-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Το αυτοκινητο ομως εχει ενα σοβαρο τεχνικό θεμα. Ουσιαστικά προερχεται απο ( οπως χαρακτηριστικα μου ανεφερε ) 'δυο αυτοκινητα που ενωθηκαν' εννοειται με αριθμό πλαισιου απο το ενα.Τα πραγματα ειναι απλα.
Στους σκαραβαιους (αρα και στο Ghia οπως λες) ο αριθμος πλαισιου ειναι χτυπημενος κατω απο το πισω καθισμα.
Δες το και αν αυτος ταιριαζει με αυτον της αδειας τοτε ολα καλα.
Αν οχι, τοτε καλα ξεμπερδεματα...Εχε υπ οψιν σου οτι στην Εοφιλπα ζηταμε φωτογραφια ή αποτυπωμα του αριθμου πλαισιου.
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Εχε υπ οψιν σου οτι στην Εοφιλπα ζηταμε φωτογραφια ή αποτυπωμα του αριθμου πλαισιου.
!!!!!!!! Kαινούριο είναι αυτό; Εντάξει να το τσεκάρει ο υπεύθυνος που θα επιθεωρήσει το όχημα αλλά φωτογραφία και αποτύπωμα πρώτη φορά το ακούω!!!!
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Το αυτοκινητο ομως εχει ενα σοβαρο τεχνικό θεμα. Ουσιαστικά προερχεται απο ( οπως χαρακτηριστικα μου ανεφερε ) 'δυο αυτοκινητα που ενωθηκαν' εννοειται με αριθμό πλαισιου απο το ενα.
Αν οχι, τοτε καλα ξεμπερδεματα...
Εχε υπ οψιν σου οτι στην Εοφιλπα ζηταμε φωτογραφια ή αποτυπωμα του αριθμου πλαισιου.
Ακόμα κι αν το Υπουργειο εχει χτυπησει νεα νουμερα τα οποια αναφερονται στην κανονική αδεια?
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ακόμα κι αν το Υπουργειο εχει χτυπησει νεα νουμερα τα οποια αναφερονται στην κανονική αδεια?
Αν αυτός που θα το ελέγξει ξέρει τι του γίνεται κανονικά δε θα στο περάσει...
δες λίγο αυτό:
http://www.rudolph-roadster.de/html/fot ... adst.html#
Αυτό είναι σκαθάρι... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αν αυτός που θα το ελέγξει ξέρει τι του γίνεται κανονικά δε θα στο περάσει......
Γιατι?? ( κι αυτο ειναι ερωτηση προς γνωση κι οχι προς πωληση εξυπναδας..)
δες λίγο αυτό:
http://www.rudolph-roadster.de/html/fot ... adst.html#
Αυτό είναι σκαθάρι...Τι πρεπει να δω / καταλαβω γιατι σε εχασα..
Ας βαδισουμε με την υποθεση οτι
Α. εχει αλλαχτει μεν το σασι ( σε σχεση με την καμπινα ) αλλα εχει αλλαχτει απο ιδιο μοντελο κι οχι απο σκαραβαιο ( αν καταλαβα το προβλημα)
β. Αυτη η αλλαγη εχει και την εγκριση του υπουργειου με οποιο Χ τροποΑυτο ενοχλει?
ή να το θεσω αλλιως για ποιους λογους ΔΕΝ θα μπορουσε να ειναι ιστορικό.
Το μοτερ ειναι αυτο που πρεπει, το σασι ειναι αυτο που πρεπει ως μοντελο, το σαλονι ειναι ολοιδιο με οτι μου δειχνετε και σε παρομοια κατασταση,
που 'τα χαλαμε' δεν καταλαβαινω..
( Τα εισαγωγικά εχουν προφανως νοημα - κουβεντα κανουμε και προσωπιοκά καταλαβαινω/μαθαινω σιγα σιγά την φιλοσοφία του πραγματος 'ιστορικό αυτοκινητο', κι οχι προφανως αντιδικια) -
Kαι εγώ έχω την ίδια απορία. Αν το Karmann Ghia είχε σασί σκαθαριού και έχει αλλαχθεί νόμιμα με σφραγίδα υπουργείου με άλλο σασί σκαθαριού ποιό είναι το πρόβλημα; ίδιο δεν είναι; ή δεν κατάλαβα καλά;
Το ίδιο περίπου δεν είναι με την περίπτωση των μινι που έχουν τον αριθμό πλαισίου στο πάτωμα και που όταν επισκευάζονται και καταστρέφεται ο αριθμός το υπουργείο χτυπάει καινούριο αριθμό (τον αριθμό κυκλοφορίας) στην κολώνα; Σε αυτή την περίπτωση η Φιλπα καταγράφει τον αρχικό αριθμό πλαισίου, αλλά δεν την ενοχλεί που το υπουργείο έχει 'χτυπήσει' κάποιον άλλο.Άλλωστε δεν είναι απαραίτητο να πιστοποιηθεί με FIVA κατηγορία Α. Θα μπορούσε να είναι Β (period modified) ή C (reproduction or replica). Σαφώς το αυτοκίνητο δεν θα έχει το πρώτο του αυθεντικό πάτωμα αλλά προκειμένου να σωθεί δεν είναι επιλήψιμη πιστεύω η αλλαγή του. Στα 2CV πωλούνται καινούρια σασί και αλλάζονται χωρίς πρόβλημα απ'όσο ξέρω.
Αλέξανδρε κάνω κάποιο λάθος σε αυτά που λέω;
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
...To Karmann, έχει εκτός από τον αριθμό που είναι χτυπημένος στο τούνελ, ένα ταμπελάκι που βρίσκεται στον δεξιό θόλο που γραφει αριθμό παραγωγής αμαξώματος, χρονιά κ.α. (τρία για την ακρίβεια, ένα που γράφει τα στοιχεία του αυτοκινήτου και τη χρονιά παραγωγής, ένα του Karmann με τον αριθμό παραγωγής_που είναι άλλος από τον αριθμό πλαισίου_ και ένα που γράφει Made in West Germany!). Κάποια δε, όπως σου έγραψα έχουν και τον αριθμό αυτό στο παρμπίζ.
Αυτονόητο είναι ότι πρέπει να συμβαδίζει με τον αντίστοιχο αριθμό πλαισίου (πάτωμα).
Το υπουργείο δεν ενέκρινε ποτέ και με κανέναν τρόπο αυτή την ενέργεια αν και ήταν κοινή πρακτική.
Ένα ιστορικό αυτοκίνητο έχει σημασία να έχει αποκατασταθεί στην εργοστασιακή του μορφή. Υπό αυτή την έννοια, δεν είναι δυνατό να θεωρηθεί ιστορικό ένα αυτοκίνητο που αποτελείται από δύο διαφορετικά αυτοκίνητα... Την εποχή που ξεκίνησα να ασχολούμαι με τα ιστορικά δε, δεν επιτρεπόταν να μην έχει matching numbers σε πλαίσιο/μηχανή...
Τώρα, το πως θα το βρουν, αν μπορούν να το βρουν, όπως σου είπα, εξαρτάται από το αν αυτός που ελέγχει είναι κάποιος που του είπαν εκτός των άλλων δες και αυτό ή ειδικεύεται στη γερμανική εταιρία αυτή (λίστες υπάρχουν, κοινώς).
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Kαι εγώ έχω την ίδια απορία. Αν το Karmann Ghia είχε σασί σκαθαριού και έχει αλλαχθεί νόμιμα με σφραγίδα υπουργείου με άλλο σασί σκαθαριού ποιό είναι το πρόβλημα;..... Στα 2CV πωλούνται καινούρια σασί και αλλάζονται χωρίς πρόβλημα απ'όσο ξέρω.
;Θα πέσει φωτιά να μας κάψει, Νικόλαε.... ΟΥΔΕΠΟΤΕ το ενέκρινε το υπουργείο ως νόμιμη ενέργεια!
Τώρα με κάτι πλάγιες οδούς 'νομιμοποιήσεις' ΟΔΔΥ και τα ρέστα, ίσως κάποιοι να το έκαναν... -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
...................Οκ τωρα μπορω να πω οτι το καταλαβα.
Αρα κρισιμο ειναι να μαθω ΤΙ εχει 'συννενωθει' και πως.
Δηλ αν κρατηθηκε σασι και συμβαδιζων αμαξωμα, αλλα στο αμαξωμα αλλαχτηκαν τα παντα ( φτερα, πορτες σαλονια κ.λ.π. από τον 'δοτη' ) τοτε και μονο τοτε ειμαστε 'ιστορικώς' οκ ασχετως τι εχει πιστοποιησει το Υπουργειο -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Kαι εγώ έχω την ίδια απορία. Αν το Karmann Ghia είχε σασί σκαθαριού και έχει αλλαχθεί νόμιμα με σφραγίδα υπουργείου με άλλο σασί σκαθαριού ποιό είναι το πρόβλημα;..... Στα 2CV πωλούνται καινούρια σασί και αλλάζονται χωρίς πρόβλημα απ'όσο ξέρω.
;Θα πέσει φωτιά να μας κάψει, Νικόλαε.... ΟΥΔΕΠΟΤΕ το ενέκρινε το υπουργείο ως νόμιμη ενέργεια!
Τώρα με κάτι πλάγιες οδούς 'νομιμοποιήσεις' ΟΔΔΥ και τα ρέστα, ίσως κάποιοι να το έκαναν...Αλλά ούτε και απαγορεύεται / φαίνεται εύκολα! Το 2CV δεν έχει χτυπημένο αριθμό στο σασί
Για το Karmann υπάρχει η περίπτωση να αλλάχτηκε η καρότσα με άλλη Karmann , όπως επίσης και η περίπτωση το αυτοκίνητο να ήταν αρχικά σκαθάρι και να 'καπακώθηκε' ως Karmann. Ούτε αυτό μπορούν να το καταλάβουν στο ΚΤΕΟ, αφού ο αριθμός πλαισίου παραμένει ως έχει, και η άδεια θα μπορούσε κάλλιστα να μην αναφέρει τύπο.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Αλλά ούτε και απαγορεύεται / φαίνεται εύκολα! Το 2CV δεν έχει χτυπημένο αριθμό στο σασί
Για το Karmann υπάρχει η περίπτωση να αλλάχτηκε η καρότσα με άλλη Karmann , όπως επίσης και η περίπτωση το αυτοκίνητο να ήταν αρχικά σκαθάρι και να 'καπακώθηκε' ως Karmann. Ούτε αυτό μπορούν να το καταλάβουν στο ΚΤΕΟ, αφού ο αριθμός πλαισίου παραμένει ως έχει, και η άδεια θα μπορούσε κάλλιστα να μην αναφέρει τύπο.Ναι, αλλά τα πατώματα που πήγαν στον Karman ειναι typ14 ενώ τα σκαθάρια typ11... ειδικά στα μετά -65 αυτοκίνητα είναι άλλα εντελώς τα νούμερα...
Το σκαθάρι δεν έχει χτυπημένο πλαίσιο στο αμάξωμα και για αυτό τραβάμε τα μαλλιά μας κάθε δυο και λίγο!
Αν έχει αλλαχτεί αμάξωμα με της ίδια εποχής ακριβώς είναι δύσκολο να το καταλάβει κανείς. Υπάρχει ένα ταμπελάκι μπροστά (στα μεταγενέστερα) που γράφει εβδομάδα παραγωγής και αριθμό αμαξώματος και πιθανώς να μπορεί να γίνει ταυτοποίηση από εκεί αλλά στα παλιά πρέπει να το πας με το μήνα στις μικροαλλαγές για να το τσακώσεις...ήταν και 20 εργοστάσια που το έβγαζαν ταυτόχρονα....τρέχα γύρευε...
Το Karmann όμως είναι εντελώς άλλη ιστορία. -
Αλλη μια ασχετη ερωτηση.
Οταν βγαλουμε πινακιδες της φιλπα κ μετα παραδωσουμε στο κρατος τις κρατικες πινακιδες, μπορουμε να τις ξαναπαρουμε πισω?
Εχω ακουσει οτι ακομα κ για προσωρινη ακινησια οι πινακιδες μετα απο 1 χρονο διαγραφονται. Ειναι ετσι? -
Ο χρήστης tragos έγραψε:
Αλλη μια ασχετη ερωτηση.
Οταν βγαλουμε πινακιδες της φιλπα κ μετα παραδωσουμε στο κρατος τις κρατικες πινακιδες, μπορουμε να τις ξαναπαρουμε πισω?
Εχω ακουσει οτι ακομα κ για προσωρινη ακινησια οι πινακιδες μετα απο 1 χρονο διαγραφονται. Ειναι ετσι?Αν κανεις οριστικη διαγραφη στο υπουργειο, τοτε οχι δεν μπορεις.
Αν παραδωσεις στην εφορια, τοτε μπορεις να τις ξαναπαρεις.
Πανω στον χρονο καταστρεφεται ο τσιγκος οχι ο φακελος. Απλα πρεπει να πας στο υπουργειο να βγαλεις νεα αδεια και νεο νουμερο. -
Ο χρήστης tragos έγραψε:
Αλλη μια ασχετη ερωτηση.
Οταν βγαλουμε πινακιδες της φιλπα κ μετα παραδωσουμε στο κρατος τις κρατικες πινακιδες, μπορουμε να τις ξαναπαρουμε πισω?
Εχω ακουσει οτι ακομα κ για προσωρινη ακινησια οι πινακιδες μετα απο 1 χρονο διαγραφονται. Ειναι ετσι?Ασχετη δεν είναι αλλά την έχουμε απαντήσει πολλές φορές... Ναι, θα επιστρέψεις στη ΦΙΛΠΑ τις 'ιστορικές' πινακίδες και θα πας με το χαρτί της προσωρινής ακινησίας να πάρεις τις παλιές σου (που διατηρούνται για κανα χρόνο - αναλογα με τη ΔΟΥ) ή να σου δώσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να βγάλεις καινούργιες με επιπλέον επιβαρύνση. Φυσικά, θα πρέπει να πληρώσεις τα τέλη του τρέχοντος έτους.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Εχε υπ οψιν σου οτι στην Εοφιλπα ζηταμε φωτογραφια ή αποτυπωμα του αριθμου πλαισιου.
!!!!!!!! Kαινούριο είναι αυτό; Εντάξει να το τσεκάρει ο υπεύθυνος που θα επιθεωρήσει το όχημα αλλά φωτογραφία και αποτύπωμα πρώτη φορά το ακούω!!!!
Γιατι σε παραξενευει? Κακο ειναι να ειναι πληρεστερος και σωστοτερος ο φακελος?
Και δεν ειπα και φωτογραφια και αποτυπωμα... αλλα ή φωτογραφια ή αποτυπωμα αν πχ το νουμερο δεν φαινεται καλα στη φωτογραφια. -
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Εχε υπ οψιν σου οτι στην Εοφιλπα ζηταμε φωτογραφια ή αποτυπωμα του αριθμου πλαισιου.
!!!!!!!! Kαινούριο είναι αυτό; Εντάξει να το τσεκάρει ο υπεύθυνος που θα επιθεωρήσει το όχημα αλλά φωτογραφία και αποτύπωμα πρώτη φορά το ακούω!!!!
Γιατι σε παραξενευει? Κακο ειναι να ειναι πληρεστερος και σωστοτερος ο φακελος?
Και δεν ειπα και φωτογραφια και αποτυπωμα... αλλα ή φωτογραφια ή αποτυπωμα αν πχ το νουμερο δεν φαινεται καλα στη φωτογραφια.Με παραξενεύει γιατί έχω βγάλει κάρτα FIVA σε τρία αυτοκίνητα και δεν μου ζητήθηκε κάτι τέτοιο.
-
ποια ειναι η διαδιακασια που πρεπει να ακολουθησω για να βγαλω πινακιδες ιστορικου?
ποια η δαφορα της φιλπα με την ελπα? -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Εχε υπ οψιν σου οτι στην Εοφιλπα ζηταμε φωτογραφια ή αποτυπωμα του αριθμου πλαισιου.
!!!!!!!! Kαινούριο είναι αυτό; Εντάξει να το τσεκάρει ο υπεύθυνος που θα επιθεωρήσει το όχημα αλλά φωτογραφία και αποτύπωμα πρώτη φορά το ακούω!!!!
Γιατι σε παραξενευει? Κακο ειναι να ειναι πληρεστερος και σωστοτερος ο φακελος?
Και δεν ειπα και φωτογραφια και αποτυπωμα... αλλα ή φωτογραφια ή αποτυπωμα αν πχ το νουμερο δεν φαινεται καλα στη φωτογραφια.Με παραξενεύει γιατί έχω βγάλει κάρτα FIVA σε τρία αυτοκίνητα και δεν μου ζητήθηκε κάτι τέτοιο.
Εδω και ενα χρονο σαν ΣΙΣΑ το εχουμε καθιερωσει σε ολους τους φακελους που υποβαλουμε στην Εοφιλπα να βαζουμε φφωτογραφια του αρ. πλαισιου. Νομιζω οτι και ο Σμιθ πλεον το ζηταει.
Κατα τη γνωμη μου ειναι απαραιτητο και διαλυει ολες τις υπονοιες για αδιαφανεια! -
Ο χρήστης tragos έγραψε:
ποια ειναι η διαδιακασια που πρεπει να ακολουθησω για να βγαλω πινακιδες ιστορικου?
ποια η δαφορα της φιλπα με την ελπα?Με ολο το σεβασμο, διαβασε λιγακι μεσα στο θεμα και θα βρεις τις απαντησεις που ζητας.
-
απλα ειναι 174 σελιδες και με κουρασε λιγο να πω την αληθεια.
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες