-
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΝΑ ACTYON 2,3 ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ MERCEDES 2,3 ,ME ENA KINHTHΡΑ ΠΑΛΙ MERCEDES ΑΛΛΑ 1,8 TURBO H ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 2,000cc?
-
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΝΑ ACTYON 2,3 ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ MERCEDES 2,3 ,ME ENA KINHTHΡΑ ΠΑΛΙ MERCEDES ΑΛΛΑ 1,8 TURBO H ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 2,000cc?
-
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΝΑ ACTYON 2,3 ΠΟΥ ΦΟΡΑΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ MERCEDES 2,3 ,ME ENA KINHTHΡΑ ΠΑΛΙ MERCEDES ΑΛΛΑ 1,8 TURBO H ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 2,000cc?
-
Για να έχεις λιγότερα τέλη;
Αν είναι για αυτό τον λόγο... οχι.Γιατί πολύ απλά δεν βγήκε αυτό το μοντέλο με τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Δεν παίζει κανένα ρόλο που είναι και τα δυο της ιδιας εταιρίας, πρέπει το Actyon να είχε βγει στην αγορά και με αυτό τον κινητήρα για να μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο. -
Απλα το ξεχνας γιατι μαζι με το κινητηρα αλλαζεις, πλεξουδες, εγκεφαλους, νομιζω και σαζμαν . Γενικα θελει ενα ξυλωμα το μισο αμαξι χώρια που ο 2,3 κινητηρας ερχεται κουτι στο συγκεκριμμενο μοντελο και αν του βαλεις τον 1.8 θα το γονατισεις. Εισαι διατεθημενος να δωσεις πανω απο 3.000€ ενω η φετινη εκτακτη εισφορα θα ειναι χαμηλοτερη???
-
Σε 2 χρόνια (ίσως και πολλά λέω) θα έχει κάνει απόσβεση Θωμά, αν βάλεις και τις βενζίνες και αν κάνει αρκετά χιλιόμετρα.
Από κει και πέρα δεν ξέρω αν γίνεται, δε βλέπω όμως τον λόγο γιατί να μη γίνεται, ιδιαιτερα αν οι μικρότεροι κινητήρες έχουν πάνω-κάτω το ίδιο μπλοκ με μικρότερη διαδρομή (δεν ξέρω αν ισχύει αυτό, βαριέμαι τώρα να ψάξω )
Όπως δε βλέπω το λόγο να μην επιτρέπεται, τόσες μετατροπές βλέπουμε να γίνονται με χρήση τελείως άλλων μοτέρ, ακόμα και άλλου κατασκευαστή. Αν περνάει ΚΤΕΟ, γιατί όχι? -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Για να έχεις λιγότερα τέλη;
Αν είναι για αυτό τον λόγο... οχι.Γιατί πολύ απλά δεν βγήκε αυτό το μοντέλο με τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Δεν παίζει κανένα ρόλο που είναι και τα δυο της ιδιας εταιρίας, πρέπει το Actyon να είχε βγει στην αγορά και με αυτό τον κινητήρα για να μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο.Σε αυτές τις περιπτώσεις περνάς ΚΤΕΟ αλλά σε κρατικό και δη στου Ελληνικού, εκεί βάζουν το αυτοκίνητο σε κάποιους ειδικούς θαλάμους και μετρούν θόρυβο σε διάφορες στροφές αλλά και καυσαέρια, τουλάχιστο μέχρι και πριν κάποια χρόνια που κάποιος ήθελε να κάνει κάτι αντίστοιχο (συνήθως μέχρι τότε ήταν σε μεγαλύτερα κυβικά). Στην συνέχεια έπερνες όλα τα έγγραφα για να εκδοθεί η καινούρια άδεια.
-
και ομως φοραει μηχανη mercedes αλλα οχι compressor..και ναι γιατι οχι? και λιγοτερα τελη και μεγαλυτερη οικονομια στα καυσιμα.
-
Και τα Leopard κινητήρες MTU (θυγατρική της MB) φοράνε. Δεν είναι όμως interchangeable...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και τα Leopard κινητήρες MTU (θυγατρική της MB) φοράνε. Δεν είναι όμως interchangeable...Έχεις κανένα γνωστό σου στον ΟΣΕ; Θα εκπλαγείς με το τι κινητήρες έχουν οι Intercity αμαξοστοιχίες που έχουμε στην Ελλάδα!
LEO 1 = Intercity
ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ MERCEDES ΣΕ ACTYON