-
Καλησπέρα σας, είμαι υποψήφιος αγοραστής και έχω μερικές ερωτήσεις, εάν μπορείτε να μου απαντήσετε (πιθανόν να έχουν απαντηθεί στις προηγούμενες σελίδες οι οποίες όμως είναι άπειρες και συγχωρέστε με αν δεν μπορώ να τις διαβάσω όλες).
- Στο ACENTA S οι βαμμένοι αναδιπλούμενοι καθρέφτες δεν είναι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι? Σε μεγαλύτερες εκδόσεις δεν βλέπω αυτή την επιλογή.
- Έχει κανείς σας το πακέτο CON? Η οθόνη αφής 5'' QVGA έχει τις ενδείξεις του CD / MP3 μονού δίσκου? Στην ίδια οθόνη εμφανίζεται και ο χάρτης του gps? Η πλοήγησή του είναι οκ? Είναι στα ελληνικά? Με το bluetooth όλα καλά? Συνδέεται με το κινητό σας και εμφανίζεται στην οθόνη η λίστα του τηλεφωνικού καταλόγου?
- To bluetooth της απλής έκδοσης ACTION σημαίνει ότι μιλάς και ακούς μέσω των ηχείων του αυτοκινήτου? Ενώ το bluetooth - hands free της ACENTA S CON σημαίνει ότι μπορώ να συνδέσω π.χ. το ακουστικό bluetooth nokia που έχω και να μιλάω και ακούω μέσω αυτού και όχι μέσω των ηχείων του αυτοκινήτου? Το έχει κανείς και αν ναι είναι οκ ή προβληματικό ως σύνδεση?
Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά στη Θεσσαλονίκη έχω πάει σε δύο αντιπροσωπείες και ήταν ''λαλίστατοι''. Επιπλέον δεν δέχονται και παζάρια, τόσο αυξημένες είναι οι πωλήσεις τους? Θα πάω και σε όσες άλλες υπάρχουν και βλέπουμε.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δεν το έλυσες ρε συ το θέμα; Τι πρόβλημα υπάρχει; Έληξε το δίπλωμα. ΟΚ. Έχεις συναντήσει πρόβλημα με την ανανέωση;
Οχι ακόμα διότι μέχρι να πάρω το χαρτί (όχι το δίπλωμα καν) θέλει χρόνο (καμιά 10ριά μερες). Το προηγούμενο ληγμένο 'κατασχέθηκε'. Οπότε χωρίς δίπλωμα ή έστω την βεβαίωση καταθεσης των εγγράφων για ανανέωση ... μόνο συνοδηγός!
Εαν δεν είστε επαγγελματίες οδηγοί κακώς έχετε επαγγελματικά διπλώματα!!!! Μόνο λεφτά χαλάτε με τις ανανεωσεις και τα προστίματα!!!! Ερασιτεχνικό και ανανέωση έαν είμαστε καλά στα 65 !!!!!
-
Κώστα από την στιγμή που υπάρχει ... ανα πάσα στιγμή μπορεί να φανεί χρήσιμο.
Εγώ έπρεπε να είμαι πιο υπεύθυνος στην ανανέωση για να γλυτώσω και το 100€ πρόστιμο και το 20ήμερο -όπως πάει- 'αποκλεισμό' από τους δρόμους. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κώστα από την στιγμή που υπάρχει ... ανα πάσα στιγμή μπορεί να φανεί χρήσιμο.
Εγώ έπρεπε να είμαι πιο υπεύθυνος στην ανανέωση για να γλυτώσω και το 100€ πρόστιμο και το 20ήμερο -όπως πάει- 'αποκλεισμό' από τους δρόμους.Αμα θελεις οδηγους εδω ειμαστε
-
Αν ήσουν κοντά ... θα ήσουν αξιοποιήσιμος!
Το 4ΤΦΒΕ φρόντισε βέβαια να μην με ρίξει ... στα οτοστόπ και στους κινδύνους τους!!! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κώστα από την στιγμή που υπάρχει ... ανα πάσα στιγμή μπορεί να φανεί χρήσιμο.
Εγώ έπρεπε να είμαι πιο υπεύθυνος στην ανανέωση για να γλυτώσω και το 100€ πρόστιμο και το 20ήμερο -όπως πάει- 'αποκλεισμό' από τους δρόμους.To 1999 είχα βγάλει επαγγελματικό.
Το 2004 πήγα να το ανανεώσω (λίγο πριν λήξει) και μου ζήτησαν όλα τα χαρτιά, παράβολα (100euro περίπου). Έτρεχα σε γιατρούς κλπ...
Το 2009 το έριξα σε ερασιτεχνικό γιατί στα ΚΕΠ μου ζητούσαν πάλι χαρτιά από γιατρούς, παράβολα και όλη τη χαρτούρα.
Αυτά στην Αθήνα. Κάθε 5 χρόνια 100euro επειδή δεν ξέρουν τι τους γίνεται είναι πεταμένα χρήματα (για μένα).
-
Είπα να το κρατήσω για μια ακόμα 5ετία. Μετά βλέπουμε.
-
Μετα απο 500 περιπου χλμ με το νεο μου αποκτημα εχω καποια θεματακια με το σασμαν:
- Θορυβος-κροταλισμα στο ρελαντι που σταματαει οταν παταω συμπλεκτη. Δεν με ανησυχει ιδιαιτερα, τον εκανε και το Note που ειχα πριν, με τον καιρο μειωθηκε. Ακουγεται παντως αρκετα.
- Ακουγεται ενα τακ/τσικ (καπως ετσι τελως παντων) οταν αφηνοντας συμπλεκτη ξεκιναω με 1η ή οπισθεν. Το ιδιο ακουγεται και κατα την αλλαγη απο 1η σε 2α και μονο. Ο θορυβος αυτος μειωνεται οταν δωσω λιγες παραπανω στροφες και αν αφησω σιγα -σιγα τον συμπλεκτη αλλα αυτο εμπεριεχει τον κινδυνο πατιναρισματος κατα την εκκινηση αρα δεν το βλεπω σαν λυση. Το ιδιο τακ/τσικ ακουγεται αν στο ρελαντι και με νεκρα αφησω αποτομα τον συμπλεκτη, αν τον αφησω σιγα-σιγα δεν ακουγεται
- Οταν εχω 2α μου φερνει ενα εντονο τρεμουλο-κλωτσημα στο λεβιε που γινεται πιο εντονος οταν παταω γκαζι για να αλλαξω σε 3η.
Το περιεργο ειναι οτι δεν το κανει παντα το ιδιο εντονα, και σαν να εχω την αισθηση οτι εξαρταται απο το ποσο δυνατα θα κουμπωσω την 2α χωρις να ειμαι και σιγουρος. Παντως το κανει μονο στην 2α.
Τα ανεφερα και τα 3 παραπανω συμπτωματα στην αντιπροσωπεια. Ο μηχανικος το πηγε μια βολτα για δοκιμη. Οι απαντησεις:
- Το γνωστο θεμα με το ρουλεμαν, το κανει στα περισσοτερα QQ, δεν ειναι προβλημα.
- O μηχανικος το αποδιδει σε υγρασια που μαζευουν καπου τα ακραξονια και βαζοντας μια ειδικη κολλα στο 1ο service σταματαει. Εγω ομως εχω συνεχως την εντυπωση οτι ειναι θορυβος του σασμαν αφου σχετιζεται με το πατα-αφησε του συμπλεκτη.
- Το γνωστο θεμα με την καποια 'κινητικοτητα' που παρουσιαζει το κιβωτιο λογω χαλαρων βασεων στηριξης της μηχανης. H απορια μου ειναι γιατι να το κανει μονο στη 2α και μαλιστα τοσο εντονα; Του ειπα μηπως ειναι θεμα ρυθμισης καποιας ντιζας και απαντησε κατηγορηματικα οχι.
Κατα τα τ'αλλα το QQ ειναι πραγματικα super, το χαιρεσαι να το οδηγεις.
Για τα θεματακια του κιβωτιου η αληθεια ειναι οτι εχω προβληματιστει. Δεν ξερω αν πρεπει να το 'ψαξω' αλλο το θεμα ή να το αφησω προς το παρον. Ποτε δε θα δημιουργουσα θεμα για ενα 'ψιλοτριξιμο', δεν ειμαι και τοσο ψειρας, αλλα οι μηχανικοι θορυβοι σε καινουργιο αυτοκινητο καπως με ενοχλουν...
-
Παναγιώτη το 1 το είχα και εγώ αρχικά με το καιρό όμως εξαφανίστηκε.
Τα υπόλοιπα δεν τα γνωρίζω. Κάτι τετοιους ήχους άκουγα στην αρχή αλλά δεν υπάρχουν πλέον
Ο λεβιές δεν κλωτσάει καθόλου ... το περίμενα αλλά δεν το έχει.Το αυτοκίνητο είναι εντελώς αστρωτο και αχρησιμοποιητο. Παρακολούθατο αν και θα φύγουν με το καιρό.
Καινούριο το δικό μου όταν βρεθηκα σε μποτιλιάρισμα σταματα-πιες καφέ-ξεκίνα ... νόμιζα νταλίκα ότι οδηγούσα. Τα πάντα κούμπωναν δύσκολα, ο συμπλέκτης ενόχλησε το πόδι μου και απο ήχους ... άκουγα διάφορα σαν να βρίσκει κατι σε κάποιο κλπ.
Με τον καιρό λύθηκαν μόνα τους! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κώστα από την στιγμή που υπάρχει ...Λάθος!!!! Οτι χρειαστείς , όταν το χρειαστείς μπορείς να το βγάλεις, σε διαφορετική περίπτωση ..... πληρώνεις!!!!!!!!
Και δεν είναι εποχή να πληρώνεις.........
Εβγαλα στα 18 μου δίπλωμα Α και Β κατηγορίας ερασιτεχνικά , 22 χρόνια τώρα δεν χρειαστηκα άλλο δίπλωμα , ΑΝ χρειαστώ....... ΑΝ... ΑΝ...
-
Κώστα το 'αν χρειαστεί' και να το έχω κάνει ερασιτεχνικό σημαίνει ξανά εξετάσεις και άλλα έξοδα περισσότερα.
Το έβγαλα όταν το χρειαζόμουν αλλα δεν ξέρω και αν χρειαστεί μελλοντικά (και σαν να βλέπω να το χρειάζομαι). Και ξανά εξετάσεις ...
Η χρήση του έως τωρα ήταν απο οδηγός πολυτελούς αυτοκινήτου μετά απο χρόνια ταξί (εκεί χρειάστηκε και άλλη άδεια η οποία όμως έληξε λόγω της δουλειάς μου) έως και κλειστό επαγγελματικό βαν ... για κάμπινγκ!
Και ντεν έχω τροχόσπιτο καρντιά μου!!! -
Καλώς !!! Οτι κάνει ο καθένας καλά το κάνει !!! Τα είπα αυτά μπας και σε ταρακουνήσω λίγο αλλά.... σου αρέσει να πληρώνεις!!!! Δεκτόν!!!!
Εχω αρκετούς... όπως μπατζανάκι, κουνιάδα, 2 φίλους, πατέρα που κάθε 5ετία δίνουν γύρω στα 100 - 150 ευρώ για ανανεώσεις του επαγγελματικού τους διπλώματος ......ΤΖΑΜΠΑ!!!!!! 5 γνωστοί-συγγενείς επί 100-150 = 500 με 750 ευρώ πόσα χαμένα λεφτά..... κρίμα πάντως......!!!!!!!!!!!
Αλλά Ελλάδα δεν είμαστε και εμείς Ελληνες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; -
Πάντως ακόμα γελάω όταν μου είπε ο αστυφύλακας ... 'Κύριε έληξε το επαγγελματικό σαν δίπλωμα και κοίταζε προς το αυτοκίνητο' ... και του λέω: (Εδώ κολλάει και το 'καλέ μου ιθαγενή... ') Αυτό το θηρίο δεν είναι φορτηγό ... Qashqai είναι!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κώστα το 'αν χρειαστεί' και να το έχω κάνει ερασιτεχνικό σημαίνει ξανά εξετάσεις και άλλα έξοδα περισσότερα.
Το έβγαλα όταν το χρειαζόμουν αλλα δεν ξέρω και αν χρειαστεί μελλοντικά (και σαν να βλέπω να το χρειάζομαι). Και ξανά εξετάσεις ...
Η χρήση του έως τωρα ήταν απο οδηγός πολυτελούς αυτοκινήτου μετά απο χρόνια ταξί (εκεί χρειάστηκε και άλλη άδεια η οποία όμως έληξε λόγω της δουλειάς μου) έως και κλειστό επαγγελματικό βαν ... για κάμπινγκ!
Και ντεν έχω τροχόσπιτο καρντιά μου!!!μαθε τεχνη κι αστην... εφοσον υπαρχουν τα διπλωματα ΔΕΝ τα αφηνεις στην πρωτη ανανεωση.
καθε 5 χρονια γινεται οχι καθε 5 μηνες, σιγα το χρονικο θεμα! και απο 'τρεξιμο' κανεις το κλασικο οπου δινεις τα χρηματα σε καποια σχολη οδηγων και αναλαμβανουν αυτοι. ετσι κανω και εγω εχοντας ολο το κατεβατο των διπλωματων και ας χρησιμοποιω το Γ΄.
cosneo μη μασας, ισα ισα θα εκτιμησεις ακομα πιο πολυ το.. δεδομενο που θεωρουμε ολοι μας (το διπλωμα εννοοω!). -
Οταν χρειαζεσαι ~800€ για να βγαλεις επαγγελματικο διπλωμα τα 150€ την πενταετια ειναι ψιχουλα.Μην το αλλαζεις προς τα κατω,γνωμη μου και φυσικα
-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
cosneo μη μασας, ισα ισα θα εκτιμησεις ακομα πιο πολυ το.. δεδομενο που θεωρουμε ολοι μας (το διπλωμα εννοοω!).Μπα! Απο μωρό δύσκολος και ανατρεπτικός ήμουν! Τωρα πια ... με ξέρω!
Βασίλη εξήγησα παραπάνω ότι δεν έχω τέτοιο σκοπό ακόμα και αν δεν υπήρχε κανένας λόγος.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Βασίλη εξήγησα παραπάνω ότι δεν έχω τέτοιο σκοπό ακόμα και αν δεν υπήρχε κανένας λόγος.
Προς τον Costalio το εγραφα πιο πολυ .
-
Κρατήστε τα διπλώματα ως κόρη οφθαλμού!!!!!!
-
Τώ ρα στο θέμα μας: Κασκάι!!!!
Ως γνωστόν γύρισα πριν λίγες μέρες από τις διακοπές για να συνεχίσω εδώ τις διακοπές μου !!!!
Το αμάξι άπλυτο καμιά 20αριά μέρες έτσι.... ξεκίνησα από χτες :πλύσιμο μέσα !!!
Σήμερα το έπλυνα και απέξω με σπέσιαλ σαμπουάν που μου το έδωσε συνάδελφος !!!
Επειτα το πλάκωσα στα σπρέυ, γυαλιστικά μοσχομυριστά και για πρώτη φορά και γυαλιστικό για τα ελαστικά !!!
Μιλάμε έγινε καινούριο!!!!
Λέω να το φυλάξω και να νοικιάσω κανένα αμάξι για να κινούμαι!!!! -
εννοειται φιλε μου πως θα το ψαξεις παραπανω και θα τους υποχρεωσεις να μην ακουγεται ουτε τσικ ουτε μπουμ!!! Αν τωρα είναι μια λεπτομέρεια , πως ξέρεις ότι αργότερα δε θα εξελιχθεί σε κάποιο πρόβλημα που θα απαιτεί επισκευή και χρήματα? κι αν έχει περάσει η εγγύηση? τότε θα σου πουν πλήρωνε!!! (και θα είναι και νόμιμοι)
είμαι σίγουρος ότι αν ακουγόταν οι ίδιοι ακριβώς θόρυβοι και έπρεπε να πληρώσεις μια χαρά θα την βρισκαν την λύση (αυτό ισχύει για όλες τις αντιπροσωπείες δεν έχω κάτι με την nissan)
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)