Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μέγα σφάλμα με Corolla
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μέγα σφάλμα με Corolla
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    8
    111
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sotos last edited by

      Έχω στην κατοχή μου ένα Corolla G6 του '98. Επειδή οι κλίσεις στις στροφές ήταν πολύ μεγάλες, αποφάσισα να αλλάξω αμορτισέρ. Δυστυχώς έβαλα τα Καγιάμπα τα πορτοκαλί. Το αυτοκίνητο από τότε άλλαξε ριζικά συμπεριφορά, συνολικά προς το χειρότερο. Καταρχήν, έγινε πιο 'χοροπηδηχτό', ακόμα και σε καινούργιους καλούς δρόμους. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι έχασε την αίσθησή του το μπροστινό σύστημα. Έγινε δηλαδή, πιο ελαφρύ και είναι σαν να χάνει την επαφή του με το δρόμο, ειδικά κατά τις επιταχύνσεις.
      Θα μπορούσε κανείς να με βοηθήσει στην επιλογή καλύτερης λύσης, ώστε να μη γέρνει στις στροφές, αλλά και να μη γίνει 'κούτσουρο';
      Με πιο σκληρές αντιστρεπτικές και τα παλιά αμορτισέρ θα γίνει τίποτα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        sotos last edited by

        Έχω στην κατοχή μου ένα Corolla G6 του '98. Επειδή οι κλίσεις στις στροφές ήταν πολύ μεγάλες, αποφάσισα να αλλάξω αμορτισέρ. Δυστυχώς έβαλα τα Καγιάμπα τα πορτοκαλί. Το αυτοκίνητο από τότε άλλαξε ριζικά συμπεριφορά, συνολικά προς το χειρότερο. Καταρχήν, έγινε πιο 'χοροπηδηχτό', ακόμα και σε καινούργιους καλούς δρόμους. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι έχασε την αίσθησή του το μπροστινό σύστημα. Έγινε δηλαδή, πιο ελαφρύ και είναι σαν να χάνει την επαφή του με το δρόμο, ειδικά κατά τις επιταχύνσεις.
        Θα μπορούσε κανείς να με βοηθήσει στην επιλογή καλύτερης λύσης, ώστε να μη γέρνει στις στροφές, αλλά και να μη γίνει 'κούτσουρο';
        Με πιο σκληρές αντιστρεπτικές και τα παλιά αμορτισέρ θα γίνει τίποτα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sotos last edited by

          Έχω στην κατοχή μου ένα Corolla G6 του '98. Επειδή οι κλίσεις στις στροφές ήταν πολύ μεγάλες, αποφάσισα να αλλάξω αμορτισέρ. Δυστυχώς έβαλα τα Καγιάμπα τα πορτοκαλί. Το αυτοκίνητο από τότε άλλαξε ριζικά συμπεριφορά, συνολικά προς το χειρότερο. Καταρχήν, έγινε πιο 'χοροπηδηχτό', ακόμα και σε καινούργιους καλούς δρόμους. Το χειρότερο, όμως, είναι ότι έχασε την αίσθησή του το μπροστινό σύστημα. Έγινε δηλαδή, πιο ελαφρύ και είναι σαν να χάνει την επαφή του με το δρόμο, ειδικά κατά τις επιταχύνσεις.
          Θα μπορούσε κανείς να με βοηθήσει στην επιλογή καλύτερης λύσης, ώστε να μη γέρνει στις στροφές, αλλά και να μη γίνει 'κούτσουρο';
          Με πιο σκληρές αντιστρεπτικές και τα παλιά αμορτισέρ θα γίνει τίποτα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bts last edited by

            Το πρόβλημα σου είναι ότι τα αμορτισέρ δεν συνεργάζονται με τα ελατήρια. Έιναι δηλαδή τόσο 'σκληρά' για να το πω απλά, που τα ελατήρια δεν μπορούν να τα επαναφέρουν αρκετά γρήγορα μετά από συμπίεση '...και είναι σαν να χάνει την επαφή του με το δρόμο, ειδικά κατά τις επιταχύνσεις....', βλέπεις τι εννοώ.
            Το έχουμε ξανασυζητήσει αυτό το θέμα στο φόρουμ. Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι 'μάστορες' αγνοούν θεμελιώδεις αρχές των αναρτήσεων, και κάνουν τον κόσμο να νομίζει ότι με μόνο με σκληρά αμορτισέρ έλυσε το πρόβλημα του. Μπορεί βέβαια να το κάνουν για να πουλήσουν περισσότερο, όπως και πολλοί λαστιχάδες που πουλάνε ζάντες αδιαφορώντας για το οφσέτ.
            Τα πορτοκαλί είναι πιο σκληρά από τα άσπρα, (αν κάνω λάθος διορθώστε με). Οπότε αν θες οποσδήποτε KYB θα σου πρότεινα ένα στάδιο μαλακότερα, δηλαδή τα άσπρα. Το λέω αυτό και δεν σου προτείνω κάποια extreme λύση γιατί από ότι κατάλαβα σε ενοχλεί το κοπάνημα και θες κάποια στοιχειώδη άνεση. Μπορείς επίσης να βάλεις Bilstein sport.Για οτιδήποτε σκληρότερο θες αλλαγή ελατηρίων. Πάντως ρώτα και την γνώμη της αντιπροσωπείας, αυτοί έχουν δοκιμάσει πολλά διαφορετικά αμορτισέρ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              takinen last edited by

              Πέτρο (ΒΤS) θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κάθετα μαζί σου.
              Πρώτα από όλα έχε υπόψη σου πως τα πορτοκαλί KYB δεν είναι σκληρότερα από τα αμορτισέρ της G6. Συγκεκριμένα, τα πορτοκαλί KYB αποτελούν μια φθηνή λύση για αντικατάσταση αμορτισέρ ιαπωνικών κατά βάση οικογενειακών μοντέλων. Σε μια 'νορμάλ' κορόλλα ή ένα στάρλετ ή ένα σάνι λειτουργούν μια χαρά. Το έχω πει όμως και το ξαναλέω. Δεν είναι σπορτίφ επιλογή! Όσο για τα άσπρα KYB που προτείνεις, είχα την ατυχία να μπω σε κορόλλα, 1.3 νομίζω, με τα συγκεκριμένα αμορτισέρ. Bάρκα βαρκούλα στο γυαλό!!!
              Τα ιστιοπλοικά έχουν καλύτερη συμπεριφορά!!!
              Αυτό που μπορώ να καταλάβω σε πρώτη φάση από το πρόβλημα του sotos είναι το άκρως αντίθετο από αυτό που αναφέρεις. Τα αμορτισέρ δηλαδή, είναι πιο μαλακά από ότι χρειάζεται. Βέβαια ο χαρακτηρισμός 'μαλακά' ή 'σκληρά' είναι εντελώς λάθος, μιας και το χαρακτηριστικό μέγεθος των αμορτισέρ, είναι η ταχύτητα αντίδρασης και όχι η σκληρότητα. Μέγεθος μάλιστα, που δεν είναι σταθερό κατά τις διάφορες φάσεις λειτουργίας, αλλά συνεχώς μεταβάλλεται.
              Ο σκοπός δε ενός αμορτισέρ (αποσβεστήρα) είναι ακριβώς, να αποσβέσει την ταλάντωση του ελατηρίου. Τα συγκεκριμένα αμορτισέρ δεν έχουν ικανοποιητικό βαθμό απόσβεσης γι αυτό και τα ελατήρια ταλαντώνονται περισσότερο και δίνουν την αίσθηση του χοροπηδητού. Αν ίσχυε αυτό που λες εσύ BTS τότε το αυτοκίνητο θα έδινε την αίσθηση οτι 'κοπανάει' και όχι οτι 'χοροπηδάει', γεγονός όχι σπάνιο σε εντελώς διαφορετικές όμως περιπτώσεις.
              Η κορόλλα πριν την αντικατάσταση έγερνε, μάλλον λόγω φθαρμένων αμορτισέρ ή ίσως και ελατηρίων. Σε γενικές γραμμές η G6 ήταν ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο με πολύ σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση. Δεν έφτανε τα rallye, αλλά ήταν αρκετά εύκολη και προβλέψιμη στο όριο, ενώ δεν είχε 'κατηγορηθεί' για μεγάλες κλίσεις. Ίσως λοιπόν η καλύτερη λύση sotos είναι να επανέλθεις στις εργοστασιακές λύσεις αλλάζοντας και τα ελατήρια. (Μπορεί βέβαια προηγουμένως, να γίνει μέτρηση της σκληρότητάς τους, για να είσαι σίγουρος οτι χρειάζονται αλλαγή.)
              Σίγουρα πάντως, όταν ένα αυτοκίνητο γέρνει φταίει το πίσω μέρος. Η πρώτη απλούστερη και φθηνότερη λύση είναι μια σκληρότερη πίσω αντιστρεπτική. Η δεύτερη λύση είναι σκληρότερα πίσω ελατήρια. Αν όμως τα ελατήρια γίνουν αρκετά πιο σκληρά θα χρειαστεί και αντικατάσταση πίσω αμορτισέρ. Έτσι όμως θα χαθεί η ομοιογένεια εμπρός και πίσω μέρους! Οπότε τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο πολύπλοκα.
              If I were you sotos, θα άλλαζα ελατήρια και αμορισέρ με τα εργοστασιακά. Εαν το αυτοκίνητο συνέχιζε να γέρνει, θα έβαζα πίσω μια σκληρότερη κατά 3-5 περίπου χιλιοστά αντιστρεπτική.
              Μετά ανεβαίνει ο πήχης και πρέπει να ακολουθήσεις πιο σπορ επιλογές (bilstein) που όμως θα στερήσουν μέρος της άνεσης ενώ μπαίνεις σε ένα πονοκέφαλο επιλογών, με αυξημένο πάντα κόστος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bts last edited by

                Ο χρήστης takinen έγραψε:
                Πέτρο (ΒΤS) θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κάθετα μαζί σου.
                Πρώτα από όλα έχε υπόψη σου πως τα πορτοκαλί KYB δεν είναι σκληρότερα από τα αμορτισέρ της G6....Αυτό που μπορώ να καταλάβω σε πρώτη φάση από το πρόβλημα του sotos είναι το άκρως αντίθετο από αυτό που αναφέρεις. Τα αμορτισέρ δηλαδή, είναι πιο μαλακά από ότι χρειάζεται.

                Γεια σου Δημήτρη. Την σκέφτηκα και αυτή την εκδοχή, αλλά επειδή δεν γνωρίζω την γκάμα των ΚΥΒ (και το ανέφερα αυτό), υπέθεσα ότι τα άσπρα είναι σχεδόν ίδια με τα ΟΕΜ και τα πορτοκαλί έχουν μεγαλύτερο βαθμό απόσβεσης από τα ΟΕΜ. Σωστά και γνωστά όλα αυτά που λες (δεν μπήκα στον κόπο να γράψω για τον ρόλο των αμορτισέρ και τον συντελεστή απόσβεσης στο προηγούμενο post) με την προϋπόθεση ότι όντως τα μαμίσια έχουν μεγαλύτερη απόσβεση από τα ΚΥΒ. Αλλά αυτό μου κάνει εντύπωση.

                Υποτίθεται ότι τα αμορτισέρ εξελίσσονται ειδικά για κάθε μοντέλο. Αν τα πορτοκαλί είναι 'μαλακότερα' από τα εργοστασιακά, τότε του φίλου μας του έδωσαν αμορτισέρ από 'μικρότερη' κορόλα, γιατί τηρώντας την ιεραρχία(άσπρα=ΟΕΜ, πορτοκαλί=ΟΕΜ+) τα πορτοκαλί θα έπρεπε να έχουν τουλάχιστον ίδιο βαθμό απόσβεσης με τα ΟΕΜ της G6.Αλλιώς τι νόημα έχει να πουλάει η ΚΥΒ 'underdamped' αμορτισέρ με τον τίτλο 'sport', καταστρέφοντας την συμπεριφορά ενός μοντέλου και ΄την φήμη της;
                Αν λοιπόν βάλεις αμορτισέρ απο κορόλλα 1.4 στην G6 με τα σκληρότερα ελατήρια, φυσικό είναι να έχεις παρατεταμένες ταλαντώσεις και όλα αυτά που αναφέρεις.

                Πιστεύω κατάλαβες τι εννοώ . Ορισμένοι λαστιχάδες, αμορτισεράδες κλπ δεν φέρνουν όλη την γκάμα αλλά μόνο αυτά που 'τραβάει' η αγορά και αν δεν το ψάξει κανείς μπορεί να πέσει θύμα.

                Όσο για βελτίωση, 5mm παχύτερη αντιστρεπτική ίσως να αλλάξουν την ισορροπία του. Τα 3mm είναι μία -πιθανότατα- καλή λύση. Επίσης αυξάνοντας -λίγο- τον συντελεστή απόσβεσης θα δώσει στο αυτοκίνητο μικρότερες αρχικές κλίσεις και μικρότερες τάσεις πλεύσης. Αρκεί τα 'σπορ' αμορτισέρ να είναι όντως για G6!!! Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι αν ξεφύγεις αρκετά από τις 'all around' λύσεις του κατασκευαστή μπλέκεις και ξοδεύεσαι άσκοπα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Στο επίσημο site της TOYOTA TEAM EUROPE http://www.tte.de μπορείς να δείς λύσεις εργοστασιακές και σίγουρα αξιόπιστες. Μετά πήγαινε στην κεντρική αντιπροσωπεία όπου το εδω αγωνιστικό τμήμα θα σε συμβουλέψει σωστά. Είσαι τυχερός γιατί η TOYOTA είναι η καλύτερη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και οτι γιά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο υπάρχει μεγάλη εμπειρία. ΒΑΣΙΛΗΣ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    madness last edited by

                    Tha pw kai egw thn gnwmh mou ws katoxosedw kai 10 xronia toyota...........

                    Kalh h antiproswpeia ths toyota ...alla einai spasimo otan thelhseis na zhthseis kati apo TTE na sou lene oti den ta fernoune.......

                    Paradeigma....Eimai katoxos ZZ111 kai phga kai zhtaga plhrofories gia amortiser kai sugekrimena ths TTE.....prin kana 6mhno....kai h apanthsh tous htan oti den bgainei tipota......
                    Gnwrizxa omws oti gia thn stroggulofanarh ebgaine me thn opoia exoume akribws thn idia anarthsh....Kai afou tous to lew mou apantane oti den bgainei gia esas kai den mporoume na to paraggeiloume kai tetoia........

                    Allo peristatiko exei na kanei me thn uposthri3h pou exei h toyota Hellas gia antallaktika TRD h opoia einai mhdaminh........Apla sou lene oti den fernoune kai oti ama fereis monos sou kai na to topothethseis se autous spaei h egguhsh.........Epeita apo ena sobaro e-mail sthn toyota japan gia to ti ginetai sthn ellada kai meta apo apanwta e-mail stis eurwpaikes Toyota anagasthkan na me paroun thlefwno kai na mou poun oti mporoun ustera apo sunenohsh dikia mou na mou feroun oti theloun kai me egguhsh........H erwthsh pou eixe ginei htan sugekrimena gia mploke diaforiko alla kai gia oti allo e3arthma me endiefere......

                    Den eixa skopo na agorasw tipota apla hthela na rwthsw times ...me tsantise uperbolika to gegonos oti kapoioi kurioi edw den 3eroun ti lene ...Auto den egine mono se mia antiproswpeia.......

                    Telika an prose3ate.......twra pou bghke h kainourgia h corolla twra ebgale fulladio h toyota Helllas gia thn ZZ111 me parts TTE....Mhpws argoune ligaki????????

                    Soto : Pragmatika kai egw briskomai sto dillhma ti na balw twra apo amortiser.......Skeftomouna gia bilstein alla den thelw na kanw maimoudia......meta skefthka gia ths Apex pou einai mazi me gonato......den 3erw se kana mhna prepei na alla3w pantws......elpizw na exw brei ti tha parw...Auta

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • E
                      ep81 last edited by

                      Ta kayaba ta aspra einai pio sklira apo ta portokali pou tora allaksan xroma kai eginan maura. Ara, ta portokali pia den yparxoun, eginan maura. Ta kayaba ta aspra einai aeriou-ladiou, einai poli sklira tha elega kai oxi varka. Einai ta pio sklira apo ti seira kayaba (den to grafo me 100% sigouria). Ego forao portokali mprosta kai aspra piso sto starletaki mou kai strivo poli kala. To amaksi kratiete ena me to dromo xalara kai stis epitaxinseis kai stis megales taxitites. Apo anesi veaia ksexaste to.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr