-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Πειράζει και παραπειράζει!Σε παλιούς (σε σχεδίαση και ηλικία) κινητήρες που έχουν αρκετό piston blow by (δεν ξέρω πως το λένε στα Ελληνικά...) και λερώνουν γρήγορα τα λάδια τους, είναι σημαντικό να αδειάζουν τα παλιά λάδια από κάτω, όταν είναι ζεστά, και μάλιστα να ξεπλένεται το κάρτερ με λίγο καθαρό λάδι. Διαφορετικά παραμένουν παλιά λάδια στον πυθμένα του κάρτερ και σύντομα σχηματίζεται 'λάσπη' και αυτό όπως καταλαβαίνεται δεν είναι επιθυμητό.
Γενικώς διαδικασίες 'άρπα κόλλα' που εφαρμόζουν για ευκολία τα μαστόρια στα καινούργια, δεν έχουν καμιά θέση σε αυτοκίνητα ηλικίας του 304 σου.
Υ.Γ. Καλό το γυάλισμα, αλλά εμένα πιο πολύ με άρεσε που άλλαξες τον καθρέφτη.
+1
αλλά μπορεί να υπάρξει ένα πρόβλημα,θα έχει ροδέλα χάλκινη να την αλλάξει η θα τρέχει το λάδι από την τάπα.
και δεν αναφέρομαι να υπάρχει και πρόβλημα στις βόλτες της τάπα και να 'κλωτσήσει',την έχω πατήσει και τα τρέμω τα παλιά καρτερ. -
Ok , αλλα και το κλώτσημα μεσα στο αθλημα ειναι. Από την άλλη 5-6 αλλαγές από πάνω δεν μπορεί να είναι και πολύ υγειινο για το κινητήρα. Χώρια που αν καθε φορά χρησιμοποιούνται και διαφορετικού τύπου λάδια πάει και το viscosity περίπατο....
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις συμβουλες! Δηλαδή το άσπρο που βλέπω στην βεργα μπορεί να όφειλεται και στον τρόπο αλλαγής λαδιου? Την ροδελα την αλλάζουμε κάθε φορά αλλιώς χάνει!
-
επισης εγω ξερω οτι οι ταπες του καρτερ εχου μαγνιτη πανω για να μαζευει τα γρεζια
αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος που ξερει καλητερα
-
Εδειξε με τους νικελενιους καθρεπτες! Ωραιο!
-
Ροδέλα χάλκινη εννοείται ότι την αλλάζεις, ειδικά αυτές που είναι φτιαγμένες για να συμπιέζονται και είναι μιας χρήσης. Δεν έχουν κόστος, πέρνεις 10 ροδέλες μαζί και βγάζεις 5 χρόνια.
Οι βόλτες κλωτσάνε όταν το παρακάνεις με το σφίξιμο. Αν ξέρεις πόσο να σφίγγεις κάθε φορά δεν υπάρχει πρόβλημα. Γενικώς οι τάπες των λαδιών δεν θέλουν γαϊδουρινό σφίξιμο, αλλά κάθε περίπτωση είναι διαφορετική για π.χ. αλουμινένιο κάρτερ, μπρούτζινη τάπα, κωνικό πάσο και πάει λέγοντας. Αν δεν ξέρουμε τι κάνουμε, ανοίγουμε μάνιουαλ, βρίσκουμε τη συνιστώμενη ροπή, δανειζόμαστε (ή αγοράζουμε ένα φθηνό ) ροπόκλειδο και το χρησιμοποιούμε ανάλογα. Εννοείται ότι έχουμε και το σωστό καρυδάκι. Άμα χρησιμοποιούμε γερμανικά κλειδιά στο περίπου, γαλλικά ρυθμιζόμενα, κάβουρες, γκαζοτανάλιες και τα συναφή, είναι βέβαιο ότι αργά ή γρήγορα θα κάνουμε ζημιά, και θα φάμε και 'κάνα δάχτυλο.
Μαγνήτες υπάρχουν σε κάποιες περιπτώσεις (π.χ. στο 1100 μου) αλλά για το 304 δεν έχω ιδέα.
Επίσης καλό είναι κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών να αλλάζουμε και φίλτρο. -
Εγω παλι ουτε που ηξερα οτι αλλαζουν τα λαδια ρουφωντας τα..εχω μεινει πισω
Να υποθεσω οτι στη συγκεκριμενη περιπτωση θα ηταν περιττο να χρησιμοποιησει καθαριστικα λαδια προτου βαλει καινουρια; -
Ο χρήστης umaga έγραψε:
επισης εγω ξερω οτι οι ταπες του καρτερ εχου μαγνιτη πανω για να μαζευει τα γρεζιααν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος που ξερει καλητερα
Στις ταπες διαφορικου/σασμαν ξερω να εχουν μαγνητη.Σε ταπα μηχανης δεν εχω δει,δεν αποκλειω ομως να εχουν μερικα μοντελα,ισως τα μινι που εχουν κοινο λιπαντικο για σασμαν και μηχανη;
-
Παρακολουθώ την συζήτηση που έχετε.Επειδή έχω και εγώ ενα Peugeot 304 του 1977 σχετικά με το πρόβλημα με τα λάδια είναι σίγουρα φλάτζα και ίσως χρειαστεί και κάπακι.Ολά αυτα τα αυτοκίνητα αν ρωτήσεις παλιούς μηχανικούς θα σου πούν οτι έπασχαν απο καπάκι και συχνά παθαίναν φλάτζα!Είναι πάρα πολύ καλή η προσπάθεια που κάνεις για αναπαλαίωση όμως το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξεις είναι η μηχανή του να είναι οκ!
-
Ο χρήστης bill97480 έγραψε:
Παρακολουθώ την συζήτηση που έχετε.Επειδή έχω και εγώ ενα Peugeot 304 του 1977 σχετικά με το πρόβλημα με τα λάδια είναι σίγουρα φλάτζα και ίσως χρειαστεί και κάπακι.Ολά αυτα τα αυτοκίνητα αν ρωτήσεις παλιούς μηχανικούς θα σου πούν οτι έπασχαν απο καπάκι και συχνά παθαίναν φλάτζα!Είναι πάρα πολύ καλή η προσπάθεια που κάνεις για αναπαλαίωση όμως το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξεις είναι η μηχανή του να είναι οκ!Α τώρα μου έκανες την καρδιά περιβολι!
-
αμα δεν λυθει το μοτερ δεν μπορουμε να ξερουμε στα συγουρα αλλα αμα εχει ρηγμα το καπακι αστα να πανε... αντε να βρεις αλλο
δεν ξερω gabyy7 αν εχεις σταμπαρει κανενα παρατημενο ηδιο με το δικο σου η καποιο που να φοραει μοτερ ηδιο με του δικου σου... -
Υπαρχει μια 'σκονη' που την ριχνεις στο ψυγειο και αν δεν ειναι χοντρη 'τρυπα' την φραζει. Τωρα για ποσο μην με ρωτησεις, εγω το εχω βαλει εδω και.... 2 χρονια.... Τυχαιο??? μαλλον...
η σκονη αυτη στην συνεργιατζιδικη καθομιλουμενη λεγεται 'φωκια'.
Τωρα γιατι αυτο που εριξε ο δικος μου μαστορας και ειχε αυτα τα αποτελεσματα γραφει απεξω 'πιγκουινος' μη με ρωτησεις !!!!
Ηταν σ' ενα πλαστικο μπλε βαζακι εριξε ( με το ματι ) μια γεματη κουταλια της σουπας και μετα απο 2 μερες σταματησα να 'καιω' νερα
η σκονη αυτη στο ματι σου εμοιαζε σαν ρινισματα απο μεταλλο ή τριματα απο γυαλοχαρτο !!!!!! ναι οκ ξαναλεω ΔΕΝ ξερω τι ηταν αλλα γυαλιζε στον ηλιο καπως ετσιΠροσωπικα ΔΕΝ το θεωρω ως 'επισκευη' αλλα ως μια 'παραταση' μεχρι να μαζευτει το ποσο που απαιτηται για την ορθη αποκατασταση
Εννοειται παραλληλα εχω ξυλωσει το θερμοστατη και δεν αναβω το A/C ωστε να μην επιβαρυνω με θερμοκρασίες το μοτερ -
Μετα τα Οινοφυτα, εισαι στον παραδρομο της Ε.Ο. προς Λαμια.
Στριβεις αριστερα προς Ερυθρες (νομιζω οτι εκει ειναι Οινοη).
Στα 150μ αριστερα ειναι ενα συνεργειο.
Διπλα ειναι παρατημενο ενα ρημαγμενο 304 με σπασμενα τζαμια κλπ.
Πριν 1 χρονο ειχα μιλησει με το παιδι που χει το συνεργειο και μου ειχε πει οτι το χαριζε.
Νομιζω οτι φοραει μοτερ.
Αν περασει κανεις απο κει ας ριξει μια ματια. -
Όταν λέτε ότι μπορεί να έχει πρόβλημα το καπάκι δεν εννοείται το ψευτοκαπακο?
-
Τη σκονη αυτη για το ψυγειο την ξερω..Η πρωτη που ειχε βγει ειχε για σημα τη φωκια και λεγοταν 'μπαρ σλιξ'(δε θυμαμαι πως γραφοταν στα ξενα)Εκεινη την εποχη ψωνιζαμε ανταλλακτικα απο καποιον που εφερνε κυριως ιμιτασιον.Φανταζεστε τα γελια που καναμε,οταν του ζητησαμε 'φωκια' και μας εφερε 'πιγκουινο'!
Οντως εμοιαζε καπως σαν ρινισματα σιδηρου και ειχε καλο αποτελεσμα για χρονια,απ οτι θυμαμαι ομως ηταν μονο για μεταλλικα ψυγεια.
Αν παντως χρειαστεις μηχανη(που το απευχομαι)θα σε παω μια μερα να δοκιμασουμε την τυχη μας με το 305 που εβαλα στα παρατημενα -
Άμα είμαι τόσο άτυχος και μόλις ξεκίνησα να το φτιάχνω βγάλει πρόβλημα η μηχανή τι να πω?
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
απ οτι θυμαμαι ομως ηταν μονο για μεταλλικα ψυγεια.Καλο!!!
.... ε χμ... και... κεφαλες επισεις....
-
Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
Άμα είμαι τόσο άτυχος και μόλις ξεκίνησα να το φτιάχνω βγάλει πρόβλημα η μηχανή τι να πω?δεν χρειαζεται να αγχώνεσαι ορεξη και θεληση να υπαρχει (που υπαρχει απ οτι βλεπω) και ολα θα γινουν
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
Άμα είμαι τόσο άτυχος και μόλις ξεκίνησα να το φτιάχνω βγάλει πρόβλημα η μηχανή τι να πω?
δεν χρειαζεται να αγχώνεσαι ορεξη και θεληση να υπαρχει (που υπαρχει απ οτι βλεπω) και ολα θα γινουν
Και θέληση υπάρχει και όρεξη αλλά χρειάζονται και λεφτά! Άμα το πάμε σε συνεργείο μπορεί να καταλάβει αν έχει φλάτζα η πρέπει να ανοιχτει μηχανή?
-
Κανε του ενα ξακαπνισμα και μετα θα δεις αν εχει καψει ή οχι φλατζα.
Αναπαλαίωση peugeot 304