-
Έχουν χάσει την μπάλα...
-
....Η ετήσια αντικειμενική δαπάνη επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης, ορίζεται ως εξής: αα) για τα αυτοκίνητα μέχρι χίλια διακόσια (1.200) κυβικά εκατοστά σε τέσσερις χιλιάδες (4.000) ευρώ, ββ) για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των χιλίων διακοσίων (1.200) κυβικών εκατοστών προστίθενται εξακόσια (600) ευρώ ανά εκατό (100) κυβικά εκατοστά μέχρι τα δύο χιλιάδες (2.000) κυβικά εκατοστά, γγ) για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των δύο χιλιάδων (2.000) κυβικών εκατοστών προστίθενται εννιακόσια (900) ευρώ ανά εκατό (100) κυβικά εκατοστά και μέχρι τρεις χιλιάδες (3.000) κυβικά εκατοστά και δδ) για αυτοκίνητα μεγαλύτερα από τρεις χιλιάδες (3.000) κυβικά εκατοστά προστίθενται χίλια διακόσια (1.200) ευρώ ανά εκατό (100) κυβικά εκατοστά.
Δηλαδή αν πήρες π.χ. το νέο Polo 1.2Τ ξοδεύεις 4000 ευρώ το χρόνο να το κυκλοφορείς και να το συντηρείς, αλλά αν έχεις το Fiesta SΤ (2.0) ή το δικό μου, έχεις 'προβλέψει' για 8800 ευρώ το χρόνο για βενζίνη-ασφάλεια-σέρβις-τέλη, έτσι?!
...πρέπει να υπολογίζουμε το νέο χαράτσι για το 2012 στα 1.100 ευρώ!!!! (660 τα Τ.Κ + 440 ο ετήσιος φόρος πολυτελείας)
Πηγή: Capital.gr
Εγώ ξέρω ότι τα >1928cc ΗΔΗ έχουν μέσα στα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνουν από πέρυσι και 150 ευρώ ως 'φόρο πολυτελείας' ή όπως τον έχουν πει. Εντάξει, δεν παίζει να μην είναι αντισυνταγματικές τέτοιες 'πατέντες'!.. Έλεος δηλαδή!
-
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... =&zipcode=
-
Σκέφτεσαι να το πουλήσεις στη Γερμανία;
-
Μαθήματα δίκαιας κατανομής των φορολογικών βαρών από το 'Μεσοπρόθεσμο':
*α) Για συνολικό καθαρό εισόδημα από δώδεκα χιλιάδες ένα (12.001) ευρώ έως είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή ένα τοις εκατό (1%) επί ολοκλήρου του ποσού.
β) Για συνολικό καθαρό εισόδημα από είκοσι χιλιάδες ένα (20.001) ευρώ έως και πενήντα χιλιάδες (50.000) ευρώ, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή δύο τοις εκατό (2%) επί ολόκληρου του ποσού. *
Δηλαδή:
- Έβγαλες 19.950 καθαρά? Θα σου πάρουμε 1% ως 'ειδική εισφορά', δηλαδή 199.5 ευρώ (πες **200 **ευρώ)
- Εβγαλες άλλα 100 ευρώ (δηλ. έφτασες τα 20.050 καθαρά)? Θα πληρώσεις 2% ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ, δηλαδή 401 ευρώ (πες 400), οπότε θα μας τα δώσεις και τα 100 που έβγαλες, και άλλα 100, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ!!!
-
The greek way!!
Πιο έξυπνοι κι από την εξυπνάδα.... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Σκέφτεσαι να το πουλήσεις στη Γερμανία;
οπουδηποτε μπορεσω.
Και στη Ρουμανια περπαταει πολυ το συγκεκριμενο μντελο, το ωζει οτι ειναι ντιζελ.Θα κανω την καρδια μου πετρα και θα παρω ενα Passat 1,2 tsi ή Octavia station αν βγαινει σε 1,2
-
1200 κυβικά και τούρμπο.... ναμην ξέρεις τι θα σου ξημερώσει! Χάζευα τις προάλλες ένα κίτρινο Citroen 2CV..... μια χαρά για την εποχή μας, πιο επίκαιρο από ποτέ!
-
Εχω και το Wagon R
Για την Ελλαδα κανει, εχω και τη βαλιτσα οροφης να του βαλω
ΑΝ (ξανα)βγουμε κανα εξωτερικο θα νοικιασωAν φτιαξουν ποτε τα πραμματα θα παρω αλλο.
Ετοιμασαμε ήδη το σακουλακι για τις πινακιδες απο το Βιταρα (2000 κ.εκ.)και ο πεθερος ψαχνει κανα χιλιαρακι να κινειται (το σκεφτοταν ήδη λόγο βενζινης, αλλα πλεον σιγουρεύτηκε ).
Το βιταρα απο 1-1-2012 μονο χωματοδρομους -
όταν το μεγαλύτερο ποσοστό των 2.000+cc, Φέτος, καταθέσει τις πινακίδες ... θα αρχίσουν να σκέφτονται για ισοδύναμά μέτρα .... με extra φόρο κ.ε.κ στα 1800--16000---κ.ο.κ
@bebes, το subaru diesel είναι
-
Πάω στοίχημα ότι θα περιλαμβάνει κάποια 'πατέντα' ο σχετικός νόμος ώστε να επιτρέπεται μετατροπή από 1.4 σε 1.6, 1.8, 2.0 κλπ (αν το εγκρίνει το εργοστάσιο) αλλά να απαγορεύεται η εγκατάσταση μικρότερου κινητήρα [σε cc προφανώς, όχι σε δύναμη/ροπή] από αυτόν με τον οποίο αγοράστηκε το αμάξι.....
Δεν ξέρω... Φαντάζομαι, έχοντας υπόψη το πώς σκέφτεται το 'κράτος'....
-
φίλος μου εχει αμάξι 4200 κυβικά
αρα θα πληρωνει κοντά 3000 ευρώ τέλη+εισφορά κ θα έχει τεκμήριο ΜΟΝΟ απο το αμαξι 32.000κ τα δίλιτρα 1100 ευρώ το χρόνο από τα ήδη πολλά 600 που δίναν. το σκαλοπάτι πια είναι 300ευρώ τα 1800 και μετά 1100ευρώ τα δίλιτρα. Ασύλληπτο
νοιώθω ευτυχής που αντί για δίλιτρο μεταχειρισμένο που σκεφτόμουν έμεινα με το 1400αρι μου κ πήρα καρτ αλλά από την άλλη βλέπω πως δεν θα πάρωω ποτέ το αμάξι που θέλω -
Δεν εχω καταλαβει ακριβως τα μετρα. Εγω δηλαδη που εχω 1600 κυβικα θα δωσω 240ε για τα τελη ,αλλα και καποια λεφτα ακομα ως τεκμηριο?
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Πάω στοίχημα ότι θα περιλαμβάνει κάποια 'πατέντα' ο σχετικός νόμος ώστε να επιτρέπεται μετατροπή από 1.4 σε 1.6, 1.8, 2.0 κλπ (αν το εγκρίνει το εργοστάσιο) αλλά να απαγορεύεται η εγκατάσταση μικρότερου κινητήρα [σε cc προφανώς, όχι σε δύναμη/ροπή] από αυτόν με τον οποίο αγοράστηκε το αμάξι.....Δεν ξέρω... Φαντάζομαι, έχοντας υπόψη το πώς σκέφτεται το 'κράτος'....
τώρα εσύ, γιατί είσαι προκατειλημμένος, έχει δώσει δείγμα για κάτι τέτοιο το κράτος
-
Μλκ νταξ' δεν την παλεύουν ντιπ πλέον, έχουν χάσει τη μπάλα...
Πρέπει να τα κατεβάσουν όλοι τα 2λιτρα να τους τα παρκαρουν στο Συνταγμα. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
αρα τα μέτρα δεν αποδίδουν.Τα τέλη κυκλοφορίας με την ασφάλεια κοστίζουν φέτος 2300 ευρω για δίλιτρο.Αφου για να τα δώσω πρέπει πρωτα να τα εισπράξω. Για παράδειγμα 2300 ευρω μισθός και μετά την φορολόγιση θα με'ινουν 1500 για να τα δώσουμε...
και επειδή δεν παίρνουμε 2300 το μήνα.... και παίρνουμε πλέον τα μισα..... μείναμε με 8 μισθούς φέτος από τους 14 που είχαμε.
Χανουμε 4 μισθούς απο τα δώρα και από τα ΤΕΛΗ. Ποιος το περίμενε?
Δημ. υπαλληλος;
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Δεν εχω καταλαβει ακριβως τα μετρα. Εγω δηλαδη που εχω 1600 κυβικα θα δωσω 240ε για τα τελη ,αλλα και καποια λεφτα ακομα ως τεκμηριο?240+10% εσύ θα πληρώσεις.
τα άλλα είναι για τους «έχοντες» 2λιτρους+
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν εχω καταλαβει ακριβως τα μετρα. Εγω δηλαδη που εχω 1600 κυβικα θα δωσω 240ε για τα τελη ,αλλα και καποια λεφτα ακομα ως τεκμηριο?
240+10% εσύ θα πληρώσεις.
τα άλλα είναι για τους «έχοντες» 2λιτρους+
τα 1600κκ εχουν ενα Α τεκμηριο. Μαζι με οτι αλλο θεωρειται τεκμηριο (πχ σπιτι), προστιθενται και βγαζουν ενα ποσο Β.
Αν το εισοδημα σου (Γ) ειναι >Β, τοτε θα φορολογηθεις με βαση το Γ. Αν το εισοδημα σου ειναι
-
Το τεκμήριο διαβίωσης για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, ορίζεται ως εξής:
- για τα αυτοκίνητα μέχρι χίλια διακόσια κυβικά εκατοστά σε τέσσερις χιλιάδες ευρώ.
- για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των χιλίων διακοσίων κυβικών εκατοστών προστίθενται εξακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά μέχρι τα δύο χιλιάδες κυβικά εκατοστά.
- για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των δύο χιλιάδων κυβικών εκατοστών προστίθενται εννιακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά και μέχρι τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά.
- για αυτοκίνητα μεγαλύτερα από τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά προστίθενται χίλια διακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά.
και θυμίζω αυτό...
http://www.facebook.com/pages/Κ� ... 42?sk=infoΧαιρετώ
Παντελής Γιαμαρέλλος (ιδρυτής & μέλος)
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER
Τ.Θ. 9501, 190 15 Ωρωπός
τηλ 22950 37637
φαξ 22950 31818
κιν. 6944 579911
skype: pantelis.giamarellos
pantg@otenet.gr -
Γνωρίζει κάποιος εδώ τι γίνετε σε περίπτωση αδυναμίας καταβολής του έκτακτου τέλους στα αυτοκίνητα που επιβλήθηκε με το χθεσινό φοροσαφάρι;
Τέλη κυκλοφορίας