Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεταφορά αγωνιστικών αυτοκινήτων
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Μεταφορά αγωνιστικών αυτοκινήτων
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 18 / 19
    Ελληνικοί Αγώνες
    84
    364
    2189
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      platis last edited by

      Προφανως εχετε δικηο παιδια, χρειαζεται πιεση ν αρχισει κατι. Συμφωνω απολυτα. Εκει που τρελαινομαι ειναι να βλεπω ιστορικα φορτωμενα με σκαλες και υδραυλικα σε οικδομες, ιστορικα να λαιπουν καθε μεσημερι απο το ψυχικο οταν το πρωι ειναι εκει (αρα πανε γραφειο...), ιστορικο renegade να πηγαινει για μπανιο στην Ανδρο καθε μερα. Αυτο σημαινει κακη χρηση που μπορει να την πληρωσουν ολοι. Αρα θα αρχιζα απο τις διαδικασιες προστασιας ενος καλου μετρου και μετα στην επεκταση του. Γιατι ξερω οτι γινονται αναφορες και καταγγελιες και κανεις δεν επιλαμβανεται. Συμφωνειτε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fokion_sportage last edited by

        Ευτυχως διαφωνω στο τελευταιο Γιατρε μου.
        Οι ιστορικοι 'εδω παρακατω' κατι τετοιες καραμπινατες ιστοριες εχουν αρχισει να τις στελνουν 'αρμοδιως' και υπηρξαν και καποιες αφαιρεσεις και ακομα περισσότερες απειλες για αφαιρεση. Αρα και αυτο 'παλευεται' προς την σωστή κατευθυνση

        Εξ αλλου ολλοι οι χωροι θελουν αυτοσυγκρατηση
        Γιατι τι ιδιο κακη εικόνα δινει και το μπλε πεζω 106 με ασπρο cage τιγκα στο αυτοκολητο και με αρ συμετοχης απο αγωνα φετινο να πηγαινει προφυλακτηρα οποιον ηταν μπροστα του επι της Λαυριου απο Μαρκοπουλο προς Κερατεα καποια ημερα του Αυγουστου. Οκ ειχε κανονικές πινακιδες... Λες να το επερνε ο Χ μπαρμπας οτι ηταν απλός καυλογκαζος ή οτι ηταν αγωνιστικό κανονικό?

        Θελω να πω - παντου υπαρχει η 'κακη χρηση' αλλα αυτο δε ( πρεπει να) ειναι κριτηριο να αλλαξει μια αποφαση προς το καλυτερο του γενικου συνόλου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonis-team last edited by

          Μετάξι Κιάτου και Ξυλοκάστρου, έχω μετρήσει περίπου 15 ιστορικά. Κυκλοφορούν κανονικά από γερόντια σαν εμένα….. οι περισσότεροι είναι φίλοι….
          Έξω από μια τράπεζα είχε παρκάρει ένας ‘ιστορικός’ όνομα και πράμα!. Δεν μπορούσαμε να περάσουμε. Ξαφνικά μπήκε ο ιδιοκτήτης, δεν τον γνώρισα. Κατέβηκα και φώναζα και απειλούσα. Βλέπω ένα χέρι να βγαίνει και να μου κάνει χειραψία. Κολλητός φίλος από το παρελθόν. Κατέβηκε αγκαλιές και φιλιά…. Το τι μούντζες φάγαμε από την ‘ουρά’ δεν περιγράφετε…
          Μα και μια διαπίστωση, κανένας δεν τρέχει και δεν κάνει μαγκιές στον δρόμο.
          Μα ζητάμε θεσμοθέτηση, που υπάρχει, μα αστυνόμευση?.
          Και μην ξεχνάμε και τον ιστορικό, που πήγαινε μέσα στην πόλη στην απλή διαδρομή σαν μουρλός. Στον αγώνα που είχε σαν ορμητήριο τα καμένα βούρλα. Θα γίνει κόλαση εάν τους επιτραπεί……
          Α.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fokion_sportage last edited by

            Μαστορα μου επιτρεπεις να διαφωνησω καθετα μαζι σου σε ορισμενα πραγματα.

            Α. το 'ιστορικό' δεν ειναι το ιδιο προκλητικό σε καθημερινη κυκλοφωρια στην επαρχια οσο στην Αθηνα ( οχι οτι ειναι επιχηρημα αλλα ετσι ειναι )
            Β. ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ( κι εγω το πιστευω χωρις το 'υποτιθεται' ) οτι οι Αγωνιζόμενοι ΔΕΝ θα ειναι το ιδιο 'προκλητικοι'. Βλεπεις οι αντιστοιχοι 'πληθισμοι' εχουν τεραστια διαφορά που σημενει οτι εκτός τους ρομαντικους ιστορικους εχουν παρησφρησει και... οκ καταλαβες. Οι αγωνιζόμενοι συγκριτικά ειναι ελαχιστη ποσοτητα οποτε και πιο 'δεμενη' και πιο συνηδητοποιημενη.
            Γ. Δε χρειαζεται να αστυνομευσεις εντονα κατι. Απλά ΟΠΟΙΟΝ πιασεις για αντικανονική χρηση του αυτοκινητου, ακομα και τον 'Αντωνη' απλά πολυ απλά θα του παρεις τις πινακιδες απαξ και διαπαντως.δεν θα εχει ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ο 'Αντωνης' το δικαιωμα να εχει αγ. πινακιδες στο ονομα του + το συγκεκριμενο αυτοκινητο οσο βρισκεται στην ιδιοκτησια του ή/και των πρωτου βαθμου συγκενων του ( για ευνοητους λογους ). Θελει να το κυκλοφωρησει - αγωνιστει??? ας ξαναπαρει τις κανονικές πινακιδες- ας προσεχε...

            και ναι θα στις παρω 'εγω' οσο κι αν ειμαι 'κολλητος σου'.Πιστευεις με 2 -3 τετοια περιστατικά ( απο τους ελαχιστους - πρωσοπικά πιστευω κανενας αγωνιζομενος) δε θα το σκεφτει 3 φορες πριν γινει προκλητικός????

            Ασε δε που κατα την γνωμη μου πρωτοι οι αγωνιζομενοι ( οπως κανουν και οι ιστορικοι αλλοστε απο οτι εχω καταλαβει ) θα προφηλαξουν απο μονοι τους αυτο το προνομιο και απο μονοι τους θα τραβανε τις 'σφαλιαρες αλλα Τζαννετακο' εκει που πρεπει.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              scn last edited by

              Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
              Α. το 'ιστορικό' δεν ειναι το ιδιο προκλητικό σε καθημερινη κυκλοφωρια στην επαρχια οσο στην Αθηνα ( οχι οτι ειναι επιχηρημα αλλα ετσι ειναι )
              Β. ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ( κι εγω το πιστευω χωρις το 'υποτιθεται' ) οτι οι Αγωνιζόμενοι ΔΕΝ θα ειναι το ιδιο 'προκλητικοι'. Βλεπεις οι αντιστοιχοι 'πληθισμοι' εχουν τεραστια διαφορά που σημενει οτι εκτός τους ρομαντικους ιστορικους εχουν παρησφρησει και... οκ καταλαβες. Οι αγωνιζόμενοι συγκριτικά ειναι ελαχιστη ποσοτητα οποτε και πιο 'δεμενη' και πιο συνηδητοποιημενη.
              Γ. Δε χρειαζεται να αστυνομευσεις εντονα κατι. Απλά ΟΠΟΙΟΝ πιασεις για αντικανονική χρηση του αυτοκινητου, ακομα και τον 'Αντωνη' απλά πολυ απλά θα του παρεις τις πινακιδες απαξ και διαπαντως.δεν θα εχει ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ο 'Αντωνης' το δικαιωμα να εχει αγ. πινακιδες στο ονομα του + το συγκεκριμενο αυτοκινητο οσο βρισκεται στην ιδιοκτησια του ή/και των πρωτου βαθμου συγκενων του ( για ευνοητους λογους ). Θελει να το κυκλοφωρησει - αγωνιστει??? ας ξαναπαρει τις κανονικές πινακιδες- ας προσεχε...

              και ναι θα στις παρω 'εγω' οσο κι αν ειμαι 'κολλητος σου'.Πιστευεις με 2 -3 τετοια περιστατικά ( απο τους ελαχιστους - πρωσοπικά πιστευω κανενας αγωνιζομενος) δε θα το σκεφτει 3 φορες πριν γινει προκλητικός????

              Ασε δε που κατα την γνωμη μου πρωτοι οι αγωνιζομενοι ( οπως κανουν και οι ιστορικοι αλλοστε απο οτι εχω καταλαβει ) θα προφηλαξουν απο μονοι τους αυτο το προνομιο και απο μονοι τους θα τραβανε τις 'σφαλιαρες αλλα Τζαννετακο' εκει που πρεπει.....

              Πέρα από όλα αυτά τα σωστά, υπάρχει μια τεράστια διαφορά ανάμεσα στους 'ιστορικούς' και τους 'αγωνιάριδες'. Σχεδόν όλα τα ιστορικά μπορούν να κυκλοφορήσουν άνετα στο δρόμο και πάρα πολλοί κάτοχοι ιστορικών θέλουν και τους συμφέρει να τα κυκλοφορούν. Τα δικά μας αυτοκίνητα όμως, με εξαίρεση ελάχιστα Ν1 και Ν2, απλά και μόνο δεν μπορούν και δε μας συμφέρει να κυκλοφορούν στο δρόμο. Ποιο να πας βόλτα; Το τετραπετάλουδο ΑΧ με το σειριακό που το κόστος κατοχής του φτάνει στα 25 ευρώ/χλμ; Ένα C2 R2; Ή μήπως ένα Ν4 με τα κόστη συντήρησης που έχει αναφέρει ο platis; Ή νομίζεις ότι αντέχεις πάνω από 30' σε μποτιλιάρισμα στριμωγμένος στο μπάκετ ενός ήμι-Α6 που βγάζει 130 db, το οποίο το καλοκαίρι σε υπερθερμαίνει από την έλλειψη μόνωσης και το χειμώνα θες τρία μπουφάν γιατί το ψυγείο του καλοριφέρ θεωρήθηκε περιττό βάρος; Ή μήπως έχει κανένας διάθεση να τρώει ώρες λειτουργίας από το μπλοκέ του, τις πανάκριβες αναρτήσεις του ή το σασμάν του;
              Μόνο πανηλίθιος θα έβγαζε για βόλτα στην παραλιακή ή στο Μπουρνάζι τέτοια αυτοκίνητα. Θα μου πεις ότι υπάρχουν κάποιοι πανηλίθιοι. Θα σου απαντήσω ότι πράγματι υπάρχουν, αλλά μετά από λίγο, είτε μέσω στοιχειώδους αστυνόμευσης είτε επειδή θα πάψει να το επιτρέπει η τσέπη, θα σταματήσουν αυτή την ηλιθιότητα. Πάνω από το 95% των κατόχων αγωνιστικών θέλει ή/και μπορεί να κινεί το αυτοκίνητο μόνο για τον αγώνα, για να το πάει στο συνεργείο και για να πηγαίνει μία στο τόσο σε ένα βουνό να δοκιμάζει κάποια πράγματα και να ξεσκουριάζει τα χεράκια του. Για όλο αυτό το συντριπτικό ποσοστό, το αγωνιστικό είναι εξάρτημα με το οποίο κάνουν το σπορ που τους αρέσει και όχι αυτοκίνητο. Αν μπορέσει κάποιος, κάποια στιγμή στο μέλλον, να πείσει τους κρατούντες ότι αυτή είναι η αλήθεια, τότε θα έχει προσφέρει πολύ μεγάλη υπηρεσία στο σπορ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fokion_sportage last edited by

                Ο χρήστης scn έγραψε:
                Μόνο πανηλίθιος θα έβγαζε για βόλτα στην παραλιακή ή στο Μπουρνάζι τέτοια αυτοκίνητα. Θα μου πεις ότι υπάρχουν κάποιοι πανηλίθιοι. Θα σου απαντήσω ότι πράγματι υπάρχουν, αλλά μετά από λίγο, είτε μέσω στοιχειώδους αστυνόμευσης είτε επειδή θα πάψει να το επιτρέπει η τσέπη, θα σταματήσουν αυτή την ηλιθιότητα..

                μαρκοπουλου.

                Μα γι αυτο και εγω ειπα οτι δεν πιστευω οτι υπαρχουν αγωνιζομενοι. Και να το παω και λιγο πιο πονηρα.
                Ποσο μπορειτε να ξεχωρισετε αν 'αυτο' που κανει τις παπαριες στο δρομο ΕΙΝΑΙ οντως αγωνιστικο, κι οχι καποιος wannabe καγκουρας που εριξε κακην κακως ενα cage μεσα, 2 μπακετ 2 ζωνες 'τιραντες' και το παιζει 'ραλλιαρης'....

                Να λοιπον μια ΠΡΟΤΑΣΗ.
                Φυσικά ΔΕΝ αναιρει το θεμα τραιλερ. Απλά ειναι για οσους, για διαφορους λογους δεν εχουν-θελουν-μπορουν να εχουν ενα τραιλερ+ το σχετικό αυτοκινητο για την μεταφορά του αγωνιστικου

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  antonis-team last edited by

                  Καθαρόαιμο αγωνιστικό, χωρίς τρέιλερ?. Μήπως είναι γυφτιά?. Της δυσκολίες που περιέγραψε ο scn, της πιστεύω και προσυπογράφω. + το θέμα της ασφαλιστικής κάλυψης.
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fokion_sportage last edited by

                    Δεν υπαρχουν μονο τα EVO μαστορα....

                    ο ψιψιρικος με το σαξοραλο να ΜΠΟΡΕΙ να παει μεχρι την εκκινηση του αγωνα που γινεται 50 χλμ απο το σπιτι του...
                    αλλα και συνεργειο.....

                    Να ΜΠΟΡΕΙ. τι ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ας ειναι δικη του επιλογή, αλλα ας εχει την ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ.

                    ασφαλιστικη καλυξη τι εννοεις??
                    ασφαλιστικη καλυψη εχουν οι ιστορικες πινακιδες οπως σαφως ξερεις. Κατι εννοεις που δεν αντιλλαμβανομαι...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      antonis-team last edited by

                      Καλέ μου Φωκίωνα, μην με λες ‘μάστορα’. Μάστορας είναι και της κατσικάς ο κ…….!!!!..... απλά Αντώνη, αν μάλιστα Αντωνάκη…. 30% έκπτωση στο μαγαζί!!!!.....
                      Ξεκίνησα πριν της 13 ώρα Ελλάδας, και συνεχίζω μετά της 16.14!. Σαν επιχειρηματίας και εισαγωγέας, πρέπει να παρακολουθώ, προγραμματικές δηλώσεις, και δεν σου κρύβω ότι τώρα έχω μεγαλύτερες ελπίδες……
                      Εσθάνομε άσχημα όταν ΕΣΥ μου ζητάς να σου επιτρέψω. Ο λόγος σου, είναι ερέθισμα του διατυπωμένου μου λόγου. Εάν δεν μπορώ να σε πίσω εσένα, τότε ο λόγος μου έχει λάθη.
                      Μα η διατυπωμένη από εσένα αντίθεση, κλίνει με την διατυπωμένη θεσμοθετημένη παράθεση, και αυτός σίγουρα είναι ο λόγος επανεξέτασης του.
                      Σίγουρα ο ανεγκεφαλισμός ορισμένων, οριοθέτησε θεσμοθετήσεις. Όπως και σίγουρα η εποπτεύουσα αρχή, είναι ανύπαρκτη……
                      Και σου λέω, ότι παράνομος ον, πάντα τα αγωνιστικά μου, τα δοκιμάζω παράτυπα, σε Πάρνηθα και άγιο Μερκούρη!!!!...
                      Πάντα με τουλάχιστον 10 άτομα με ασυρμάτους. Και μετά είτε στην Μαρία είτε στον Σπήλιο, λέμε της απόψεις μας, βρέχοντας με το κατάλληλο υγρό!!!..... και σίγουρα τα λευκά φτερά μου έλειπαν!. Μα όταν ακούω φίλο παράγοντα να διαπληκτίζεστε με ιστορικό ‘γρήγορο’ στα καμένα βούρλα, και να μην του παίρνει τα σώβρακα, το θεωρώ κατάντια του αθλήματος.
                      Όταν λιπών η ένια της λέξης θεσμοθέτηση, είναι γραμμένη στα ούμπαλα των πάντων, πως περιμένεις ορθή θεσμοθέτηση και εφαρμογή?.
                      Α.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        antonis-team last edited by

                        Ασφαλιστική κάλυψη εάν δεν κάνω λάθος, για συγκεκριμένες περιπτώσεις έχουν, που δεν καλύπτουν 365 μέρες το χρόνο.
                        Α.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          scn last edited by

                          Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                          Ασφαλιστική κάλυψη εάν δεν κάνω λάθος, για συγκεκριμένες περιπτώσεις έχουν, που δεν καλύπτουν 365 μέρες το χρόνο.
                          Α.

                          Δεν ισχύει αυτό. Έχουν πλήρη ασφαλιστική κάλυψη.
                          Φίλος με ιστορικό Taunus του 1968 τράκαρε με υπαιτιότητα του άλλου, έχοντας πάει για δουλειά με το Taunus. Η ασφαλιστική κάλυψη ήταν κανονική και η ασφαλιστική του υπαίτιου δεν προέβαλε καμία αντίρρηση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Κατά συνέπια, και βάσει αφτά που αναφέρεις, νόμιμα κυκλοφορούν.
                            Α.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                              Κατά συνέπια, και βάσει αφτά που αναφέρεις, νόμιμα κυκλοφορούν.
                              Α.

                              Οχι ακριβως.....
                              Εχει συζητηθει κατα κορον στα 'ιστορικά'.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • F
                                fokion_sportage last edited by

                                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                                Καλέ μου Φωκίωνα, μην με λες ‘μάστορα’. Μάστορας είναι και της κατσικάς ο κ…….!!!!..... απλά Αντώνη, αν μάλιστα Αντωνάκη…. 30% έκπτωση στο μαγαζί!!!!.....
                                Ξεκίνησα πριν της 13 ώρα Ελλάδας, και συνεχίζω μετά της 16.14!. Σαν επιχειρηματίας και εισαγωγέας, πρέπει να παρακολουθώ, προγραμματικές δηλώσεις, και δεν σου κρύβω ότι τώρα έχω μεγαλύτερες ελπίδες…… .

                                Το 'Μαστορα' το λεω ως τιτλο τιμης... Παει αυτο.

                                Εσθάνομε άσχημα όταν ΕΣΥ μου ζητάς να σου επιτρέψω. Ο λόγος σου, είναι ερέθισμα του διατυπωμένου μου λόγου. Εάν δεν μπορώ να σε πίσω εσένα, τότε ο λόγος μου έχει λάθη.
                                Μα η διατυπωμένη από εσένα αντίθεση, κλίνει με την διατυπωμένη θεσμοθετημένη παράθεση, και αυτός σίγουρα είναι ο λόγος επανεξέτασης του..

                                Σε αλλους αγωνιστικους κυκλους το παρατσουκλι μου ειναι 'μαϊντανός'. Μου δωθηκε απο ανθρωπους που δεν εξεταζαν τι ειναι αυτο που λεω, αλλα ποιος ( αγωνιστικά ) ειμαι εγω που το λεω. Ισως επειδη ειμαι 'απεξω' βλεπω τα πραγματα με διαφορετικό ματι ( ενιωται και λαθεμενα δε λεω) απλά προσπαθω να βαζω επιχειρηματα και φυσικά να τιθενται αν οι επαιοντες τα θεωρουν αξια συζητησης, σε κρίση.

                                Σίγουρα ο ανεγκεφαλισμός ορισμένων, οριοθέτησε θεσμοθετήσεις. Όπως και σίγουρα η εποπτεύουσα αρχή, είναι ανύπαρκτη……
                                Και σου λέω, ότι παράνομος ον, πάντα τα αγωνιστικά μου, τα δοκιμάζω παράτυπα, σε Πάρνηθα και άγιο Μερκούρη!!!!...
                                Πάντα με τουλάχιστον 10 άτομα με ασυρμάτους. Και μετά είτε στην Μαρία είτε στον Σπήλιο, λέμε της απόψεις μας, βρέχοντας με το κατάλληλο υγρό!!!..... και σίγουρα τα λευκά φτερά μου έλειπαν!. Μα όταν ακούω φίλο παράγοντα να διαπληκτίζεστε με ιστορικό ‘γρήγορο’ στα καμένα βούρλα, και να μην του παίρνει τα σώβρακα, το θεωρώ κατάντια του αθλήματος.
                                Όταν λιπών η ένια της λέξης θεσμοθέτηση, είναι γραμμένη στα ούμπαλα των πάντων, πως περιμένεις ορθή θεσμοθέτηση και εφαρμογή?.
                                Α.

                                Ο ανεγκεφαλισμός σιγουρα υπαρχει παντου. Και σιγουρα δε μπορεις να κανεις τιποτα για αυτο. Οπως δε μπορεις να εχεις εναν αστυνομικό εξω απο καθε σπιτι να μην το κλεψουν, ετσι δεν μπορεις να εχεις εναν κριτη διπλα σε καθε αγωνιστικό.

                                Απλά ΑΝ και ΟΤΑΝ 'συλληφθει' καποιος παρανομων με το προτεινομενο καθεστος πινακιδων, οπως ειπα τον 'στεινεις στα 7 μετρα'. Τελος. Ουτε μα ουτε μου.
                                2 -3 περιπτωσεις να γινουν, και που θα γινουν γνωστες, λογικά θα δρασει ανασταλτικά για οποιους 'θερμοκέφαλους'.
                                Απο κει και περα, φαντασου τις δοκιμες που λες να τις εκανες νομιμα. Απλά στελνοντας ενα fax που να λεει οτι για λογους δοκιμης του αυτοκινητου ( που επιτρεπεται και στα ιστορικά αυτο θυμιζω ), αυτο θα κινηθει στην ταδε περιοχη και χοντρικά τις δεινα ωρες. Τι πιο απλό??
                                Δε θελω να σκεφτω ας πουμε τρανσποντερ που αυτοματα θα ενεργοποιηται οποτε παιρνει μπροστα το αυτοκινητο. γιατι ισως καποιοι μπουν στο τριπακι να το γαργαλησουν οποτε αντι να αποθαρυνεις την παρανομια την ενισχυεις.

                                Σε τελική το ερωτημα ειναι αν η συντριπτική πλοιοψηφια των αγωνιζομενων ΘΕΛΕΙ ενα τετοιο 'πιο ελευθερο' καθεστός αγωνιστικών πινακίδων.
                                Αν ναι, ειμαι σιγουρος οτι οπως ειπα και πιο πριν οι ιδιοι θα το προστατευσουν. Σε τελική ξερεις... υπαρχει και ο νομος του Μερφυ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  Που θυμήθηκες τον Εντι…….
                                  Α.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ελπιζω να εννοεις τον Edward Aloysius Murphy και οχι τον ηθοποιο.Εκτος αν εισασταν φιλοι οποτε τον φωναζες Εντι λογω οικειότητας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      antonis-team last edited by

                                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                      Ελπιζω να εννοεις τον Edward Aloysius Murphy και οχι τον ηθοποιο.Εκτος αν εισασταν φιλοι οποτε τον φωναζες Εντι λογω οικειότητας.


                                      Edward Aloysius Murphy. Σίγουρα δεν πήγε το μυαλό μου στον μηχανικό…..
                                      Μα στον ηθοποιό!. Και μάλιστα για τα άμεσα προβλήματα που έλυνε δυναμικά!.
                                      Είχα μια απορία ενδόμυχα εάν ο φίλος μου εννοούσε αυτόν και έβαλα το ‘μικρό’ του για να βεβαιωθώ.
                                      Ελπίζω να σε κάλυψα.
                                      Φιλικά
                                      Α.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lef205 last edited by

                                        Φιλος μου εστειλε το παρακατω . . .

                                        ΦΕΚ 3019/28.11.2013,ΤΕΥΧΟΣ Β
                                        Αριθμ. Α−οικ. 61041/5235 (2)
                                        Αντικατάσταση των διατάξεων της περίπτωσης Ε΄ της παραγράφου 6 της υπ’ αριθμ. ΣΤ/1831/1978 (Β΄ 72)
                                        απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών, όπως αυτή ισχύει.
                                        Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
                                        Έχοντας υπόψη:

                                        1. Τις διατάξεις:
                                          α. Της παραγράφου 2 του άρθρου 88 του ν. 2696/1999 «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» (Α΄ 57).
                                          β. Του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα», όπως κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98).
                                          γ. Του π.δ. 118/2013 (Α΄ 152) με το οποίο τροποποιείται το π.δ. 85/2012 (Α΄ 141) και ιδρύεται το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
                                          δ. Της υπ’ αριθμ. 329/03−07−2013 «Καθορισμός αρμοδιοτήτων Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχαήλ Παπαδόπουλου» (Β΄ 1655) κοινής απόφασης του
                                          Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όπως ισχύει.
                                        2. Της υπ’ αριθμ. ΣΤ/1831/1978 (Β΄ 72) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών «περί καθορισμού τρόπου και διαδικασίας χορηγήσεως των αδειών κυκλοφορίας των
                                          αυτοκινήτων οχημάτων και των υπ’ αυτών ρυμουλκούμενων» και της υπ’ αριθμ. 64079/5984/2001 (Β΄ 1512) όμοιας που την τροποποίησε.
                                        3. Την ανάγκη επανακαθορισμού των νομικών προσώπων που εκδίδουν πιστοποιητικά καταχωρήσεως για παλαιά μηχανοκίνητα οχήματα και την ένταξη σε
                                          αυτά παλαιότερων προσώπων που χορηγούσαν τέτοια πιστοποιητικά.
                                        4. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:
                                          Άρθρο Μόνο

                                        Αντικαθίσταται η περίπτωση Ε΄ «Εξαιρέσεις» της παραγράφου 6 της υπ’ αριθ. ΣΤ/1831/1978 (Β` 72) απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών, ως εξής:
                                        Ε. Εξαιρέσεις
                                        Ειδικά αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες που χρησιμοποιούνται μόνο για αγώνες ταχύτητος ή δεξιοτεχνίας δύνανται να κυκλοφορούν, κατά τις εκδηλώσεις τις ορ−
                                        γανωμένες σύμφωνα με το άρθρο 49 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ν. 2696/1999), επί οδών ή άλλων δημοσίων και ιδιωτικών χώρων καθώς και κατά τις αναγκαίες προς
                                        επισκευή και συντήρηση αυτών μετακινήσεις, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως που εκδίδεται από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου και Περιηγήσεων (Ε.Λ.Π.Α.).
                                        Τα προαναφερόμενα οχήματα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους τους για αγώνες, δοκιμές και μετακινήσεις, χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες
                                        χορηγούμενες από την Ε.Λ.Π.Α.
                                        Δεν επιτρέπεται η αυτοκίνητη μετακίνηση των αγωνιστικών αυτοκινήτων από και προς τον τόπο των αγώνων ή της επισκευής και συντήρησης αυτών. Για τις προανα−
                                        φερόμενες μετακινήσεις θα χρησιμοποιούνται φορτηγά ή ρυμουλκούμενα.
                                        Τα παλαιά αυτοκίνητα (μηχανοκίνητα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος − αντίκες) μπορούν να καθορίζονται και να χαρακτηρίζονται από:

                                        (α) το νομικό πρόσωπο που εκπροσωπεί επίσημα στην Ελλάδα τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Α.− F.I.A.),

                                        (β) το νομικό πρόσωπο που εκπροσωπεί επίσημα στην Ελλάδα τη Διεθνή Ομοσπονδία Μοτοσικλέτας (Δ.Ο.Μ.− F.I.M.),

                                        (γ) το νομικό πρόσωπο που εκπροσωπεί επίσημα στην Ελλάδα τη Διεθνή Ομοσπονδία Παλαιού Αυτοκινήτου (Δ.Ο.Π.Α.− F.I.V.Α.) και

                                        (δ) την Ελληνική Ομοσπονδία Οχημάτων Εποχής (Ε.Ο.Ο.Ε.).

                                        Ο καθορισμός και ο χαρακτηρισμός αυτός θα πραγματοποιείται βάσει των διεθνών κανονισμών της Δ.Ο.Α., της Δ.Ο.Π.Α. και της Δ.Ο.Μ.

                                        Τα παλαιά αυτοκίνητα αυτά, δύνανται να κυκλοφορούν στις εκδηλώσεις που οργανώνονται ή εγκρίνονται από τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα επί οδών ή άλλων δημοσίων και ιδιωτι−
                                        κών χώρων, καθώς και για τις αναγκαίες προς επισκευή και συντήρηση αυτών δοκιμές, βάσει πιστοποιητικού καταχωρήσεως, που θα εκδίδεται από τα νομικά πρόσωπα αυτά.

                                        Επίσης, δύνανται να κυκλοφορούν για τους αγώνες που πραγματοποιούνται σύμφωνα με το άρθρο 49 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ν. 2696/1999).
                                        Τα ανωτέρω μηχανοκίνητα οχήματα οφείλουν να φέρουν κατά τις ανωτέρω εξόδους τους, χαρακτηριστικές αριθμημένες πινακίδες που εκδίδονται από τα παραπά−
                                        νω εξουσιοδοτημένα νομικά πρόσωπα.
                                        Τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα υποχρεούνται να αποστέλλουν στην Διεύθυνση Επιβατικών Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων μηνιαία κατάσταση,

                                        στην οποία θα αναφέρονται:
                                        α) οι χορηγηθείσες πινακίδες
                                        β) οι παλαιοί αριθμοί
                                        γ) οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και η ταχυδρομική διεύθυνση αυτών και
                                        δ) τα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων (έτος πρώτης κυκλοφορίας, εργοστάσιο κατασκευής).
                                        Η ισχύς της απόφασης αυτής αρχίζει από τη δημοσί−
                                        ευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
                                        Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της
                                        Κυβερνήσεως.
                                        Αθήνα, 21 Νοεμβρίου 2013
                                        Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
                                        ΜΙΧΑΗΛ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

                                        Που σημαινει οτι

                                        1. Οι αγωνιστικες πινακιδες συνεχιζουν να εκδιδονται απο την ΕΛΠΑ
                                          2)για καθε μετακινηση του αγωνιστικου πρεπει να ειναι βιδωμενες οι πινακιδες αυτες
                                          Αρα πλεον οποιος εχει αγωνιστικες πινακιδες εχει το δικαιωμα να τις ζητησει απο την ελπα οποτε θελει?
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • F
                                          fokion_sportage last edited by

                                          1. ισχειει ακομα το αρθρο 49......
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • F
                                            fokion_sportage last edited by

                                            Αν ολοι πρεπει να χαρουμε τοτε αυτο

                                            'Δεν επιτρέπεται η αυτοκίνητη μετακίνηση των αγωνιστικών αυτοκινήτων από και προς τον τόπο των αγώνων ή της επισκευής και συντήρησης αυτών. Για τις προανα−
                                            φερόμενες μετακινήσεις θα χρησιμοποιούνται φορτηγά ή ρυμουλκούμενα.'

                                            που κολλαει.....?????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 18 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr