-
@ taurus
Θα συμφωνήσω με τον έτερο Χρήστο. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εμπλέκεται σε οποιαδήποτε δραστηριότητα που ενέχει ρίσκο. Αλλά επ' ουδενί δεν έχει δικαίωμα να επιβαρύνει τους άλλους με πρόσθετο ρίσκο στο οποίο δεν είναι διατεθιμένοι να εκτεθούν.
Επιπλέον η ανοχή όλων μας σε σχέση με το ρίσκο είναι συνάρτηση του παράγοντας 'ηθελιμένο' 'μη ηθελιμένο'. Στη πρώτη περίπτωση η ανοχή μας είναι τόσο υψηλή που μας επιτρέπει να εμπλακούμε σε δραστηριότητες όπως σκι, ορειβασία ή και οδήγηση που ενέχουν τάξεις μεγέθους μεγαλύτερη διακυνδύνευση, την ώρα που εκτιθέμεθα σε αυτούς, από το μέγιστο όριο που γίνεται αποδεκτό για παράγοντες που δεν είναι στο χέρι μας (μη ηθελιμένο ρίσκο).
Καθώς η συγκεκριμένη παράνομη οδική συμπεριφορά κάποιου τρίτου εν μέρει γίνεται αντιληπτή ως δραστηριότητα κατατασσόμενη στους παράγοντες για τους οποίους δεν είμαστε διατεθιμένοι να εκτεθούμε (μη ηθελιμένο ρίσκο) έχουμε και το δικαίωμα (ή θεωρούμε ότι το έχουμε, η έννοια δικαίωμα και υποχρέωση είναι κατά τη φάση της λήψης αποφάσεων παράγων 'ευκολίας ή δυσκολίας' λήψης της απόφασης και όχι απόφαση) να φερθούμε υπερβολικά ώστε να προστατεύσουμε τον ευατό μας από αυτόν τον παράγοντα.
@ thomas
Προσωπικά δεν θα έπραττα έτσι. Αυτό που κάνω και θεωρείται και πιο safe γενικώς καθώς σου δίδεται η δυνατότητα να φρενάρεις ανά πάσα στιγμή, είναι να πλησιάζω με πολύ χαμηλή ταχύτητα τη μπάρα προστατεύοντας και την ανάρτηση μου από τα σαμαράκια.
-
Αυτό που δεν έχω καταφέρει να καταλάβω μέχρι τώρα, είναι γιατί κάποιοι οι οποίοι δεν κάνουν καμία προσπάθεια να προστατέψουν τη ζωή τους, πρέπει να κάποιοι άσχετοι να νοιαστούν για τις ζωές τους; Και αν δεν νοιαστούν τα ακούνε κιόλας. Καλά έκανε ο C250CDI
-
Tην επόμενη φορά λοιπόν που κάποιος θα σας περάσει στην εθνική με +100 ή στον επαρχιακό με διπλή διαχωριστική πριν από στροφή ή κάνει ελιγμό μπροστά σας ή οτιδήποτε τελος πάντων, κάντε τιμονιά κατά πάνω του. Αν ειναι μηχανή ή μικρότερο αμάξι. Αν ειναι μεγαλύτερο ή αν ειναι καμια νταλικα και κάτι τίποτα ανάλογο (ΟΚ, σιγουρα δεν μπορεί να σας περασει με +100) κάντε τις κότες.
-
-
Όποτε κάποιος προσπαθεί να με προσπεράσει από λωρίδα κυκλοφορίας εξυπακούεται ότι δεν προσπαθώ να τον εμποδίσω. Όταν όμως κάποιος απαιτεί να κάνω στην άκρη ώστε να μπορέσει να με προσπεράσει από δεξιά πατώντας το έρεισμα ή την ΛΕΑ, ή για να μπορέσει να περάσει το φανάρι με κόκκινο (δεν μιλάμε για περίπτωση ανάγκης), ή για να πάει ανάποδα στον μονόδρομο, ή απαιτεί να κάνω στην άκρη ως πεζός ώστε να μην πέσει όπως κινείται στο πεζοδρόμιο με την μηχανή (καινούργια μόδα αυτή, πλήρως εναρμονισμένη με την λογική σου)... απλά ατύχησε.
Επαναλαμβάνω, έχουμε μπει σε πολύ επικίνδυνα μονοπάτια βάζοντας την ασφάλεια αυτού που παρανομεί πιο ψηλά από την ασφάλεια αυτού που κινείται κανονικά. Σε μια τέτοια κοινωνία, όλοι θα κάνουν ότι τους βολεύει (και αυτό ακριβώς γίνεται) θεωρώντας ότι οι άλλοι έχουν την υποχρέωση να τους διευκολύνουν να παρανομούν.
Κακώς λοιπόν μπαίνουν τα κολονάκια στα πεζοδρόμια γιατί μπορεί να πέσει κανείς πάνω τους και να σκοτωθεί. Δεν μας ενδιαφέρουν οι πεζοί που μπορούν να σκοτωθούν αν πέσει κανείς πάνω τους επειδή δεν υπάρχουν κολονάκια.
Κακώς υπάρχουν ράμπες περιορισμού ταχύτητας έξω από σχολεία γιατί κάποιος που κινείται με τριπλάσια ταχύτητα από το όριο μπορεί περνώντας από αυτές να χάσει τον έλεγχο και να σκοτωθεί. Δεν μας ενδιαφέρει που δεν θα έπρεπε να πηγαίνει με αυτή την ταχύτητα in the first place, ούτε ότι κινούμενος τόσο γρήγορα έξω από σχολείο βάζει σε κίνδυνο όλο τον κόσμο.
Κακώς ένας πεζός κινείται στην μέση του πεζοδρομίου γιατί μπορεί να πέσει ο μηχανόβιος που απεγνωσμένα προσπαθεί να τον περάσει. Δεν καθόμαστε να ασχοληθούμε με το αν θα έπρεπε να οδηγεί εκεί in the first place, είναι υποχρέωση μας να κάνουμε ότι μπορούμε για να μην τραυματιστεί ο άνθρωπος. Η ασφάλεια του πεζού δεν απασχολεί.
Κακώς τοποθετούμε το αυτοκίνητο μας με τέτοιο τρόπο στο γκισέ των διοδίων ώστε να μην μπορεί να περάσει μηχανή από δίπλα. Το ότι αν περάσει η μηχανή θα είναι στον πόντο και θα διακινδυνεύσουμε εμείς οι ίδιοι να φάμε την μπάρα στο κεφάλι παρόλο που έχουμε πληρώσει κανονικά (έχει συμβεί, το ξαναλέω), δεν απασχολεί. Εμείς πρέπει να βοηθήσουμε τον συνάνθρωπο μας με την μηχανή που βρίσκεται εκτεθειμένος στον κίνδυνο, να εκτελέσει την μανούβρα του με ασφάλεια, ακόμα και αν αυτό περιορίζει την δική μας ασφάλεια.
Μια χαρά βρίσκω την λογική σου Ταύρε.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ thomas
Προσωπικά δεν θα έπραττα έτσι. Αυτό που κάνω και θεωρείται και πιο safe γενικώς καθώς σου δίδεται η δυνατότητα να φρενάρεις ανά πάσα στιγμή, είναι να πλησιάζω με πολύ χαμηλή ταχύτητα τη μπάρα προστατεύοντας και την ανάρτηση μου από τα σαμαράκια.
Μα οταν σταματας στο γκισε για να πληρωσεις δεν εχει σαμαρακια, εχει λιγο πριν, καθως μπαινεις.
Μου αλλαξατε το ονομα αν και το πετυχε ο Geko , βεβαια το κοκκινο σα να με εκανε VW group
-
Aν και βαριέμαι να εξηγώ τα αυτονόητα, παμε μια...
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Όποτε κάποιος προσπαθεί να με προσπεράσει από λωρίδα κυκλοφορίας εξυπακούεται ότι δεν προσπαθώ να τον εμποδίσω. Όταν όμως κάποιος απαιτεί να κάνω στην άκρη ώστε να μπορέσει να με προσπεράσει από δεξιά πατώντας το έρεισμα ή την ΛΕΑ, ή για να μπορέσει να περάσει το φανάρι με κόκκινο (δεν μιλάμε για περίπτωση ανάγκης), ή για να πάει ανάποδα στον μονόδρομο, ή απαιτεί να κάνω στην άκρη ως πεζός ώστε να μην πέσει όπως κινείται στο πεζοδρόμιο με την μηχανή (καινούργια μόδα αυτή, πλήρως εναρμονισμένη με την λογική σου)... απλά ατύχησε.Απλά ατύχησες. Καμία σχέση αυτό με τη δική μου λογική. Epic fail σχόλιο και απόδειξη οτι μερικές φορές γράφεις απλά για να αντιδράσεις, χωρίς να έχεις συναίσθηση της πραγματικότητας και του ποιος είναι ο συνομιλητής σου. Μπορείς να το παίζεις αντιρρησίας επηρρεασμένος από την εφηβική ηλικία με την οποία συναναστρέφεσαι, αλλά είσαι ενήλικας με ευθύνες. Και αν σκοτώσεις κάποιον, τον οποίο θα μπορούσες να γλιτώσεις, αφενός θα το έχεις τύψεις στη συνείδησή σου (αν τις γνωρίζεις τις 2 αυτές λέξεις), αφετερου μην είσαι σίγουρος οτι θα τη βγάλεις και τόσο εύκολα καθαρή νομίκα, υπάρχει και η συνυπευθυνότητα, ακόμα και σε περιπτώσεις που δε φαντάζεσαι, όπως πχ να τρακάρεις με κάποιον που πάει ανάποδα στο μονόδρομο.
Επαναλαμβάνω, έχουμε μπει σε πολύ επικίνδυνα μονοπάτια βάζοντας την ασφάλεια αυτού που παρανομεί πιο ψηλά από την ασφάλεια αυτού που κινείται κανονικά. Σε μια τέτοια κοινωνία, όλοι θα κάνουν ότι τους βολεύει (και αυτό ακριβώς γίνεται) θεωρώντας ότι οι άλλοι έχουν την υποχρέωση να τους διευκολύνουν να παρανομούν.
Επικίνδυνα μονοπάτια ειναι να το παίζεις μπάτσος ή τροχονόμος, υπέρτατος υπαρασπιστής του ΚΟΚ, βάζοντας 'το καθήκον σου' πάνω από την ανθρώπινη ζωή, έστω και αυτού του παπάρα που πήγε να κάνει τη δική σου δύσκολη, τον οποίο κι εγώ κράζω σε κάθε ευκαιρία.
Κακώς λοιπόν μπαίνουν τα κολονάκια στα πεζοδρόμια γιατί μπορεί να πέσει κανείς πάνω τους και να σκοτωθεί. Δεν μας ενδιαφέρουν οι πεζοί που μπορούν να σκοτωθούν αν πέσει κανείς πάνω τους επειδή δεν υπάρχουν κολονάκια.
Τι είναι πιο πιθανό? Να ανέβει ένα αυτοκίνητο στο πεζοδρόμιο και να σκοτώσει πεζό ή να γλιστρήσει ένας μοτοσυκλετιστής, είτε πάτησε λάδια/νερά, είτε επειδή κάποιος τον έκλεισε και να σκάσει πάνω σε ένα κολωνάκι/κάγκελο Αβραμόπουλου? Δε σου λέω κάτι που δεν έχει τύχει, φίλη μου έχει χτυπήσει με τη μηχανή της στα κάγκελα της Πανεπιστημίου.
Κακώς υπάρχουν ράμπες περιορισμού ταχύτητας έξω από σχολεία γιατί κάποιος που κινείται με τριπλάσια ταχύτητα από το όριο μπορεί περνώντας από αυτές να χάσει τον έλεγχο και να σκοτωθεί. Δεν μας ενδιαφέρει που δεν θα έπρεπε να πηγαίνει με αυτή την ταχύτητα in the first place, ούτε ότι κινούμενος τόσο γρήγορα έξω από σχολείο βάζει σε κίνδυνο όλο τον κόσμο.
Πού είπα κάτι τέτοιο? Αν θες τη γνώμη μου, κακώς υπάρχουν ΚΑΚΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΕΣ ράμπες, χωρίς το κατάλληλο σχήμα, χωρίς σήμανση και χωρίς φωτισμό. ΘΑΝΑΤΟΣ στον αφηρημένο δικυκλιστή που δεν την πήρε χαμπάρι τα μεσάνυχτα, που τα παιδάκια κανουν μάθημα στο δημοτικό δίπλα!
Κακώς ένας πεζός κινείται στην μέση του πεζοδρομίου γιατί μπορεί να πέσει ο μηχανόβιος που απεγνωσμένα προσπαθεί να τον περάσει. Δεν καθόμαστε να ασχοληθούμε με το αν θα έπρεπε να οδηγεί εκεί in the first place, είναι υποχρέωση μας να κάνουμε ότι μπορούμε για να μην τραυματιστεί ο άνθρωπος. Η ασφάλεια του πεζού δεν απασχολεί.
Whatever... αν αυτά έχεις καταλάβει οτι είναι τα πιστεύω μου μετά από τόσα χρόνια που γράφω εδώ μέσα και κάτι χιλιάδες posts, τότε κάτι δεν πάει καλά. Ή απλά τρολλάρεις.
Κακώς τοποθετούμε το αυτοκίνητο μας με τέτοιο τρόπο στο γκισέ των διοδίων ώστε να μην μπορεί να περάσει μηχανή από δίπλα. Το ότι αν περάσει η μηχανή θα είναι στον πόντο και θα διακινδυνεύσουμε εμείς οι ίδιοι να φάμε την μπάρα στο κεφάλι παρόλο που έχουμε πληρώσει κανονικά (έχει συμβεί, το ξαναλέω), δεν απασχολεί. Εμείς πρέπει να βοηθήσουμε τον συνάνθρωπο μας με την μηχανή που βρίσκεται εκτεθειμένος στον κίνδυνο, να εκτελέσει την μανούβρα του με ασφάλεια, ακόμα και αν αυτό περιορίζει την δική μας ασφάλεια.
Αν πέσει η μπάρα στο αμάξι σου, σου εγγυώμαι οτι το κεφάλι σου δε θα πάθει τίποτα. Σε αντίθετη περίπτωση να αρχισεις να προβληματίζεσαι για την παθητική του ασφάλεια και την αντοχή των υλικών του. Εκτός αν έχεις κάμπριο, αλλά κάτι τέτοιο απ' ό,τι ξέρω δεν ισχύει. Οπότε δεν είναι θέμα ασφάλειας, είναι θέμα αστυνόμευσης που τόσο πολύ θες να κανεις. Ε, φόρα στολή και κάντη. Μη μου λες όμως οτι κινδύνευσες από τον μοτοσυκλετιστή που πήγε να περάσει από τα διόδια παρανόμως (disclaimer: και κακώς βεβαίως κατά τη γνώμη μου, για όσους δεν έχουν καταλάβει ή δε θέλουν να καταλάβουν), ενώ πήγαινες με 20 χαω. Είναι αστείο και μόνο σαν σκέψη.
Μια χαρά βρίσκω την λογική σου Ταύρε.
Λυπάμαι, αλλά δεν μπορείς και δε θες να μπεις στη δική μου λογική.
-
Αν είχα κάμπριο θα άλλαζε κάτι; Ο μηχανόβιος δικαιούται να θέσει την δική μου ασφάλεια σε κίνδυνο, αλλά εγώ δεν δικαιούμαι να τον εμποδίσω να με φέρει σε αυτή τη θέση; Παρεμπιπτόντως, το να χτυπήσει η μπάρα στο αυτοκίνητο μου σαφέστατα θεωρώ ότι είναι κίνδυνος, ασχέτως του αν εσύ αυθαίρετα κρίνεις ότι είναι αποδεκτό ρίσκο (για τους άλλους βεβαίως βεβαίως).
Για τους πεζούς στο πεζοδρόμιο ποια είναι η γνώμη σου; Δικαιούνται ή όχι να κινούνται στα πεζοδρόμια και στους πεζόδρομους με τρόπο που δεν διευκολύνει την διέλευση των μηχανών; Αν εμποδίσουν κάποιον με μηχανή να περάσει απλά και μόνο αρνούμενοι να κάνουν στην πάντα, και αυτός πέσει και χτυπήσει, βαφτίζονται τιμωροί και υπέρτατοι υπερασπιστές του ΚΟΚ; Θα πρέπει μετά να ζουν με τις τύψεις τους;
Αναφορικά με τις ράμπες, ξέρεις τους αστικούς δρόμους δεν τους χρησιμοποιούν μόνο παιδάκια που πηγαίνουν σχολείο στις 8 το πρωί, υπάρχουν και πεζοί, ηλικιωμένοι, ποδηλάτες, άνθρωποι που προσπαθούν να διασχίσουν τον δρόμο χωρίς να τρέχουν πανικόβλητοι μπας και θελήσει να περάσει κάποιος από εκεί με 90 σε όριο 40. Σαφώς και πρέπει να είναι σωστά σχεδιασμένες και σηματοδοτημένες. Αν είναι και παρόλα αυτά κάποιος οδηγώντας με τα διπλάσια χιλιόμετρα πάνω από το όριο πέσει και χτυπήσει ποιος πιστεύεις ότι φταίει;
Τα γκισέ των διοδίων είναι σωστά σχεδιασμένα. Είναι σχεδιασμένα ώστε να επιτρέπουν αυστηρά σε ένα όχημα να περνά κάθε φορά. Αν κάποιος προσπαθήσει να εκβιάσει το παράνομο πέρασμα του θέτωντας τους άλλους σε κίνδυνο μόνο και μόνο για να αποφύγει την πληρωμή των τελών και στην διαδικασία χτυπήσει, μόνο τον εαυτό του μπορεί να κατηγορήσει σε περίπτωση που τραυματιστεί. Και όπως δεν πρόκειται να στεναχωρηθώ επειδή προχτές η κολόνα που υπήρχε στο πεζοδρόμιο εξέτρεψε την πορεία του οχήματος που ερχόταν ανεξέλεγκτο κατά πάνω μας, έτσι δεν πρόκειται να ρίξω το φταίξιμο σε οποιονδήποτε άλλο εκτός από αυτόν που επιλέγει να κινηθεί παράνομα και επικίνδυνα.
Αν δεν ήταν τα κολονάκια, η φίλη σου που προφανώς είχε χάσει τον έλεγχο του οχήματος της κάλλιστα θα μπορούσε να είχε κόψει κανένα χριστιανό που περπατούσε αμέριμνος. Από την στιγμή που μου ζητάς να διαλέξω μεταξύ τραυματισμού του οδηγού και τραυματισμού των πεζών, σίγουρα και χωρίς τον παραμικρό ενδοιασμό θα προτιμούσα το μη χείρον, το πρώτο.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Aν και βαριέμαι να εξηγώ τα αυτονόητα, παμε μια...Λυπάμαι, αλλά δεν μπορείς και δε θες να μπεις στη δική μου λογική.
Αυτα που έγραψες τα έγραψες επειδή τα πιστεύεις ή τα πήρες κρανίο με το Λάππα και του απλώς κόντρα Αν είναι το πρώτο, τρέχα να το προλάβεις όσο είναι καιρός
Μου αλλαξατε το ονομα αν και το πετυχε ο Geko, βεβαια το κοκκινο σα να με εκανε VW group
Οχι, το φούλ κόκκινο είναι γνήσιο MB, όταν τα Vito έγιναν απο D CDI, το CDI ήταν φουλ κόκκινο
το σκίσαμε στο
-
geko, με ενδιαφέρει πολύ η άποψή σου χωρίς επιχειρήματα. ΝΟΤ!
-
geko τα μισά να μου'λεγε!
-
Ταύρε αυτό με τα επιχειρήματα είναι δύσκολη καραμέλα, να την αποφεύγεις. Η φλυαρία σου στερείται επιχειρημάτων και δεν έχουμε όλοι την όρεξη να φλυαρούμε, εξάλλου τοποθετήθηκα πιο πάνω, δεν άλλαξα κάτι για να ξανατοποθετηθώ. Τέλος, κάποιος ή καταλαβαίνει ή όχι. Κατα τη γνώμη σου η φλυαρία ή ο βερμπαλισμός είναι επιχειρηματολογία, καλώς κάνεις, στα παπάκια μου Γουστάρω εποικοδομητική συζήτηση πάντως
-
Βλεπω σας αρεσει η αυτοδικια. Τοτε λοιπον να πηγαινετε στην εθνικη με 120 και μολις ερ8ει ο αλλος πιο γρηγορα απο εσας τσαρουχωστε τα φρενα για να τον συνετησετε να μην ειναι παραβατης....
-
Επιτέλους! Common sense!
-
Η έννοια της αυτοδικίας δεν έχει καμία σχέση με την περίπτωση στην οποία τοποθετείς το όχημα σου με τέτοιο τρόπο στο γκισέ των διοδίων ώστε να εξασφαλίσεις ότι κανένας δεν θα επιχειρήσει να χωθεί από το πλάι (παράνομα και αντίθετα σε κάθε λογική) κινδυνεύοντας να σου κάνει ζημιά, ή να ρίξει την μπάρα πάνω σου στην προσπάθεια του να περάσει τσάμπα.
Τέτοιες παρασιτικές συμπεριφορές πρέπει να εκλείψουν και όχι να ενθαρρύνονται ή να δικαιολογούνται. Στην Ελλάδα όμως, ακόμα και για αυτό έχουμε πρόβλημα. Φαντάζομαι ότι δεν θα περάσει πολύς καιρός μέχρι να ανοίξει το πρώτο νήμα με τίτλο 'ένας καραγκιόζης δεν μου έκανε χώρο για να περάσω από το πεζοδρόμιο και έπεσα με την μηχανή'.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Η έννοια της αυτοδικίας δεν έχει καμία σχέση με την περίπτωση στην οποία τοποθετείς το όχημα σου με τέτοιο τρόπο στο γκισέ των διοδίων ώστε να εξασφαλίσεις ότι κανένας δεν θα επιχειρήσει να χωθεί από το πλάι (παράνομα και αντίθετα σε κάθε λογική) κινδυνεύοντας να σου κάνει ζημιά, ή να ρίξει την μπάρα πάνω σου στην προσπάθεια του να περάσει τσάμπα.Τέτοιες παρασιτικές συμπεριφορές πρέπει να εκλείψουν και όχι να ενθαρρύνονται ή να δικαιολογούνται. Στην Ελλάδα όμως, ακόμα και για αυτό έχουμε πρόβλημα. Φαντάζομαι ότι δεν θα περάσει πολύς καιρός μέχρι να ανοίξει το πρώτο νήμα με τίτλο 'ένας καραγκιόζης δεν μου έκανε χώρο για να περάσω από το πεζοδρόμιο και έπεσα με την μηχανή'.
Χρηστο ουτε εγω ειμαι της λογικης να περνανε στο ετσι τσαμπα τα διοδια αλλα αμα δω καποιον να ερθει να το κανει σε μενα γιατι για 2-3 ευρο θα προσπαθησω να προστατεψω τον κρετινο απο το να σκωτοθει πεφτοντας πανω μου αμα κοκκαλωσω στα διοδια και εμενα φυσικα απο το σκασει πανω μου αυτος η μπαρα. Παντως σιγουρα δεν θα αυτοδικησω με κινδυνο να τον τραυματισω για να του βαλω μυαλο.....
-
Μα δεν πρότεινε κανείς κάτι τέτοιο.
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
μπλα μπλα μπλα, απουσία επιχειρημάτων σε όλα μου τα ποστς, μπλα μπλα μπλα κλισέ, αφορισμοί και χαρακτηρισμοί στους ζαπατίστας-διοδίστας... μπλα-μπλα προσπάθεια για τρολλάρισμα χωρίς αποτέλεσμαΟι προϊστάμενοί σου μπορούν να είναι υπερήφανοι, είσαι άξιος του μισθού που σου κόβουν οι κατασκευαστές...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αν δεν ήταν τα κολονάκια, η φίλη σου που προφανώς είχε χάσει τον έλεγχο του οχήματος της κάλλιστα θα μπορούσε να είχε κόψει κανένα χριστιανό που περπατούσε αμέριμνος. Από την στιγμή που μου ζητάς να διαλέξω μεταξύ τραυματισμού του οδηγού και τραυματισμού των πεζών, σίγουρα και χωρίς τον παραμικρό ενδοιασμό θα προτιμούσα το μη χείρον, το πρώτο.
Είμαι off-topic, αλλά δεν μπορώ να μην απαντήσω... είναι τουλάχιστον άστοχο να προτιμάς τον ΣΙΓΟΥΡΟ τραυματισμό του ενός άτυχου που θα πέσει πάνω στο κολωνάκι, από τον ΠΙΘΑΝΟ του γκαντέμη που θα τύχει να φύγει αμάξι στο πεζοδρόμιο τη στιγμή που βρίσκεται στο συγκεκριμένο σημείο. Κάτι δεν έχεις ζυγίσει σωστά, σκέψου το...
-
Να το ζυγισουμε λίγο διαφορετικά; Αν ένα αυτοκίνητο χτυπήσει πάνω σε ένα κολονακι με 40χλμ/ώρα μετά το φρενάρισμα, παίζει να μην τραυματιστεί κανείς. Αν ένα αυτοκίνητο πέσει με αυτή την ταχύτητα σε ένα πεζό ποιες πιστεύεις ότι είναι οι πιθανότητες να μην έχουμε τραυματισμό;
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!