-
Πρωτα απ'ολα,ευχαριστω για τις ευχες!
Την μπιελα την βρηκα στην ασφαλτο!Ειχε σπασει τον κορμο του κινητηρα και επεσε κατω,στο κενο που υπαρχει κατω απο την μηχανη.Επεσαν ολα τα λαδια κατω και εβγαλε απιστευτο καπνο.Χωρις υπερβολη,μετα απο 10 λεπτα καθαρισε η ατμοσφαιρα.Το αυτοκινητο γυρω γυρω εχει παχυ στρωμα λαδιου.Δεν μπορεις να το πιασεις,σου μενει λιπος στο χερι.Δευτερολεπτα πριν,κινουμουν με 170-180 χλμ και πατησα τερμα το γκαζι για προσπεραση.Ανεβασε μεχρι τα 190,οχι παραπανω ενω συνηθως γραφει 220,εμεινε στα 190 για 10 δευτερολεπτα χωρις να μπορει να ανεβασει,στην συνεχεια κλωτσησε 3-4 φορες,επεφτε συνεχως η ταχυτητα και μετα ακουστηκε καποιο μεταλλο να σπαει τα παντα μεσα και εσβησε.
Η μπιελα ειναι τελειως στραβη,αν μπορεσω θα βαλω φωτογραφια,και μοιαζει λιωμενη στις ακρες.Τοσο ο μηχανικος της οδικης βοηθειας,οσο και ο αρχιμηχανικος της Μοσσαρ,μου ειπαν οτι δεν ειχαν ξαναδει μπιελα σε τετοια κατασταση.Τον κινητηρα τον κατεβασαν αλλα δεν χρειαστηκε να τον ανοιξουν.Ειχε ανοιξει απο μονος του!!!
Ως αιτια,αυτο που αναφερατε και εσεις.Ισως ειχε μεινει καποτε απο λαδι και σιγα σιγα η πρωτη φθορα εφερε την επομενη μεχρι το τελος.Βεβαια,θερμοκρασια δεν ειχε ανεβασει ποτε,ουτε στιγμη.Τα λαδια παντοτε τα αλλαζω πριν την καθορισμενη ημερομηνια.Οποτε,δεν μου στεκει τοσο καλα αυτη η εξηγηση.
Ισως,οπως αναφερθηκε,ηταν κατασκευαστικο λαθος...
Δεν πειραζει ομως.Μου προσφερει τοσο μεγαλη απολαυση που μπορω να ανεχτω τα παντα απο αυτην! -
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
.Τα λαδια παντοτε τα αλλαζω πριν την καθορισμενη ημερομηνια.
Ημερομηνία και όχι αριθμό χλμ????
, τι στην ευχή σημαίνει αυτό;
Όσο περισσότερο το σκέφτομαι τόσο περισσότερο καταλήγω στο συμπέρασμα οτι και ο νεος κινητήρας θα έχει την ίδια μοίρα.
-
Σε καποιο φορουμ ειχα διαβασει οτι οι διλιτροι TS αντιμετωπιζουν προβλημα στον τεταρτο κυλινδρο ,σε απανωτες στροφες του δρομου δεν λιπαινονται καλα ,αδυναμια της τρομπας λαδιου για αρκετη παροχη λαδιου.Αναφεροταν σε 145 QV αλλα ο ιδιος κινητηρας ειναι (νομιζω δηλ).
-
δεν παίζει καμία aftermarket τρόμπα; Καμία πατέντα;
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
.Τα λαδια παντοτε τα αλλαζω πριν την καθορισμενη ημερομηνια.
Ημερομηνία και όχι αριθμό χλμ????
, τι στην ευχή σημαίνει αυτό;
Όσο περισσότερο το σκέφτομαι τόσο περισσότερο καταλήγω στο συμπέρασμα οτι και ο νεος κινητήρας θα έχει την ίδια μοίρα.
Οσον αφορα την 'ημερομηνια',εγινε κακη διατυπωση απο πλευρας μου.Πριν το προκαθορισμενο σημειο εννοω,ειτε προκειται για χιλιομετρα,ειτε για ημερομηνια.
Το 'ισως ειχε μεινει καποτε απο λαδι' ειναι δικη τους φραση.Δεν την υποστηριζω και δεν πιστευω οτι εγινε κατι τετοιο.Προκειται για την δικη τους εκδοχη...
-
Σου εύχομαι κι εγώ 'καλοτάξιδο' και 'άλλο κακό να μη σε βρει' αλλά δεν μπορώ και να μη σταθώ στο ίδιο το πρόβλημα,όταν μάλιστα εμφανίζεται σε έναν κινητήρα που δεν τον λες παλιό!
**Τυγχάνει να γνωρίζω δύο άτομα με Alfa Romeo (146 junior & 155) που έκαψαν μοτερ **(ο ένας ,μάλιστα,-ταξιδεύει πάντα με νόμιμες ταχύτητες και δε ζορίζει τον κινητήρα και το 'έκαψε' στο μισό χρόνο!!
Aυτά σε συνδιασμό με την τελευταία -γνωστή φαντάζομαι- αγγλική έρευνα αξιοπιστίας που συμπεριελάμβανε(και δεν είναι η πρώτη τέτοια έρευνα) την Alfa (μαζί με τις Audi,Saab κτλ) στις πιο αναξιόπιστες εταιρίες, μήπως πρέπει να βάλουν σε σκέψεις όσους σπεύδουν τακτικά να μας διαβεβαιώσουν ότι αυτές οι εποχές έχουν περάσει για την Alfa Romeo;Σπέυδω να πω ότι 'σέβομαι' και 'εκτιμώ' όλες τις Alfa για τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά και βέβαια και για την ξεχωριστή και πανέμορφη σχεδίασή τους! Αλλά...
-
Από τη στιγμή που ο κινητήρας πιέζεται στα όριά του πολύ καλά έκανες και τα άλλαζες νωρίτερα .
Πιστεύω οτι θα βοηθούσε στην εξαγωγή κάποιου συμπεράσματος αν είχαμε αριθμό χιλιομέτρων(κάθε 7-10-20 χιλιάδες) και τύπο λιπαντικού(τα ημισυνθετικά ή τα συνθετικά της Φιατ ή κατι άλλο).
Προσωπικά κάνω έλεγχο στη στάθμη του λαδιού μια φορά το μήνα και είμαι απόλυτα βέβαιος για τη σωστή ποσότητά τους.Ετσι σε περίπτωση προβλήματος ανάλογου με το δικό σου δε θα δεχόμουν με τίποτε ως αιτία να έχει μείνει κάποτε από λάδι. Προβληματική αντλία λαδιού ,ναι δε θα είχα καμία αντίρρηση να το δεχτώ. -
Καλησπερα,
σημερα το μεσημερι παρελαβα επιτελους την Alfa με τον νεο κινητηρα.
Το κοστος ξεφυγε ελαφρως γιατι χρειαστηκαν αρκετα αναλωσιμα.Γυρω στα 700 ευρω.
Το αυτοκινητο εχει οντως διαφορα,κυριως στην αισθηση.Επιταχυνει καλυτερα,μοιαζει πιο γραμμικη η αποδοση του και κοντα στην τελικη,δεν εχει αυτο το ζορισμα που αισθανομουν με τον προηγουμενο.Ευχαριστω για το ενδιαφερον σας και ευχομαι να μην συμβει σε κανεναν,κατι αναλογο...
-
Ποσα πληρωσες ολα μαζι συνολο αν επιτρεπεται???
-
O κινητηρας 1800 ευρω.Τα εργατικα 350.Υπολοιπα αναλωσιμα γυρω στα 800,μαζι με σετ αμπραγιαζ.Συνολο κοντα στις 3000.
-
Άντε καλοτάξιδος! Δεν ήξερα ότι καθυστέρησε τόσο πολύ η επισκευή. Αν το γνώριζα θα σταματούσα στη ΜΟΣΣΑΡ για να δω από κοντά την ιταλίδα σου, όταν είχα κατέβει τέλη Οκτώβρη. Η τιμή μοιάζει να είναι καλή. Καλά χιλιόμετρα λοιπόν.
Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
... μήπως πρέπει να βάλουν σε σκέψεις όσους σπεύδουν τακτικά να μας διαβεβαιώσουν ότι αυτές οι εποχές έχουν περάσει για την Alfa Romeo;Μα δεν είχε ποτέ πρόβλημα μηχανολογικής αξιοπιστίας η alfa στους κινητήρες. Στα ηλεκτρονικά εστιαζόντουσαν τα όποια μικροπροβλήματα.
-
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Άντε καλοτάξιδος! Δεν ήξερα ότι καθυστέρησε τόσο πολύ η επισκευή. Αν το γνώριζα θα σταματούσα στη ΜΟΣΣΑΡ για να δω από κοντά την ιταλίδα σου, όταν είχα κατέβει τέλη Οκτώβρη. Η τιμή μοιάζει να είναι καλή. Καλά χιλιόμετρα λοιπόν.... μήπως πρέπει να βάλουν σε σκέψεις όσους σπεύδουν τακτικά να μας διαβεβαιώσουν ότι αυτές οι εποχές έχουν περάσει για την Alfa Romeo;
Μα δεν είχε ποτέ πρόβλημα μηχανολογικής αξιοπιστίας η alfa στους κινητήρες. Στα ηλεκτρονικά εστιαζόντουσαν τα όποια μικροπροβλήματα.
Καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα φίλε tsoukas77!!!
Θα συμφωνήσω και επαυξάνω με τον alfista. -
Ο χρήστης alfista έγραψε:
Μα δεν είχε ποτέ πρόβλημα μηχανολογικής αξιοπιστίας η alfa στους κινητήρες. Στα ηλεκτρονικά εστιαζόντουσαν τα όποια μικροπροβλήματα.Χε χε τα οποία εδώ και καιρό είναι γερμανικής καταγωγής!
Μπιελα στα 20 μετρα!