χαμηλη.Εμενα το trip δειχνει 6.4 σταθερα και μετα απο πολλα reset.Ομως το γεμισα στην Πατρα και μετα απο ενα ταξιδι στην πρεβεζα ακριβως 230χλμ οταν ζητησα να μου το ξαναγεμισουν πηρε 14ευρω ακριβως η 10litr.Αρα 6lit τα 100 που λεει το trip δεν εκαψα αλλα λιγοτερο.Αυτος που εχει το πρατηριο που ξαναγεμισα ειναι συγγενης μου και δεν τιθεται θεμα λαδιας στις αντλιες.Για σας και καλό χειμώνα μιας και εχθές εδώ έριξε «καρέκλες» την Κυριακή πήγα στην Αθήνα αυθημερόν το duster έκαψε 80 euro στο σύνολο 860χιλ. μια χαρά πιστεύω με ταχύτητα από 100-150 για λίγο για δοκιμή .γενικά στο ταξίδι μια χαρά λύγο θόρυβο βέβαια μετά τα130χιλ.το τip εγραψε 6.2-6.5
-
Φυσιολογική είναι η κατανάλωση φίλε μου.Άμα του βγάλατε τα μάτια όπως συμπαιρενω απ' αυτα που διάβασα ότι έγινε νορμαλ είναι το νούμερο
Που να έκανες και στο βενζινατο δηλαδή.Εκέι να δεις τι νούμερα θα έβλεπες [/quote]Μπορεί να έχετε & δίκιο. Πάντως δεν ήταν τόσο extreme η οδήγηση που του κάναμε. Ήθελα να ρωτήσω αν διαθέτει σύστημα isofix στα πίσω καθίσματα γιατί δεν το παρατήρησα εχθές
-
Βάσει του προσπέκτους έχουν σύστημα isofix στις πίσω θέσεις και η Ambiance και η Laureate.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Βάσει του προσπέκτους έχουν σύστημα isofix στις πίσω θέσεις και η Ambiance και η Laureate.Έχεις δίκιο δεν το είχα προσέξει. Σε ευχαριστώ
-
Όλο για το πετρέλαιο μιλάμε οπότε να γράψω κάτι και το Βενζίνη! Μόλις γύρισα απο ταξίδι ΑΘΗΝΑ-ΠΡΕΒΕΖΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΑΘΗΝΑ με ένα 1.6 Laureate. Περίπου 1000χλμ έκανα. Το αυτοκίνητο άστρωτο έγραφε 300χλμ όταν το πηρα στα χέρια μου. Λοιπόν με πολύ χαλαρή οδήγηση 120-130 μαξ (δεν σου κάνει και αίσθηση για παραπάνω) μέση κατανάλωση 7,6λίτρα/100χλμ. Καθόλου άσχημα νομίζω. Αν στρώσει θα πάει κοντα στα 7,2 οπότε μια χαρά.
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Όλο για το πετρέλαιο μιλάμε οπότε να γράψω κάτι και το Βενζίνη! Μόλις γύρισα απο ταξίδι ΑΘΗΝΑ-ΠΡΕΒΕΖΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΑΘΗΝΑ με ένα 1.6 Laureate. Περίπου 1000χλμ έκανα. Το αυτοκίνητο άστρωτο έγραφε 300χλμ όταν το πηρα στα χέρια μου. Λοιπόν με πολύ χαλαρή οδήγηση 120-130 μαξ (δεν σου κάνει και αίσθηση για παραπάνω) μέση κατανάλωση 7,6λίτρα/100χλμ. Καθόλου άσχημα νομίζω. Αν στρώσει θα πάει κοντα στα 7,2 οπότε μια χαρά.Κατ' αρχήν καλορίζικο και σου εύχομαι πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Καλά κάνεις και γράφεις για την βενζίνη για να ακούγονται όλες γνώμες. Απλά οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) εδώ έχουν το πετρέλαιο οπότε για αυτό θα γράφουν. Και εγώ αυτό σκέφτομαι να πάρω αν καταφέρω και ξεπεράσω κάποια εμπόδια. Πες μας όμως τι εννοείς λέγοντας ότι 'δεν σου κάνει και αίσθηση για παραπάνω'? Επειδή ήταν άστρωτο και δεν ήθελες να το ζορίσεις ή ότι το αυτοκίνητο από εκεί και πέρα 'δεν το έχει' όπως λέμε?
-
Ο χρήστης kosnear έγραψε:
Όλο για το πετρέλαιο μιλάμε οπότε να γράψω κάτι και το Βενζίνη! Μόλις γύρισα απο ταξίδι ΑΘΗΝΑ-ΠΡΕΒΕΖΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΑΘΗΝΑ με ένα 1.6 Laureate. Περίπου 1000χλμ έκανα. Το αυτοκίνητο άστρωτο έγραφε 300χλμ όταν το πηρα στα χέρια μου. Λοιπόν με πολύ χαλαρή οδήγηση 120-130 μαξ (δεν σου κάνει και αίσθηση για παραπάνω) μέση κατανάλωση 7,6λίτρα/100χλμ. Καθόλου άσχημα νομίζω. Αν στρώσει θα πάει κοντα στα 7,2 οπότε μια χαρά.
Κατ' αρχήν καλορίζικο και σου εύχομαι πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Καλά κάνεις και γράφεις για την βενζίνη για να ακούγονται όλες γνώμες. Απλά οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) εδώ έχουν το πετρέλαιο οπότε για αυτό θα γράφουν. Και εγώ αυτό σκέφτομαι να πάρω αν καταφέρω και ξεπεράσω κάποια εμπόδια. Πες μας όμως τι εννοείς λέγοντας ότι 'δεν σου κάνει και αίσθηση για παραπάνω'? Επειδή ήταν άστρωτο και δεν ήθελες να το ζορίσεις ή ότι το αυτοκίνητο από εκεί και πέρα 'δεν το έχει' όπως λέμε?
ευχαριστώ αλλά δεν είναι είναι δικό μου! Εννοώ ότι δεν σε προκαλει. Είναι για χαλαρή οδήγηση. Με 120 εχει 3600 στροφές από εκεί και πάνω κάνει λίγο θόρυβο. Οπότε πας χαλαρά και το απολάμβάνεις.Πάντως πολύ κοντό το σασμάν μου αρεσε. Μια χαρά προσπεράσεις. Αλλά δεν είναι για σβέλτους.
-
Μερικές ακόμη photos από το test drive Duster της Χαλκίδας:
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Όλο για το πετρέλαιο μιλάμε οπότε να γράψω κάτι και το Βενζίνη! Μόλις γύρισα απο ταξίδι ΑΘΗΝΑ-ΠΡΕΒΕΖΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΑΘΗΝΑ με ένα 1.6 Laureate. Περίπου 1000χλμ έκανα. Το αυτοκίνητο άστρωτο έγραφε 300χλμ όταν το πηρα στα χέρια μου. Λοιπόν με πολύ χαλαρή οδήγηση 120-130 μαξ (δεν σου κάνει και αίσθηση για παραπάνω) μέση κατανάλωση 7,6λίτρα/100χλμ. Καθόλου άσχημα νομίζω. Αν στρώσει θα πάει κοντα στα 7,2 οπότε μια χαρά.
Κατ' αρχήν καλορίζικο και σου εύχομαι πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Καλά κάνεις και γράφεις για την βενζίνη για να ακούγονται όλες γνώμες. Απλά οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) εδώ έχουν το πετρέλαιο οπότε για αυτό θα γράφουν. Και εγώ αυτό σκέφτομαι να πάρω αν καταφέρω και ξεπεράσω κάποια εμπόδια. Πες μας όμως τι εννοείς λέγοντας ότι 'δεν σου κάνει και αίσθηση για παραπάνω'? Επειδή ήταν άστρωτο και δεν ήθελες να το ζορίσεις ή ότι το αυτοκίνητο από εκεί και πέρα 'δεν το έχει' όπως λέμε?
ευχαριστώ αλλά δεν είναι είναι δικό μου! Εννοώ ότι δεν σε προκαλει. Είναι για χαλαρή οδήγηση. Με 120 εχει 3600 στροφές από εκεί και πάνω κάνει λίγο θόρυβο. Οπότε πας χαλαρά και το απολάμβάνεις.Πάντως πολύ κοντό το σασμάν μου αρεσε. Μια χαρά προσπεράσεις. Αλλά δεν είναι για σβέλτους.
Όντως αν και να πω την αμαρτία μου συνταξίδευα μ' ένα το καλοκαίρι.Ε δεν μπορούσα να τον προλάβω
Τελικιασμένος πήγαινε για ώρα(δηλαδή περίπου 170)
Τελικά παρότι εγώ κινιόμουν με γρήγορο ρυθμό δεν κατάφερα αν τον προλάβω παρ'α τις προσπάθειες που έκανα καθώς ο τύπος δεν έκοβε πουθενά
Πάντως σε θέμα θορύβου δεν νομίζω να είναι τόσο έντονο το πρόβλημα στα diesel όσο στα βενζινάτα -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Όλο για το πετρέλαιο μιλάμε οπότε να γράψω κάτι και το Βενζίνη! Μόλις γύρισα απο ταξίδι ΑΘΗΝΑ-ΠΡΕΒΕΖΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΑΘΗΝΑ με ένα 1.6 Laureate. Περίπου 1000χλμ έκανα. Το αυτοκίνητο άστρωτο έγραφε 300χλμ όταν το πηρα στα χέρια μου. Λοιπόν με πολύ χαλαρή οδήγηση 120-130 μαξ (δεν σου κάνει και αίσθηση για παραπάνω) μέση κατανάλωση 7,6λίτρα/100χλμ. Καθόλου άσχημα νομίζω. Αν στρώσει θα πάει κοντα στα 7,2 οπότε μια χαρά.
Κατ' αρχήν καλορίζικο και σου εύχομαι πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Καλά κάνεις και γράφεις για την βενζίνη για να ακούγονται όλες γνώμες. Απλά οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) εδώ έχουν το πετρέλαιο οπότε για αυτό θα γράφουν. Και εγώ αυτό σκέφτομαι να πάρω αν καταφέρω και ξεπεράσω κάποια εμπόδια. Πες μας όμως τι εννοείς λέγοντας ότι 'δεν σου κάνει και αίσθηση για παραπάνω'? Επειδή ήταν άστρωτο και δεν ήθελες να το ζορίσεις ή ότι το αυτοκίνητο από εκεί και πέρα 'δεν το έχει' όπως λέμε?
ευχαριστώ αλλά δεν είναι είναι δικό μου! Εννοώ ότι δεν σε προκαλει. Είναι για χαλαρή οδήγηση. Με 120 εχει 3600 στροφές από εκεί και πάνω κάνει λίγο θόρυβο. Οπότε πας χαλαρά και το απολάμβάνεις.Πάντως πολύ κοντό το σασμάν μου αρεσε. Μια χαρά προσπεράσεις. Αλλά δεν είναι για σβέλτους.
Όντως αν και να πω την αμαρτία μου συνταξίδευα μ' ένα το καλοκαίρι.Ε δεν μπορούσα να τον προλάβω
Τελικιασμένος πήγαινε για ώρα(δηλαδή περίπου 170)
Τελικά παρότι εγώ κινιόμουν με γρήγορο ρυθμό δεν κατάφερα αν τον προλάβω παρ'α τις προσπάθειες που έκανα καθώς ο τύπος δεν έκοβε πουθενά
Πάντως σε θέμα θορύβου δεν νομίζω να είναι τόσο έντονο το πρόβλημα στα diesel όσο στα βενζινάταΚάτι σαν το TERIOS μου ακούγεται. Η διαφορά είναι ότι ο 1.5 του TERIOS ήταν λίγο αδύμαμος μετά τα 140 ενώ του DUSTER dci λογικά θα είναι πιο δυνατός και οικονομικός. Κατά τ' άλλα από θόρυβο τα ίδια απ' ότι καταλαβαίνω. Πρέπει να το ξανακάνω test στην εθνική αυτή τη φορά γιατί την Τρίτη που το οδήγησα πάνω από 100 δεν πήγαμε οπότε δεν έχω άποψη.
Dacia Duster