-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Μετά τα νέα τέλη για τα δίλιτρα περιμένω να εμφανιστεί γνωστός συμφορουμίτης εδώ ρωτώντας πληροφορίεςΦημες λενε οτι η Mercedes σκοπευει να διαθεσει στην Ελλαδα C class με 1.400αρη τουρμπο
Ειδα ενα καινουργιο Passat πριν λιγο... Πολυ απλο ρε γαμωτο... Ισως αν βαλει καποιος τα led να ειναι καλυτερο αλλα και παλι το βρισκω καπως συντηρητικο....
Βεβαια δεν παυει να ειναι η επιλογη καποιου οποτε δεν εχω να πω τιποτα αλλο παρα καλοριζικο και καλοταξιδο στο Ariskouts και να το χαρει!!! (Αυτη τη στιγμη καπου θα βολταρει...)
-
Εχουμε κ λεμε. Παραλαβη απο την αντιπροσωπια με βενζινη για 30χλμ (Χιλια ευχαριστω στον Γιάννη κ τον Κωστα στον Μανδυλα για την αψογη συμπεριφορα τους και εξυπηρετηση αυτους τους 3 μηνες απο την ημερα της παραγγελιας) Γέμισμα 70 λιτρα 100αρα Βp, και βουρ για χαλκιδικη. δυστυχως το πρωτο μισαωρο επεσα σε τρελο μποτιλιαρισμα μεχρι τα Βασιλικα αλλα δεν πειραζει γιατι εβγαλα συμπερασματα.
Το αυτοκινητο δυσκολευεται κ με το δικιο του βεβαια να συνεργαστει το start-stop και το κλιματιστικο. Οταν ο εγκεφαλος διαπιστωνει αναγκη για να δουλεψει εντατικα ο κλιματισμος τοτε η μηχανη παιρνει μπρος ακομη κ αν δεν εχεις παρει το ποδι απο το φρενο.
θελει λιγο χρονο για να εξοικειωθεις με το ποσο γρηορα πρεπει να αφησεις το ποδι απο το φρενο για να ακινητοποιηθει το αυτοκινητο μονο με το hill hold χωρις να προλαβει να ενεργοποιηθει το start-stop.
Στην συνεχεια και στις στροφες μεχρι να βγεις απο πολυγηρο οπου αρχιζει η κατηφορα, το αυτοκινητο χωρις να το πιεσω πολυ στις στροφες αφου κ η αναρτηση θελει το στρωσιμο της, κινειται με περισσεια αισθηση ασφαλειας κ πληροφοριας που λαμβανει απο το τιμονι. δεν σου δινει ουτε στιγμη αμφιβολια για το πολυ καλο του στησιμο αν κ λιμουζινα αρκετων κιλων.
Το dsg αλλο πραγμα. χρονος να το συνηθισεις 5' λεπτα. ουτε στιγμη δεν ξεχαστηκα να πατησω συμπλεκτη. αν και στνεχως στο D και για λιγο μονο στο σειριακο με τα paddles οποτε ηθελα δυναμη για προσπεραση με το kick down ξεμπερδευεις ταχυτατα. τοσο που ξεχνας οτι εχεις 1.4 lt, πραγματικα ειναι σαν 1800αρι κ καλυτερο γιατι εχεις το turbo απο πολυ χαμηλα. γνωμη μου μονο με kick down προσπεραση κ ας καψει κ λιγο παραπανω. παντως κομπιασματα μεταξυ 1-2-3 και 3-2-1 που εχουν αναφερθει εγω δεν καταλαβα τιποτα.
Εντυπωσιακη ηχομονωση κ ποιοτητα κυλησης. οτι καλυτερο εχω οδηγησει μετα την c5 με υδροπνευματικη. Χτυπαει ανετα τα Audi και ριχνει την σειρα C της Mercedes. Για Μοντεο, Αβενσις, Ινσιγκνια κλπ δεν το συζητω οτι ειναι καλυτερο το passat για την ησυχια - ηρεμια στην οδηγηση - αισθηση πολυτελειας κ αρχοντιας που δινει. VAlue for money στο συγκεκριμενο θεμα.
Στην Εθνικη μεχρι Βεροια με 140 ενιωθα οπως οταν ειχα 110 στο focus II. 3000 στροφες κ καταναλωση 8.2. στα 130 2400 στροφες και καταναλωση 7.2. Στην χαλκιδικη με 80-100 ειχα 6.4. Ελπιζω να πεσουν οσο θα στρωνει η μηχανη. συνολικα ολη η διαδρομη των 700 περιπου χιλιομετρων που εκανα ειχα καταναλωση 8.0 μεικτη. Συνεχως βεβαια με το κλιματισμο αυτες οι τιμες.
Εμφανησιακα ολα τα λεφτα ειναι η μουρη του, αδιαφορο στο πλαι, ετσι κ ετσι ο κωλος του. αλλα εγω δεν το πηρα για να το βλεπω απο εξω αλλα απο μεσα. Ο συνδυασμος καφε ταμπλω πανω- ξυλο- μπεζ κατω, το κανει αλλο αυτοκινητο σε σχεση με το μαυρο σαλονι inox ταμπλω.
Αυριο θα ανεβασω κ φωτογραφιες κ οτι αλλο μπορει να εχω ξεχασει. Χαιρομαι για την επιλογη του αυτοκινητου γιατι μου δινει οτι ακριβως ζητουσα. Περι ορεξεως... -
Ο χρήστης Ariskouts έγραψε:
Χτυπαει ανετα τα Audi και ριχνει την σειρα C της Mercedes. Για Μοντεο, Αβενσις, Ινσιγκνια κλπ δεν το συζητω οτι ειναι καλυτερο το passat για την ησυχια - ηρεμια στην οδηγηση - αισθηση πολυτελειας κ αρχοντιας που δινει. VAlue for money στο συγκεκριμενο θεμα.Με αυτη την προταση ξερω 2 ατομα που θα παθουν εγκεφαλικα
Σημασια δεν εχει τι λεμε εμεις... Αν σου αρεσε εσενα, τοτε ο λογος μας περισσευει.. Φαινεται παντως φορτωμενο με τεχνολογια..
Ποια εκδοση πηρες?
Καλοταξιδο!!! -
Ο χρήστης Ariskouts έγραψε:
αν και στνεχως στο D και για λιγο μονο στο σειριακο με τα paddles οποτε ηθελα δυναμη για προσπεραση με το kick down ξεμπερδευεις ταχυτατα. τοσο που ξεχνας οτι εχεις 1.4 lt, πραγματικα ειναι σαν 1800αρι κ καλυτερο γιατι εχεις το turbo απο πολυ χαμηλα. γνωμη μου μονο με kick down προσπεραση κ ας καψει κ λιγο παραπανω.
Θα έλεγε κανείς πως στα kick down ο χρόνος σταματάει γύρω!!
Καλή αρχή με τον έρωτα!!Πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα εύχομαι!! -
Γεια σου Άρη με το μαύρο passat!!! Το δικό μου επειδή θα είναι λευκό, για κοίτα τι avatar έβαλα;
Πρώτα απ' όλα, σε ευχαριστούμε για τις πρώτες εντυπώσεις σου από το αυτοκίνητο.
Επειδή στη θέση σου θα βρεθώ σε δυο βδομάδες, εξήγησέ μου, όταν έχεις χρόνο (ή οποιοσδήποτε άλλος γνωρίζει) το εξής: 'θελει λιγο χρονο για να εξοικειωθεις με το ποσο γρηορα πρεπει να αφησεις το ποδι απο το φρενο για να ακινητοποιηθει το αυτοκινητο μονο με το hill hold χωρις να προλαβει να ενεργοποιηθει το start-stop.'
Εξωτερικά, θα συμφωνήσω μαζί σου, ότι το μπροστινό τμήμα είναι πάρα πολύ όμορφο (βέβαια υποκειμενικό ζήτημα η ομορφιά, απλά εκφέρω προσωπική άποψη). Όσο για το πίσω τμήμα, θα... μου πάρει λίγο καιρό για να το συνηθίσω.
Και φυσικά μην παραλείψεις τις φωτογραφίες (εσωτερικό - εξωτερικό).
Πάντως, περιέγραψες με τον καλύτερο τρόπο την ουσία και το στόχο της αγοράς αυτοκινήτου: 'Χαιρομαι για την επιλογη του αυτοκινητου γιατι μου δινει οτι ακριβως ζητουσα.' -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Χτυπαει ανετα τα Audi και ριχνει την σειρα C της Mercedes. Για Μοντεο, Αβενσις, Ινσιγκνια κλπ δεν το συζητω οτι ειναι καλυτερο το passat για την ησυχια - ηρεμια στην οδηγηση - αισθηση πολυτελειας κ αρχοντιας που δινει. VAlue for money στο συγκεκριμενο θεμα.
Με αυτη την προταση ξερω 2 ατομα που θα παθουν εγκεφαλικα
Σημασια δεν εχει τι λεμε εμεις... Αν σου αρεσε εσενα, τοτε ο λογος μας περισσευει.. Φαινεται παντως φορτωμενο με τεχνολογια..
Ποια εκδοση πηρες?
Καλοταξιδο!!!Ίσως να έβαλα κ λίγο μπαχαρικά παραπάνω για να αναψω τα αίματα
Εγω πάντως τα Έχω οδηγήσει τα παραπάνω αυτοκίνητα. Ας οδηγήσουν κ αυτοί το passat κ τα λέμε.
Πήρα την comfortline φορτωμένη με ότι υπήρχε στον κατάλογο Χωρίς xenon. Απέρριψα την highline λόγω alcatara κ 17 ζαντα.
Ostvarivanje , Ευχαριστώ πολύ φίλε!!! Εάν φρεναροντας την στιγμή που ακινητοποιειται το αυτοκίνητο πάρεις αμέσως το πόδι απο το φρένο τότε ενεργοποιεί το hill hold Χωρίς να σβήσει την μηχανή δεν ενεργοποιείται Δηλαδή το start-stop, αυτο ενεργοποιείται εάν κρατήσεις το πόδι στο φρένο 1-2 δευτερόλεπτα ακόμη. -
Καλοτάξιδο και με απροβληματιστα χιλιομετρα.
-
Ο χρήστης Ariskouts έγραψε:
Εχουμε κ λεμε. Παραλαβη απο την αντιπροσωπια με βενζινη για 30χλμ (Χιλια ευχαριστω στον Γιάννη κ τον Κωστα στον Μανδυλα για την αψογη συμπεριφορα τους και εξυπηρετηση αυτους τους 3 μηνες απο την ημερα της παραγγελιας) Γέμισμα 70 λιτρα 100αρα Βp, και βουρ για χαλκιδικη. δυστυχως το πρωτο μισαωρο επεσα σε τρελο μποτιλιαρισμα μεχρι τα Βασιλικα αλλα δεν πειραζει γιατι εβγαλα συμπερασματα.
Το αυτοκινητο δυσκολευεται κ με το δικιο του βεβαια να συνεργαστει το start-stop και το κλιματιστικο. Οταν ο εγκεφαλος διαπιστωνει αναγκη για να δουλεψει εντατικα ο κλιματισμος τοτε η μηχανη παιρνει μπρος ακομη κ αν δεν εχεις παρει το ποδι απο το φρενο.
θελει λιγο χρονο για να εξοικειωθεις με το ποσο γρηορα πρεπει να αφησεις το ποδι απο το φρενο για να ακινητοποιηθει το αυτοκινητο μονο με το hill hold χωρις να προλαβει να ενεργοποιηθει το start-stop.
Στην συνεχεια και στις στροφες μεχρι να βγεις απο πολυγηρο οπου αρχιζει η κατηφορα, το αυτοκινητο χωρις να το πιεσω πολυ στις στροφες αφου κ η αναρτηση θελει το στρωσιμο της, κινειται με περισσεια αισθηση ασφαλειας κ πληροφοριας που λαμβανει απο το τιμονι. δεν σου δινει ουτε στιγμη αμφιβολια για το πολυ καλο του στησιμο αν κ λιμουζινα αρκετων κιλων.
Το dsg αλλο πραγμα. χρονος να το συνηθισεις 5' λεπτα. ουτε στιγμη δεν ξεχαστηκα να πατησω συμπλεκτη. αν και στνεχως στο D και για λιγο μονο στο σειριακο με τα paddles οποτε ηθελα δυναμη για προσπεραση με το kick down ξεμπερδευεις ταχυτατα. τοσο που ξεχνας οτι εχεις 1.4 lt, πραγματικα ειναι σαν 1800αρι κ καλυτερο γιατι εχεις το turbo απο πολυ χαμηλα. γνωμη μου μονο με kick down προσπεραση κ ας καψει κ λιγο παραπανω. παντως κομπιασματα μεταξυ 1-2-3 και 3-2-1 που εχουν αναφερθει εγω δεν καταλαβα τιποτα.
Εντυπωσιακη ηχομονωση κ ποιοτητα κυλησης. οτι καλυτερο εχω οδηγησει μετα την c5 με υδροπνευματικη. Χτυπαει ανετα τα Audi και ριχνει την σειρα C της Mercedes. Για Μοντεο, Αβενσις, Ινσιγκνια κλπ δεν το συζητω οτι ειναι καλυτερο το passat για την ησυχια - ηρεμια στην οδηγηση - αισθηση πολυτελειας κ αρχοντιας που δινει. VAlue for money στο συγκεκριμενο θεμα.
Στην Εθνικη μεχρι Βεροια με 140 ενιωθα οπως οταν ειχα 110 στο focus II. 3000 στροφες κ καταναλωση 8.2. στα 130 2400 στροφες και καταναλωση 7.2. Στην χαλκιδικη με 80-100 ειχα 6.4. Ελπιζω να πεσουν οσο θα στρωνει η μηχανη. συνολικα ολη η διαδρομη των 700 περιπου χιλιομετρων που εκανα ειχα καταναλωση 8.0 μεικτη. Συνεχως βεβαια με το κλιματισμο αυτες οι τιμες.
Εμφανησιακα ολα τα λεφτα ειναι η μουρη του, αδιαφορο στο πλαι, ετσι κ ετσι ο κωλος του. αλλα εγω δεν το πηρα για να το βλεπω απο εξω αλλα απο μεσα. Ο συνδυασμος καφε ταμπλω πανω- ξυλο- μπεζ κατω, το κανει αλλο αυτοκινητο σε σχεση με το μαυρο σαλονι inox ταμπλω.
Αυριο θα ανεβασω κ φωτογραφιες κ οτι αλλο μπορει να εχω ξεχασει. Χαιρομαι για την επιλογη του αυτοκινητου γιατι μου δινει οτι ακριβως ζητουσα. Περι ορεξεως...καλοταξιδο και απο μενα αρη και χωρις προβληματα
επειδη και εγω τελικα προς passat θα καταληξω,
και ακουσα διαφορα σχολια-οχι καλα-για την ετεα αε
ειναι προτιμοτερο να παω στο μανδυλα;στο τηλεφωνο μου φανηκαν πολυ ευγενικοι,
ενω στην ετεα που πηγα απο εκει και το οδηγησα,απλα αδιαφοροι.οσο για το χρωμα,το γκρι σε περλα ειναι καλο;(γουστα ειναι βεβαια αυτα-στο μανδυλα αυτο και το mocca
τα παραδιδουν σε 15μερες!!)
και ξερεις μηπως τι διαφορα εχει στην τιμη με το μεταλλικο;ευχαριστω
-
Maipap. Εγω στην ετεα είχα πάει παλαιότερα κ ήταν ξεπέτα. Στον Μανδυλα είδα ενδιαφέρον για να με εξυπηρετήσουν. Αν θέλεις στείλε pm με Τηλέφωνο να τα πούμε.
-
Προσπερασα ενα passat και θα έλεγα ότι superb-ιζει.
-
Ο χρήστης Ariskouts έγραψε:
Εχουμε κ λεμε. Παραλαβη απο την αντιπροσωπια με βενζινη για 30χλμ (Χιλια ευχαριστω στον Γιάννη κ τον Κωστα στον Μανδυλα για την αψογη συμπεριφορα τους και εξυπηρετηση αυτους τους 3 μηνες απο την ημερα της παραγγελιας) Γέμισμα 70 λιτρα 100αρα Βp, και βουρ για χαλκιδικη. δυστυχως το πρωτο μισαωρο επεσα σε τρελο μποτιλιαρισμα μεχρι τα Βασιλικα αλλα δεν πειραζει γιατι εβγαλα συμπερασματα.
Το αυτοκινητο δυσκολευεται κ με το δικιο του βεβαια να συνεργαστει το start-stop και το κλιματιστικο. Οταν ο εγκεφαλος διαπιστωνει αναγκη για να δουλεψει εντατικα ο κλιματισμος τοτε η μηχανη παιρνει μπρος ακομη κ αν δεν εχεις παρει το ποδι απο το φρενο.
θελει λιγο χρονο για να εξοικειωθεις με το ποσο γρηορα πρεπει να αφησεις το ποδι απο το φρενο για να ακινητοποιηθει το αυτοκινητο μονο με το hill hold χωρις να προλαβει να ενεργοποιηθει το start-stop.
Στην συνεχεια και στις στροφες μεχρι να βγεις απο πολυγηρο οπου αρχιζει η κατηφορα, το αυτοκινητο χωρις να το πιεσω πολυ στις στροφες αφου κ η αναρτηση θελει το στρωσιμο της, κινειται με περισσεια αισθηση ασφαλειας κ πληροφοριας που λαμβανει απο το τιμονι. δεν σου δινει ουτε στιγμη αμφιβολια για το πολυ καλο του στησιμο αν κ λιμουζινα αρκετων κιλων.
Το dsg αλλο πραγμα. χρονος να το συνηθισεις 5' λεπτα. ουτε στιγμη δεν ξεχαστηκα να πατησω συμπλεκτη. αν και στνεχως στο D και για λιγο μονο στο σειριακο με τα paddles οποτε ηθελα δυναμη για προσπεραση με το kick down ξεμπερδευεις ταχυτατα. τοσο που ξεχνας οτι εχεις 1.4 lt, πραγματικα ειναι σαν 1800αρι κ καλυτερο γιατι εχεις το turbo απο πολυ χαμηλα. γνωμη μου μονο με kick down προσπεραση κ ας καψει κ λιγο παραπανω. παντως κομπιασματα μεταξυ 1-2-3 και 3-2-1 που εχουν αναφερθει εγω δεν καταλαβα τιποτα.
Εντυπωσιακη ηχομονωση κ ποιοτητα κυλησης. οτι καλυτερο εχω οδηγησει μετα την c5 με υδροπνευματικη. Χτυπαει ανετα τα Audi και ριχνει την σειρα C της Mercedes. Για Μοντεο, Αβενσις, Ινσιγκνια κλπ δεν το συζητω οτι ειναι καλυτερο το passat για την ησυχια - ηρεμια στην οδηγηση - αισθηση πολυτελειας κ αρχοντιας που δινει. VAlue for money στο συγκεκριμενο θεμα.
Στην Εθνικη μεχρι Βεροια με 140 ενιωθα οπως οταν ειχα 110 στο focus II. 3000 στροφες κ καταναλωση 8.2. στα 130 2400 στροφες και καταναλωση 7.2. Στην χαλκιδικη με 80-100 ειχα 6.4. Ελπιζω να πεσουν οσο θα στρωνει η μηχανη. συνολικα ολη η διαδρομη των 700 περιπου χιλιομετρων που εκανα ειχα καταναλωση 8.0 μεικτη. Συνεχως βεβαια με το κλιματισμο αυτες οι τιμες.
Εμφανησιακα ολα τα λεφτα ειναι η μουρη του, αδιαφορο στο πλαι, ετσι κ ετσι ο κωλος του. αλλα εγω δεν το πηρα για να το βλεπω απο εξω αλλα απο μεσα. Ο συνδυασμος καφε ταμπλω πανω- ξυλο- μπεζ κατω, το κανει αλλο αυτοκινητο σε σχεση με το μαυρο σαλονι inox ταμπλω.
Αυριο θα ανεβασω κ φωτογραφιες κ οτι αλλο μπορει να εχω ξεχασει. Χαιρομαι για την επιλογη του αυτοκινητου γιατι μου δινει οτι ακριβως ζητουσα. Περι ορεξεως...Θα μου επιτρέψεις να δωσω παλι τις ευχες μου για την νεα σου αγαπη: ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ,ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!!
Σε ευχαριστουμε για τις πρώτες εντυπώσεις που μοιραστικες μαζι μας,και ειμαι σιγουρος οτι ολοι οι υποψηφιοι ιδιοκτητες χαιρομαστε ιδιαιτερα για το ποσο κολακευτικες ειναι.Λόγω επαγγελματος εχω εμπειρια σε πολυ πιο ακριβα αυτοκινητα με εξαψηφια νουμερα τιμοκαταλογου,αλλα το πασσατ θα είναι το δικο μου αυτοκινητο και είμαι απολυτως σιγουρος για το ποσο καλη αγορα εχω κανει.
Σημερα μπηκε γραμμη παραγωγης και με πηραν τηλεφωνο απο την αντιπροσωπεια οτι τελος Ιουλιου θα το παραλαβω,και να ξεκινησω να φτιαξω τα χαρτια της αποσυρσης γιατι χρειαζονται 15 μερες γι αυτην.Και παλι καλοριζικο και καλες βολτες!!!!!!
-
Ο χρήστης spy70 έγραψε:
Εχουμε κ λεμε. Παραλαβη απο την αντιπροσωπια με βενζινη για 30χλμ (Χιλια ευχαριστω στον Γιάννη κ τον Κωστα στον Μανδυλα για την αψογη συμπεριφορα τους και εξυπηρετηση αυτους τους 3 μηνες απο την ημερα της παραγγελιας) Γέμισμα 70 λιτρα 100αρα Βp, και βουρ για χαλκιδικη. δυστυχως το πρωτο μισαωρο επεσα σε τρελο μποτιλιαρισμα μεχρι τα Βασιλικα αλλα δεν πειραζει γιατι εβγαλα συμπερασματα.
Το αυτοκινητο δυσκολευεται κ με το δικιο του βεβαια να συνεργαστει το start-stop και το κλιματιστικο. Οταν ο εγκεφαλος διαπιστωνει αναγκη για να δουλεψει εντατικα ο κλιματισμος τοτε η μηχανη παιρνει μπρος ακομη κ αν δεν εχεις παρει το ποδι απο το φρενο.
θελει λιγο χρονο για να εξοικειωθεις με το ποσο γρηορα πρεπει να αφησεις το ποδι απο το φρενο για να ακινητοποιηθει το αυτοκινητο μονο με το hill hold χωρις να προλαβει να ενεργοποιηθει το start-stop.
Στην συνεχεια και στις στροφες μεχρι να βγεις απο πολυγηρο οπου αρχιζει η κατηφορα, το αυτοκινητο χωρις να το πιεσω πολυ στις στροφες αφου κ η αναρτηση θελει το στρωσιμο της, κινειται με περισσεια αισθηση ασφαλειας κ πληροφοριας που λαμβανει απο το τιμονι. δεν σου δινει ουτε στιγμη αμφιβολια για το πολυ καλο του στησιμο αν κ λιμουζινα αρκετων κιλων.
Το dsg αλλο πραγμα. χρονος να το συνηθισεις 5' λεπτα. ουτε στιγμη δεν ξεχαστηκα να πατησω συμπλεκτη. αν και στνεχως στο D και για λιγο μονο στο σειριακο με τα paddles οποτε ηθελα δυναμη για προσπεραση με το kick down ξεμπερδευεις ταχυτατα. τοσο που ξεχνας οτι εχεις 1.4 lt, πραγματικα ειναι σαν 1800αρι κ καλυτερο γιατι εχεις το turbo απο πολυ χαμηλα. γνωμη μου μονο με kick down προσπεραση κ ας καψει κ λιγο παραπανω. παντως κομπιασματα μεταξυ 1-2-3 και 3-2-1 που εχουν αναφερθει εγω δεν καταλαβα τιποτα.
Εντυπωσιακη ηχομονωση κ ποιοτητα κυλησης. οτι καλυτερο εχω οδηγησει μετα την c5 με υδροπνευματικη. Χτυπαει ανετα τα Audi και ριχνει την σειρα C της Mercedes. Για Μοντεο, Αβενσις, Ινσιγκνια κλπ δεν το συζητω οτι ειναι καλυτερο το passat για την ησυχια - ηρεμια στην οδηγηση - αισθηση πολυτελειας κ αρχοντιας που δινει. VAlue for money στο συγκεκριμενο θεμα.
Στην Εθνικη μεχρι Βεροια με 140 ενιωθα οπως οταν ειχα 110 στο focus II. 3000 στροφες κ καταναλωση 8.2. στα 130 2400 στροφες και καταναλωση 7.2. Στην χαλκιδικη με 80-100 ειχα 6.4. Ελπιζω να πεσουν οσο θα στρωνει η μηχανη. συνολικα ολη η διαδρομη των 700 περιπου χιλιομετρων που εκανα ειχα καταναλωση 8.0 μεικτη. Συνεχως βεβαια με το κλιματισμο αυτες οι τιμες.
Εμφανησιακα ολα τα λεφτα ειναι η μουρη του, αδιαφορο στο πλαι, ετσι κ ετσι ο κωλος του. αλλα εγω δεν το πηρα για να το βλεπω απο εξω αλλα απο μεσα. Ο συνδυασμος καφε ταμπλω πανω- ξυλο- μπεζ κατω, το κανει αλλο αυτοκινητο σε σχεση με το μαυρο σαλονι inox ταμπλω.
Αυριο θα ανεβασω κ φωτογραφιες κ οτι αλλο μπορει να εχω ξεχασει. Χαιρομαι για την επιλογη του αυτοκινητου γιατι μου δινει οτι ακριβως ζητουσα. Περι ορεξεως...Θα μου επιτρέψεις να δωσω παλι τις ευχες μου για την νεα σου αγαπη: ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ,ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!!
Σε ευχαριστουμε για τις πρώτες εντυπώσεις που μοιραστικες μαζι μας,και ειμαι σιγουρος οτι ολοι οι υποψηφιοι ιδιοκτητες χαιρομαστε ιδιαιτερα για το ποσο κολακευτικες ειναι.Λόγω επαγγελματος εχω εμπειρια σε πολυ πιο ακριβα αυτοκινητα με εξαψηφια νουμερα τιμοκαταλογου,αλλα το πασσατ θα είναι το δικο μου αυτοκινητο και είμαι απολυτως σιγουρος για το ποσο καλη αγορα εχω κανει.
Σημερα μπηκε γραμμη παραγωγης και με πηραν τηλεφωνο απο την αντιπροσωπεια οτι τελος Ιουλιου θα το παραλαβω,και να ξεκινησω να φτιαξω τα χαρτια της αποσυρσης γιατι χρειαζονται 15 μερες γι αυτην.Και παλι καλοριζικο και καλες βολτες!!!!!!
Ευχαριστω για τις ευχες και υπομονη μεχρι να παραλαβεις. Τελειωνε με τα χαρτια της αποσυρσης γρηγορα για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
-
Γύρω στις 12 μέρες χρειάζεται περίπου για να ολοκληρωθεί η απόσυρση. Και εγώ την Τετάρτη θα πάω το αμάξι που είναι για απόσυρση στην αντιπροσωπεία και θα αναλάβουν τα περαιτέρω. Βέβαια ήδη έχω έτοιμες τις δηλώσεις που χρειάζονται και μαζί με τη βεβαίωση ότι δε χρωστάει τέλη κυκλοφορίας για να τα πάω στην αντιπροσωπεία. Εμένα μου είπαν ότι παραλαμβάνω 10-15 Ιουλίου.
@ spy50: Αφού σου είπαν για τέλη Ιουλίου, μια χαρά είσαι. Το δικό μου είχε εβδομάδα παραγωγής τη Δευτέρα 13 Ιουνίου και θα το παραλάβω στις ημερομηνίες που ανέφερα παραπάνω. -
Γύρω στις 12 μέρες χρειάζεται περίπου για να ολοκληρωθεί η απόσυρση.
Βάλε κάτι παραπάνω..
4 μέρες (εργάσιμες),περίπου το κέντρο ανακύκλωσης,και 10-14 πάλι εργάσιμες το μηχανολογικό για την οριστική διαγραφή -
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Γύρω στις 12 μέρες χρειάζεται περίπου για να ολοκληρωθεί η απόσυρση.
Βάλε κάτι παραπάνω..
4 μέρες (εργάσιμες),περίπου το κέντρο ανακύκλωσης,και 10-14 πάλι εργάσιμες το μηχανολογικό για την οριστική διαγραφήΔεν αντιλέγω με αυτά που λες, αλλά από ό,τι κατάλαβα, κινούνται οι διαδικασίες πιο γρήγορα όταν γίνεται μέσω της αντιπροσωπείας που θα αγοράσεις το αυτοκίνητο. Τις 12 μέρες που είπα μου τις είπε η αντιπροσωπεία ότι ακριβώς 12 μέρες χρειάζονται.
-
Άρα καλά μου τα είπαν από την αντιπροσωπεία.
-
Μόλις επέστρεψα από το Ιωάννινα, όπου έδωσα το αυτοκίνητο για απόσυρση. Μου είπαν ότι τέλη της άλλης εβδομάδας θα ολοκληρωθεί η απόσυρση και περιμένω μέχρι 10 - 15 Ιουλίου για να το παραλάβω επιτέλους.
-
Αντε με το καλο να παρεις και εσυ σειρα....
-
Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
Μόλις επέστρεψα από το Ιωάννινα, όπου έδωσα το αυτοκίνητο για απόσυρση. Μου είπαν ότι τέλη της άλλης εβδομάδας θα ολοκληρωθεί η απόσυρση και περιμένω μέχρι 10 - 15 Ιουλίου για να το παραλάβω επιτέλους.Μπραβο!
Αντε με το καλο!!!!!!!
Να περνουμε και εμεις σειρα..... -
Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας. Αλλά επειδή έχω πολύ αγωνία, θα πάω μερικές μέρες διακοπές στο Πευκοχώρι για να χαλαρώσω λίγο, ώστε να έχω δυνάμεις για την παραλαβή.
Ακούς Άρη; Θέλω βόλτα με ένα μαύρο passat!!!
VW Passat 2010