-
Το αρκετά επίπεδο με το κλειστό απο μπροστά μέχρι πίσω που θα καταλήγει και σε ντιφιουζερ για να έχει όντως κάποιο νόημα αεροδυναμικά, απέχει έτη φωτός...
Εκτός αυτού σε ένα Hot hatch να ψάχνουμε να βρούμε αεροδυναμική μελέτη...είναι λίγο...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τα περισσοτερα γκολφοειδη εχουν την ιδια ποδια απο κατω ουτε 50 ευρω δεν κανειSent from my LG-P500
η ποδιά που αναφέρεσαι εσύ είναι η μπροστά από και κάτω από τον εμπρος προφυλακτήρα... γενικά, πλαστικό είναι, οπότε δεν κοστίζει... το τι σχήμα έχει και τι απόδοση φέρει αυτό το σχήμα αεροδυναμικά δεν έχει τόση σχέση με το κόστος κατασκευής του... μιλάμε για ένα κανονικό αυτοκίνητο όχι για μεταβαλλόμενο σχήμα φτερών της Ferrari...
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Το αρκετά επίπεδο με το κλειστό απο μπροστά μέχρι πίσω που θα καταλήγει και σε ντιφιουζερ για να έχει όντως κάποιο νόημα αεροδυναμικά, απέχει έτη φωτός...Εκτός αυτού σε ένα Hot hatch να ψάχνουμε να βρούμε αεροδυναμική μελέτη...είναι λίγο...
ναι, είναι όμως αρκετά απαξιωτικό αυτό που λες γιατί εκ των πραγμάτων είναι αρκετά επίπεδο οπότε και έχει σημασία το σχήμα του αεροδυναμικά... όσο για το αν υπάρχει αεροδυναμική μελέτη σε ένα χατσμπακ, υπάρχει... βεβαιως ανάλογη σε χρόνο και έρευνα με το συγκεκριμένο μοντέλο, είπαμε δεν είναι Ferrari... αλλά αν είσαι κάπου σε κάποια εταιρία αεροδυναμιστής ή το έχεις σπουδάσει το αντικείμενο θα ήθελα να συναντηθούμε να το δεις και μετά να έχεις άποψη ώστε να μάθω κι εγώ κάτι...
-
απλα το αναφερω γιατι καποιοι λενε για ακριβα ανταλλακτικα
παντως ακομα και οταν ελειπε ενα σημαντικο κομματι απο το δικο μου (στο πιο χαμηλο σημειο, εκει που τελειωνει η πορτα) δεν παρατηρησα κατι παραξενο στα πολλα χλμ
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Εκτός αυτού σε ένα Hot hatch να ψάχνουμε να βρούμε αεροδυναμική μελέτη...είναι λίγο...
+clio rs
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
απλα το αναφερω γιατι καποιοι λενε για ακριβα ανταλλακτικαπαντως ακομα και οταν ελειπε ενα σημαντικο κομματι απο το δικο μου (στο πιο χαμηλο σημειο, εκει που τελειωνει η πορτα) δεν παρατηρησα κατι παραξενο στα πολλα χλμ
άμα παρατηρούσες θα ήσουν και ο πιο μαμάτος αεροδυναμιστής που υπάρχει στον πλανήτη!
εεε, για να σοβαρέψω λίγο, δεν είναι ότι αυτό το όχημα έχει τόσο λεπτή αεροδυναμική ισορροπία που αν λείπει ένα κομματάκι πλαστικού από την κάτω μπροστά ποδιά, έχει διαφορετική συμπεριφορά και ευστάθεια στα πολλά χλμ...
ίσως, κι άμα έλλειπε σημανιτκό κομμάτι να άκουγες κάτι από την άτακτη ροή του αέρα...
ας πούμε στο S3 που κάποιος φανοποιός είχε αλλάξει χιλιοστά την πόρτα στο κάτω μέρος της, τοποθετόντας την σε άλλη σχέση μεσω ρύθμισης του κλειστρου της θύρας στο αμάξωμα, υπήρχε έντονος αεροδυναμικός θόρυβος στα 200+
έτσι το κατάλαβα, πήγα σε άλλο συνεργείο, επανέφεραν την πόρτα στην σωστή της θέση μέσω ρύθμισης του κλείστρου και ούτε γάτα ούτε ζημιά μέχρι τα 263 που είχα φτάσει κάποτε αργότερα...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εκτός αυτού σε ένα Hot hatch να ψάχνουμε να βρούμε αεροδυναμική μελέτη...είναι λίγο...
+clio rs
κι άλλα πολλά που έχουν... και το EVO έχει και όλα τα GTi έχουν σχειτκή μελέτη και γενικά όλα τα μοντέλα έχουν κατά την εξέλιξη τους αεροδυναμική μελέτη και μάλιστα αντάξια μηχανήματα εξελιξης της πολλών υπεραυτοκινήτων...
Η ΜΒ έχει αεροδυναμική και υδροδυναμική σύραγγα πολλών εκατομυρίων και τώρα απέκτησε σιμιουλειτορ εξελιγμένο από μηχανικούς της NASA.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Νίκο μου το απέδειξε με όργανα... το φορητό της εταιρίας... ΔΕΝ είναι η ίδια πηγή και γενικά καλό θα είναι αν εμπιστεύεσαι τον φίλο σου τόσα χρόνια να μπορείς να δώσεις και έναν ψηφο εμπιστοσύνης σε αυτούς που εμπιστεύεται με την σειρά του αυτός... βέβαια εχθές ειδωθήκαμε οπότε και θα μπορούσες, αντί να γράφεις εδώ μέσα, να με ρωτήσεις αυτοπροσώπος... εκτός αν το είδες μετά οπότε πάω πάσο...
μιλάμε...
Κωνσταντίνε σου απαντάω εδώ απλά γιατί απ' ότι φαίνεται ενδιαφέρει κι άλλους το θέμα.
Δες τα ερωτήματα μετά το [EDIT] στο προηγούμενο ποστ μου και αν θέλεις/μπορείς απάντησέ τα.
Περί 'ψήφου εμπιστοσύνης': Tο ξέρεις καλά ότι δεν τη δίνω όταν κάτι δε μου 'κάθεται' ή έχω κενά γύρω από κάποιο θέμα και ότι προτιμώ τα άρθρα από το 'μου είπε ο τάδε που είναι ειδικός ότι έτσι κι έτσι'. Δεν έχει να κάνει μ'εσένα, με αυτούς που εμπιστεύεσαι, με αυτούς που εμπιστεύονται αυτοί που εμπιστεύεσαι, κλπ, κλπ.
-
ο μηχανικος που λεει ο κωσταντινος μου γυρισε το αυτοκινητο πισω με 34 lt/ 100 km καταναλωση και αυτο ειναι δειγμα οτι προκειται για καλο μηχανικο
(και δεν κανω πλακα )
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Νίκο μου το απέδειξε με όργανα... το φορητό της εταιρίας... ΔΕΝ είναι η ίδια πηγή και γενικά καλό θα είναι αν εμπιστεύεσαι τον φίλο σου τόσα χρόνια να μπορείς να δώσεις και έναν ψηφο εμπιστοσύνης σε αυτούς που εμπιστεύεται με την σειρά του αυτός... βέβαια εχθές ειδωθήκαμε οπότε και θα μπορούσες, αντί να γράφεις εδώ μέσα, να με ρωτήσεις αυτοπροσώπος... εκτός αν το είδες μετά οπότε πάω πάσο...
μιλάμε...
Κωνσταντίνε σου απαντάω εδώ απλά γιατί απ' ότι φαίνεται ενδιαφέρει κι άλλους το θέμα.
Δες τα ερωτήματα μετά το [EDIT] στο προηγούμενο ποστ μου και αν θέλεις/μπορείς απάντησέ τα.
Περί 'ψήφου εμπιστοσύνης': Tο ξέρεις καλά ότι δεν τη δίνω όταν κάτι δε μου 'κάθεται' ή έχω κενά γύρω από κάποιο θέμα και ότι προτιμώ τα άρθρα από το 'μου είπε ο τάδε που είναι ειδικός ότι έτσι κι έτσι'. Δεν έχει να κάνει μ'εσένα, με αυτούς που εμπιστεύεσαι, με αυτούς που εμπιστεύονται αυτοί που εμπιστεύεσαι, κλπ, κλπ.
ναι μωρά Νίκο, εννοείται ότι δεν έχει να κάνει με μένα αλλά είμαι κι εγώ αγύριστο κεφάλι οπότε για να έχω εμπιστευτεί αυτόν τον άνθρωπο τόσα χρόνια σε τόσα περιστατικά κάτι πρέπει να σημαίνει για σένα... ειδάλλως τελικά δεν εκτιμάς την δική μου κρίση στους ανθρώπους οπότε εκεί θα συμφωνήσω μαζί σου να έχεις ερωτηματικά, πολλά μάλλιστα!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ο μηχανικος που λεει ο κωσταντινος μου γυρισε το αυτοκινητο πισω με 34 lt/ 100 km καταναλωση και αυτο ειναι δειγμα οτι προκειται για καλο μηχανικο(και δεν κανω πλακα )
ο εν λόγο μηχανικός έχει έρθει στους τρεις πρώτους στην Ελλάδα σε διεθνή διαγωνισμό γνώσεων της Audi αρκετές φορές και κατέχει τον σεβασμό πολλών του χώρου, για αυτον ακριβώς τον λόγο η karenta τον ζητούσε από καιρό να πάει στα δικά της λημέρια...
-
ενας συμβουλος service παντως ενιωθε και μιλουσε με περηφανεια και δεος μη σου πω οταν τον ρωτουσα για αυτον , προφανως και τον ηθελαν πολυ στη καρεντα
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Το αρκετά επίπεδο με το κλειστό απο μπροστά μέχρι πίσω που θα καταλήγει και σε ντιφιουζερ για να έχει όντως κάποιο νόημα αεροδυναμικά, απέχει έτη φωτός...
Εκτός αυτού σε ένα Hot hatch να ψάχνουμε να βρούμε αεροδυναμική μελέτη...είναι λίγο...
ναι, είναι όμως αρκετά απαξιωτικό αυτό που λες γιατί εκ των πραγμάτων είναι αρκετά επίπεδο οπότε και έχει σημασία το σχήμα του αεροδυναμικά... όσο για το αν υπάρχει αεροδυναμική μελέτη σε ένα χατσμπακ, υπάρχει... βεβαιως ανάλογη σε χρόνο και έρευνα με το συγκεκριμένο μοντέλο, είπαμε δεν είναι Ferrari... αλλά αν είσαι κάπου σε κάποια εταιρία αεροδυναμιστής ή το έχεις σπουδάσει το αντικείμενο θα ήθελα να συναντηθούμε να το δεις και μετά να έχεις άποψη ώστε να μάθω κι εγώ κάτι...
Θέλεις πτυχίο αεροδυναμικής για να καταλάβεις ότι η απλά επίπεδη διευθέτηση του πατώματος ενός αυτοκινήτου δεν έχει κανένα ουσιαστικό αεροδυναμικό όφελος? Με την έννοια ότι δεν θα παράξει περισσότερη αρνητική άντωση...αν δεν συνδυάζεται με ένα καλυμμένο πάτωμα που δεν αφήνει τον αέρα να διαφεύγει από πουθενά παρά μόνο να τον στέλνει επιταχυνόμενο στο χείλος του διαχύτη.
Έχει κάτι από αυτά το σιροκο; κλειστό πάτωμα που καταλήγει σε διαχύτη;
Και το clio rs ένα πολύ μικρό κομμάτι έχει καλυμμένο στο πίσω μέρος που καταλήγει στον διαχύτη και αυτό...περισσότερο εργαλείο του μαρκετινγκ είναι για να πουλήσουν σε κανέναν που νομίζει ότι έχουνε φάει ώρες στην αεροδυναμική μελέτη του clio.
Και ολόκληρο τον πισω προφυλακτήρα να του βγάλεις μαζί με τον διαχύτη...μην σου πω οτι θα γράψει καλύτερους χρόνους γιατι θα έχει χάσει και καμιά 20αρια κιλά -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ενας συμβουλος service παντως ενιωθε και μιλουσε με περηφανεια και δεος μη σου πω οταν τον ρωτουσα για αυτον , προφανως και τον ηθελαν πολυ στη καρενταναι, γιατί ήτω ξεροκουτιανοί οι περσότεροι αποδαυτους κι δεν ειχανε ήλιο στμοίρα τους...
πολλοί πελάτες έχουν απαγοητευτεί στο παρελθόν από το συγκεκριμένο μαγαζί...
...με πρώτο από όλους όσους ξέρω τον πατέρα μου ο οποίος είχε πάει το πρώτο Α3 για συντήρηση έτους, κι αλλάξανε το φίλτρο αέρος κλιματισμού και επειδή δεν το κουμπώσανε καλά έμπαζε νερά στο πάτωμα του συνοδηγού και μετά όταν το επέστρεψε το αυτοκίνητο σκέφτηκαν αυτοί οι προχωρημένοι μηχανικοί να το κολλήσουν! περιμετρικά...
είχα γίνει εξωφρενών εγώ και το είχα ξαναπάει και τους έβαλα να το ξεκολλήσουν για να μπορούμε να το αλλάζουμε και τελικά ανακάλυψα ότι το βάζανε ανάποδα και έτσι δεν κούμπωνε σωστά και έτσι έμπαζε νερά!
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Το αρκετά επίπεδο με το κλειστό απο μπροστά μέχρι πίσω που θα καταλήγει και σε ντιφιουζερ για να έχει όντως κάποιο νόημα αεροδυναμικά, απέχει έτη φωτός...
Εκτός αυτού σε ένα Hot hatch να ψάχνουμε να βρούμε αεροδυναμική μελέτη...είναι λίγο...
ναι, είναι όμως αρκετά απαξιωτικό αυτό που λες γιατί εκ των πραγμάτων είναι αρκετά επίπεδο οπότε και έχει σημασία το σχήμα του αεροδυναμικά... όσο για το αν υπάρχει αεροδυναμική μελέτη σε ένα χατσμπακ, υπάρχει... βεβαιως ανάλογη σε χρόνο και έρευνα με το συγκεκριμένο μοντέλο, είπαμε δεν είναι Ferrari... αλλά αν είσαι κάπου σε κάποια εταιρία αεροδυναμιστής ή το έχεις σπουδάσει το αντικείμενο θα ήθελα να συναντηθούμε να το δεις και μετά να έχεις άποψη ώστε να μάθω κι εγώ κάτι...
Θέλεις πτυχίο αεροδυναμικής για να καταλάβεις ότι η απλά επίπεδη διευθέτηση του πατώματος ενός αυτοκινήτου δεν έχει κανένα ουσιαστικό αεροδυναμικό όφελος? Με την έννοια ότι δεν θα παράξει περισσότερη αρνητική άντωση...αν δεν συνδυάζεται με ένα καλυμμένο πάτωμα που δεν αφήνει τον αέρα να διαφεύγει από πουθενά παρά μόνο να τον στέλνει επιταχυνόμενο στο χείλος του διαχύτη.
Έχει κάτι από αυτά το σιροκο; κλειστό πάτωμα που καταλήγει σε διαχύτη;
Και το clio rs ένα πολύ μικρό κομμάτι έχει καλυμμένο στο πίσω μέρος που καταλήγει στον διαχύτη και αυτό...περισσότερο εργαλείο του μαρκετινγκ είναι για να πουλήσουν σε κανέναν που νομίζει ότι έχουνε φάει ώρες στην αεροδυναμική μελέτη του clio.
Και ολόκληρο τον πισω προφυλακτήρα να του βγάλεις μαζί με τον διαχύτη...μην σου πω οτι θα γράψει καλύτερους χρόνους γιατι θα έχει χάσει και καμιά 20αρια κιλάλυπάμαι αλλά έχει σημασία το επίπεδο του πατώματος μαζί με τα διάφορα πλαστικά υποβοηθήματα, όπως αυτά που είναι λίγο πριν τους πίσω τροχούς και ναι, βοηθάει αρκετά αυτός ο ψευδοδιαχήτης που έχουν μερικά αυτοκίνητα στο τέλος τους αν συνδυάζονται με ένα αρκετά επίπεδο πάτωμα... το μόνο σημείο που δεν είναι κλειστό είναι στο φρέαρ της εξάτμισης... όλα τα άλλα του μέρη είναι απόλυτα επίπεδα όσον αφορά ένα αυτοκίνητο που θα κινηθεί με μέγιστη ταχύτητα τα 250χλμ/ώρα... μέχρι και τα μπεμβεδάκια είχαν κόλπα στις εξατμίσεις για την αεροδυναμική βοήθεια του πίσω κάτω μέρους του οχήματος και γενικότερα, βαριέμαι να αναφέρω καμια διακοσαρίά περιπτώσεις ανάλογες, στις οποίες έχει δοθεί βάρος στο θέμα αυτό σε καθημερινά για έμας τους απαιτητικούς αυτοκίνητα...
μιλάμε...
Υ.Γ.: ναι, το πτυχίο έχει σημασία αν πράγματι το πρόγραμμα σπουδών είχε στόχο και σκοπό να διαμορφώσει και την προσωπικότητα του φοιτητή κι όχι μόνο να του δώσει το πτυχίο... οπότε πέραν των γνώσεων που σου προσφέρουν επιχειρήματα αλλά και τρόπους επιβεβαίωσης ή μη πραγμάτων, μετράει και στην γενικότερη αντίληψή σου
-
Αλλη μια φορα.
Για να εχει καποιο αεροδυναμικο νοημα κ αποτελεσμα θα πρεπει το πατωμα να ειναι ΟΛΟ κλειστο κ να καταληγει σε διαχυτη.
Αλλιως ειναι για ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ και μονο.-
ΥΓ να ειναι κ λιγους ποντους απο το εδαφος οπως ειπε και ο Σπυρος
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αλλη μια φορα.Για να εχει καποιο αεροδυναμικο νοημα κ αποτελεσμα θα πρεπει το πατωμα να ειναι ΟΛΟ κλειστο κ να καταληγει σε διαχυτη.
Αλλιως ειναι για ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ και μονο.-
ΥΓ να ειναι κ λιγους ποντους απο το εδαφος οπως ειπε και ο Σπυρος
Sent from my iPhone using Tapatalk
Νίκο, ακόμη και το σχήμα των χερουλιών των θυρών έχει αεροδυναμική σημασία, δεν μιλάω για επιδόσεις formula 1 αλλά για πεζά, καθημερινά αυτοκίνητα... η επιπεδότητα μερική ή ολοκληρωτική, έχει μεγάλη σημασία... εξάλλου υπάρχουν σημεία που εκ των πραγμάτων δεν μπορείς να έχει εντελώς επίπεδο σχήμα αλλά εαν το πλησιάζεις σχεδιαστικά τότε είναι αεροδυναμικό πλεονέκτημα. ιδιαίτερα στα σημερινά αυτοκίνητα που έχουν δυνατότητα μεγάλης ταχύτητας κίνησης...
είσαι απόλυτος...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αλλη μια φορα.Για να εχει καποιο αεροδυναμικο νοημα κ αποτελεσμα θα πρεπει το πατωμα να ειναι ΟΛΟ κλειστο κ να καταληγει σε διαχυτη.
Αλλιως ειναι για ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ και μονο.-
ΥΓ να ειναι κ λιγους ποντους απο το εδαφος οπως ειπε και ο Σπυρος
Sent from my iPhone using Tapatalk
Aν κυνηγάει κανείς το απόλυτο, έχεις δίκιο.
Αλλά υπάρχει διαφορά αν πχ από κάτω εξέχουν καζανάκια, σωληνάκια, σκατουλάκια κλπ κλπ
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Αλλη μια φορα.
Για να εχει καποιο αεροδυναμικο νοημα κ αποτελεσμα θα πρεπει το πατωμα να ειναι ΟΛΟ κλειστο κ να καταληγει σε διαχυτη.
Αλλιως ειναι για ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ και μονο.-
ΥΓ να ειναι κ λιγους ποντους απο το εδαφος οπως ειπε και ο Σπυρος
Sent from my iPhone using Tapatalk
Νίκο, ακόμη και το σχήμα των χερουλιών των θυρών έχει αεροδυναμική σημασία, δεν μιλάω για επιδόσεις formula 1 αλλά για πεζά, καθημερινά αυτοκίνητα... η επιπεδότητα μερική ή ολοκληρωτική, έχει μεγάλη σημασία... εξάλλου υπάρχουν σημεία που εκ των πραγμάτων δεν μπορείς να έχει εντελώς επίπεδο σχήμα αλλά εαν το πλησιάζεις σχεδιαστικά τότε είναι αεροδυναμικό πλεονέκτημα. ιδιαίτερα στα σημερινά αυτοκίνητα που έχουν δυνατότητα μεγάλης ταχύτητας κίνησης...
είσαι απόλυτος...
Το σχημα των χερουλιων εχει σημασια αν μιλαμε F1 κ πολυ υψηλες ταχυτητες κ οριακες καταστασεις.
Τι διαφορα να κανει στο σιροκο;
Ντινο, αν το μισο πατωμα ειναι κλειστο, δημιουργουνται στροβιλισμοι στο τελειωμα του, οποτε 0 οφελος.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Velle εδώ θα βρεις μερικά νούμερα αεροδυναμικής για δυο μοντέλα, ένα το δικό σου και ένα...ταπεινό Α3 1,2tsi το οποίο απ'οτι φαίνεται είναι περισσότερο μελετημένο αεροδυναμικά...
http://www.carfolio.com/specifications/ ... rodynamics
http://www.carfolio.com/specifications/ ... rodynamics
Αυτά τα νούμερα μπορεί να μην δείχνουν την κάθετη δύναμη που παράγει το κάθε αμάξι αλλά εσύ φυσικά εσύ μπορείς να πιστεύεις ότι σε μια καμπή 140χλμ το R μπορεί να παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη εξαιτίας των κάποιων καλυμένων επιφανειών του και της αεροδυναμικής μελέτης του όπως τα υπόλοιπα αμάξια που έχει κατά νου με τα διάφορα αεροδυναμικά κολπάκια τους.
Δεν θα σχολιάσω τα περί αντίληψης...
GOLF R - SCIROCCO R