-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Εδω και ενα χρονο σαν ΣΙΣΑ το εχουμε καθιερωσει σε ολους τους φακελους που υποβαλουμε στην Εοφιλπα να βαζουμε φφωτογραφια του αρ. πλαισιου. Νομιζω οτι και ο Σμιθ πλεον το ζηταει.
Κατα τη γνωμη μου ειναι απαραιτητο και διαλυει ολες τις υπονοιες για αδιαφανεια!Kαλά κάνετε. Πάντως στην ιστοσελίδα της ΦΙΛΠΑ δεν περιγράφεται κάτι τέτοιο:
'*Πως εκδίδεται Πιστοποιητικό Αναγνωρίσεως (Κάρτα) FIVA;
Μόνον για οχήματα ηλικίας 30 ετών και άνω, τα οποία διατηρούν τα αρχικά τους χαρακτηριστικά και είναι πολύ καλά διατηρημένα
-Ζητείστε τηλεφωνικώς από την Γραμματεία «ραντέ-βου» με την Τεχνική Επιτροπή (εκπρόσωπός της θα σας επισκεφθεί) για την έγκριση του οχήματος.
-Υποβάλετε συμπληρωμένη την σχετική αίτηση (αναζητείστε το σχετικό έντυπο στον χώρο «Αιτήσεις» της παρούσης ιστοσελίδος)
-Συνυποβάλετε εις τριπλούν φωτογραφία κοινών διαστάσεων (9Χ13), εικονίζουσα ταυτοχρόνως την πρόσοψη και μία των πλευρών (πλαγιομετωπική όψη).'*
-
Ειδες...? Οι του ΣΙΣΑ ειμαστε πιο αυστηροι!
Ακομα και ο ιδιοκτητης να μην φερει φωτο πλαισιου, κατα τον ελεγχο τραβαω μια με το κινητο και τη ριχνω στο φακελο.
-
Ο χρήστης tragos έγραψε:
απλα ειναι 174 σελιδες και με κουρασε λιγο να πω την αληθεια.με όλον το σεβασμό...
σε κούρασε επειδή κάποιοι στις πρώτες 10 σελίδες κουράστηκαν να διαβάσουν τις πρώτες 9
και μετά φτάσαμε στις 20 γιατί κάποιους τους κούρασαν οι πρώτες 19!
και μ αυτά και μ αυτά φτάσαμε στις 174(!) σελίδες για να λέμε και να ξαναλέμε αυτά που έπρεπε να είχαν ειπωθεί σε 2 μονο σελίδες -
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
απλα ειναι 174 σελιδες και με κουρασε λιγο να πω την αληθεια.
με όλον το σεβασμό...
σε κούρασε επειδή κάποιοι στις πρώτες 10 σελίδες κουράστηκαν να διαβάσουν τις πρώτες 9
και μετά φτάσαμε στις 20 γιατί κάποιους τους κούρασαν οι πρώτες 19!
και μ αυτά και μ αυτά φτάσαμε στις 174(!) σελίδες για να λέμε και να ξαναλέμε αυτά που έπρεπε να είχαν ειπωθεί σε 2 μονο σελίδες -
αρα πιο ευκολο ειναι να παρεις ενα τηλ την φιλπα και να τους ρωτησεις
Εδω παντως μπορεις να μαθεις πια ειναι η σωστη χρηση των πινακιδων , πραγμα που θα στο πουν και στην φιλπα-ελπα αλλα ορισμενοι απο τους χρηστες των πινακιδων παρερμηνευουν την χρηση τους -
Kαλημέρα σας,μια ερώτηση παρακαλώ και όποιος έχει την καλή διάθεση απαντάει.Διάβασα αρκετές σελίδες από το παρόν θέμα αλλά κάπου ''χάθηκα''.
Σε όχημα με ημερομηνία παραγωγής 7/1983 και πρώτη ημερομηνία κυκλοφορίας στην Ελλάδα 7/1988 πότε μπορεί να βγάλει νούμερα σε κάποια από τις λέσχες που υπάρχουν στην Ελλάδα????Δεν έχει συμπληρώσει 30-ετία αλλά κάπου είδα του 1983 αυτοκίνητο άδεια με νούμερα λέσχης (έχει δημοσιευθεί και εδώ μέσα φώτο του).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Ο χρήστης BAVARIAN LOVER έγραψε:
Kαλημέρα σας,μια ερώτηση παρακαλώ και όποιος έχει την καλή διάθεση απαντάει.Διάβασα αρκετές σελίδες από το παρόν θέμα αλλά κάπου ''χάθηκα''.Σε όχημα με ημερομηνία παραγωγής 7/1983 και πρώτη ημερομηνία κυκλοφορίας στην Ελλάδα 7/1988 πότε μπορεί να βγάλει νούμερα σε κάποια από τις λέσχες που υπάρχουν στην Ελλάδα????Δεν έχει συμπληρώσει 30-ετία αλλά κάπου είδα του 1983 αυτοκίνητο άδεια με νούμερα λέσχης (έχει δημοσιευθεί και εδώ μέσα φώτο του).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Όπως έχει ξαναειπωθεί μέχρι το 2009 ίσχυε η 25ετία, συνεπώς υπάρχουν αυτοκίνητα του 1983 που έβγαλαν νόμιμα ιστορικές πινακίδες μέχρι το 2009. Τώρα όμως πρέπει να περιμένεις το 2013.
-
Σε χιλιοευχαριστω για την απαντηση σου.
Κριτήριο για την έκδοση πινακίδων είναι η ημερομηνία παραγωγής του αυτοκινήτου ή ημερομηνλια πρώτης κυκλοφορίας στην Ελλάδα???
Καταλαβαίνω ότι είναι η ημερομηνία παραγωγής σωστά???
-
Ο χρήστης BAVARIAN LOVER έγραψε:
Σε χιλιοευχαριστω για την απαντηση σου.Κριτήριο για την έκδοση πινακίδων είναι η ημερομηνία παραγωγής του αυτοκινήτου ή ημερομηνλια πρώτης κυκλοφορίας στην Ελλάδα???
Καταλαβαίνω ότι είναι η ημερομηνία παραγωγής σωστά???
Σχεδόν σίγουρα ναι αρκεί να μπορείς να την αποδείξεις.
-
Mε την ελληνική άδεια και την βεβαίωση του κατασκευαστή για τον συγκεκριμένο αριθμό πλαισίου προφανώς γίνετε δεκτό φαντάζομαι (δεν υπάρχει και άλλος τρόπος εξάλλου).
-
Μοναδικο κριτηριο για καρτα Fiva & Fia regularity pass ειναι η ημ/νια κατασκευης.
Εκτος απο βεβαιωση κατασκευαστη στις περισσοτερες μαρκες υπαρχουν και free vin check μεσω internet.
Με λιγο ερευνα το βρισκουμε.
Αν ομως μιλαμε για HTP για αυτοκινητο σπορττινγ (στα οποια τονιζω οτι δεν ειμαι ειδικος) τοτε μετραει η ημ/νοα της hologation και οχι αυτη της κατασκευης.Για τι αμαξι μιλαμε? Αν θες στειλς το VIN (vehicle identification number) με ΠΜ και θα προσπαθησω να στο βρω.
-
παιδια καλησπέρα.. μου ειναι αδυνατο να διαβασω ολο το thread. γιαυτο θα ηθελα να ρωτησω ποιοι ειναι οι περιορισμοι ενος αυτοκινητου με ιστορικες πινακιδες με μια απο τις 3 εταιριες που βγαζουν αυτη τη στιγμη και τι προυποθεσεις πρεπει να εχει ?
π.χ. μπορεις να το βγαζεις καθημερινες για καμια βολτα ή μονο Σ/Κ για συντηρηση? ή μονο για συνεργείο ?
ευχαριστώ -
http://www.philpa.gr/philpa1.html
viewtopic.php?f=16&t=27588&start=2475#p2250867
-
Ο χρήστης Jean-Paul έγραψε:
...3 εταιριες που βγαζουν αυτη τη στιγμη ...Μόνο και μόνο επειδή με έκανες και γέλασα (να πω τώρα πως έχεις άδικο; ) θα απαντήσω εγώ.
ΔΕΝ μπορείς να το κυκλοφορήσεις παρά μόνο από την έδρα σου προς το συνεργείο και από το συνεργείο προς την έδρα σου, για μικρές διαδρομές κοντά στην έδρα σου αποκλειστικά και μόνο για δοκιμές και βασική συντήρηση (όχι συστηματικά, όχι για καφέ και όχι να περάσεις και από το σουπερμάρκετ να πάρεις πάμπερς της μικρής δλδ) ενώ επιτρέπεται η κυκλοφορία προκειμένου να συμμετάσχεις σε εκδηλώσεις και αγώνες που διοργανώνουν οι διάφορες λέσχες με την αίτηση συμμετοχής σου.
Σε κάθε περίπτωση, να έχεις υπόψη σου ότι με τις πινακίδες αυτές είσαι υπό καθεστώς περιορισμένης κυκλοφορίας και πρέπει να σέβεσαι και να συμμορφώνεσαι στους κανονισμούς που σου επιβάλλονται. -
Εταιρειες...
Ουτε το ειδα!
Οχι ρε φιλε δεν φθασαμε σε αυτο το σημειο ακομα! -
xaxaxa. γιατι δεν ειναι εταιριες ? ωραια ακριβως για αυτη τη χρηση το θελω με αποφυγη το συνεργειο βέβαια
-
Λεσχες!
-
Καλημερα φιλοι μου.
Επανερχομαι στο θεμα του karman
Εμαθα λεπτομερως τι ειναι το 'προβλημα' του.Απλά ΗΤΑΝ κουπε κι εγινε καμπριο
Τα ταμπελακια ειναι ολα στη θεση τους και συμπιπτουν και με το μοτερ.
Για την μετατροπή (???) εχουν χρησιμοποιηθει τα γνησια εξαρτηματα, της 'χρονιας' του οποως της χρονιας του ειναι κι ΟΛΑ τα υπολοιπα εξαρτηματα του.Αρα??? Ιστορικό κατηγορίας 'modified'??
Oxi ιστορικό??
Τι? -
Δε ξέρω τι θα αντιμετωπίσει ο φίλος σου, όμως γνωρίζω παρόμοια περίπτωση, στην οποία εκτός του ότι δώσανε πινακίδες, είναι και έκθεμα...
...α, και όχι όπως του φίλου σου, που το έκανε όπως έβγαινε, αλλά ιδιοκατασκευή τα πάντα όλα.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Καλημερα φιλοι μου.
Επανερχομαι στο θεμα του karman
Εμαθα λεπτομερως τι ειναι το 'προβλημα' του.Απλά ΗΤΑΝ κουπε κι εγινε καμπριο
Τα ταμπελακια ειναι ολα στη θεση τους και συμπιπτουν και με το μοτερ.
Για την μετατροπή (???) εχουν χρησιμοποιηθει τα γνησια εξαρτηματα, της 'χρονιας' του οποως της χρονιας του ειναι κι ΟΛΑ τα υπολοιπα εξαρτηματα του.Αρα??? Ιστορικό κατηγορίας 'modified'??
Oxi ιστορικό??
Τι?Λογω του ανοιγματος αναγκαστικα Ε3 ή Ε4 (modified) αναλογα με τις μοναδες που εχουν αλαχθει.
Αν ειναι ετσι οπως τα λες γινεται δεκτο.
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες