-
το θεμα δεν μιλαει για φιεστα....οποτε δεν απευθυνομαι σε αυτο
το ιμπιζα για μενα δεν υπαρχει σαν αυτοκινητο...γουστα ειναι αυτα τι να κανεις -
ευχαριστώ φίλε μου για τη βοήθειά σου...να σαι καλά!στο 3θυρο είμαι.μου αρέσει πιο πολύ γτ νομίζω ότι δείχνει πιο πολύ την sport γραμμή του!όσο για τα άλλα 2 μου αρέσουν κ τα 2 αλλά δν έχουν ρε γαμώτο ότι έχει το σέατ!!!λείπουν αρκετά πραγματάκια και σε τιμή είναι λίγο πιο τσιμπημένα!!!
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Ναι οκ για το fabia αλλά δεν μου αρέσει εξωτερικά καθόλου!!!
Γούστα είναι αυτά.Εμένα πάντως δεν με γοητεύει!
Αυτό που σκέφτομαι βέβαια είναι και το εξής.πόσα χρόνια έχει το καθένα τους στην αγορά και σε πόσα χρόνια θα βγουν τα επόμενα μοντέλα?
Από ότι είχα διαβάσει κάπου,το 1.2 tsi 105hp ecomotive της SEAT βγήκε στην ελληνική αγορά κάπου τον γενάρη!Το fabia ήρθε τον ιούνιο του 2007,το ibiza τον μάιο του 2008 και το polo τον ιούλιο του 2009.Κάθε γενιά κρατάει περίπου 5,5 με 6 χρόνια.Τα tsi μοτέρ μπήκαν το 2010.Πάντως για το ibiza σε βλέπω(και όχι άδικα,αλήθεια το 5-θυρο ή το 3-θυρο ).Ρίξε μια ματιά και στα clio 1.2 tce dynamic και fiesta 1.6 sport(έχει έκπτωση 2800€) αν θες.Σου αρέσουν τα 2 τελευταία?Αν όχι πάνε για το ibiza.
-
Τιμές τρίθυρων με τις ισχύουσες εκπτώσεις
1.seat ibiza 1.2 tsi sc ecomotive 14040€(δες και την έκδοση sport+esp=13690+600)
2.ford fiesta 1.6 sport 13130€(με την έκπτωση των 2800€)
3.renault clio 1.2 tce dynamic 13690€(με έκπτωση 1000€ και 2 χρόνια δωρεάν σέρβις) -
Καλημέρα κι από μένα. Διάβασα όλα τα ποστ και πραγματικά μπερδεύεσαι. Πριν απο ένα χρόνο περίπου είχα παρόμοια διλήμματα. Τον Οκτώβρη του 2009 πήραμε το νέο Polo 1,4 Highline. Η αγορά μας βγήκε μάπα, λόγω κινητήρα. Σαν ποιότητα κατασκευής το Polo ήταν πολύ μπροστά απο τα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Μετά απο 6 μήνες και μόλις έφτασε το 1,2 TSI, αποφασίσαμε να το αντικαταστήσουμε και καλό θα ήταν να κάναμε την υπέρβαση και να το παίρναμε με το dsg. Ελα όμως που η Highline έκδοση με εξτρα ζάντες, κλιμα και μεταλλικο έφτανε τα 17.000
Εντελώς τυχαία περνάμε απο μια Seat και είχε μέσα το FR. Η τιμή του έφτανε με τις εκπτώσεις κοντά στα 18.000 (τότε) Κάναμε το απαραίτητο test drive για Σ/Κ και η απόφαση ήταν πολύ εύκολη καθώς υπήρχαν και ετοιμοπαράδοτα. Λευκό FR με 150 ΗΡ και 7αρι dsg. Να σημειώσω πως το Polo πουλήθηκε αμέσως με τη πρώτη δημοσίευση της αγγελίας και μάλιστα 1600 ευρώ κάτω απο τη τιμή του καινούργιου
Με το FR έχουμε 17000χλμ χωρίς κανένα πρόβλημα. Βέβαια έχω αλλάξει τα λάδια και φίλτρο 3 φορές και έχει γίνει πολύ καλό στρώσιμο. Η ποιότητα δεν είναι σαν του Polo, αλλά τα πλαστικά είναι πολύ καλά και το φινίρισμα άψογο. Φοράει τις 17αρες, κοπανάει λίγο, αλλά εσωτερικά δεν ακούγεται το παραμικρό από τριγμούς.
Η κατανάλωση παίζει απο 7,0 μέχρι 11,0 ανάλογα τις συνθήκες που οδηγείς.
Θέλω να καταλήξω πως τα Seat υστερούν μόνο στο θέμα μεταπώλησης (σε σχέση με VW) Τα Skoda ακόμα περισσότερο. Όσο για τα service, δεν έχουν τρομερή διαφορά.
Προσωπικά θα έπαιρνα 3θυρο και Ibiza με dsg ή χειροκίνητο Polo. -
Ο χρήστης veriaras έγραψε:
gιατι ρε φιλε μ βαζεις εξοδα μεταφορας και προετοιμασιας αφου η δουλεια σου ειναι...Aυτη η χρεωση ειναι λογικη χρεωση ? Μπορουμε να μη την αποδεχθουμε ?
-
τα φωτα σας για ενα καλο στρωσιμο του τσι?
-
Ο χρήστης veriaras έγραψε:
τα φωτα σας για ενα καλο στρωσιμο του τσι?το πηγαινεις χαλαρα (οπως οδηγεις και τωρα φανταζομαι) για 1000-1500χλμ. Απεφυγε 'τερμα γκαζι' και παρατεταμενα στροφες πανω απο τις 4000-4500. Στο διαστημα αυτο oμως κανε μερικα ανοιγματα μεχρι τις 5-6000 στροφες για μερικα μονο sec. Επισης απεφυγε τσαρουχωματα στα φρενα και πολυ γρηγορες αλλαγες με το κιβωτιο.
Μετα αλλαξε λαδια/φιλτρο και εισαι ετοιμος.
-
λαδια φιλτρο ο κατασκευαστης δίνει στα 30000χλμ....ευχαριστω παντως
η αναμονη και το σπασιμο συνεχιζετε 3 μηνες θα το εχεις μου ειπαν και περασαν 3 μιση ελεος ρεεεεειιι -
σε νεο μοτερ ειναι λαθος να μεινουν τα πρωτα λαδια μεσα για 30.000χλμ
απο εκει και περα, καλο θα ειναι αλλαγη λαδιου/φιλτρου να γινεται καθε 10.000χλμ ή καθε χρονο. Αν δε θες να πληρωνεις κερατιατικα, αλλαξε τα μονος σου καθε 10Κ (σε καποιο συνεργειο) και καθε 30Κ πηγαινε για αλλαγη στην αντι/πια.
-
Προσωπικά τα αλλάζω κάθε 7500 χλμ. Η πρώτη αλλαγή έγινε στα 2000 χλμ. Τα ίδια κάνω και στο Tiguan και στο FR. Χωρίς το παραμικρό πρόβλημα μέχρι στιγμής.
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Προσωπικά τα αλλάζω κάθε 7500 χλμ. Η πρώτη αλλαγή έγινε στα 2000 χλμ. Τα ίδια κάνω και στο Tiguan και στο FR. Χωρίς το παραμικρό πρόβλημα μέχρι στιγμής.εξαρταται και απο τις συνθηκες κινησης εννοειται. Αλλο να κανεις χλμ μεσα στην Αθηνα και αλλο να τα κανεις σε ταξιδια.
-
Εγώ τα πρώτα τα άλλαξα στις 15k και τα επόμενα στις 30k. Και έτσι θα το συνεχίσω.( Polo tsi)
Το αυτοκίνητο κυρίως χρησιμοποιείται στη πόλη. -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
εγω που εχω το ιδιο μοτερ και εχω κανει 2000 χλμ. αλλα σε ταξιδια,να τα αλλαξω απο τωρα?Τα πρώτα λάδια, καλό είναι να αλλάζονται νωρίς. Μετά ανάλογα με τη χρήση, αλλά τα 15000 χλμ μου φαίνονται πολλά, ειδικά σε συνθήκες σαν τις δικές μας.
Εγώ τα πρώτα τα άλλαξα στις 15k και τα επόμενα στις 30k. Και έτσι θα το συνεχίσω.( Polo tsi)
Το αυτοκίνητο κυρίως χρησιμοποιείται στη πόλη.Πιστά τις οδηγίες του κατασκευαστή
-
Ναι αφού είναι πλήρως συνθετικά γιατί όχι; Ούτε είδα καμία κατανάλωση (200-300ml ανά 15000 χλμ αν κρίνω απ την βέργα που το μετράς, της οποίας η στάθμη πέφτει λίγο απ το max αλλά είναι πάντα αρκετά πάνω απ τη μέση)
Τα ίδια κάνουμε και σε passat 2.0 και μέχρι τώρα 82000 χλμ κανένα πρόβλημα (βεβαια εκείνο όλα τα χλμ εκτός πόλης)
Κάθε 7500 αλλάζουμε σε suzuki ignis με ημισυνθετικά 10W-40
-
γεια σας, ειναι το πρωτο μου μηνυμα στο foroum
θελω να επιλεξω μεταξυ fabia dynamic bicolore 1.2tsi
και seat ibiza sc sport 1.2 tsiΚαι τα δυο μου τα δινουν 14.000euro
θα ηθελα να σας ρωτησω
1)το fabia exei esp;
2)αξιζει να ζητησω την special edition του ibiza για το esp;
3)λετε αμα ψαξω στις αντιπροσωπιες να πετυχω το special edition με 14.000, μετρητα παντα ειναι και πολλα λεφτα...
4)ξερετε αν θα βγουν συντομα νεα μοντελα;
5)αξιζει να αφησω το bicolore Και με τα ιδια λεφτα να ανεβω εκδοση;
6)οι 16αρες και οι 17αρες του ibiza δεν ειναι υπερβολικες;
7)το να μην παρω μεταλικο χρωμα, ειναι καλη επιλογη για να μειωθει το κοστος;
8 )τα αμαξια αυτα ειναι αγαπητα στους κλεφτες; πρεπει να βαλω Aftermarket συναγερμο;
9)στο bluetooth δεν εμφανιζονται Ελληνικοι χαρακτηρες απο τον καταλογο;αυτα για αρχη
ευχαριστω -
Ότι και να πάρεις οπωσδήποτε esp.Το fabia το έχει extra ενώ υπάρχουν μερικά ibiza sport με esp ετοιμοπαράδοτα.Οι διαφορές μεταξύ τους είναι οι καλύτεροι χώροι-πορτπαγκάζ του fabia,η καλύτερη εργονομία και η καλύτερη ορατότητα,ενώ το ibiza υπερτερεί σε θέση οδήγησης,5 αστέρια έναντι 4 της fabia στο euroncap,και οι πιο όμορφες γραμμές του τρίθυρου ibiza.Δες και το clio 1.2 tce dynamic με στάνταρ πολύ πλούσιο εξοπλισμό(esp,bluetooth,16άρες ζάντες,ηλεκτρ.αναδιπλούμενους καθρέπτες,κλίμα,ηλ.παρ πίσω) νέο εσωτερικό πλέον,2 χρόνια δωρεάν σέρβις,5 χρόνια εγγύηση και τιμή στο πεντάθυρο 13690€ χωρίς απόσυρση,με απόσυρση 12730€ To clio αυτή τη στιγμή είναι πραγματικό κελεπούρι,αξίζει να το δεις.Είναι πολύ ευρύχωρο,με άψογη ορατότητα,καλό μοτέρ,αθόρυβο,και πολύ καλό συνδυασμό άνεσης-οδικής συμπεριφορά.
-
Τι αναζητας απο το αυτοκινητο? Ανεση ή και λιγη σπορ οδηγηση? Το Fabia εστιαζει στην ανεση ενω το Ibiza περισσοτερη στη σπορ οδηγηση..
1)δεν το ξερω
2)Αξιζει. Περαν του esp παιρνεις και θυρα usb και αυτοματο κλιματισμο.. Δεν παιρνεις και το πιο ομορφο εσωτερικο αλλα τελος παντων
3)Μπορει. Ο κολλητος μου το 2009 το 1,4 του το εδιναν 15.000 €
4)Το Ibiza ειναι 3 χρονια στην αγορα αλλα οι της seat τηρουν στιγη ιχθυος. Το Fabia ανανεωθηκε μολις περυσι, οποτε εχουμε καιρο ακομα
5)Μ'αρεσει το στυλ bicolore στο Fabia.. Αλλα για χαρη του εξοπλισμου ισως να το θυσιαζα
6) Οι 16αρες δεν ειναι υπερβολικες. Οι 17αρες ομως ειναι (και δυστυχως ειναι στανταρ στη special edition)
7)Ε θα κοψεις 300 €.. Εσυ ξερεις αν αξιζει... Εγω παντως το αυτοκινητο μου το πηρα ασπρο, οχι επειδη εκανε 160 € αλλα επειδη μου αρεσε
Συναγερμο συνηθως δινουν δωρο οι αντιπροσωπιες... Ζητα τους το.
9) Οχι, δεν διαβαζουν ελληνικα... Το θεμα το ελυσα γυρνωντας καποια απο τα επιθετα των επαφων στο κινητο μου σε greeklish αλλα και παλι αυτο δεν ειναι λυση..Αυτα!!! Προσωπικα το Ibiza θα επαιρνα, σε ασπρο! Λιγο πιο ομορφο εσωτερικο και λιγο πιο ανετη αναρτηση να ειχε..
-
Το fabia ήρθε τον ιούνιο του 2007 και ανενεώθηκε αισθητικά και μηχανικά πριν 1 χρόνο ακριβώς,είναι πιο παλιό μοντέλο δηλαδή από το ibiza που ήρθε τον μάιο του 2008 και το sc τον σεπτέμβρη του 2008 αλλά facelift δεν έκανε ακόμα,μόνο μηχανικά και αυτό.Επίσης με το facelift το fabia έγινε πιο σφιχτό(πριν ήταν άνετο στο στυλ βάρκας,το βελτιώσαν αρκετά τώρα) πλέον και του έβαλαν στάνταρ δισκόφρενα.Οι 16άρες(205/45/16 το φάμπια,215/45/16 το ίμπιζα) είναι οι ιδανικές για την ροπή τους και πατάνε καλύτερα,οι 17άρες είναι υπερβολή και μειώνουν την άνεση χωρίς λόγο.Το ibiza αν το πάρεις σίγουρα σε λευκό(του πάει πολύ και εξοικωνομείς χρήμα) και με esp στην έκδοση sport,το fabia θα το έπαιρνα σε elegance κόκκινο απλό + esp.Ελαφρύ προβάδισμα στο ibiza θα έδινα,ιδίως αν δεν είναι απαραίτητο το 5-θυρο αμάξωμα.Αλλά θεωρώ το clio tce dynamic αυτήν την στιγμή ελκυστικότερο από άποψη αξίας-τιμής-εξοπλισμού-παροχών εγγύησης-σέρβις .Ποια είναι η άποψη σου γι αυτό?
-
το κλιο οι 4 τροχοι το είχαν μετρήσει με κατανάλωση 9,9 λόγω κοντών σχέσεων
-
το σιγουρο ειναι οτι εχουν αλλαξει πολλα πραγματα τα τελευταια χρονια...
το μονο που εχει μεινει ιδιο ειναι οτι τα VW ειναι πιο ακριβα
Τωρα για το renault δεν το ειχα δει καθολου ως επιλογη, θα περασω απο εκθεση για να σχηματισω γνωμη.
παντως το 2007 ζητουσαν για το clio 1.4 16340 euro
(μου εχει μεινει ακριβως η τιμη),
απο οτι ειδα στο site εχει βγει το lift τωρα, ομως απο οτι καταλαβα μαλλον ερχεται και εκει νεο μοντελο, τουλαχιστον εχουν ριξει την τιμη, οχι σαν τους αλλους!
και το μοτερ του μοιαζει με το tsi...
εχω και μαυρο παρελθον με την μαρκα (renault r19) ,ομως δεν νομιζω αυτο να με σταματησει απο την αγορα του αυτοκινητου,
αν καταληξω οτι ειναι το καλυτεροβεβαια εγω οταν ειδα το seat ειπα πως μου ταιριαζει, το ιδιο ειπα και για το skoda (μου αρεσει το μαυρο με ασημι ουρανο)
ειναι και λιγο σκληρο ομως να δωσεις ολα τα χρηματα σου και αμεσως να βγει το καινουργιο.
στην Αγγλια ηδη εχουν το ibiza copa.απο οτι καταλαβα το copa ειναι μια πλουσια εκδοση πριν ερθει το καινουργιο μοντελο, σωστα;το esp ειναι must πλεον απ' οτι καταλαβα...
ειδα και τα μεταχειρισμενα (ibiza-fabia) με τα ατμοσφαιρικα μοτερ, τα οποια ειναι ιδαιτερα φθηνα, αλλα δεν γνωριζω αν αξιζουν...
πιστευετε πως το αν θα βγει καινουργιο μοντελο πρεπει να επηρεασει την επιλογη μου;;;
παντως αν πιστευετε οτι αξιζει να αναβαλω την αγορα αυτοκινητου για οποιονδηποτε λογο, πειτε το μου!
προς το παρων εχω ενα corolla 1.4 του 2006 με 95hp, και δεν ειμαι και ενθουσιασμενος απο τις απιδοσεις του, αλλα σε σχεση με το yaris 1.3 πεταει...ευχαριστω
Seat Ibiza 1.2 TSI SE vs Skoda Fabia 1.2 TSI Dynamic