-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τα ποδια μου δε νιωθουν , περπαταω απο μικρος ξυπολυτος σε οποιαδηποτε επιφανεια
Και δε μπορω να οδηγησω με σαγιοναρα , ειμαι σιγουρος οτι θα κανω ατυχημα
βασικα ξυπολυτος ή με παπουτσι με λεπτη σολα ειναι για μενα οι καλυτερες επιλογες.Το παπούτσι με την λεπτή σόλα το καταλαβαίνω και το γουστάρω και εγώ γιατί δίνει πολύ καλή αίσθηση, αλλά ξυπόλυτος φρένο και συμπλέκτη που είναι και μικρά πεντάλ πως τα ελέγχεις;
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Το χω διαβασει που το χεις γραψει και παλιοτερα αλλα μερικοι μπορει να το ακουνε για παπατζιλικι αυτο η μερικοι μπορει να το βλεπουν για ειρωνια. Παντως σιγουρα μερικα χερια μπορει να κανουν ζημια σε ενα συγκεκριμνεο μοντελο και σ ενα αλλο οχι...
Στην περίπτωση που σου λέω (για την ακρίβεια SCENIC ήταν) είχε αλλαχτεί τρεις φορές το τιμόνι σε 1,5 χρόνο.
Και την κοινή λογική να επιστρατεύσει κάποιος θα συμπεράνει ό,τι κάτι δεν πάει καλά με τον συγκεκριμμένο οδηγό, όταν μάλιστα δεν υπήρχε ανάλογο πρόβλημα σε άλλα αυτοκίνητα.Όμως κι εμένα ξέφτισε(χωρίς να έχει ξεφτίσει σε άλλους αλλά σε άλλα αυτοκίνητα με δερματινο τιμόνι δεν είχαμε τέτοιο θέμα?
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Το παπούτσι με την λεπτή σόλα το καταλαβαίνω και το γουστάρω και εγώ γιατί δίνει πολύ καλή αίσθηση, αλλά ξυπόλυτος φρένο και συμπλέκτη που είναι και μικρά πεντάλ πως τα ελέγχεις;Με το μεγαλα δαχτυλα των ποδιων ειδικα στο φρενο βολευει
Sent from my LG-P500
-
-
Και Laguna 3 1.6 Dynamic με εξοπλισμό full extra 17800 και με μετρητα πάει και παρακάτω
-
Ορέστη και με τόσα ... ακριβή είναι! Αστην να πάει παρακάτω!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ορέστη και με τόσα ... ακριβή είναι! Αστην να πάει παρακάτω!Κώστα σε σχέση μ' ένα Fluence με αντίστοιχο εξοπλισμό πάμφθινη είναι και σαφέστατα πολύ καλύτερο σαν αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Και Laguna 3 1.6 Dynamic με εξοπλισμό full extra 17800 και με μετρητα πάει και παρακάτωΥπαρχει και η Estate ή μονο η πενταθυτη;
-
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Και Laguna 3 1.6 Dynamic με εξοπλισμό full extra 17800 και με μετρητα πάει και παρακάτω
Υπαρχει και η Estate ή μονο η πενταθυτη;
Δεν το ρώτησα αυτό αλλά ποιος θέλει 2.0τρο station αυτη τη στιγμή
-
Στην εμφάνιση της κολλάω! Καλή θα ήταν μ' αυτό τον εξοπλισμό και ένα έξτρα πακέτο εμφάνισης ... καμουφλάρισμα στο αμάξωμα κάτι σαν mule της Laguna 4.
Μάλλον θα έδινα τα παραπάνω για ένα αντίστοιχο Megane/Fluence/Latitude(!!!).
Δεν θα το συζήταγα βέβαια για την coupe και ας είχε και τον 1,4 με τα εκπληκτικά και αξιόπιστα 98hp του 1999! -
Θυμάται κανείς τιμές από προσφορές προηγούμενων μηνών;
-
Πάνω κάτω στα ίδια είναι οι προσφορές. Λίγο πάνω λίγο κάτω ανα περιόδους. Και λίγο διαφορετικές οι παροχές.
-
Ευχαριστώ, για την άμεση απάντηση. Κάτι τέτοιο πίστευα κι εγώ και ήθελα να το επιβεβαιώσω.
-
Δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί πιο παλιά, αλλά είδα αυτό: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_R-Type_engine
και στο τέλος λέει: Later a 160hp biturbo-variant will be introduced.
Ξέρει κανείς κάτι; (ελπίζω να μην είναι άλλο ένα hoax της wiki) -
Οπως απάντησα και στο θέμα του Fluence θα αρχίσει να παράγεται το επόμενο διάστημα.
Αυτός με το μονό τούρμπο με τα 130 άλογα τις προηγούμενες μέρες άρχισε να διατίθεται στα Scenic και Grand Scenic και στην Ελλάδα. -
Λοιπόν μιλάμε για το νέο diesel κινητήρα της Renault ο οποίος με ένα τούρμπο αποδίδει 130 άλογα και 32 κιλά ροπής με ένα τούρμπο ακόμα 160 απ' ότι λέγεται χωρίς να ξέρουμε κάτι παραπάνω.Έχει τοποθετηθεί στο πρωτότυπο Captur και μάλλον θα τον δούμε στο μέλλον
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Λοιπόν μιλάμε για το νέο diesel κινητήρα της Renault ο οποίος με ένα τούρμπο αποδίδει 130 άλογα και **320 **κιλά ροπής με ένα τούρμπο ακόμα 160 απ' ότι λέγεται χωρίς να ξέρουμε κάτι παραπάνω.Έχει τοποθετηθεί στο πρωτότυπο Captur και μάλλον θα τον δούμε στο μέλλονΤο παρακανες με την ροπη λιγακι
-
320 δίνει στις 1.750 στροφές.
Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,5 lt / 100 km
Εκπομπή ρύπων: 117g/km -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
320 δίνει στις 1.750 στροφές.
Εργοστασιακή κατανάλωση: 4,5 lt / 100 km
Εκπομπή ρύπων: 117g/km320 nm = 32kg ροπη
-
Ναι Nm μονάδα μέτρησης.
RENAULT FORUM