-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Με μόνη διαφορά ότι στις συγκεκριμένες περιπτώσεις παραχωρησιούχος και κατασκευαστές είναι οι ίδιες εταιρείες απλά με διαφορετικά σχήματα. Και αναλύω:
Ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου που αποτελείται από Ακτωρ, J&P, Αθηνά (θυγατρική της j&P), AΕΓΕΚ, Hochtief, Vinci και κάνα δυο άλλες έχουν δώσει την κατασκευή του δρόμου στην Olympia jv που αποτελείται από Ακτωρ Hochtief, ΑΕΓΕΚ, στην J&p και στη Vinci.
H Ολύμπια οδός που αποτελείται από ΑΚΤΩΡ, J&P, vinci, hochtief, ΓΕΚ, Αθηνά έχει μοιράσει την κατασκευή σε ξεχωριστά κομμάτια στις παραπάνω εταιρείες,
Ο Μωρέας που αποτελέιται κύρια από Ακτωρ μεμικρή συμμετοχή Intrakat έχει δώσει την κατασκευή στον Ακτωρα,
Η Ιόνια Οδός που αποτελέιται από την Τερνα και δυο Ισπανικές (φερουβιάλ και ντραγκάδος) είχε δώσει την κατασκευή στην Euroionia που 'ήταν μια κοινοπραξία που αποτελούταν από τις τρείς. Τώρα τα σπάσανε και μοιράσανε την κατασκευή σε διάφορα κομμάτια.
Επομένως δεν είναι Γιάννης (πχ Ακτωρ) είναι Γιαννάκης (Ακτωρ παραχωρήσεις). Μην κρυβόμαστε λοιπόν πίσω από το δάχτυλό μας. Παραχωρησιούχοι και Κατασκευαστές είναι ΟΛΟΙΔΙΟΙ.
Παραπάνω αναφέρθηκε ότι οι τιμές στα αυοχρηματοδοτούμενα είναι fix. Αυτό είναι μεγάλη ανακρίβεια. Διότι με την ίδια λογική και στα μη χρηματοδοτούμενα έργα οι τιμές είναι fix με μόνη υπέρβαση που μπορεί να κάνει ο ανάδοχος είναι ένα 15% το οποίο βέβαια πρέπει να το αιτιολογήσει.
Για ρωτήστε΄πόσα λεφτά ζητάνε (και θα πάρουνε) για τις κατολισθήσεις στα Τέμπη ενώ κανονικά θα έπρεπε να τους έχουν ξεσκίσει στις απαιτήσεις αποζημιώσεων για τρελλές ζημίες του δημοσίου και των πολιτών?
Για ρωτήστε πόσα λεφτά πήραν στην Αττική Οδό για τα λεγόμενα παράπλευρα έργα που και καλά δεν είχαν προβλεφθεί στις μελέτες?
Εν κατακλείδι όπως και στα μη χρηματοδοτούμενα έτσι και στα χρηματοδοτούμενα οι λαμογιές για υπερβάσεις είναι ίδιες ή παρόμοιες.
Με μια βασική διαφορά: Στα συγκεκριμένα χρηματοδοτούμενα έργα και οι ίδιες οι συμβάσεις είναι όλες μια λαμογιά. ΄Και αυτό δεν χρειάζεται να είσαι δικηγόρος ή μηχανικός ή οικονομολόγος για να το καταλάβεις. Με μια απλή ανάγνωση καταλαβαίνεις την περιρέουσα ατμόσφαιρα της σύμβασης: Όποιος έχει υπογράψει συμβάσεις δημοσίων αλλά και ιδιωτικών έργων γνωρίζει ότι μόνο πιπ@ς δε σου ζητάνε να κάνεις. Ευθύνεσαι και παίρνεις τα ρίσκα για τα πάντα. Διαβάστε τις συμβάσεις παραχώρησης και θα δείτε εάν υπάρχει η ατμόσφαιρα αυτή.Eκτός τόπου και χρόνου.....Επίσης, το ότι οι τιμές στα τουνελ είναι προκαθορισμένες και ανα μέτρο προχώρησης, είναι ανακρίβεια, ε;
Οκ.
Έχεις καποια στοιχεία και το λες αυτό?
Είναι εκτός τόπου και χρόνου ότι οι εταιρείες παραχώρησης είναι οι ίδιες εταιρείες με τους κατασκευαστές? έχεις άλλα στοιχεία απ'αυτά που αναφέρω?
Είναι εκτός τόπου και χρόνου ότι ζητάνε λεφτά για τις κατολισθήσεις στα Τέμπη?
Είναι εκτός τόπου και χρόνου ότι τα παράλληλα έργα της Αττικής Οδού κοστίσανε όσο και η ίδια η Αττική οδός και ανατεθήκανε σκανδαλωδώς στους κατασκευαστές της Αττικής οδού?
Είναι εκτός τόπου και χρόνου ότι όπως και στα χρηματοδοτούμενα έργα έτσι και σε μη χρηματοδοτούμενα έργα απαγορεύεται οποιαδήποτε υπέρβαση στη σύμβαση?
Εάν δε γνωρίζεις δεν είναι κακό. Ρώτα να μάθεις. Αλλά όχι και εκτός τόπου και χρόνου.
Τώρα αυτό για τα τούνελ τι άσχετο είναι? μπορείς να εξηγήσεις σε παρακαλώ τι εννοείς όταν λες ότι οι τιμές είναι προκαθορισμένες ανά μέτρο προχώρησης? Για ποιούς? Ποιοί πληρώνουν ποιούς? Μήπως έχεις μπερδευτεί λιγάκι? -
Αν εχουν ιδιο ΑΦΜ εχεις δικιο αν Οχι τοτε δεν ισχυουν αυτα που λες συμφωνα μα τον Νομο...
-

-
Σημερα (μαλλον χθες μιας και η μερα αλλαξε ) πηγα μια βολτα προς Ευβοια μερια. Ημουν στα διοδια των Αφιδνων και οπως περιμενα στην ουρα (ενα αμαξι ειχα μπροστα μου ) ερχεται ενας τυπας με την μοτοσυκλετα του. Λεω θα περασει τζαμπα , μολι ςπληρωσε ο μπροστα ο οποιος ηταν και λιγο γιατι κοιμηθηκε στο τιμονι μεχρι να ξεκινησει ο μηχανοβιος περασε μιας και η μπαρα ειχε ανεβει. Παω να πληρωσω κα βλεπω απο τον καθρεφτη να πλησιαζει ενας με μια μηχανη , 'διπλωνω' το αμαξι οποτε μολις ξεκινησα σταματησα ελαχιστα μπροστα με αναμμενα τα αλαρμ οποτε και ο παιχτης αναγκαστηκε να πλερωσει . Αν ειχε τα @@@ ας περναγε τζαμπα χωρις να πληρωσω εγω
-
Θωμά, παράνομος-ξεπαράνομος, δεν είναι και ό,τι καλύτερο να κλείσεις τον μοτοσυκλετιστή. Αν χτυπήσει, θα το έχεις βάρος στη συνείδησή σου μια ζωή, ακόμα και αν δεν έφταιγες. Αστον να πάει στην ευχή του Θεού και μην ασχολείσαι.
-
Ας ανοίξει ηλιοροφή στο κάτω κάτω.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Θωμά, παράνομος-ξεπαράνομος, δεν είναι και ό,τι καλύτερο να κλείσεις τον μοτοσυκλετιστή. Αν χτυπήσει, θα το έχεις βάρος στη συνείδησή σου μια ζωή, ακόμα και αν δεν έφταιγες. Αστον να πάει στην ευχή του Θεού και μην ασχολείσαι.Μα δεν τον εκλεισα , απλα εβαλα αλαρμ και σταματησα ποιο μπροστα απο την μπαρα ωσπου κατεβηκε η μπαρα . Αμα ηταν στην Κορινθου-Πατρων θα τον αφηνα καθοτι δεν ειναι δρομος, αλλα δε Αυτοκινητοδρομο ειναι λιγο γυφτια.
Βαριομουν να ανοιξω ηλιοροφη
-
Είπες 'διπλώνω το αμάξι', άρα του έκλεισες τη δίοδο.
Αν η μπάρα στην προσπάθειά του να περάσει του έσκαγε στο κεφάλι?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Είπες 'διπλώνω το αμάξι', άρα του έκλεισες τη δίοδο.Αν η μπάρα στην προσπάθειά του να περάσει του έσκαγε στο κεφάλι?
Το 'διπλωσα' την ωρα που σταματησα στο γκισε για να πληρωσω. Οταν ξεκινησα ισιωσα και σταματησα μπροστα απο την μπαρα με αναμμενα τα αλαρμ ωσπου κατεβηκε η μπαρα. Αμα γκαζωνε θα επεφτε πανω μου και μετα θα επεφτε η μπαρα. Θα αλλαζα και προφυλακτηρα
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Είπες 'διπλώνω το αμάξι', άρα του έκλεισες τη δίοδο.Αν η μπάρα στην προσπάθειά του να περάσει του έσκαγε στο κεφάλι?
Αν κάποιος χτυπήσει στην προσπάθεια του να περάσει από μια γκαραζόπορτα που κλείνει;
Η απάντηση είναι ότι αν χτυπήσει θα είναι λυπηρό, αλλά δεν θα φταίει κανείς άλλος εκτός από τον ίδιο που επιχείρησε να περάσει αντικανονικά. -
Θες να πεις οτι δε θα σου κάτσει στο μυαλό οτι μπορούσες να τον γλιτώσεις...
-
Πολύ απλά, δεν θα ασχοληθώ με την ασφάλεια κάποιου που επιλέγει να θέτει την ακεραιότητα των άλλων σε κίνδυνο για να μπορέσει να παρανομήσει.
-
Σε τι κινδυνο θα θέσει δλδ τη δική σου ακεραιότητα όντας αυτός με δίκυκλο και εσύ με αμάξι? Και ποιος είσαι που μπορείς να τον καταδικάσεις σε θανατο, ενώ μπορείς να τον γλιτώσεις?
-
Μπορεί να πέσει πάνω μου.
Μπορεί να περάσει αυτός και να φάω εγώ την μπάρα στο κεφάλι (έχει ήδη αναφερθεί τέτοια περίπτωση).
Δεν καταδικάζω κανένα απολύτως σε θάνατο , μην γράφεις υπερβολές προσπαθώντας να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Αν ο ίδιος επιλέξει να περάσει από μια κλειστή μπάρα, παρακάμπτοντας την σειρά, αγνοώντας τον νόμο και τις διατάξεις για τήρηση αποστάσεων ασφαλείας και την κοινή λογική, δεν του φταίει κανείς άλλος εκτός από το κούφιο του το κεφάλι και νήματα σαν το παρόν που αφήνουν στον κόσμο την εντύπωση ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει. Ομοίως, αν κάποιος προσπαθήσει να περάσει παράνομα από δίπλα μου στο φανάρι που στρίβει και σκάσει στην κολόνα γιατί δεν πρόλαβε να περάσει μπροστά μου, σαφέστατα δεν φταίει ούτε η κολόνα που ήταν εκεί, ούτε εγώ που ήμουν κανονικά πρώτος και συνέχισα στην πορεία μου.
-
Νοοτροπία 'ο θρύλος και το Αιγάλεω να κερδίζουν και όλοι οι άλλοι να παν να γ@μηθούν'.
Δεν περιγράφω άλλο.
-
Θα έλεγα ότι αυτή ακριβώς είναι η νοοτροπία κάποιου που αγνοεί επιδεικτικά αποστάσεις ασφαλείας, νόμους, συνανθρώπους και το αίσθημα της αυτοσυντήρησης για να γλιτώσει τα τέλη των διοδίων.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μπορεί να πέσει πάνω μου.Μπορεί να περάσει αυτός και να φάω εγώ την μπάρα στο κεφάλι (έχει ήδη αναφερθεί τέτοια περίπτωση).
Δεν καταδικάζω κανένα απολύτως σε θάνατο , μην γράφεις υπερβολές προσπαθώντας να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Αν ο ίδιος επιλέξει να περάσει από μια κλειστή μπάρα, παρακάμπτοντας την σειρά, αγνοώντας τον νόμο και τις διατάξεις για τήρηση αποστάσεων ασφαλείας και την κοινή λογική, δεν του φταίει κανείς άλλος εκτός από το κούφιο του το κεφάλι και νήματα σαν το παρόν που αφήνουν στον κόσμο την εντύπωση ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει. Ομοίως, αν κάποιος προσπαθήσει να περάσει παράνομα από δίπλα μου στο φανάρι που στρίβει και σκάσει στην κολόνα γιατί δεν πρόλαβε να περάσει μπροστά μου, σαφέστατα δεν φταίει ούτε η κολόνα που ήταν εκεί, ούτε εγώ που ήμουν κανονικά πρώτος και συνέχισα στην πορεία μου.
εαν συμπεριφεροσουν ετσι, 1 φορα στις 1000 που σου δινονται τετοιες ευκαιριες στο δρομο, θα ειχες στουκαρει τουλαχιστον 1000 φορες
-
Αίσθηση τιμωρού vs αξία και προστασία ανθρώπινης ζωής, σημειώσατε 1.
-
Η χώρα του παραλόγου, πραγματικά. Αντί να τα βάζουμε με αυτόν που παρανομεί και θέτει την ζωή των άλλων σε κίνδυνο, τα βάζουμε με αυτόν που δεν τον διευκόλυνε να παρανομήσει.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Αν χτυπήσει, θα το έχεις βάρος στη συνείδησή σου μια ζωή, ακόμα και αν δεν έφταιγες.Εγώ θα το έχω βάρος στη συνείδησή μου αν δεν χτυπήσει.
Ο Thomas_C200D έχει μεγαλώσει με τις αρχές που του έχω μεταλαμπαδεύσει.
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!