-
Την γνωμη σας για στρωσιμο κινητηρα καρτ θα ηθελα αν σας ειναι ευκολο γιατι εκανα φουλ rebuild....ο λογος;Γιατι πριν απο ενα μηνα ειχα την ατυχια να φυγει η ασφαλεια απο το πιστονι και να τα κανει ολα μεσα που@#$#%να.Με αυτη την ευκαιρια βεβαια (ο θεος να την κανει ευκαιρια )το εκανα παραπανω κυβικα γιατι δεν με επερνε να παρω αλλο κυλινδρο ηταν πανακριβος και ετσι αντι για 52.44 που ηταν το πιστονι και με το καναλι που εκανε η ασφαλεια καθως περασε αναμεσα απο πιστονι και κυλινδρο δεν μπορουσα να κανω ρεκτιφιε 0.25 για να καθαρισει ο τσαπμουκας και η iame για αυτον τον κινητηρα βγαζει πιστονι μεχρι 52.61,ετσι πηρα ενα 53.98 απο ροκ μοτερ και με ρεκτιφιε μπηκε κουτι(δεν ειναι νικασιλ ο κυλινδρος απο το 100αρι εξου και το ρεκτιφιε )Φυσικα υπηρχαν πολλα προβληματα κατα την τοποθετηση,δηλαδη να φανταστειτε εικονα,το παλιο πιστονι(το μαμα) και το καινουργιο(το ροκ) το βαζεις διπλα διπλα και κεντραρεις τους πυρους στην ευθεια τον εναν με τον αλλον και βλεπεις πρωτα το compression αν εχει διαφορα(παντα εχει διαφορα γιατι το πιστονι δεν ειναι για αυτο το μοτερ,το compression ειναι η αποσταση απο τον πυρο του πιστονιου εως το πανω μερος του πιστονιου,οσο διαφορα εχει τοσο θα βγει και το πιστονι εξω απο τον κυλινδρο)και μετα το κατω μερος του πιστονιου αν εχει διαφορα(εδω ημουν τυχερος δεν ειχε διαφορα)εαν εχει διαφορα μεγαλη κατα την περιστροφη του μοτερ η κατω μερια του πιστονιου θα βρει στον στροφαλο καθως κατεβενει ,τωρα οσο για το επανω μερος που ειχε μεγαλη διαφορα,κατα 6 χιλιοστα εβγαινε το πιστονι εξω απο τον κυλινδρο εκει επεσε τρελη πατεντα την οποια την μελετησα οσο δεν παει αλλο....παντως εβγαλα ακρη,φυσικα τα βασανα δεν τελειωσαν εκει γιατι ο πυρος απο το παλιο πιστονι ηταν 14χιλιοστα και απο το ροκ το πιστονι ηταν 15 χιλιοστα και το ρουλεμαν του πιστονιου του ροκ δεν εμπαινε στην μπιελα και ετσι εφαγα ολη την αγορα να βρω ρουλεμαν να ταιριαζει στον πυρο τον καινουργιο και στην μπιελα μου και ευτυχως βρηκα.Επειδη ομως σιγουρα σας ζαλισα και σας βραχυκυκλωσα αυτα τα λιγα για το μοτερ μου,παντως εμαθα οτι μπορει να ειμαι και ο πρωτος που κανω τετοια μετατροπη σε καρτομοτερ 100αρι τουλαχιστον στην Θεσσαλονικη...Περιμενω απαντησεις και αν θελετε σας τα γραφω πιο αναλυτικα για τις εργασιες που εκανα στο μοτερ....οταν βρω χρονο θα ανεβασω και φωτο απο το μοτερ πριν και μετα.Το Σαββατο λεω να παω να το στρωσω και να δω τελικα τι εγινε μα την πατεντα μου και απο θεμα αντοχης και απο θεμα επιδοσεων....
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Τωρα ξεχωρα απο την πλακα, οι συνθηκες που εχουν οι Ελληνικες πιστες ειναι τουλαχιστον τριτοκοσμικες απο το θεμα ασφαλτου, ειδικα το Καρτοδρομο καθημερινες και Κυριακες ειναι παγοδρομιο.
Εδω ο Νικος με στυλ,'' πηγαινω με τις παντες και φευγω με τις ζαντες ''
Υ.Γ. Τελικα ειμαι σπουδαιος ΠΑΠΑΡΑΤΣΙΌντως είσαι απλά Γ@Μ@ΤΟΣ!!
Λοιπόν...για να μαζευόμαστε!
Τη Κυριακή ΟΛΟΙ στο καρτόδρομο!
Σας περιμένουμε: viewtopic.php?f=11&t=27028&p=2263506#p2263506
-
Δυστυχώς για το ΣΚ εχει προγραμματστει τετραημερο εδω και πολυ καιρο με πληρωμενα εισιτηρια που δεν μπορει να ακυρωθει.
Θα μεινω μονο με την ζηλια και την σιγουρια οτι παλι θα περασετε ΤΕΛΕΙΑ................
Θα γραψετε και θα ανεβασετε φωτο για να χαρουμε και οι αποντες.....
-
Ο χρήστης zx12r έγραψε:
Την γνωμη σας για στρωσιμο κινητηρα καρτ θα ηθελα αν σας ειναι ευκολο γιατι εκανα φουλ rebuild....ο λογος;Γιατι πριν απο ενα μηνα ειχα την ατυχια να φυγει η ασφαλεια απο το πιστονι και να τα κανει ολα μεσα που@#$#%να.Με αυτη την ευκαιρια βεβαια (ο θεος να την κανει ευκαιρια )το εκανα παραπανω κυβικα γιατι δεν με επερνε να παρω αλλο κυλινδρο ηταν πανακριβος και ετσι αντι για 52.44 που ηταν το πιστονι και με το καναλι που εκανε η ασφαλεια καθως περασε αναμεσα απο πιστονι και κυλινδρο δεν μπορουσα να κανω ρεκτιφιε 0.25 για να καθαρισει ο τσαπμουκας και η iame για αυτον τον κινητηρα βγαζει πιστονι μεχρι 52.61,ετσι πηρα ενα 53.98 απο ροκ μοτερ και με ρεκτιφιε μπηκε κουτι(δεν ειναι νικασιλ ο κυλινδρος απο το 100αρι εξου και το ρεκτιφιε )Φυσικα υπηρχαν πολλα προβληματα κατα την τοποθετηση,δηλαδη να φανταστειτε εικονα,το παλιο πιστονι(το μαμα) και το καινουργιο(το ροκ) το βαζεις διπλα διπλα και κεντραρεις τους πυρους στην ευθεια τον εναν με τον αλλον και βλεπεις πρωτα το compression αν εχει διαφορα(παντα εχει διαφορα γιατι το πιστονι δεν ειναι για αυτο το μοτερ,το compression ειναι η αποσταση απο τον πυρο του πιστονιου εως το πανω μερος του πιστονιου,οσο διαφορα εχει τοσο θα βγει και το πιστονι εξω απο τον κυλινδρο)και μετα το κατω μερος του πιστονιου αν εχει διαφορα(εδω ημουν τυχερος δεν ειχε διαφορα)εαν εχει διαφορα μεγαλη κατα την περιστροφη του μοτερ η κατω μερια του πιστονιου θα βρει στον στροφαλο καθως κατεβενει ,τωρα οσο για το επανω μερος που ειχε μεγαλη διαφορα,κατα 6 χιλιοστα εβγαινε το πιστονι εξω απο τον κυλινδρο εκει επεσε τρελη πατεντα την οποια την μελετησα οσο δεν παει αλλο....παντως εβγαλα ακρη,φυσικα τα βασανα δεν τελειωσαν εκει γιατι ο πυρος απο το παλιο πιστονι ηταν 14χιλιοστα και απο το ροκ το πιστονι ηταν 15 χιλιοστα και το ρουλεμαν του πιστονιου του ροκ δεν εμπαινε στην μπιελα και ετσι εφαγα ολη την αγορα να βρω ρουλεμαν να ταιριαζει στον πυρο τον καινουργιο και στην μπιελα μου και ευτυχως βρηκα.Επειδη ομως σιγουρα σας ζαλισα και σας βραχυκυκλωσα αυτα τα λιγα για το μοτερ μου,παντως εμαθα οτι μπορει να ειμαι και ο πρωτος που κανω τετοια μετατροπη σε καρτομοτερ 100αρι τουλαχιστον στην Θεσσαλονικη...Περιμενω απαντησεις και αν θελετε σας τα γραφω πιο αναλυτικα για τις εργασιες που εκανα στο μοτερ....οταν βρω χρονο θα ανεβασω και φωτο απο το μοτερ πριν και μετα.Το Σαββατο λεω να παω να το στρωσω και να δω τελικα τι εγινε μα την πατεντα μου και απο θεμα αντοχης και απο θεμα επιδοσεων....Πριν πολλα χρονια οταν με την παλια παρεα μου ειχαμε 100αρια, δυο απο αυτους οταν κολλησαν τα υπερκυβισαν σε 117cc, τα μοτερ ηταν Ital-Sistem και τα ειχε φτιαξει ο Τσερανιδης. Αν θυμαμε καλα μετα το στρωσιμο, η στο στρωσιμο και τα δυο κολλησαν, παντως για να πω την αληθεια δεν ξερω τι εφταιξε.
Αν επιτρεπεται ολο αυτο το νταβαντουρι ποσο σου κοστισε??? Δεν ξερω, μηπως αξιζε καλυτερα να παρεις ενα 125 μεταχειρο υδροψυκτο??? -
Όντως...κι εγώ αυτή την απορία έχω.
Αξίζει να φτιάξεις 100άρι μοτέρ?
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Την γνωμη σας για στρωσιμο κινητηρα καρτ θα ηθελα αν σας ειναι ευκολο γιατι εκανα φουλ rebuild....ο λογος;Γιατι πριν απο ενα μηνα ειχα την ατυχια να φυγει η ασφαλεια απο το πιστονι και να τα κανει ολα μεσα που@#$#%να.Με αυτη την ευκαιρια βεβαια (ο θεος να την κανει ευκαιρια )το εκανα παραπανω κυβικα γιατι δεν με επερνε να παρω αλλο κυλινδρο ηταν πανακριβος και ετσι αντι για 52.44 που ηταν το πιστονι και με το καναλι που εκανε η ασφαλεια καθως περασε αναμεσα απο πιστονι και κυλινδρο δεν μπορουσα να κανω ρεκτιφιε 0.25 για να καθαρισει ο τσαπμουκας και η iame για αυτον τον κινητηρα βγαζει πιστονι μεχρι 52.61,ετσι πηρα ενα 53.98 απο ροκ μοτερ και με ρεκτιφιε μπηκε κουτι(δεν ειναι νικασιλ ο κυλινδρος απο το 100αρι εξου και το ρεκτιφιε )Φυσικα υπηρχαν πολλα προβληματα κατα την τοποθετηση,δηλαδη να φανταστειτε εικονα,το παλιο πιστονι(το μαμα) και το καινουργιο(το ροκ) το βαζεις διπλα διπλα και κεντραρεις τους πυρους στην ευθεια τον εναν με τον αλλον και βλεπεις πρωτα το compression αν εχει διαφορα(παντα εχει διαφορα γιατι το πιστονι δεν ειναι για αυτο το μοτερ,το compression ειναι η αποσταση απο τον πυρο του πιστονιου εως το πανω μερος του πιστονιου,οσο διαφορα εχει τοσο θα βγει και το πιστονι εξω απο τον κυλινδρο)και μετα το κατω μερος του πιστονιου αν εχει διαφορα(εδω ημουν τυχερος δεν ειχε διαφορα)εαν εχει διαφορα μεγαλη κατα την περιστροφη του μοτερ η κατω μερια του πιστονιου θα βρει στον στροφαλο καθως κατεβενει ,τωρα οσο για το επανω μερος που ειχε μεγαλη διαφορα,κατα 6 χιλιοστα εβγαινε το πιστονι εξω απο τον κυλινδρο εκει επεσε τρελη πατεντα την οποια την μελετησα οσο δεν παει αλλο....παντως εβγαλα ακρη,φυσικα τα βασανα δεν τελειωσαν εκει γιατι ο πυρος απο το παλιο πιστονι ηταν 14χιλιοστα και απο το ροκ το πιστονι ηταν 15 χιλιοστα και το ρουλεμαν του πιστονιου του ροκ δεν εμπαινε στην μπιελα και ετσι εφαγα ολη την αγορα να βρω ρουλεμαν να ταιριαζει στον πυρο τον καινουργιο και στην μπιελα μου και ευτυχως βρηκα.Επειδη ομως σιγουρα σας ζαλισα και σας βραχυκυκλωσα αυτα τα λιγα για το μοτερ μου,παντως εμαθα οτι μπορει να ειμαι και ο πρωτος που κανω τετοια μετατροπη σε καρτομοτερ 100αρι τουλαχιστον στην Θεσσαλονικη...Περιμενω απαντησεις και αν θελετε σας τα γραφω πιο αναλυτικα για τις εργασιες που εκανα στο μοτερ....οταν βρω χρονο θα ανεβασω και φωτο απο το μοτερ πριν και μετα.Το Σαββατο λεω να παω να το στρωσω και να δω τελικα τι εγινε μα την πατεντα μου και απο θεμα αντοχης και απο θεμα επιδοσεων....
Πριν πολλα χρονια οταν με την παλια παρεα μου ειχαμε 100αρια, δυο απο αυτους οταν κολλησαν τα υπερκυβισαν σε 117cc, τα μοτερ ηταν Ital-Sistem και τα ειχε φτιαξει ο Τσερανιδης. Αν θυμαμε καλα μετα το στρωσιμο, η στο στρωσιμο και τα δυο κολλησαν, παντως για να πω την αληθεια δεν ξερω τι εφταιξε.
Αν επιτρεπεται ολο αυτο το νταβαντουρι ποσο σου κοστισε??? Δεν ξερω, μηπως αξιζε καλυτερα να παρεις ενα 125 μεταχειρο υδροψυκτο???Επιτρεπεται πως δεν επιτρεπεται....Αναλυτικα,πιστονι απο ροκ μοτερ 70 ευρω,ρουλεμαν πιστονιου 10 ευρω,ρεκτιφιε κυλινδρου και αλλαγη το ρολερ το κατω της μπιελας με ζυγοσταθμιση στροφαλου 30 ευρω,ρουλεμαν στροφαλου και τσιμουχες 35 ευρω,το ρολερ το κατω της μπιελας και τον πυρο του στροφαλου 30 ευρω και μια φλαντζα που χρειαστηκε να κοψω για να σηκωσω τον κυλινδρο πιο επανω κατα 6 χιλιοστα 25 ευρω,συνολο 200 ευρω....δεν νομιζω να υπαρχει tag μοτερ σε οποιαδηποτε κατασταση με 200 ευρω για αυτο εκανα και τον κοπο αυτο.Τωρα μου μενει να δω εαν θα δουλεψει το συνολο.Ή την Παρασκευη ή το Σαββατο θα παω να το στρωσω και θα σας πω τι εγινε
Υ.Γ μονο ο κυλινδρος μεταχειρα ειχε 200 ευρω με τα μεταφορικα απο καναδα (απο εκει τον βρηκα).
-
Για 200 ευρώ καλά είναι...δε βρίσκεις αυτόματο μοτέρ με τέτοια χρήματα, ούτε για πλάκα.
Λοιπόν...η Κυριακή πλησιάζει!
Τόλη...ρίξε το βίντεο...έτοιμοιοιοιοιοιοι????
-
http://youtu.be/UBkBCwY078U
ΕΤΟΙΜΟΙΙΙ?????λοιπον κομμενες οι βλακειες για μπανια και τετοια μονο ο Αγγελος εχει παρει πασο για αυτη τη κυριακη!! θα ειμαστε παλι μεγαλη παρεα και δυνατη ο καιρος λογικα ειναι μαζι μας οποτε καθε δικαιολογια παραμενει δικαιολογια!!!
9:30 να ειστε ολοι καρτοδρομο κραταω απουσιολογιο!! -
Χρόνια Πολλά Τολάκοοοο!!
Πλησιάζουν οι μέρες!
Δεν πρέπει να λείψει κανείς!
Από τις τελευταίες προπονήσεις είναι αυτές, πριν το καλοκαίρι!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Χρόνια Πολλά Τολάκοοοο!!thanks!!!!!!!!
-
Πολυχρονος Τολη!!!
-
χρονια πολλά κ καλόστριφτα Τόλη
-
Ξεχασα τον φιλο μου τον Σταυρο που την Κυριακη ηταν μαζι μας, και η παρεα του ηταν πολυ ευχαριστη.
-
Τελικα τι εγινε θα μου πειτε την γνωμη σας για το στρωσιμο του μοτερ????
-
nikolakiiiii
tha pate xoris emena autin tin kiriaki???
to savato pane oi odigoi....
anyway symvouli...bgale to podi apto freno k pata gazi bas k xekoliseis apo to 46..
hehe
-
Ο χρήστης zx12r έγραψε:
Τελικα τι εγινε θα μου πειτε την γνωμη σας για το στρωσιμο του μοτερ????Θελει 3-4 φορες απο 10-15 λεπτα σταθερο ποδι,αφηνεις-πατας πολυ ηρεμα, και παιζεις απο 8.0-1.0 το πρωτο,9.0-1.1 το δευτερο1.0-1.2 το τριτο,1.1-13.5 το τεταρτο, αυτα τα νουμερα ειναι για αυτοματα και 6ταχυτα 125 μοτερ.
Κατι αντιστοιχο σε στροφες θα κανεις και με το 100αρι.
Την Κυριακη θα ειμαστε συναδελφοι στρωνω και εγω το ROK!!! -
Ο χρήστης stav23 έγραψε:
nikolakiiiiitha pate xoris emena autin tin kiriaki???
to savato pane oi odigoi....
Σταυράκοοοοο
Η αλήθεια είναι ότι θα μου λείψετε (και ξέρω ότι κι εγώ θα σας λείψω) και ήταν να έρθω Σάββατο, αλλά θα πάω Κυριακή με όλη την υπόλοιπη τρελοπαρέα. Τι να κάνω? Δε μπορώ να γίνω δυο κομμάτια
Απόλαυσε το βιντεάκι σου με το καρτ του Τόλη:
anyway symvouli...bgale to podi apto freno k pata gazi bas k xekoliseis apo to 46..
hehe
Από Σεπτέμβρη πάμε να κατέβουμε από το 45.
Φιλιά!
Υ.Γ. Γράφε Ελληνικά, θα στη πούνε
-
Ο χρήστης stav23 έγραψε:
nikolakiiiiitha pate xoris emena autin tin kiriaki???
to savato pane oi odigoi....
anyway symvouli...bgale to podi apto freno k pata gazi bas k xekoliseis apo to 46..
hehe
ΚΑΛΩΣ μας ηρθες!!! ΣΤΑΥΡΟ
Μαυριζει επικινδυνα το φορουμ, μονο γραφε Ελληνικα.
-
Ο χρήστης tuners έγραψε:
Τελικα τι εγινε θα μου πειτε την γνωμη σας για το στρωσιμο του μοτερ????
Θελει 3-4 φορες απο 10-15 λεπτα σταθερο ποδι,αφηνεις-πατας πολυ ηρεμα, και παιζεις απο 8.0-1.0 το πρωτο,9.0-1.1 το δευτερο1.0-1.2 το τριτο,1.1-13.5 το τεταρτο, αυτα τα νουμερα ειναι για αυτοματα και 6ταχυτα 125 μοτερ.
Κατι αντιστοιχο σε στροφες θα κανεις και με το 100αρι.
Την Κυριακη θα ειμαστε συναδελφοι στρωνω και εγω το ROK!!!
quote]Ευχαριστω πολυ tuners και εγω καπως ετσι το σκεφτομουν ...Το επομενο μοτερ μου μαλλον θα ειναι μια rokara γιατι της γουσταρω πολυ αλλα και το sonik στο βιντεο ξυριζει Αντε καλη επιτυχια στο στρωσιμο αν και η δικη σου ειναι σιγουρη,εγω να δουμε τι θα γινει με την πατεντα
-
ΤΟΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ