-
Ο χρήστης stako έγραψε:
Αυτές οι τιμές είναι εξωπραγματικές για μένα, για το μτχ εννοώ γιατί για καινούργιο είναι εκτός προϋπολογισμού για πολλές δεκαετίες!
Αν βρω με μέχρι 2κ κάτι οκ, αλλιώς δεν το βλέπω...
Οταν εισαι ετοιμος δωσε το πρασινο φως και εδω ειμαστε εμεις. Τα παρελκομενα του καρτ υπαρχουν??? Γκαραζ,τρειλερ η φορτηγακι??? Εχεις υπολογισει ολα τα αλλα εκτος την αγορα του??? Εξοπλισμο, εργαλεια, ειναι πολλα ακομα που πρεπει να υπολογισεις πριν κανεις οποιαδηποτε κινηση.
Υ.Γ. Εισαι απο εδω Αθηνα???
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Αυτές οι τιμές είναι εξωπραγματικές για μένα, για το μτχ εννοώ γιατί για καινούργιο είναι εκτός προϋπολογισμού για πολλές δεκαετίες!
Αν βρω με μέχρι 2κ κάτι οκ, αλλιώς δεν το βλέπω...
Οταν εισαι ετοιμος δωσε το πρασινο φως και εδω ειμαστε εμεις. Τα παρελκομενα του καρτ υπαρχουν??? Γκαραζ,τρειλερ η φορτηγακι??? Εχεις υπολογισει ολα τα αλλα εκτος την αγορα του??? Εξοπλισμο, εργαλεια, ειναι πολλα ακομα που πρεπει να υπολογισεις πριν κανεις οποιαδηποτε κινηση.
Υ.Γ. Εισαι απο εδω Αθηνα???
Καταρχάς σε ευχαριστώ πολύ για την προσφερόμενη βοήθεια!
Γκαράζ (χώρος δλδ όπου θα αποθηκευθεί το καρτ) υπάρχει. Εργαλεία για τις περισσότερες δουλειές (αν εννοεις για τα σερβις κτλ) επίσης υπάρχουν. Επίσης τα χερια μου πιανουν αρκετα καθως ολα τα σερβις στα μηχανακια μου τα κανω μονος. Τρειλερ δεν υπαρχει αλλα θα αγοραστει, εχω βρει ακρουλα για αυτο για κατι καλο και αρκετα φτηνο. Κρανη υπαρχουν μπολικα, μαλιστα εχω κ ενα που ειναι για καρτ! Ετυχε κ το ειχα πετυχει σε φοβερη προσφορα κ το ειχα παρει! Φορμα θα χρειαστει να παρω, επισης κ γαντια. Δεν ξερω αν φορατε κ προστασιες εσωτερικα αλλα εχω κ θωρακες κτλ απο το εντουρο.
Αθηνα ειμαι, μαλιστα αν δω να κανετε καμια κινηση για συναντηση σε πιστα θα προσπαθησω να περασω να τα πουμε κ απο κοντα. Απο Σεπτεμβρη βεβαια καθως με αυτη τη ζεστη δυσκολο το βλεπω, ξεκιναμε κ διακοπες σιγα σιγα...
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης stako έγραψε:
Καταρχάς σε ευχαριστώ πολύ για την προσφερόμενη βοήθεια!
Γκαράζ (χώρος δλδ όπου θα αποθηκευθεί το καρτ) υπάρχει. Εργαλεία για τις περισσότερες δουλειές (αν εννοεις για τα σερβις κτλ) επίσης υπάρχουν. Επίσης τα χερια μου πιανουν αρκετα καθως ολα τα σερβις στα μηχανακια μου τα κανω μονος. Τρειλερ δεν υπαρχει αλλα θα αγοραστει, εχω βρει ακρουλα για αυτο για κατι καλο και αρκετα φτηνο. Κρανη υπαρχουν μπολικα, μαλιστα εχω κ ενα που ειναι για καρτ! Ετυχε κ το ειχα πετυχει σε φοβερη προσφορα κ το ειχα παρει! Φορμα θα χρειαστει να παρω, επισης κ γαντια. Δεν ξερω αν φορατε κ προστασιες εσωτερικα αλλα εχω κ θωρακες κτλ απο το εντουρο.
Αθηνα ειμαι, μαλιστα αν δω να κανετε καμια κινηση για συναντηση σε πιστα θα προσπαθησω να περασω να τα πουμε κ απο κοντα. Απο Σεπτεμβρη βεβαια καθως με αυτη τη ζεστη δυσκολο το βλεπω, ξεκιναμε κ διακοπες σιγα σιγα...
Eισαι σε πολυ καλο δρομο!!! , μαλλον απο Σεπτεμβριο ξεκιναμε παλι, οποτε θα συναντηθουμε να τα πουμε απο κοντα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αλλά για να έχω μια ιδέα, πόσο κοστίζει ένα καινούργιο καρτ? Σασί συν κινητήρας... Λέγοντας σασί εννοούμε πλαίσιο, φρένα, χειριστήρια, τα πάντα? Ή μόνο πλαίσιο?
Ενα καινουριο (κουτα, απατητο) καρτ κοστιζει, 5.000 το σασι κ 2.500 το μοτερ. Μπορεις ομως να βρεις μεταχειρισμενο με εναν αγωνα στο εξωτερικο περι τα 3.500-4.500 μονο το σασι, το μοτερ αν το θες καινουριο δεν αλλαζει.
Μεταχειρισμενο, καλο καρτ 2ετιας με μπροστινα φρενα κ με μοτερ βρισκεις με 5.000€.
Sent from my iPhone using Tapatalk
για τι καρτ μιλας με 7500 ευρω? το λεω γιατι σιγουρα υπαρχουν και πιο φθηνες επιλογες..
υγ σημερα εχει προπονηση με καρτακι φιλου -
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
Αλλά για να έχω μια ιδέα, πόσο κοστίζει ένα καινούργιο καρτ? Σασί συν κινητήρας... Λέγοντας σασί εννοούμε πλαίσιο, φρένα, χειριστήρια, τα πάντα? Ή μόνο πλαίσιο?
Ενα καινουριο (κουτα, απατητο) καρτ κοστιζει, 5.000 το σασι κ 2.500 το μοτερ. Μπορεις ομως να βρεις μεταχειρισμενο με εναν αγωνα στο εξωτερικο περι τα 3.500-4.500 μονο το σασι, το μοτερ αν το θες καινουριο δεν αλλαζει.
Μεταχειρισμενο, καλο καρτ 2ετιας με μπροστινα φρενα κ με μοτερ βρισκεις με 5.000€.
Sent from my iPhone using Tapatalk
για τι καρτ μιλας με 7500 ευρω? το λεω γιατι σιγουρα υπαρχουν και πιο φθηνες επιλογες..
υγ σημερα εχει προπονηση με καρτακι φιλουΟ φίλος ρώτησε πόσο κάνει ένα καινούριο, απάτητο σασί και μοτέρ.
Στα των μοτέρ, το Sonik Senior που έχω βάλει στο παράδειγμά μου (2.500€) είναι από τα φθηνότερα της αγοράς και πολύ δυνατό (32 άλογα). Αναφορικά, το rotax max (28 άλογα) κοστίζει 2.900 και νομίζω ότι είναι χωρίς τις βάσεις εξάτμισης (άλλα 70 ευρώ), διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Το σασί είναι CRG που έχω γράψει, αλλά βρίσκεις και φθηνότερο (πάλι CRG) κατά 500-700 ευρώ. Όχι πιο κάτω. Τόσο κάνουν τα καινούρια σασί και γιαυτό δε συμφέρουν. Καλύτερα να το πάρεις με έναν μόνο αγώνα που είναι σημαντικά φθηνότερο, όπως δηλαδή πήρα το δικό μου.
Όλα τα σασί των top 3 εταιριών τόσο κάνουν. Οι διαφορές είναι πολύ μικρές.
Με τι καρτ θα κάνεις προπόνηση?
-
Η κριση καλα κρατει μεχρι στιγμης, αλλα και καποια καλα πραγματα επεισης κρατουν την τιμη τους, οπως τα καλα καρτ.
Οπως ειπε και ο Νικος και οι τρεις μεγαλες εταιρεις ...CRG... TONY, BIREL, τα σασι τους κανουν περιπου 5000ευρω, χωρις λαστιχα(αλλα 160), και τα μοτερ τα hobby(δεν ειναι ομολογκε CIK-FIA) εχουν το IAME X30 2450, ROTAX MAX 275O, VORTEX ROK 2500, ROK GP 255O, MAXTER SONIK 2500.
Τα KF2, KF3, εχουν περιπου 4000ευρω.
Τωρα για ενα καλο καρτ μεταχειρισμενο, πολυ προσεγμενο δυετιας, μια πολυ λογικη τιμη ειναι περιπου στα 3800. Οσο πιο χαμηλα ειναι η τιμη τοσο πιο πολλες ωρες εχει.
Παντως θελει σε γενικες γραμμες προσοχη η αγορα του μεταχειρισμενου καρτ, τα 6ταχυτα μοτερ ειναι πολυ πιο ακριβα, και κουτα αναλογα με την εκδοση μπορει να φθασει τα 12000ευρω το πακετο σασι μοτερ. Στο πακετο αυτο δεν εχω υπολογισει το οργανο, αλλα 400ευρω. -
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Eισαι σε πολυ καλο δρομο!!! , μαλλον απο Σεπτεμβριο ξεκιναμε παλι, οποτε θα συναντηθουμε να τα πουμε απο κοντα.
Ναι, θα τα πούμε από Σεπτέμβριο!
Τι να κάνουμε παιδιά, dυστυχώς το «κανονικό» γρήγορο αυτοκίνητο έχει γίνει είδος πολυτελείας στην Ελλάδα πλέον, οπότε η ενασχόληση με το καρτ είναι μονόδρομος για όποιον θέλει να ασχοληθεί με το θέμα ξοδεύοντας ένα λογικό budget… Και μου έχει λείψει και η οδήγηση σε πίστα από τότε που έδωσα τη μηχανή οπότε το καρτ είναι μια πολύ καλή διέξοδος!
-
Ναι, θα τα πούμε από Σεπτέμβριο!
Τι να κάνουμε παιδιά, dυστυχώς το «κανονικό» γρήγορο αυτοκίνητο έχει γίνει είδος πολυτελείας στην Ελλάδα πλέον, οπότε η ενασχόληση με το καρτ είναι μονόδρομος για όποιον θέλει να ασχοληθεί με το θέμα ξοδεύοντας ένα λογικό budget… Και μου έχει λείψει και η οδήγηση σε πίστα από τότε που έδωσα τη μηχανή οπότε το καρτ είναι μια πολύ καλή διέξοδος!
Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι έχει γίνει είδος πολυτελείας αλλά και ότι κανένα γρήγορο αυτοκίνητο δεν μπορεί να σου χαρίσει τις συγκινήσεις που προσφέρει το καρτ. Αρκεί μόνο να σημειώσω ότι κάτω από λεπτό στη πίστα των Αφιδνών δεν πέφτει κανένα, ενώ το καρτ γυρίζει 45-50 δευτ.
Πέρα από το γεγονός ότι είναι ΣΑΦΩΣ πιο οικονομικό από το αυτοκίνητο, το καρτ είναι η πιο φθηνή μορφή motorsport και σεμινάριο για γρήγορη οδήγηση στη πίστα.
Θα εκπλαγείς με το πόσο πολύ σε βελτιώνει σε γρήγορη οδήγηση και σε γεμίζει τόσο πολύ που δεν έχεις την ανάγκη να κάνεις καγκουριές και παρανομίες στους δημόσιους δρόμους.
Στις 27 Αυγούστου θα είμαι εκεί για τη πρώτη προπόνηση της νέας…καρτοσεζόν!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
me rallaki γυρναγα στο 54 και με scooby sti στο 55...
-
Σε οτι εγραψε ο Νικος, ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ, και θα ηθελα να προσθεσω κατι πολυ γνωστο, οτι οι πιλοτοι της F1 για να φθασουν εκει, εχουν ξεκινησει απο τα καρτ, κανουν καρτ για να εχουν καλη φυσικη κατασταση, και οταν τελιωσουν την καριερα τους στην F1, ξανακανουν καρτ.
Να πω ακομα οτι κανενα αυτοκινητο στον πλανητη δεν μπορει να νικησει ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ στην πιστα. -
Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
me rallaki γυρναγα στο 54 και με scooby sti στο 55...Πως μετραγες τον χρονο??? Αυτα τα νουμερα με τον σενσορα της πιστας δεν βγαινουν με τιποτα απο τα δυο αυτα αυτοκινιτα, ισως με τον Ραλουκλα, αν ηταν κανενα Super 1600, η κανενα group A, μεχρι τα μπουνια, τοτε ισως. Αλλα με το Subaru, με τιποτα, τα εχω δει κωλοστημενα, και ειδικα στο πεταλο και στην Κ1 βγαζουν μουτρα οπως τα περισοτερα Γερμανικα.
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
me rallaki γυρναγα στο 54 και με scooby sti στο 55...
Πως μετραγες τον χρονο??? Αυτα τα νουμερα με τον σενσορα της πιστας δεν βγαινουν με τιποτα απο τα δυο αυτα αυτοκινιτα, ισως με τον Ραλουκλα, αν ηταν κανενα Super 1600, η κανενα group A, μεχρι τα μπουνια, τοτε ισως. Αλλα με το Subaru, με τιποτα, τα εχω δει κωλοστημενα, και ειδικα στο πεταλο και στην Κ1 βγαζουν μουτρα οπως τα περισοτερα Γερμανικα.
Mε 205 rallye φουλ Ν, με 13αρια σλικ Goodyear εχω γυρισει καρτοδρομο 56,1 το 2003...
(οχι με σενσορα της πιστας αλλα με data logging οργανο της racelogic) -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
me rallaki γυρναγα στο 54 και με scooby sti στο 55...
Πως μετραγες τον χρονο??? Αυτα τα νουμερα με τον σενσορα της πιστας δεν βγαινουν με τιποτα απο τα δυο αυτα αυτοκινιτα, ισως με τον Ραλουκλα, αν ηταν κανενα Super 1600, η κανενα group A, μεχρι τα μπουνια, τοτε ισως. Αλλα με το Subaru, με τιποτα, τα εχω δει κωλοστημενα, και ειδικα στο πεταλο και στην Κ1 βγαζουν μουτρα οπως τα περισοτερα Γερμανικα.
Mε 205 rallye φουλ Ν, με 13αρια σλικ Goodyear εχω γυρισει καρτοδρομο 56,1 το 2003...
(οχι με σενσορα της πιστας αλλα με data logging οργανο της racelogic)To ιδιο λεμε, ναι με φουλ αγωνιστικο, εκει τριγυρω στο 55.00, οσο για το Subaru, ειναι πολυ μεγαλο και βαρυ και δυσκολευεται πολυ.
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
me rallaki γυρναγα στο 54 και με scooby sti στο 55...
Πως μετραγες τον χρονο??? Αυτα τα νουμερα με τον σενσορα της πιστας δεν βγαινουν με τιποτα απο τα δυο αυτα αυτοκινιτα, ισως με τον Ραλουκλα, αν ηταν κανενα Super 1600, η κανενα group A, μεχρι τα μπουνια, τοτε ισως. Αλλα με το Subaru, με τιποτα, τα εχω δει κωλοστημενα, και ειδικα στο πεταλο και στην Κ1 βγαζουν μουτρα οπως τα περισοτερα Γερμανικα.
το ιδιο ελεγαν κ αυτοι που ηταν απεξω.....χαχαχα εχω βιντεακι να σου στειλω...
κατω απο λεπτο ηταν σιγουρα. τωρα δεν ξερω ακριβως ποσο, αλλα οπως και ναχει συμφωνω μαζι σου με τα παραπανω. και τα δυο παραπανω αμαξια δεν πιανουν μια μπροστα σε καρτ. απλα το ειπα ετσι για το Νικο... υπαρχουν αμαξια που γυρνανε και 53 αλλα και τι να λεει ??? η αισθηση και μονο δεν συγκρινεται !!!
-
εγω παλι εμπιστευομαι αυτο που ειπε κ ο Θοδωρης οτι οι καλυτεροι οδηγοι στο κοσμο(βλ. formula 1)ξεκινησαν και δε σταματουν ποτε να οδηγουν καρτ.εχουν ολα τα λεφτα του κοσμου να οδηγησουν κατι αλλο αλλα οι περισσοτεροι προτιμουν αυτο το μικρο σκατουλακι..... και δεν ειναι τυχαιο οτι οι καλυτεροι των καλυτερων(shumacher,alonso,hamilton,kubica,rosberg)ειναι φανατικοι στα καρτ,οι alonso και hamilton μαλιστα εχουν χαρισει το ονομα τους σε αντιστοιχα σασσι καρτ.
-
Ο χρήστης toliskal έγραψε:
οι alonso και hamilton μαλιστα εχουν χαρισει το ονομα τους σε αντιστοιχα σασσι καρτ.Ξεχασες τον Trulli....
-
Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
me rallaki γυρναγα στο 54 και με scooby sti στο 55...
Πως μετραγες τον χρονο??? Αυτα τα νουμερα με τον σενσορα της πιστας δεν βγαινουν με τιποτα απο τα δυο αυτα αυτοκινιτα, ισως με τον Ραλουκλα, αν ηταν κανενα Super 1600, η κανενα group A, μεχρι τα μπουνια, τοτε ισως. Αλλα με το Subaru, με τιποτα, τα εχω δει κωλοστημενα, και ειδικα στο πεταλο και στην Κ1 βγαζουν μουτρα οπως τα περισοτερα Γερμανικα.
το ιδιο ελεγαν κ αυτοι που ηταν απεξω.....χαχαχα εχω βιντεακι να σου στειλω...
κατω απο λεπτο ηταν σιγουρα. τωρα δεν ξερω ακριβως ποσο, αλλα οπως και ναχει συμφωνω μαζι σου με τα παραπανω. και τα δυο παραπανω αμαξια δεν πιανουν μια μπροστα σε καρτ. απλα το ειπα ετσι για το Νικο... υπαρχουν αμαξια που γυρνανε και 53 αλλα και τι να λεει ??? η αισθηση και μονο δεν συγκρινεται !!!
Βασικά αναφερόμουν σε 'γρήγορα' και ακριβά αυτοκίνητα, όχι στημένα πισταδόρικα σαξόραλα.
-
Παιδια ολοι εμεις εδω με τα καρτ, ειμαστε το ιδιο, την μαγεια του καρτ την ξερουμε και μας εχει τυφλωσει, και μια χαρα ειμαστε , αλλιμονο στους αλλους.
Αλλα ισως στην τελικη καλυτερα που ειμαστε λιγοι, γιατι εχουμε λιγες πιστες, και ετσι και ειμασταν πολλοι θα γινοταν συνωστισμος. Αφηστε τους πολλους να φτιαχνουν αυτοκινητα, και να ασχολουνται με τετρατροχα κουτια. Οι αλλοι ασχολουνται με αυτοκινητα, και εμεις με ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ
Δειτε εδω στο βιντεο ενα φτωχο F3(220hp), στην βροχη τι κανει σε ενα τετρακινητο GTR(485hp), ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα στον κοσμο.
Youtube Video -
Στην αλλη πλευρα του Ατλαντικου , εκει οπου το μοτορσπορτ ειναι σε αλλα επιπεδα, καρτ και F1000, σε πιστες διπλα-διπλα.
-
να πάτε καλαμάτα προτείνει κ ο Στράτης
http://www.autoblogger.gr/blog/?p=602&cat=21
αρα για άλλη μια φορά έχει δίκαιο ο tuners που λεει καλά λόγια για τη πίστα εκεί! προφανώς το περιοδικό μπήκε με αμαξια οπότε δεν καταλαβε το πρόβλημα με τα κερμπ που αναφέρει ο Θοδωρής
σε ότι αφορά την πολυκοσμία στις πίστες... όντως αν η αθήνα με 5εκατομμύρια κόσμο έχει μόνο μια άντε βαριά δυο μεγάλες πίστες καρτ (κ δευτερη δεν εννοω τα κλειστά μεγαρα), αν το άθλημα αναπτυχθεί θα έχει πολυκοσμία
Μια κ αναφερω τα μέγαρα, μου προκαλεί μεγάλη εντύπωση πως η (καινουργια!) πιστα καρτ εκεί εχει κλείσει. Εχει κάποιος φίλος ενημέρωση τί έχει παιχτεί κ αν πρόκεται να ανοίξει?
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ