-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Βασίλη, δυστυχώς ήταν μια απ' τις πιο δημοφιλείς διαστάσεις, όσο υπήρχαν αυτοκίνητα με νορμάλ διαστάσεις ζαντών/ελαστικών. τώρα που τα 1.2 supermini φοράνε 17άρια... Το χάσαμε το λάστιχο πατριώτη. Τουλάχιστον παραμένουν απ' τις οικονομικότερες. Η Hankook π.χ., σε σχέση μ' αυτό που αναφέρω πιο πάνω, σταμάτησε τα RS2 Z212 στη διάσταση αυτή, και ήθελα να 'ναι τα επόμενά μου.Όσο πάνε λιγοστεύουν οι αξιοπρεπείς προτάσεις σε αυτή τη διάσταση και σε μερικά χρόνια μας βλέπω να κυκλοφορούμε με κανένα βλαμμένο οικολογικό...
-
Προσωπικά, και με βάση τα ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα το χρόνο που κάνω τώρα, που έχω επιστρέψει Αθήνα θα ξαναβάλω τα R1-R. Χαμηλό Treadwear το μόνο αρνητικό τους, κατ' εμέ. Κατά τα λοιπά, φοβερό κράτημα παντού, (στα νερά/στη βροχή έτσι κι αλλιώς ταρζανιές δεν κάνω, οπότε δε με ενδιαφέρει κάτι φοβερό), γρήγορο ζέσταμα, και κάτι που μου άρεσε ήταν ότι τα χρησιμοποίησα παντού, χωρίς να υστερούν σημαντικά πουθενά. Ούτε σε καθημερινή μετακίνηση, ούτε σε ταξίδι, ούτε σε πίστα, που μπήκαν αρκετούτσικες φορές.
-
Ο χρήστης tommygun έγραψε:
σε ζαντα πλατους 5.5'' , ποιο ειναι το μικροτερο πλατος ελαστικου που μπαινει? 165? ή μπορει να μπει και 155?
Ποια είναι η διάμετρος της ζάντας;
13''
βασικα οτι θελει λεει ο καθενας,
αλλος λεει 165, αλλος λεει 175,
αλλος λεει αναλογα με τις προδιαγραφες του ελαστικου (που μου φαινεται και το πιο σωστο)
η yokohama ειναι η μονη εταιρεια που βρηκα να αναφερει αυτην την προδιαγραφη, και εχει 155/80/13 λαστιχο για το οποιο συστηνει ζαντα απο 4-5.5''
αντε βγαλε ακρη...Ποια διάσταση είχες αρχικά και σε τι αυτοκίνητο; Μου φαίνεται κάπως σπάνια η 5,5x13, γι' αυτό ρωτάω...
Επίσης, το 155/80/13 σε 5,5άρα μάλλον δεν θα 'κάτσει' και τόσο καλά, όσο ένα 175/70 π.χ. -
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Προσωπικά, και με βάση τα ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα το χρόνο που κάνω τώρα, που έχω επιστρέψει Αθήνα θα ξαναβάλω τα R1-R. Χαμηλό Treadwear το μόνο αρνητικό τους, κατ' εμέ. Κατά τα λοιπά, φοβερό κράτημα παντού, (στα νερά/στη βροχή έτσι κι αλλιώς ταρζανιές δεν κάνω, οπότε δε με ενδιαφέρει κάτι φοβερό), γρήγορο ζέσταμα, και κάτι που μου άρεσε ήταν ότι τα χρησιμοποίησα παντού, χωρίς να υστερούν σημαντικά πουθενά. Ούτε σε καθημερινή μετακίνηση, ούτε σε ταξίδι, ούτε σε πίστα, που μπήκαν αρκετούτσικες φορές.Mπορείς να δοκιμάσεις και τα uniroyal rainsport 2(μου τα πρότεινε σαξόραλος και είχε δίκιο).Άριστες εντυπώσεις εδώ και 5000χλμ παντού θα έλεγα.Πολύ μαλακό,ζεσταίνεται με τη σκέψη,πολύ αθόρυβο και άνετο σε σχέσυ με τα κόντι 3,φοβερό στο βρεγμένο και αρκετά καλό στο στεγνό+προσιτή τιμή best value for money
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Προσωπικά, και με βάση τα ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα το χρόνο που κάνω τώρα, που έχω επιστρέψει Αθήνα θα ξαναβάλω τα R1-R. Χαμηλό Treadwear το μόνο αρνητικό τους, κατ' εμέ. Κατά τα λοιπά, φοβερό κράτημα παντού, (στα νερά/στη βροχή έτσι κι αλλιώς ταρζανιές δεν κάνω, οπότε δε με ενδιαφέρει κάτι φοβερό), γρήγορο ζέσταμα, και κάτι που μου άρεσε ήταν ότι τα χρησιμοποίησα παντού, χωρίς να υστερούν σημαντικά πουθενά. Ούτε σε καθημερινή μετακίνηση, ούτε σε ταξίδι, ούτε σε πίστα, που μπήκαν αρκετούτσικες φορές.
Mπορείς να δοκιμάσεις και τα uniroyal rainsport 2(μου τα πρότεινε σαξόραλος και είχε δίκιο).Άριστες εντυπώσεις εδώ και 5000χλμ παντού θα έλεγα.Πολύ μαλακό,ζεσταίνεται με τη σκέψη,πολύ αθόρυβο και άνετο σε σχέσυ με τα κόντι 3,φοβερό στο βρεγμένο και αρκετά καλό στο στεγνό+προσιτή τιμή best value for money
Με τη φθορά πώς τα πάει; Βλέπω να έχει καλές κριτικές, αλλά το οπτικά 'βρόχινο' έως all-weather πέλμα του προσωπικά με αποτρέπει ...
-
Έχω ακούσει από αρκετούς καλά λόγια για το Rainsport2, απλά ο βρόχινος προσανατολισμός του με αποτρέπει λόγω του ότι
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
[...] στα νερά/στη βροχή έτσι κι αλλιώς ταρζανιές δεν κάνω, οπότε δε με ενδιαφέρει κάτι φοβερό [...]Προτιμώ, δηλαδή, ένα πολύ σπορ ελαστικό. Κι ας είμαι πιο προσεκτικός/αργός στη βροχή. Σ' ευχαριστώ πάντως!
-
Βροχολάστιχο στην Ελλάδα; Για ποιό λόγο;
-
Καλά, δεν το βρίσκω άκυρο σαν σκέψη γενικώς, ειδικά δε αν ζεις/κινείσαι σε τόπους που συχνά βρέχει κτλ.
-
Και όμως παιδιά έχω ενθουσιαστεί,τα continental sport contact 3 ήταν εμφανώς υποδεέστερα και δεν μιλάω όταν έφτασαν στο τέλος της ζωής τους(μετα βίας 30000χλμ με έβγαλαν).Δεν έχουν κανένα απολύτως θέμα στο στεγνό ίσα ίσα,ενώ στο βρεγμένο ήταν λες και οδηγούσα τετρακίνητο τέτοια σταθερότητα σοβαρολογώ.Επίσης το αυτοκίνητο μαλάκωσε και δίνει καλύτερη άνεση και λιγότερο θόρυβο(εδώ τα κόντι δράμα )χωρίς να χάσει σε κράτημα σε καμία περίπτωση.Ίσως το φρενάρισμα από μεγάλες ταχύτητες να χειροτέρεψε ελαφρώς(τα κόντι είχαν άψογο φρενάρισμα)αν και αυτό ίσως να οφείλετε στο το ότι θέλω καινούριες δισκόπλακες και κανένα καλό τακάκι Από φθορά επίσης καλά τα πάνε πιστεύω να βγάλουν 35000.Για παραπάνω μόνο οικολογικά ίσως να κρατούσα Είναι από τις αγορές που δεν μετανιώνεις Υ.Γ Θεσσαλονικιός είμαι
-
Όσον αφορά το κομμάτι της βροχής δε χρειάζεται να ζεις στην Αγγλία.Οι δρόμοι της Θεσσαλονίκης είναι τρισάθλιοι,με μηδενική πρόσφυση,γλιστεροί και κατεστραμμένοι.Πραγματικά παίζει να έχουμε και τους χειρότερους δρόμους σε όλη τη χώρα.Στο Ηράκλειο,τη Ρόδο και τη Στερεά που επισκέφτηκα τους τελευτάιους μήνες οι δρόμοι είναι πολύ καλύτεροι.Λίγο η γλίτσα,λίγο το ψιλόβροχο και αν έχεις φθαρμένα λάστιχα την έκατσες Σε τέτοιες συνθήκες τα rainsport 2 είναι αψεγάδιαστα,στα κόντι έμπαινε το abs πιο εύκολα σε χαμηλές ταχύτητες με ψιλόβροχο Επίσης ένα άλλο που παρατήρησα ήταν η αισθητή πτώση των κόντι 3 μετά τα 18000 χλμ περίπου,μέχρι τότε ήταν αρκετά καλά με μόνο μείον το θόρυβο και την απόσβεση σε δρόμους με λακούβες.
-
Παίδες χρειάζομαι την συμβουλή σας..Το λοιπόν..Φοράω τα T1R (195/50/15) σε Panda 100HP εδώ και περίπου 1.5 χρόνο αλλα μάλλον τα έφαγαν τα ψωμιά τους αφού στην πρώτη περίεργη στροφούλα το αμάξι πετάει πολύ εύκολα κώλο (έχουν κάνει και περίπου 25.000km τα καημένα) ..Οπότε πάμε για αλλαγή απο Σεπτέμβρη..Επειδή έχω χάσει την μπάλα με το τί κυκλοφορεί αυτή την περίοδο και τί είναι καλό για το Pandάκι, τί μου προτείνετε να βάλω σε 45άρι προφίλ (με το 50άρι είχα θέμα στους θόλους λόγω χαμηλώματος και δεν ξαναβάζω ) που να κάνει και για πιό σπορ οδήγηση? Σκεφτόμουν ξανά για τα Eagle F1...
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Προσωπικά, και με βάση τα ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα το χρόνο που κάνω τώρα, που έχω επιστρέψει Αθήνα θα ξαναβάλω τα R1-R. Χαμηλό Treadwear το μόνο αρνητικό τους, κατ' εμέ. Κατά τα λοιπά, φοβερό κράτημα παντού, (στα νερά/στη βροχή έτσι κι αλλιώς ταρζανιές δεν κάνω, οπότε δε με ενδιαφέρει κάτι φοβερό), γρήγορο ζέσταμα, και κάτι που μου άρεσε ήταν ότι τα χρησιμοποίησα παντού, χωρίς να υστερούν σημαντικά πουθενά. Ούτε σε καθημερινή μετακίνηση, ούτε σε ταξίδι, ούτε σε πίστα, που μπήκαν αρκετούτσικες φορές.+1
-
Ο χρήστης gregorisvas έγραψε:
Παίδες χρειάζομαι την συμβουλή σας..Το λοιπόν..Φοράω τα T1R (195/50/15) σε Panda 100HP εδώ και περίπου 1.5 χρόνο αλλα μάλλον τα έφαγαν τα ψωμιά τους αφού στην πρώτη περίεργη στροφούλα το αμάξι πετάει πολύ εύκολα κώλο (έχουν κάνει και περίπου 25.000km τα καημένα) ..Οπότε πάμε για αλλαγή απο Σεπτέμβρη..Επειδή έχω χάσει την μπάλα με το τί κυκλοφορεί αυτή την περίοδο και τί είναι καλό για το Pandάκι, τί μου προτείνετε να βάλω σε 45άρι προφίλ (με το 50άρι είχα θέμα στους θόλους λόγω χαμηλώματος και δεν ξαναβάζω ) που να κάνει και για πιό σπορ οδήγηση? Σκεφτόμουν ξανά για τα Eagle F1...Πάντως τα F1 δε με έχουν ενθουσιάσει και τρελά. (Έχουμε κι εμείς 100αράκι) Νομίζω, δε, ότι αυτό που με ξενερώνει είναι ότι είναι υπερβολικά τραχιά και θορυβώδη στην κύλιση, σίγουρα σε αναντιστοιχία με την απόδοσή τους. Τα R1-R, δηλαδή, που φορώ στο 206, είναι πολύ πιο ανθρώπινα! Ίσως φταίει και το setup του Panda, δεν ξέρω, αλλά προσωπικά θα κοιτούσα κάτι με χαρακτήρα πιο GT, ώστε να βελτιωθεί τουλάχιστον η κύλιση. Π.χ. κάνα Hankook S1, αν βγαίνει σε 195/45R15.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Παίδες χρειάζομαι την συμβουλή σας.....
Τα R1-R, δηλαδή, που φορώ στο 206, είναι πολύ πιο ανθρώπινα! Ίσως φταίει και το setup του Panda, δεν ξέρω, αλλά προσωπικά θα κοιτούσα κάτι με χαρακτήρα πιο GT, ώστε να βελτιωθεί τουλάχιστον η κύλιση. Π.χ. κάνα Hankook S1, αν βγαίνει σε 195/45R15.
Έτσι ακριβώς Κωστή, πραγματικά τα R1-R δεν επιβάλλουν κάποιο συμβιβασμό στη χρήση και είναι και αξιόμαχα στην πίστα. Για το Panda ίσως πέσουν 'βαριά', τουλάχιστον η Μπαρκέτα μου είχε κόψει λίγο με αυτά γιατί το πλάτος τους είναι αρκετά μεγαλύτερο απ' όσο δηλώνουν.
@ gregorisvas
το S1 που λέει ο Sinanai βγαίνει μόνο σε 195/50 για 15άρα ζάντα. Αξίζει τον κόπο για καθημερινό, είναι πολύ ολοκληρωμένο. Κράτημα σπορ κατηγορίας, καλή αίσθηση, ήσυχα και με σχετικά χαμηλή αντίσταση κύλισης. Α, και τα έβαλα με 260 ευρώ... -
Ευχαριστώ πολύ Θα τα έχω και αυτά υπ' όψη μου αν τελικά ξαναβάλω 50άρι..Απλά επειδή με το χαμήλωμα σε κάθε λακούβα -και όχι μόνο- ο θόλος πονάει, πονάω κι εγώ Οπότε έλεγα να ξαναπάω σε 45άρι..Αλλα η διαφορά στην τιμή είναι αρκετά μεγάλη γμτ..Σε γενικές γραμμές ψάχνω έναν καλό all arounder..
-
Ψιλο-offtopic, αλλά δεν πειράζει: Στο Panda αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι μαλακά αμορτισέρ σε σχέση με τα ελατήριά του. Δε θα το χαμήλωνα με τίποτα, δλδ, απλά αν άλλαζα αμορτισέρ θα έβαζα κάτι λίγο πιο σφιχτό. Τέλος offtopic-ισμού.
Πάντως και σε 195/45 λογικά βρίσκεις επιλογές. Μια είναι τα Kumho KU31 Ecsta, που δεν έχω δοκιμάσει, μεν, αλλά έχω ακούσει καλά λόγια από διάφορους, δε. Άλλη είναι τα Toyo Proxes 4, που είναι πιο 'all around' απ' τα T1-R. Άλλη είναι τα πιο 'σπορ' Yokohama S-Drive. Επίσης κάνα Continental Sport Contact τάδε. Και βέβαια τα Goodyear F1, αν σε έχουν ικανοποιήσει. Προφανώς μπορεί να ξεχνώ κάποια.
-
Ψιλο-offtopic, αλλά δεν πειράζει: Στο Panda αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι μαλακά αμορτισέρ σε σχέση με τα ελατήριά του. Δε θα το χαμήλωνα με τίποτα, δλδ, απλά αν άλλαζα αμορτισέρ θα έβαζα κάτι λίγο πιο σφιχτό. Τέλος offtopic-ισμού.
Πάντως και σε 195/45 λογικά βρίσκεις επιλογές. Μια είναι τα Kumho KU31 Ecsta, που δεν έχω δοκιμάσει, μεν, αλλά έχω ακούσει καλά λόγια από διάφορους, δε. Άλλη είναι τα Toyo Proxes 4, που είναι πιο 'all around' απ' τα T1-R. Άλλη είναι τα πιο 'σπορ' Yokohama S-Drive. Επίσης κάνα Continental Sport Contact τάδε. Και βέβαια τα Goodyear F1, αν σε έχουν ικανοποιήσει. Προφανώς μπορεί να ξεχνώ κάποια.
-
Ο χρήστης gregorisvas έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ Θα τα έχω και αυτά υπ' όψη μου αν τελικά ξαναβάλω 50άρι..Απλά επειδή με το χαμήλωμα σε κάθε λακούβα -και όχι μόνο- ο θόλος πονάει, πονάω κι εγώ Οπότε έλεγα να ξαναπάω σε 45άρι..Αλλα η διαφορά στην τιμή είναι αρκετά μεγάλη γμτ..Σε γενικές γραμμές ψάχνω έναν καλό all arounder..Αν βρίσκουν στο θόλο τα 50άρια, τότε τα 45άρια είναι μονόδρομος...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βροχολάστιχο στην Ελλάδα; Για ποιό λόγο;γιατί είναι πολύ μαλακά πχ uniroyal550 σε yaris 1000cc.... κάθονται πολύ καλά σε ελαφριά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Βασίλη, δυστυχώς ήταν μια απ' τις πιο δημοφιλείς διαστάσεις, όσο υπήρχαν αυτοκίνητα με νορμάλ διαστάσεις ζαντών/ελαστικών. τώρα που τα 1.2 supermini φοράνε 17άρια... Το χάσαμε το λάστιχο πατριώτη. Τουλάχιστον παραμένουν απ' τις οικονομικότερες. Η Hankook π.χ., σε σχέση μ' αυτό που αναφέρω πιο πάνω, σταμάτησε τα RS2 Z212 στη διάσταση αυτή, και ήθελα να 'ναι τα επόμενά μου.o αντιπρόσωπος, δεν φέρνει καθόλου Ζ212
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]