-
η schrader είναι πιο χοντρή σε διάμετρο απο τη presta και ενδέχεται να μην περνάει απο τη τρύπα της ζάντας.
μιας και πιάσαμα τις βαλβίδες,
υπάρχει ένα εργαλειάκι που αφαιρείς το πυρήνα απο τις βαλβίδες schraeder. το έχουν σίγουρα όλοι οι λαστιχάδες αυτοκινήτων.
μήπως ξέρετε που μπορώ να βρω Ελλάδα, ένα οικονομικό?γύρω στο 10 ευρώ δλδ. -
Aυτό λες? http://www.alltiresupply.com/p-20250.html
Δεν έχω δει να πουλάνε τέτοιο.. Στο cyclist.gr δεν βλέπω να έχει..
http://www.cyclist.gr/product.php?codenum=PED116451150
Ποιος θα δώσει 12 ευρώ για αυτό?
Ένα παλιό,χαλασμένο ηχείο κάνει την ίδια δουλεια. -
Τι τυπάκος είναι αυτός! Νομίζεις ότι όλα γίνονται τόσο εύκολα....
http://freecaster.tv/mountainbike/10160 ... s-capetown
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Τι τυπάκος είναι αυτός! Νομίζεις ότι όλα γίνονται τόσο εύκολα....http://freecaster.tv/mountainbike/10160 ... s-capetown
Εχουν μπει και 2-3 βιντεακια του 4 ή 5 σελιδες πριν.Ειναι πραγματικα απιστευτος
-
http://www.groupon.gr/deals/special-dea ... 253&a=1656
-
Καλημέρα,
παρακολουθώ το forum αρκετό καιρό, αφορμή όμως για να γράψω στάθηκε το παρόν θέμα, το οποίο βρήκα αρκετά
ενδιαφέρον και διάβασα σχεδόν ολόκληρο.
Καίτοι γέροντας (30) ανακάλυψα το ποδήλατο μόλις πριν δύο μήνες, όταν αγόρασα ένα ταπεινό και καταφρονεμένο
(σε σχέση μ΄αυτά που διάβασα αργότερα εδώ) Orient των 150 ευρώ.Παρά ταύτα έπεσα με τα μούτρα και προχτές κατάφερα
κι έβγαλα απόσταση 80 χλμ.(περίπου 20-25 ανηφόρας) γυρίζοντας σπίτι σε ημιθανή κατάσταση!
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: με ένα Ideal των 350 ευρώ περίπου, με ασφάλτινα λάστιχα( υπάρχουν
για mtb?), πόσα χλμ. ανηφόρας δύναται κανείς να διανύσει σε μία ημέρα και με τι ρυθμό?Εγώ με το χρέπι μου στις
ανηφόρες πήγαινα max. 7 χλμ./ώρα ασθμαίνοντας.Μ΄ένα καλό ποδήλατο μπορώ να φτάσω τα 11?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Yπάρχουν ασφάλτινα. Ψάχνεις με τις διαστάσεις που θέλεις.
Το πόσα παραπάνω χλμ θα πετυχαίνεις με ένα καλύτερο ποδήλατο είναι σχετικό. Δεν είναι standard. Μπορεί εγώ(16) να πάω πιο γρήγορα από κάποιον μεγαλύτερο με το ίδιο ποδήλατο στις ίδιες συνθήκες. Σίγουρα θα καταφέρεις να πηγαίνεις πιο γρήγορα αλλά και πιο ξεκούραστα με ένα ακριβότερο ποδήλατο.
-
Λάθος η αγορά mtb για τέτοιες καταστάσεις, και εγώ το ίδιο έκανα επειδή είχα βρεί ποδήλατο 450+ ευρώ του '08
από γνωστό με 190 ευρώ. Ασφάλτινα βεβαίως υπάρχουν, εγώ έχω βάλει 26χ1.5 με 8 ευρώ το ένα και από 3 ευρώ οι
μικρότερες σαμπρέλες. Η διαφορά στην κύλιση θα φανεί περισσότερο με πολύ φουσκωμένα λάστιχα σε μεγαλύτερες
ταχύτητες. Με την ίδια φυσική κατάσταση και την ίδια τεχνική σε δύσκολη ανηφόρα, με mtb δεν νομίζω να δείς
τόσο μεγάλη διαφορά. Μεγαλύτερη διαφορά θα δεις με διαφορετικό τύπο ποδηλάτου. Εγώ θέλω να κάνω μεγαλύτερες
διαδρομές αλλά με το mtb μουδιάζουν τα χέρια μου, τα... καταλαβαίνεις και με επηρρεάζει περισσότερο ο αέρας.
Αύριο μεθαύριο θα παραλάβω ένα μεταχειρισμένο κουρσάκι να γίνεται σωστά η δουλειά.
Μπράβο πάντως για τα 80χλμ με mtb. -
Σάς ευχαριστώ πολύ για τις άμεσες απαντήσεις!!
Βασικά οι διαδρομές που έχω σχεδιάσει(Ευρυτανία κυρίως) δεν μπορούν να υποστηρίξουν διαφορετικό τύπο ποδηλάτου.
Υπολόγιζα να βάλω ασφάλτινα λάστιχα και να έχω μαζί μου κουβάρι και τα τρακτερωτά για όπου χρειαστεί.Οι διαδρομές,
όμως, που χάραξα απαιτούν περίπου 50-60 χλμ. την ημέρα, μάλλον ανηφορικά!Γι αυτό θα ήθελα να αυξήσω την ταχύτητά
μου, για να μην με φάνε οι λύκοι αν μείνω καταμεσής του δρόμου!
Bihlas87 δεν έχω οδηγήσει ποτέ άλλον τύπο ποδηλάτου, αλλά η αίσθηση να κατεβαίνεις 20 χλμ. κατηφόρα έστω και με mtb
είναι απίστευτη!!! -
Αν στη διαδρομη που σχεδιασατε,βρισκετε πατημενο χωμα,τοτε ως εκει την παλευουν τα ασφαλτινα λαστιχα(κρινοντας απο τα δικα μου),διαφορετικα αν μιλαμε για τιποτα πετρες,ή βραχωδες εδαφος προτιμηστε τρακτερωτα.Οσον αφορα το ποδηλατο,στις ανηφορες διαφορα θα δειτε κυριως λογω βαρους,εφοσον το ακριβοτερο λογικα θα ειναι και ελαφρυτερο.Κατι ακομα βασικο στις ανηφορες ειναι η αναρτηση,κοιταξτε αν παρετε με μπροστινη αναρτηση,αυτη να κλειδωνει μονιμα αν και νομιζω ξεφευγει σε τιμη κατι τετοιο.Καλες βολτες
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Αν στη διαδρομη που σχεδιασατε,βρισκετε πατημενο χωμα,τοτε ως εκει την παλευουν τα ασφαλτινα λαστιχα(κρινοντας απο τα δικα μου),διαφορετικα αν μιλαμε για τιποτα πετρες,ή βραχωδες εδαφος προτιμηστε τρακτερωτα.Οσον αφορα το ποδηλατο,στις ανηφορες διαφορα θα δειτε κυριως λογω βαρους,εφοσον το ακριβοτερο λογικα θα ειναι και ελαφρυτερο.Κατι ακομα βασικο στις ανηφορες ειναι η αναρτηση,κοιταξτε αν παρετε με μπροστινη αναρτηση,αυτη να κλειδωνει μονιμα αν και νομιζω ξεφευγει σε τιμη κατι τετοιο.Καλες βολτεςΒασικά δεν ξέρω τι διαδρομές θα συναντήσω.Ψάχνω μέσω του Viamichelin και βλέπω ότι οι προτεινώμενοι δρόμοι για
αυτοκίνητο δεν αντιστοιχούν ακριβώς σ΄αυτούς για ποδήλατο.Γι αυτό φοβάμαι για κακοτράχαλους δρόμους.Όσον αφορά
σε ανάρτηση, με βάση αυτά που έχω διαβάσει εδώ, προτιμώ να μην έχει καθόλου, δεν με πειράζει.Απλά ήθελα να ξέρω
αν ένα ακριβότερο ποδήλατο μπορεί να έχει, ξέρω γω καλύτερο γρανάζωμα, ώστε η πρώτη να τραβάει καλύτερα.ΥΓ: Αν το βάρος παίζει τόσο μεγάλο ρόλο που λές, τότε κλάψε με!Ήθελα να πάω κανονική εκδρομή για 5-6 μέρες και
σχεδίαζα να βάλω σχάρα για να δέσω σάκο!!! -
Τοτε ουτως ή αλλως θα δυσκολευτειτε συνεπως μη σας νοιαζει τοσο το βαρος του ποδηλατου
Oσο γ αυτο που ρωτατε για τις ταχυτητες,δεν εχω κατι υποψιν,αλλα στις συντομες ανηφορες η καλυτερη λυση ειναι η ορθοπεταλια με αρκετες ταχυτητες παραπανω(για μενα τουλαχιστον) -
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Τοτε ουτως ή αλλως θα δυσκολευτειτε συνεπως μη σας νοιαζει τοσο το βαρος του ποδηλατου
Oσο γ αυτο που ρωτατε για τις ταχυτητες,δεν εχω κατι υποψιν,αλλα στις συντομες ανηφορες η καλυτερη λυση ειναι η ορθοπεταλια με αρκετες ταχυτητες παραπανω(για μενα τουλαχιστον)Ορθοπεταλιά, δυστυχώς, out of the question!!!Δεν μπορώ να κάνω καθότι πρωτάρης Ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια!!!
-
Ο χρήστης niatskas έγραψε:
Καλημέρα,παρακολουθώ το forum αρκετό καιρό, αφορμή όμως για να γράψω στάθηκε το παρόν θέμα, το οποίο βρήκα αρκετά
ενδιαφέρον και διάβασα σχεδόν ολόκληρο.
Καίτοι γέροντας (30) ανακάλυψα το ποδήλατο μόλις πριν δύο μήνες, όταν αγόρασα ένα ταπεινό και καταφρονεμένο
(σε σχέση μ΄αυτά που διάβασα αργότερα εδώ) Orient των 150 ευρώ.Παρά ταύτα έπεσα με τα μούτρα και προχτές κατάφερα
κι έβγαλα απόσταση 80 χλμ.(περίπου 20-25 ανηφόρας) γυρίζοντας σπίτι σε ημιθανή κατάσταση!
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: με ένα Ideal των 350 ευρώ περίπου, με ασφάλτινα λάστιχα( υπάρχουν
για mtb?), πόσα χλμ. ανηφόρας δύναται κανείς να διανύσει σε μία ημέρα και με τι ρυθμό?Εγώ με το χρέπι μου στις
ανηφόρες πήγαινα max. 7 χλμ./ώρα ασθμαίνοντας.Μ΄ένα καλό ποδήλατο μπορώ να φτάσω τα 11?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!Κατά αρχή στα 30 είσαι νέο παιδί
Μετά
Δεν μας είπες πόσες μέρες έκανες να συνέλθεις;
Τι θέλω να πω με αυτό.
Θα ήταν πολύ καλύτερο (κατά την γνώμη μου) να κάνεις 80χλμ σε τέσσερις μέρες από 20χλμ την μέρα, παρά αυτό που έκανες.
Όλες οι δραστηριότητες δεν θέλουν υπερβολές γιατί κινδυνεύεις να κορεσθείς, να απογοητευθείς, να βαρεθείς και να τα παρατήσεις όταν υπερβάλεις.
Πχ, εγώ κάνω 25 περίπου χλμ την μέρα αλλά κάθε μέρα και ποτέ δεν έννοιωσα να είμαι σε κακή κατάσταση και την επόμενη μέρα το πρωί μπορώ να είμαι και πάλι στο ποδήλατο.
Αν έχεις τόσο καλή φυσική κατάσταση για να κάνεις τόσα πολλά χλμ καλύτερα να πάρεις κούρσα.Για τις ανηφόρες η γνώμη μου είναι να μην 'κοντράρεσαι' μαζί τους.
Θέλω να πω ό,τι οι ανηφόρες θελουν χαλαρό ανέβασμα και όχι ζόρι γιατί το μόνο που καταφέρνεις είναι να κλατάρεις πριν τελειώσεις το ανηφόρι. Αν πας χαλαρά, νοιώθεις κυριολεκτικά την ανηφόρα να σε τραβάει. Και η ορθοπεταλιά με μεγαλύτερη σχέση παίζει αλλά για μικρές ανηφόρες όπως είπε και κάποιος άλλος φίλος πριν.
Για την διαφορά επιπέδου ανάμεσα στα ποδήλατα (πάντα του ίδιου τύπου), υπάρχει διαφορά αλλά όχι τόσο μεγάλη όσο νομίζεις και δεν μιλάω ανάμεσα σε ένα ποδήλατο που κάνει 150 ευρώ με ένα που κάνει 350 αλλά και ανάμεσα με πολύ μεγαλύτερες χρηματικές διαφορές. -
Το έκανα βόλτα μετά από 1 βδομάδα ακινησίας... Μου 'λειψε... Αλλά είναι μέσα στην μπίχλα...
-
Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής: με ένα Ideal των 350 ευρώ περίπου, με ασφάλτινα λάστιχα( υπάρχουν
για mtb?), πόσα χλμ. ανηφόρας δύναται κανείς να διανύσει σε μία ημέρα και με τι ρυθμό?Yπάρχουν ασφάλτινα για 26'' ζάντα. Και επειδή έχουν λιγότερες τριβές, πλάτος και βάρος, βγάζεις την ίδια απόσταση πιο ξεκούραστα. Είναι πάμφθηνα, και είναι πολύ πιθανό να μην χρειαστεί να αλλάξεις τις σαμπρέλλες.
Δεν θα σε συμβούλευα να αλλάξεις ποδήλατο, εκτός αν τα 350 ευρώ σου είναι τίποτα. Τα Όριεντ έχουν τα βασικά που χρειάζεται κανένας, και έχουν χαμηλή τιμή.
Είναι αυταπόδεικτο όμως ότι αν ένας πρωτάρης και απροπόνητος (και αγύμναστος γενικώς?) μπορεί και βγάζει 80 χλμ. με ένα φθηνό μάουντεν με χοντρά χωμάτινα λάστιχα, δεν του φταίει σε κάτι το ποδήλατο έτσι ώστε να το αλλάξει. -
τα 1.5' θέλουν αντίστοιχες σαμπρέλες (δηλ από 1.25 έως 1.75)
έχω κάνει στο 2ο που έχω αυτό και όντως βοηθά πολύ στην κύλιση ...
-
Έβαλα από περιέργεια σήμερα τα χωμάτινα για να θυμηθώ πως ήταν όταν το πήρα, επειδή σε 3 μέρες τα είχα αλλάξει.
Ξενέρωσα απίστευτα, είναι michelin country mud για σκληροτράχηλες καταστάσεις, πολύς θόρυβος κύλησης και
ένιωθα τα τακούνια να με φρενάρουν. Χώθηκα σε ένα χωματόδρομο μετά το Αλκαζάρ στη Λάρισα, έχοντας ξεχάσει
το μπροστινό φωτάκι στο σπίτι. Φτάνω σε μια φάρμα με άλογα, ένα τεράστιο μαύρο ταύρο και μια στρουθοκάμηλο
από την οποία πέρασα δίπλα και τελευταία στιγμή όταν σηκώθηκε κατάλαβα τι είναιΕίχα ξεχάσει πάντως πόση διαφορά σε κύληση έχουν τα ασφαλτινά και πόσο σε κόβουν αν θέλεις να κινηθείς γρήγορα.
-
Φίλε Thvarveris,
πήγα την μεγάλη βόλτα την Παρασκευή.Στον γυρισμό, προς το τέλος, καίτοι ίσιωμα, σταματούσα ανά ένα χλμ. για ανάσες!!
Να φανταστείς έπεσα για ύπνο στις 9 το βράδυ.Το σάββατο όμως πήγα κανονικά για δουλειά και σήμερα έκανα άλλα 37 χλμ.
(ίσιωμα και πολύ χαλαρά).Έχεις δίκιο σ΄αυτό που λες περί κορεσμού γι αυτό και αποφεύγω να κάνω κάθε μέρα.Νομίζω ότι
τότε είναι πιό επικίνδυνο να βαρεθεί κανείς.Φίλε dstou
φυσικά και τα 350 ευρώ είναι σεβαστό ποσό για μένα, και αν μού προσφέρουν τελικά ελάχιστα, συγκριτικά με αυτό που
έχω ήδη, σίγουρα δεν αξίζει να τα διαθέσω.Απλά έχω δοκιμάσει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς ρυθμίσματος των
δίσκων και πάντα ξερυθμίζεται.Σήμερα π.χ. δεν έπαιρνε με τπτ τον 2ο δίσκο.Ανέβαζα από 1ο σε 3ο και κατέβαζα μετά
για να τον πάρει.Άλλες φορές σε ανηφόρες, όταν κατεβάζω από 2α σε 1η, κάνει πρώτα 3-4 'τρελές' πεταλιες μέχρι να
την πάρει, με αποτέλεμα να έχω, ήδη, βγεί 'εκτός ροπής' Λέω να το πάω στο μαγαζί που το αγόρασα μπας και βγάλω
άκρη. -
Ο χρήστης niatskas έγραψε:
Φίλε Thvarveris,πήγα την μεγάλη βόλτα την Παρασκευή.Στον γυρισμό, προς το τέλος, καίτοι ίσιωμα, σταματούσα ανά ένα χλμ. για ανάσες!!
Να φανταστείς έπεσα για ύπνο στις 9 το βράδυ.Το σάββατο όμως πήγα κανονικά για δουλειά και σήμερα έκανα άλλα 37 χλμ.
(ίσιωμα και πολύ χαλαρά).Έχεις δίκιο σ΄αυτό που λες περί κορεσμού γι αυτό και αποφεύγω να κάνω κάθε μέρα.Νομίζω ότι
τότε είναι πιό επικίνδυνο να βαρεθεί κανείς.Φίλε dstou
φυσικά και τα 350 ευρώ είναι σεβαστό ποσό για μένα, και αν μού προσφέρουν τελικά ελάχιστα, συγκριτικά με αυτό που
έχω ήδη, σίγουρα δεν αξίζει να τα διαθέσω.Απλά έχω δοκιμάσει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς ρυθμίσματος των
δίσκων και πάντα ξερυθμίζεται.Σήμερα π.χ. δεν έπαιρνε με τπτ τον 2ο δίσκο.Ανέβαζα από 1ο σε 3ο και κατέβαζα μετά
για να τον πάρει.Άλλες φορές σε ανηφόρες, όταν κατεβάζω από 2α σε 1η, κάνει πρώτα 3-4 'τρελές' πεταλιες μέχρι να
την πάρει, με αποτέλεμα να έχω, ήδη, βγεί 'εκτός ροπής' Λέω να το πάω στο μαγαζί που το αγόρασα μπας και βγάλω
άκρη.Το πρόβλημα με τους δίσκους μπροστά το είχα σε καινούργιο ακριβότερο ποδήλατα, δεν ήταν θέμα ποιότητας αλλά ρύθμισης. Η λύση δόθηκε με το να κατεβεί όλο το σύστημα που μετακινεί την αλυσίδα όσο γίνεται χαμηλότερα, σχεδόν να ακουμπά τον μεγάλο δίσκο. Στη συναρμολόγηση είχε τοποθετηθεί ψηλά από κάποιον άσχετο...
Η ζωή...ποδήλατο!