-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Προχωρα φιλε μην το σκεφτεσαι καν...Η VAG ειναι μονη εταιρεια που στα τουρμπατα μοτερ εχει συντελεστη ασφαλειας 100% ή και μεγαλυτερο.Τωρα αν το κανουν επιτηδες αυτο ή οχι δεν το ξερω...Το δικο σου μοτερ συγκεκριμενα το εχουν φτασει μεχρι και 350 αλογα χωρις να πειραξουν βιδα στο μοτερ (μονο περιφερειακα) και δεν εχει παθει τιποτα.Και μιλαμε για κοντρακιδες οχι οποιονδηποτε.
Στη θεση σου παντως δεν θα πηγαινα στη Revo ή καποιον αλλο ''εργοστασιακο'' βελτιωτη.Με σχεδον τα μισα λεφτα θα εφτιαχνα custom προγραμμα στα μετρα μου οπως ακριβως το θελω σε εναν απο τους γνωστους προγραμματιστες (προφανως δεν μπορω να γραψω εδω για ευνοητους λογους)
Ναι αλλά απαραίτητη προϋπόθεση είναι φίλε Evgenios να έχει ο 'προγραματιστής' δυναμόμετρο δικό του για να κάνει όλα αυτά ή έστω να συνεργάζεται με κάποιο, το οποίο όμως θα είναι και αξιόπιστο!!!! Είναι γνωστό σε πολλούς που έχουμε ασχοληθεί με βελτιώσεις ότι πολλοί από αυτούς που λες πως κάνουν την δουλειά με μισά λεφτά, δεν πάνε στο δυναμόμετρο και όταν τους το αναφέρεις σου λένε: 'Αν θέλεις να πετάξεις τα λεφτά σου και δεν με εμπιστεύεσαι.... κλπ κλπ'
+1 από εμένα για επώνυμο βελτιωτή του εξωτερικού, στο LEON 1M είχα πρόγραμμα και περιφερειακά (όλα) από ξένο οίκο και πολύ απλά πήρα και αυτά που έλεγε + το aftersales support με μηδενική επιβάρυνση για την αναβάθμιση, τα δε 'Ελληνικά' LEON τα είχε για πρωινό...
-
Μπραβο πολυ καλο το Leon!!!!
-
Αφού γουστάρει, ας βάλει ο άνθρωπος ενα προγραμματάκι κονσέρβα να έχει το κεφαλάκι του ήσυχο.
Custom προγράμματα τέτοιες εποχές; Γλυτωνεις 300ε τώρα (και αν..) και ρισκάρεις δίνεις 3000 μετά; Καλό ανέκδοτο.
Παρολ'αυτά συμφωνώ με cpp οτι στο Α3 καλύτερα να αναβαθμίσει τα φρένα-ανάρτηση πρώτα και μετά να αυξήσει την πίεση στο τούρμπο. Το σωστό να λέγεται, και είναι αλήθεια οτι το Α3 δεν εχει περιφερειακά να διαχειριστεί άνετα τα +50 αλογα και +7κιλα ροπας παραπάνω..
-
custom πρόγραμμα μπορεί να μπει σωστά μόνο πάνω σε δυναμόμετρο. Με το όχημα στην τελική κατάσταση βελτίωσης (φίλτρα, εξάτμιση κλπ) και όλα τα αισθητήρια συνδεμένα. Πρέπει να ξέρεις όχι μόνο ότι κερδίζεις το καλύτερο σε κάθε ταχύτητα κινητήρα, θέση γκαζιού κλπ αλλά και ότι δεν μένεις ποτέ με πολύ φτωχό μίγμα ούτε πολύ πλούσιο να φθείρεις λάδια και καταλύτη και να καις τζάμπα βενζίνη. Αν αυτό είναι ακριβό (και οφείλει να είναι) τότε καλύτερα κάποιο επώνυμο όχι ακραίας επίδοσης παρά το ακραίας αναφερόμενης απόδοσης φτηνό του μαστρομήτσου.
-
@ astanapan: Δλδ τα σαμάν στα καινούρια VAG δεν μπορούν να διαχειριστούν τα 50HP επιπλέον, τόσο ευαίσθητα είναι τα DSG ή οι τουρμπίνες τους; (Δεν ασχολούμαι πια με τα VAG το πούλησα το LEON).
Στο 20VT ακόμα και με 'μαμίσια' δίσκους φρένα και αναρτήσεις ανεβέναμε στα 225 HP σε πρώτη φάση χωρίς πρόβλημα, η δε τουρμπίνες Κ-03 ναι ακόμα και αυτές δεν είχαν κάποιο 'ιδιαίτερο' πρόβλημα να τα διαχειριστούν.@ onyx: ακόμα και συνθήκες δυναμόμετρου δεν μπορείς απόλυτα να εμπιστευτείς τις 'μετρήσεις' γιατί δεν είναι road tune όπως κάνουν και οι γνωστοί βελτιωτές, χίλιες φορές να κάνεις πάνω κάτω την Α.Ο. (θα έχεις ακριβείς ενδείξεις για φορτιά κινητήρα σε πραγματικές συνθήκες κίνησης του οχήματος) και να φτιάξεις έτσι το πρόγραμμα με τον tunner παρά στο δυναμόμετρο.
@ Evgenios: Που να το 'έβλεπες' - έβλεπες- κιόλας!!!
-
Ο χρήστης Sun έγραψε:
@ onyx: ακόμα και συνθήκες δυναμόμετρου δεν μπορείς απόλυτα να εμπιστευτείς τις 'μετρήσεις' γιατί δεν είναι road tune όπως κάνουν και οι γνωστοί βελτιωτές, χίλιες φορές να κάνεις πάνω κάτω την Α.Ο. (θα έχεις ακριβείς ενδείξεις για φορτιά κινητήρα σε πραγματικές συνθήκες κίνησης του οχήματος) και να φτιάξεις έτσι το πρόγραμμα με τον tunner παρά στο δυναμόμετρο.Χμ, είχα την εντύπωση ότι με το δυναμόμετρο μπορείς να προσομοιώσεις όλες τις συνθήκες με όλα τα φορτία ώστε να φτιάξεις μια πλήρη χαρτογράφηση. Φαίνεται όμως ότι για να γίνει σωστή δουλειά χρειάζεσαι ακόμα πιο πολύ χρόνο και στο δυναμόμετρο και εκτός.
-
Ο χρήστης Sun έγραψε:
@ Evgenios: Που να το 'έβλεπες' - έβλεπες- κιόλας!!!Αφου δεν το εχεις ακομα δεν εχει νοημα να σου απαντησω...
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
@ Evgenios: Που να το 'έβλεπες' - έβλεπες- κιόλας!!!
Αφου δεν το εχεις ακομα δεν εχει νοημα να σου απαντησω...
Μάλιστα, βέβαια εδώ εμπειρίες και θεωρίες παραθέτουμε, τώρα αν αυτά τα δύο συνδυάζονται κιόλας η βοήθεια γι' αυτούς που αντιμετωπίζουν κάποιο δίλλημα για κάποιον λόγο τους βοηθάμε, λίγο ή πολύ, αλλά σίγουρα τους βοηθάμε έστω και αν προβληματιστούν ακόμα περισσότερο για κάτι άλλο. Πάντα υπάρχουν οι βάσεις για ένα γόνιμο διάλογο.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
@ onyx: ακόμα και συνθήκες δυναμόμετρου δεν μπορείς απόλυτα να εμπιστευτείς τις 'μετρήσεις' γιατί δεν είναι road tune όπως κάνουν και οι γνωστοί βελτιωτές, χίλιες φορές να κάνεις πάνω κάτω την Α.Ο. (θα έχεις ακριβείς ενδείξεις για φορτιά κινητήρα σε πραγματικές συνθήκες κίνησης του οχήματος) και να φτιάξεις έτσι το πρόγραμμα με τον tunner παρά στο δυναμόμετρο.
Χμ, είχα την εντύπωση ότι με το δυναμόμετρο μπορείς να προσομοιώσεις όλες τις συνθήκες με όλα τα φορτία ώστε να φτιάξεις μια πλήρη χαρτογράφηση. Φαίνεται όμως ότι για να γίνει σωστή δουλειά χρειάζεσαι ακόμα πιο πολύ χρόνο και στο δυναμόμετρο και εκτός.
Είναι το πιο σωστό και ξέρεις κάτι που είναι το πιο απλό και δεν μπορεί το δυναμόμετρο να προσομοιώσει με κανένα τρόπο; Πρώτα απ' όλα οι αεροδυναμικές αντιστάσεις, μετά είναι το βάρος του αυτοκινήτου το οποίο λόγο της κίνησης μεταβάλει το φορτίο του κινητήρα, ύστερα ο τρόπος με τον οποίο ο κινητήρας ψύχεται και 'αναπνέει' (αυτό το τρίτο πάει και λίγο στο πρώτο μέρος) όλες αυτές οι παράμετροι είναι πολύ βασικές.
Επίσης εδώ να πω από εμπειρία ενός φίλου με μονοπετάλουδο 'rallye' 185HP αλλά μετά από όλες τις εργασίες (άγραφο εγκέφαλο, καπάκια, εκκεντροφόρους, γρανάζια, εξατμίσεις, πολλαπλές εισ. - εξ. φίλτρο, τρόμπα βεζίνης, πήγε σε safe mode μέχρι την Α.Ο. και εκεί άρχισαν τα πάνω κάτω με τον 'tunner', το δυναμόμετρο μετά έδειξε αυτά τα νούμερα τα οποία ήταν και πολύ καλά (τέλεια κατ' εμέ) για ατμοσφαιρικό 'φτιάξιμο'.Όπως είπα και πιο πριν σε άλλη απάντηση από εμπειρίες και θεωρίες ο καθένας και όπως τις συνδυάζει αυτές.
Υ.Γ. Αν με ρωτήσεις πια αν θα τα ξαναέκανα όλα αυτά, θα σου απαντούσα ότι μόνο μια λύση 'πακέτο' γιατί ο χρόνος μας είναι πολύ πιο σημαντικός με τις υποχρεώσεις να αυξάνονται. Είναι ακόμα μια πολύ σημαντική παράμετρος ο χρόνος για το tunning, είναι χρονοβόρο sport και με πολύ αγωνία!
-
Αν πάει κάποιος σε μια αντιπροσωπεία και οδηγήσει το ίδιο δίλτρο audi με μαμα ανάρτηση και με sport, θα καταλάβει αμέσως οτι πρώτο πράγμα που χρειάζεται αν είναι ανήσυχος και στριφτερος είναι sport ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
Tuning σε Audi A3 2.0 TFSI?