-
Τι γελοίος είναι αυτός που μιλάει. Σίγουρα δεν θα τον προτιμούσα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ceramic Coat της Williams
που?
Στη Πεύκη.
Θα σου στείλω ΡΜ.
Επίσης κάνει το νερό να γλιστράει και να φεύγει εντελώς από το αυτοκίνητο, έτσι φεύγει με τεράστια ευκολία η σκόνη αλλά και το νερό της βροχής:
Περισσότερα μπορείς να διαβάσεις κι εδώ: http://www.attwilliamscarcare.com/trade.pdf
Θέλω κι εγώ ΡΜ μιας και είναι και κοντά στο σπίτι μου. Και κόστος παρακαλώ!
-
Είναι πολύ ακριβό. Μια 300ούρα τουλάχιστον. Περάστε ένα nano coat που κάνει την ίδια δουλειά με πολύ λιγότερα χρήματα.
-
Για μένα που θέλω όμως 30€ το μήνα (2 στο πλυντήριο, 1 στο χέρι) για πλυσίματα μπορεί να κάνει απόσβεση.
-
Done stefan
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Είναι πολύ ακριβό. Μια 300ούρα τουλάχιστον. Περάστε ένα nano coat που κάνει την ίδια δουλειά με πολύ λιγότερα χρήματα.Καμιά σχέση το nano-coat με το ceramic coat. Το ceramic coat σε προστατεύει από λεύκες, άλατα, ρετσίνι, κουτσουλιές (τρελό τεστ του έκανα, ένα μήνα στον ήλιο), ρίχνει τη θερμοκρασία του χρώματος κατά 3 βαθμούς, κρατάει τη γυαλάδα και έχει εγγύηση για 5 χρόνια όσα πλυσίματα κι αν του κάνεις. Δε παθαίνει τίποτα από βούρτσα κλπ. Πρακτικά μπαίνει ένα αόρατο 'φίλμ' από πάνω και σκληραίνει το βερνίκι.
Το nano-coat πρακτικά είναι νανοτεχνολογία (που στο κάνει free μαζί με το ceramic στα τζάμια), κρατάει ένα χρόνο και κάνει το νερό να γλιστράει. Δεν προσφέρει προστασία και με το σαπούνι φεύγει σε ένα χρόνο.
Καμιά σχέση.
Αν και ακούγεται αστείος στο βίντεο, η δουλειά που κάνει είναι πολύ καλή και το λένε όσοι το βάζουν.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για μένα που θέλω όμως 30€ το μήνα (2 στο πλυντήριο, 1 στο χέρι) για πλυσίματα μπορεί να κάνει απόσβεση.Ταξί έχεις και το πλένεις 3 φορές το μήνα?
-
Πάντως πλέον με το ceramic το πλένω μια φορά το μήνα και ΑΝ.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Για μένα που θέλω όμως 30€ το μήνα (2 στο πλυντήριο, 1 στο χέρι) για πλυσίματα μπορεί να κάνει απόσβεση.Και πάλι πρέπει να το πλένεις. Δεν εξαφανίζει τη βρομιά το ceramic coat.
Καμιά σχέση το nano-coat με το ceramic coat. Το ceramic coat σε προστατεύει από λεύκες, άλατα, ρετσίνι, κουτσουλιές (τρελό τεστ του έκανα, ένα μήνα στον ήλιο), ρίχνει τη θερμοκρασία του χρώματος κατά 3 βαθμούς, κρατάει τη γυαλάδα και έχει εγγύηση για 5 χρόνια όσα πλυσίματα κι αν του κάνεις. Δε παθαίνει τίποτα από βούρτσα κλπ. Πρακτικά μπαίνει ένα αόρατο 'φίλμ' από πάνω και σκληραίνει το βερνίκι.
Το nano-coat πρακτικά είναι νανοτεχνολογία (που στο κάνει free μαζί με το ceramic στα τζάμια), κρατάει ένα χρόνο και κάνει το νερό να γλιστράει. Δεν προσφέρει προστασία και με το σαπούνι φεύγει σε ένα χρόνο.
Καμιά σχέση.
Αν και ακούγεται αστείος στο βίντεο, η δουλειά που κάνει είναι πολύ καλή και το λένε όσοι το βάζουν.
Νομίζω είσαι λιγο υπερβολικός. Έχω διαβάσει οτι έχουν προκύψει προβλήματα και από ρετσίνι και από νερά που έτρεχαν.
Επίσης το nano coat, όπως λέει και το όνομά του, είναι μια επίστρωση, αντίστοιχη με το ceramic. Και δε μιλάω μόνο για τα τζάμια, αλλά για ολόκληρο το αυτοκίνητο. -
Κωνσταντίνε στα είπα και από κοντά χθές...
Καλά -γρήγορα- χιλιόμετρα με το R.Τα σχόλια από την οδήγηση του τα κρατάω για εμένα...
main points
το αμάξι μπορεί να πάει πάρα πολύ γρήγορα
στρίβει με τον μπροστά άξονα
διαχειρίζεται άψογα τη δύναμή τουκαλή συνέχεια
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Για μένα που θέλω όμως 30€ το μήνα (2 στο πλυντήριο, 1 στο χέρι) για πλυσίματα μπορεί να κάνει απόσβεση.
Και πάλι πρέπει να το πλένεις. Δεν εξαφανίζει τη βρομιά το ceramic coat.
Καμιά σχέση το nano-coat με το ceramic coat. Το ceramic coat σε προστατεύει από λεύκες, άλατα, ρετσίνι, κουτσουλιές (τρελό τεστ του έκανα, ένα μήνα στον ήλιο), ρίχνει τη θερμοκρασία του χρώματος κατά 3 βαθμούς, κρατάει τη γυαλάδα και έχει εγγύηση για 5 χρόνια όσα πλυσίματα κι αν του κάνεις. Δε παθαίνει τίποτα από βούρτσα κλπ. Πρακτικά μπαίνει ένα αόρατο 'φίλμ' από πάνω και σκληραίνει το βερνίκι.
Το nano-coat πρακτικά είναι νανοτεχνολογία (που στο κάνει free μαζί με το ceramic στα τζάμια), κρατάει ένα χρόνο και κάνει το νερό να γλιστράει. Δεν προσφέρει προστασία και με το σαπούνι φεύγει σε ένα χρόνο.
Καμιά σχέση.
Αν και ακούγεται αστείος στο βίντεο, η δουλειά που κάνει είναι πολύ καλή και το λένε όσοι το βάζουν.
Νομίζω είσαι λιγο υπερβολικός. Έχω διαβάσει οτι έχουν προκύψει προβλήματα και από ρετσίνι και από νερά που έτρεχαν.
Επίσης το nano coat, όπως λέει και το όνομά του, είναι μια επίστρωση, αντίστοιχη με το ceramic. Και δε μιλάω μόνο για τα τζάμια, αλλά για ολόκληρο το αυτοκίνητο.Σου μιλαω εκ πειρας.
Στο αυτοκινητο μου εχει πεσει ρετσινι, αλατα απο γεωτρηση και κουτσουλιες που εχουν μεινει πανω απο μηνα κατω απο τον ηλιο και εφυγαν χωρις κανενα σημαδι.
Το ceramic θελει προσοχη ποιος το εφαρμοζει. Ο δικος μου εφαρμοστης εχει κανει πολυ καλη δουλεια και δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα. Οπως ειδες στο βιντεο, τα νερα τρεχουν και αφηνουν μικρες σταγονες οπως πρεπει. Το ιδιο κανει και το nano coat οσον αφορα την απορροη του νερου. Δεν προστατευει ομως απο τα υπολοιπα γιατι δεν εχει τις ιδιοτητες του ceramic και ουτε σκηραινει το βερνικι.
Πρακτικα το ιδιο πραγμα με το nano κανει το ceramic, συν τη προστασια απο ολων των παραπανω που ανεφερα.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
Nanolex nanotechnology sealants are hightech - long-term surface sealants for all painted (lacquered) surfaces - cars, motorcycles, boats, aeroplanes, motor homes, etc.
With this protection dust and light dirt will simply come off in rain. Insect remains are much easier to remove.
Various tests have shown that the sealant has very high durability lasting to 18 months if the car is washed by hand only (using pH-neutral shampoo).
Our nanotechnology sealants are not cleaning fluids or polishes, but a transparent microfilm, that attaches itself to the surface being sealed, making it smoother and so decreases the angle for materials that come into contact with it. The so-called Lotus-effect is thus achieved.
Surfaces sealed with Nanolex repel water, oil and dirt, have antistatic characteristics and protect against chemical and biological damage. Water, oil and dirt can be removed easily, but if the car is very dirty it can be cleaned with a high pressure hose and a microfiber cloth.http://www.nanolex.de/en/nanolex-premium-spray-sealant
Κάνουν ακριβώς το ίδιο και το nano είναι πολύ φθηνότερο.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Nanolex nanotechnology sealants are hightech - long-term surface sealants for all painted (lacquered) surfaces - cars, motorcycles, boats, aeroplanes, motor homes, etc.
With this protection dust and light dirt will simply come off in rain. Insect remains are much easier to remove.
Various tests have shown that the sealant has very high durability lasting to 18 months if the car is washed by hand only (using pH-neutral shampoo).
Our nanotechnology sealants are not cleaning fluids or polishes, but a transparent microfilm, that attaches itself to the surface being sealed, making it smoother and so decreases the angle for materials that come into contact with it. The so-called Lotus-effect is thus achieved.
Surfaces sealed with Nanolex repel water, oil and dirt, have antistatic characteristics and protect against chemical and biological damage. Water, oil and dirt can be removed easily, but if the car is very dirty it can be cleaned with a high pressure hose and a microfiber cloth.http://www.nanolex.de/en/nanolex-premium-spray-sealant
Κάνουν ακριβώς το ίδιο και το nano είναι πολύ φθηνότερο.
Βρε πως κανουν το ιδιο;
Γραφει 'LIGHT dirt' δεν αναφερει αναλυτικα για ρετσινι, κουτσουλιες, λεύκα, μικρογρατζουνιες, άλατα κλπ και γραφει οτι αντεχει ΜΟΝΟ 18 μηνες με πλυσιμο μαλιστα στο χερι.
Δεν αναφερει δηλαδη ακριβως τι chemical damage ενω στο ceramic σου λεει ακριβως σε τι προστατευει.
Επειδη μιλησα με τον ανθρωπο που τα βαζει, μου ειπε οτι η νανοτεχνολογια θελει συντηρηση και εφαρμογη καθε 12-18 μηνες και δε προσφερει εγγυηση. Απο κουτσουλιες ζημια παθαινει, απλα αργει. Δηλαδη αν κανονικα θα παθει κατι σε 5 ωρες, με τη νανοτεχνολογια θα παθει σε 8, ενω με το ceramic πολυ περισσοτερο.
Το ceramic coat σου λεει 5 χρονια, βουρτσα και προστατευει απο οσα ανεφερα και σου λεει οτι για τα 5 αυτα χρονια στο φτιαχνει δωρεαν αν παθει κατι απο κουτσουλιες κλπ.
Γιαυτο και εχει διαφορα στη τιμη.
Προφανως και δεν ειναι το ιδιο.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Nanolex nanotechnology sealants are hightech - long-term surface sealants for all painted (lacquered) surfaces - cars, motorcycles, boats, aeroplanes, motor homes, etc.
With this protection dust and light dirt will simply come off in rain. Insect remains are much easier to remove.
Various tests have shown that the sealant has very high durability lasting to 18 months if the car is washed by hand only (using pH-neutral shampoo).
Our nanotechnology sealants are not cleaning fluids or polishes, but a transparent microfilm, that attaches itself to the surface being sealed, making it smoother and so decreases the angle for materials that come into contact with it. The so-called Lotus-effect is thus achieved.
Surfaces sealed with Nanolex repel water, oil and dirt, have antistatic characteristics and protect against chemical and biological damage. Water, oil and dirt can be removed easily, but if the car is very dirty it can be cleaned with a high pressure hose and a microfiber cloth.http://www.nanolex.de/en/nanolex-premium-spray-sealant
Κάνουν ακριβώς το ίδιο και το nano είναι πολύ φθηνότερο.
Βρε πως κανουν το ιδιο;
Γραφει 'LIGHT dirt' δεν αναφερει αναλυτικα για ρετσινι, κουτσουλιες, λεύκα, μικρογρατζουνιες, άλατα κλπ και γραφει οτι αντεχει ΜΟΝΟ 18 μηνες με πλυσιμο μαλιστα στο χερι.
Δεν αναφερει δηλαδη ακριβως τι chemical damage ενω στο ceramic σου λεει ακριβως σε τι προστατευει.
Επειδη μιλησα με τον ανθρωπο που τα βαζει, μου ειπε οτι η νανοτεχνολογια θελει συντηρηση και εφαρμογη καθε 12-18 μηνες και δε προσφερει εγγυηση. Απο κουτσουλιες ζημια παθαινει, απλα αργει. Δηλαδη αν κανονικα θα παθει κατι σε 5 ωρες, με τη νανοτεχνολογια θα παθει σε 8, ενω με το ceramic πολυ περισσοτερο.
Το ceramic coat σου λεει 5 χρονια, βουρτσα και προστατευει απο οσα ανεφερα και σου λεει οτι για τα 5 αυτα χρονια στο φτιαχνει δωρεαν αν παθει κατι απο κουτσουλιες κλπ.
Γιαυτο και εχει διαφορα στη τιμη.
Προφανως και δεν ειναι το ιδιο.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Όσοι ασχολούνται πάντως με το θέμα δε βλέπω να έχουν καλή άποψη για το συγκεκριμένο προϊόν.
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 7380&st=60
http://www.cardetailing.gr/phpBB3/viewt ... ?f=9&t=368Το light dirt δεν έχει σχέση με μικρογρατσουνιές και κουτσουλιές. Είναι μια προστασία για να μην κάθονται οι σκόνες.
Οι κουτσουλιές είναι το chemical damage και φυσικά προστατεύουν από αυτές κανονικά τα nano products.
Τώρα τι σου είπε ο άνθρωπος που το έβαλε δε με ενδιαφέρει γιατί φαίνεται καραγκιόζης από το video, αν σε είδε μάλιστα οτι δεν ξέρεις θα σου είπε ακόμη περισσότερες @@ιές για να σε εντυπωσιάσει.
Όσο για τις μικρογρατσουνιές που και καλά προστατεύει, αναφέρει ένας τύπος οτι το έτριψε με σφουγγαράκι κουζίνας και έγινε χάλια η περιοχή (γρατσουνισμένη και θαμπή όπως αναφέρει). -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Nanolex nanotechnology sealants are hightech - long-term surface sealants for all painted (lacquered) surfaces - cars, motorcycles, boats, aeroplanes, motor homes, etc.
With this protection dust and light dirt will simply come off in rain. Insect remains are much easier to remove.
Various tests have shown that the sealant has very high durability lasting to 18 months if the car is washed by hand only (using pH-neutral shampoo).
Our nanotechnology sealants are not cleaning fluids or polishes, but a transparent microfilm, that attaches itself to the surface being sealed, making it smoother and so decreases the angle for materials that come into contact with it. The so-called Lotus-effect is thus achieved.
Surfaces sealed with Nanolex repel water, oil and dirt, have antistatic characteristics and protect against chemical and biological damage. Water, oil and dirt can be removed easily, but if the car is very dirty it can be cleaned with a high pressure hose and a microfiber cloth.http://www.nanolex.de/en/nanolex-premium-spray-sealant
Κάνουν ακριβώς το ίδιο και το nano είναι πολύ φθηνότερο.
Βρε πως κανουν το ιδιο;
Γραφει 'LIGHT dirt' δεν αναφερει αναλυτικα για ρετσινι, κουτσουλιες, λεύκα, μικρογρατζουνιες, άλατα κλπ και γραφει οτι αντεχει ΜΟΝΟ 18 μηνες με πλυσιμο μαλιστα στο χερι.
Δεν αναφερει δηλαδη ακριβως τι chemical damage ενω στο ceramic σου λεει ακριβως σε τι προστατευει.
Επειδη μιλησα με τον ανθρωπο που τα βαζει, μου ειπε οτι η νανοτεχνολογια θελει συντηρηση και εφαρμογη καθε 12-18 μηνες και δε προσφερει εγγυηση. Απο κουτσουλιες ζημια παθαινει, απλα αργει. Δηλαδη αν κανονικα θα παθει κατι σε 5 ωρες, με τη νανοτεχνολογια θα παθει σε 8, ενω με το ceramic πολυ περισσοτερο.
Το ceramic coat σου λεει 5 χρονια, βουρτσα και προστατευει απο οσα ανεφερα και σου λεει οτι για τα 5 αυτα χρονια στο φτιαχνει δωρεαν αν παθει κατι απο κουτσουλιες κλπ.
Γιαυτο και εχει διαφορα στη τιμη.
Προφανως και δεν ειναι το ιδιο.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
Όσοι ασχολούνται πάντως με το θέμα δε βλέπω να έχουν καλή άποψη για το συγκεκριμένο προϊόν.
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 7380&st=60
http://www.cardetailing.gr/phpBB3/viewt ... ?f=9&t=368Το light dirt δεν έχει σχέση με μικρογρατσουνιές και κουτσουλιές. Είναι μια προστασία για να μην κάθονται οι σκόνες.
Οι κουτσουλιές είναι το chemical damage και φυσικά προστατεύουν από αυτές κανονικά τα nano products.
Τώρα τι σου είπε ο άνθρωπος που το έβαλε δε με ενδιαφέρει γιατί φαίνεται καραγκιόζης από το video, αν σε είδε μάλιστα οτι δεν ξέρεις θα σου είπε ακόμη περισσότερες @@ιές για να σε εντυπωσιάσει.
Όσο για τις μικρογρατσουνιές που και καλά προστατεύει, αναφέρει ένας τύπος οτι το έτριψε με σφουγγαράκι κουζίνας και έγινε χάλια η περιοχή (γρατσουνισμένη και θαμπή όπως αναφέρει).Την ιδια προστασια προσφερει κ το ceramic στις σκονες. Το si πλεον βρομιζει μονο με λασποβροχη.
Σου εξηγησα οτι το νανο καθε χρονο θελει περασμα, αρα προφανως και δε συμφερει. Νανοτεχνολογια εχω στο παρπριζ μου και ειναι τραγικη! Θελει μονο νερο και οχι σαπουνι στους υαλοκαθαριστηρες αρα τα μυγακια δε φευγουν επαρκως και θελει παλι περασμα. Επισης, σου λεει οτι δε χρειαζεσαι υαλοκαθαριστηρες στη βροχη πανω απο 80κμ, πραγμα το οποιο δε γινεται. Τελος, σημαδια τα μυγακια αφηνουν στο παρπριζ, φαντασου στο βερνικι.
Δε ξερω ποια ειναι η αποψη σου για τον ανθρωπο του βιντεο, παντως η δουλεια που μου εχει κανει αυτος κ το προιον ενα χρονο μετα κανει αυτο ακριβως που υποσχεται.
Το να τριψει καποιος το αυτοκινητο με σφουγγαρι κουζινας και να εχει την απαιτηση να μη παθει κατι το θεωρω απο ανωριμο εως ηλιθιο ας το τριψει και με γυαλοχαρτο.
Το προιον προστατευει απο κατι μικροχτυπηματα με δαχτυλιδια και νυχια...δεν ειναι αλεξισφαιρο.
Το bottom line ειναι οτι το εχω τεσταρει σε δυσκολα task και εχει ανταπεξελθει αριστα!
Τελος, μη ξεχνας οτι το νανο δε προσφερει καμια εγγυηση, ενω η williams εχει 5 χρονια.
Προφανως λοιπον και ΔΕΝ ειναι το ιδιο.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
ποσο κοστισε Νικο;
-
Με ένα μπουκαλάκι των 30 ευρώ βγάζεις 2-3 περάσματα τουλάχιστον (δηλαδή σχεδόν 5 χρόνια). Υπάρχει μια διαφορά 30 ευρώ από 300 και έχει τις ίδιες ιδιότητες στο αυτοκίνητο.
Εσύ στον auto-star το έχεις περάσει; Είναι απαράδεκτος όπως φαίνεται στο παρακάτω forum: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 7380&st=20
Ελπίζω να μην στέλνεις κόσμο σε αυτόν. -
Aς μεταφερθεί *εδώ η συζήτηση
- viewtopic.php?f=6&t=5456&start=1275
@ινφινιτυ
Το έχεις βάλει στο mx αυτό? -
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Aς μεταφερθεί *εδώ η συζήτηση- viewtopic.php?f=6&t=5456&start=1275
@ινφινιτυ
Το έχεις βάλει στο mx αυτό?Όχι μόνο με ένα zaino z-2 είμαι, αλλά τα ψήνω τα προϊόντα της nanolex κυρίως για κουκούλα και τζάμια.
-
Απάντησα εδώ: viewtopic.php?f=6&t=5456&p=2307858#p2307858
-
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
Κωνσταντίνε στα είπα και από κοντά χθές...
Καλά -γρήγορα- χιλιόμετρα με το R.Τα σχόλια από την οδήγηση του τα κρατάω για εμένα...
main points
το αμάξι μπορεί να πάει πάρα πολύ γρήγορα
στρίβει με τον μπροστά άξονα
διαχειρίζεται άψογα τη δύναμή τουκαλή συνέχεια
το θέμα είναι να καταλάβουμε τελικά πως το καλό σβήνει το ESP γιατί η αλήθεια είναι ότι εν πορεία δεν παρεμβάινει... μόνο σε γλύστριμα του κώλου όπου θα πρέπει να κάνεις ανάποδο και μετά να αποφασίσει να κάνει κάτι, και ίσως αν κρατιόσουν στο γκάζι και δεν έκανες ανάποδο όπως σε πισοκίνητο να μην έκανε και τίποτα αυτό και να σε άφηνε να γλύστρας με το πλάι επ αόριστον....
το δοκίμασα κι εγώ εχθές και η αλήθεια είναι ότι μόνο όταν η γωνία του τιμονιού είναι πολύ μεγάλη μπαίνει το XDS, αλλιώς, σε μικρές σχετικά γωνίες απλοά αφήνει το αυτοκίνητο να ανοίξει την πορεία του... δηλαδή σε αρκετά κλειστές στροφές πιάνει δουλειά...
τέλος πάντων. Η δύναμη όντως μπαίνει στον δρόμο σε μεγάλο βαθμό με οποιοδήποτε άλλο προσθιοκίνητο έχω οδηγήσει...
GOLF R - SCIROCCO R