Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπιελα στα 20 μετρα!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπιελα στα 20 μετρα!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    32
    62
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsoukas77 last edited by

      Πρωτα απ'ολα,ευχαριστω για τις ευχες!

      Την μπιελα την βρηκα στην ασφαλτο!Ειχε σπασει τον κορμο του κινητηρα και επεσε κατω,στο κενο που υπαρχει κατω απο την μηχανη.Επεσαν ολα τα λαδια κατω και εβγαλε απιστευτο καπνο.Χωρις υπερβολη,μετα απο 10 λεπτα καθαρισε η ατμοσφαιρα.Το αυτοκινητο γυρω γυρω εχει παχυ στρωμα λαδιου.Δεν μπορεις να το πιασεις,σου μενει λιπος στο χερι.Δευτερολεπτα πριν,κινουμουν με 170-180 χλμ και πατησα τερμα το γκαζι για προσπεραση.Ανεβασε μεχρι τα 190,οχι παραπανω ενω συνηθως γραφει 220,εμεινε στα 190 για 10 δευτερολεπτα χωρις να μπορει να ανεβασει,στην συνεχεια κλωτσησε 3-4 φορες,επεφτε συνεχως η ταχυτητα και μετα ακουστηκε καποιο μεταλλο να σπαει τα παντα μεσα και εσβησε.
      Η μπιελα ειναι τελειως στραβη,αν μπορεσω θα βαλω φωτογραφια,και μοιαζει λιωμενη στις ακρες.Τοσο ο μηχανικος της οδικης βοηθειας,οσο και ο αρχιμηχανικος της Μοσσαρ,μου ειπαν οτι δεν ειχαν ξαναδει μπιελα σε τετοια κατασταση.

      Τον κινητηρα τον κατεβασαν αλλα δεν χρειαστηκε να τον ανοιξουν.Ειχε ανοιξει απο μονος του!!!
      Ως αιτια,αυτο που αναφερατε και εσεις.Ισως ειχε μεινει καποτε απο λαδι και σιγα σιγα η πρωτη φθορα εφερε την επομενη μεχρι το τελος.Βεβαια,θερμοκρασια δεν ειχε ανεβασει ποτε,ουτε στιγμη.Τα λαδια παντοτε τα αλλαζω πριν την καθορισμενη ημερομηνια.Οποτε,δεν μου στεκει τοσο καλα αυτη η εξηγηση.
      Ισως,οπως αναφερθηκε,ηταν κατασκευαστικο λαθος...
      Δεν πειραζει ομως.Μου προσφερει τοσο μεγαλη απολαυση που μπορω να ανεχτω τα παντα απο αυτην!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mousatos last edited by

        Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:

        .Τα λαδια παντοτε τα αλλαζω πριν την καθορισμενη ημερομηνια.

        Ημερομηνία και όχι αριθμό χλμ????

        , τι στην ευχή σημαίνει αυτό;

        Όσο περισσότερο το σκέφτομαι τόσο περισσότερο καταλήγω στο συμπέρασμα οτι και ο νεος κινητήρας θα έχει την ίδια μοίρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Σε καποιο φορουμ ειχα διαβασει οτι οι διλιτροι TS αντιμετωπιζουν προβλημα στον τεταρτο κυλινδρο ,σε απανωτες στροφες του δρομου δεν λιπαινονται καλα ,αδυναμια της τρομπας λαδιου για αρκετη παροχη λαδιου.Αναφεροταν σε 145 QV αλλα ο ιδιος κινητηρας ειναι (νομιζω δηλ).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kpsig moderator last edited by

            δεν παίζει καμία aftermarket τρόμπα; Καμία πατέντα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsoukas77 last edited by

              Ο χρήστης mousatos έγραψε:

              .Τα λαδια παντοτε τα αλλαζω πριν την καθορισμενη ημερομηνια.

              Ημερομηνία και όχι αριθμό χλμ????

              , τι στην ευχή σημαίνει αυτό;

              Όσο περισσότερο το σκέφτομαι τόσο περισσότερο καταλήγω στο συμπέρασμα οτι και ο νεος κινητήρας θα έχει την ίδια μοίρα.

              Οσον αφορα την 'ημερομηνια',εγινε κακη διατυπωση απο πλευρας μου.Πριν το προκαθορισμενο σημειο εννοω,ειτε προκειται για χιλιομετρα,ειτε για ημερομηνια.

              Το 'ισως ειχε μεινει καποτε απο λαδι' ειναι δικη τους φραση.Δεν την υποστηριζω και δεν πιστευω οτι εγινε κατι τετοιο.Προκειται για την δικη τους εκδοχη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Σου εύχομαι κι εγώ 'καλοτάξιδο' και 'άλλο κακό να μη σε βρει' αλλά δεν μπορώ και να μη σταθώ στο ίδιο το πρόβλημα,όταν μάλιστα εμφανίζεται σε έναν κινητήρα που δεν τον λες παλιό!
                **Τυγχάνει να γνωρίζω δύο άτομα με Alfa Romeo (146 junior & 155) που έκαψαν μοτερ **(ο ένας ,μάλιστα,-ταξιδεύει πάντα με νόμιμες ταχύτητες και δε ζορίζει τον κινητήρα και το 'έκαψε' στο μισό χρόνο!!
                Aυτά σε συνδιασμό με την τελευταία -γνωστή φαντάζομαι- αγγλική έρευνα αξιοπιστίας που συμπεριελάμβανε(και δεν είναι η πρώτη τέτοια έρευνα) την Alfa (μαζί με τις Audi,Saab κτλ) στις πιο αναξιόπιστες εταιρίες, μήπως πρέπει να βάλουν σε σκέψεις όσους σπεύδουν τακτικά να μας διαβεβαιώσουν ότι αυτές οι εποχές έχουν περάσει για την Alfa Romeo;

                Σπέυδω να πω ότι 'σέβομαι' και 'εκτιμώ' όλες τις Alfa για τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά και βέβαια και για την ξεχωριστή και πανέμορφη σχεδίασή τους! Αλλά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mousatos last edited by

                  Από τη στιγμή που ο κινητήρας πιέζεται στα όριά του πολύ καλά έκανες και τα άλλαζες νωρίτερα .
                  Πιστεύω οτι θα βοηθούσε στην εξαγωγή κάποιου συμπεράσματος αν είχαμε αριθμό χιλιομέτρων(κάθε 7-10-20 χιλιάδες) και τύπο λιπαντικού(τα ημισυνθετικά ή τα συνθετικά της Φιατ ή κατι άλλο).
                  Προσωπικά κάνω έλεγχο στη στάθμη του λαδιού μια φορά το μήνα και είμαι απόλυτα βέβαιος για τη σωστή ποσότητά τους.Ετσι σε περίπτωση προβλήματος ανάλογου με το δικό σου δε θα δεχόμουν με τίποτε ως αιτία να έχει μείνει κάποτε από λάδι. Προβληματική αντλία λαδιού ,ναι δε θα είχα καμία αντίρρηση να το δεχτώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsoukas77 last edited by

                    Καλησπερα,

                    σημερα το μεσημερι παρελαβα επιτελους την Alfa με τον νεο κινητηρα.
                    Το κοστος ξεφυγε ελαφρως γιατι χρειαστηκαν αρκετα αναλωσιμα.Γυρω στα 700 ευρω.
                    Το αυτοκινητο εχει οντως διαφορα,κυριως στην αισθηση.Επιταχυνει καλυτερα,μοιαζει πιο γραμμικη η αποδοση του και κοντα στην τελικη,δεν εχει αυτο το ζορισμα που αισθανομουν με τον προηγουμενο.

                    Ευχαριστω για το ενδιαφερον σας και ευχομαι να μην συμβει σε κανεναν,κατι αναλογο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros19 last edited by

                      Ποσα πληρωσες ολα μαζι συνολο αν επιτρεπεται???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsoukas77 last edited by

                        O κινητηρας 1800 ευρω.Τα εργατικα 350.Υπολοιπα αναλωσιμα γυρω στα 800,μαζι με σετ αμπραγιαζ.Συνολο κοντα στις 3000.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alfista last edited by

                          Άντε καλοτάξιδος! Δεν ήξερα ότι καθυστέρησε τόσο πολύ η επισκευή. Αν το γνώριζα θα σταματούσα στη ΜΟΣΣΑΡ για να δω από κοντά την ιταλίδα σου, όταν είχα κατέβει τέλη Οκτώβρη. Η τιμή μοιάζει να είναι καλή. Καλά χιλιόμετρα λοιπόν.

                          Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
                          ... μήπως πρέπει να βάλουν σε σκέψεις όσους σπεύδουν τακτικά να μας διαβεβαιώσουν ότι αυτές οι εποχές έχουν περάσει για την Alfa Romeo;

                          Μα δεν είχε ποτέ πρόβλημα μηχανολογικής αξιοπιστίας η alfa στους κινητήρες. Στα ηλεκτρονικά εστιαζόντουσαν τα όποια μικροπροβλήματα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chrisapo last edited by

                            Ο χρήστης alfista έγραψε:
                            Άντε καλοτάξιδος! Δεν ήξερα ότι καθυστέρησε τόσο πολύ η επισκευή. Αν το γνώριζα θα σταματούσα στη ΜΟΣΣΑΡ για να δω από κοντά την ιταλίδα σου, όταν είχα κατέβει τέλη Οκτώβρη. Η τιμή μοιάζει να είναι καλή. Καλά χιλιόμετρα λοιπόν.

                            ... μήπως πρέπει να βάλουν σε σκέψεις όσους σπεύδουν τακτικά να μας διαβεβαιώσουν ότι αυτές οι εποχές έχουν περάσει για την Alfa Romeo;

                            Μα δεν είχε ποτέ πρόβλημα μηχανολογικής αξιοπιστίας η alfa στους κινητήρες. Στα ηλεκτρονικά εστιαζόντουσαν τα όποια μικροπροβλήματα.

                            Καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα φίλε tsoukas77!!!
                            Θα συμφωνήσω και επαυξάνω με τον alfista.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              droemmen last edited by

                              Ο χρήστης alfista έγραψε:
                              Μα δεν είχε ποτέ πρόβλημα μηχανολογικής αξιοπιστίας η alfa στους κινητήρες. Στα ηλεκτρονικά εστιαζόντουσαν τα όποια μικροπροβλήματα.

                              Χε χε τα οποία εδώ και καιρό είναι γερμανικής καταγωγής!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 2 / 2
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr