-
Θα αλλάξω ανάρτηση στην ΜπεΜπέ!!
60.000 χλμ για Bilstein Sprint είναι πάαρα πολλά!!Και με πίστα στον μενού χρήσης!!!Σκέφτομαι να βάλω αμορτισέρ αερίου-λαδιού με ανακατασκευή των εργοστασιακών αμορτισέρ!Τα συγκεκριμένα ρυθμίζονται στην αρχική τοποθέτηση για την σκληρότητα όπως σε βολέυει και είναι επισκευάσιμα!
Το κόστος είναι σημαντικά μικρότερο από επώνυμα!!
Τι λέτε?
Τα Bilstein είναι αερίου και τώρα που έχασαν το αέριο είναι πάρα πολύ σκληρά!!!
Τα αερίου-λαδιού θα είναι καλύτερα? -
Θα αλλάξω ανάρτηση στην ΜπεΜπέ!!
60.000 χλμ για Bilstein Sprint είναι πάαρα πολλά!!Και με πίστα στον μενού χρήσης!!!Σκέφτομαι να βάλω αμορτισέρ αερίου-λαδιού με ανακατασκευή των εργοστασιακών αμορτισέρ!Τα συγκεκριμένα ρυθμίζονται στην αρχική τοποθέτηση για την σκληρότητα όπως σε βολέυει και είναι επισκευάσιμα!
Το κόστος είναι σημαντικά μικρότερο από επώνυμα!!
Τι λέτε?
Τα Bilstein είναι αερίου και τώρα που έχασαν το αέριο είναι πάρα πολύ σκληρά!!!
Τα αερίου-λαδιού θα είναι καλύτερα? -
Θα αλλάξω ανάρτηση στην ΜπεΜπέ!!
60.000 χλμ για Bilstein Sprint είναι πάαρα πολλά!!Και με πίστα στον μενού χρήσης!!!Σκέφτομαι να βάλω αμορτισέρ αερίου-λαδιού με ανακατασκευή των εργοστασιακών αμορτισέρ!Τα συγκεκριμένα ρυθμίζονται στην αρχική τοποθέτηση για την σκληρότητα όπως σε βολέυει και είναι επισκευάσιμα!
Το κόστος είναι σημαντικά μικρότερο από επώνυμα!!
Τι λέτε?
Τα Bilstein είναι αερίου και τώρα που έχασαν το αέριο είναι πάρα πολύ σκληρά!!!
Τα αερίου-λαδιού θα είναι καλύτερα? -
Αερίου και αερίου λαδιού είναι το ίδιο πράγμα.
Διαφορές υπάρχουν ατο αν είναι χαμηλής ή υψηλής πίεσης το άζωτο και στη διάταξη του θαλάμου (monotube = τύπου decarbon , twin-tube)
Tα monotube είναι καλύτερα γιατί έχουν μεγαλύτερο θάλαμο (άρα περιέχουν περισσότερο λάδι και αέρα - ζεσταίνονται λιγότερο) και μπορούν και χρησιμοποιούν και παχύτερα στελέχη που σε McFerson έχουν μεγαλύτερη ακαμψία.
Δεν ξέρω κατά πόσο οι επισκευές μπορούν να εγγυηθούν την ίδια λειτουργία και για τα 4 και τι αντοχή έχουν , αλλά σίγουρα είναι μια καλή και οικονομική λύση .. ειδικά αν δεν σκέφτεσαι να κρατήσεις για πολύ τη μπεμπαΤώρα , για άλλες αναρτήσεις σε Ε36 .... υπάρχει ότι θες
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Δεν ξέρω κατά πόσο οι επισκευές μπορούν να εγγυηθούν την ίδια λειτουργία και για τα 4 και τι αντοχή έχουν , αλλά σίγουρα είναι μια καλή και οικονομική λύση .. ειδικά αν δεν σκέφτεσαι να κρατήσεις για πολύ τη μπεμπαΤώρα , για άλλες αναρτήσεις σε Ε36 .... υπάρχει ότι θες
Ωπ!!Γιατι Βασίλη?...Υπάρχει θέμα αντοχής των υλικών ή καταπονείται πολύ το σασί?
Τα αμορτισέρ κατασκευάζονται πάνω σε μαμά αμορτισέρ με άλλο καλάμι και 2 βαλβίδες!Με ανάποδο εσωτερικό ελατήριο για την περίπτωση που τερματίσουν!!
Λές να πάω σε επώνυμα?
-
Μία φορά δοκίμασα να πάω για ανακατασκευή αναρτήσεις, και το μετάνοιωσα ΟΙΚΤΡΑ!
Και από πλευράς 'εξυπηρέτησης', και από πλευράς αποτελέσματος, και απο οικονομικής πλευράς, και από πλευράς σεβασμού μα πάνω από όλα από 'πλευράς νεύρων, γκρίζων μαλλιών και φαλάκρας'...
Ποτέ ξανά, και για κανένα λόγο, ανεξαρτήτως τιμής και υποσχέσεων.
Ούτε στον εχθρό μου... -
Τελικά έβαλα Bilstein Sprint!
Αλλά έμπλεξα άσχημα!...και δεν φταίει ο μάστορας αλλά εγω ο ηλίθιος που δοκιμάζω τα πάντα!!!......Ελπίζω όλα να πάνε καλά!
Ο πολύς πειραματισμός τελικά δεν κάνει καλό!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τελικά έβαλα Bilstein Sprint!Αλλά έμπλεξα άσχημα!...
γιατί έμπλεξες??? Κούτσουρο έγινε?
Σπύρος
-
Κούτσουρο ήταν...γιατι τα αμορτισέρ ηταν για πολύυυυυ μεγαλύτερο αυτοκίνητο!
Και από μια λακούβα χάλασε και το top mount....που λόγω μπάρας χάλασε και το άλλο top mount...που ηταν και τα δύο αλλαγμένα πριν ενα χρόνο (προληπτικά!)
Συν μια 'χοντρή' του μηχανικού μου που απαιτούσε φαναρτζή!!!!!!Αστα να πάνε Σπύρο!!...Πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος!Μερικές φορές καλύτερα να μένουμε σε δοκιμασμένες λύσεις και στα σίγουρα! Αλλοιώς θα πληρώσουμε αυτά που πάμε να γλυτώσουμε!!!
-
ωχ ωχ.... κερατιάτικα.....
για να σε παρηγορήσω, τουλάχιστον έχεις ακόμα και οδηγείς ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ όμορφη μπέμπα
(ελπίζω να μη σε δω με καμιά.... σειράς 1 στο επόμενο meeting )
Σπύρος
-
Μπαααα....αφου είπαμε!!!Την εχω ερωτευτεί!!
Θα τις φτιάξω και τα καθίσματα να έχουν καλύτερη πλευρική στήριξη,θα της ξαναφρεσκάρω και το χρώμα,θα της αλλάξω και τις φλάτζες και θα είναι σαν καινούργια!!! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μπαααα....αφου είπαμε!!!Την εχω ερωτευτεί!!
Θα τις φτιάξω και τα καθίσματα να έχουν καλύτερη πλευρική στήριξη,θα της ξαναφρεσκάρω και το χρώμα,θα της αλλάξω και τις φλάτζες και θα είναι σαν καινούργια!!!Αφού μπάινεις που μπαίνεις στον κόπο, φτιάξε και τα παράθυρα να κλείνουν γρήγορα! Χειμώνας έρχεται, μπορεί να σε βρεί καμμιά ξαφνική ... μπόρα!
-
....... για τη μπόρα
Νίκο τι εννοείς ότι ήταν από άλλο αυτοκίνητο ;;;
Τα p/n των sprint είναι 002709 εμπρός και 002711 πίσω για όλα τα Ε36 με Μ50 Μ51 (tds) -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
:lol: ....... για τη μπόραΝίκο τι εννοείς ότι ήταν από άλλο αυτοκίνητο ;;;
Τα p/n των sprint είναι 002709 εμπρός και 002711 πίσω για όλα τα Ε36 με Μ50 Μ51 (tds)Της μπόρας θα της έρθει καταιγίδα!!!!
Ηταν για Μ3 Βασίλη!!!!Με χοντρά καλάμια κλπ!!Το χειρότερο ήταν οτι τα πίσω ηταν για 320-328!!!
Οπότε το τουτούνι ήταν αλλού γι' αλλού!!! Το βαρος της Μ3 μπροστά είναι νομίζω +10-15 κιλά!!!?
Ισως γι αυτό να έβγαζε τόσα μούτρα...!!! -
Μάλιστα !! Αρα πρέπει να έχει αλλάξει συμπεριφορά ...
-
Πάντως και η δική μου εμπειρία σχετικά με after-market αμορτισέρ είναι αρνητική. (Έβαλα Bilstein Sport που είναι monotube, υψηλής πίεσης σε Audi TT 180.) Είναι πολύ σκληρά για κανονική χρήση. Από την άλλη η επισκευή των εργοστασιακών δε με έχει πείσει σαν ιδέα: κρατάς το παλιό θάλαμο, αλλάζεις κάποια υλικά, ξανα-γεμίζεις αέριο-λάδι και έχεις πάλι κάτι που στη καλύτερη περίπτωση είναι σαν το εργοστασιακό καινούργιο (με παρόμοιο κόστος σαν να αγόραζες καινούργιο). Τουλάχιστον στα Bilstein αγοράζεις σημαντικά καλύτερη τεχνολογία, υλικά, και κατασκευή. Συγκρίνετε απλά το καπάκι που σφραγίζει το θάλαμο των Bilstein με εργοστασιακά.
-
Η αλλαγή έγινε και ο 'ασθενής' δεν απέθανεν!!!
Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι η ημέρα με την νύχτα!!!
Καμμιά σχέση!!
Κράτημα 40% τουλάχιστον πάνω απο αυτό που είχα συνηθίσει τα 2 τελευταία χρόνια!! ...Σε στροφές στην Παιανία που γύριζε και ήθελε προσοχή να μπεις με 50 τώρα μπήκα με 70 και είχα κι άλλο!
Αϊ σιχτίρ μη πάω και του πετάξω τα αμορτισέρ στην τζαμαρία του μαλάκα! (αλλά αυτός φταίει?...εγω φταίω!!)
Δουλεύουν και πολύ καλύτερα τα λάστιχα!!!
Σας αφήνω τώρα...πάω Πεντέλη!!!
EDIT:Απο δω και μπρος ότι πει ο Κύριος ΒΑΣΙΛΗΣ!!!
-
Τελικά τι αμορτισέρ έβαλες/φοράς?
-
Bilstein Sprint!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Bilstein Sprint!!Ακόμα εδώ είσαι εσύ;
Γρήγορα στήν Πεντέλη!!!
Αμορτισέρ σε ΒΜW!!! :-(