Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αγωνιστικής βενζίνης
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Περί αγωνιστικής βενζίνης
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 12 / 13
    Ελληνικοί Αγώνες
    30
    253
    1653
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      akis-crd last edited by

      Ο χρήστης kaitatzis giorgos έγραψε:
      ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ και σαφως ειμαι αντιθετος σε αυτην την αστειοτητα επιεικως η οποια το μονο που κανει ειναι να διωχνει τους συναθλητες μας απο τον χωρο και μαλιστα τα νεα παιδια που θεωρουν οτι αδικουνται και καπελωνωνται απο εμας τους παλαιοτερους εχοντας βεβαια απολυτο δικαιο διοτι οι νομοι και οι κανονισμοι πρεπει και επιβαλεται να ειναι ισοι για ολους .Παρανομο καυσιμο σημαινει εκτος αγωνος και πειθαρχικο ΚΥΡΙΟΙ ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΩΤΕΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ .Το μονο ελπιδοφορο ειναι η υποσχεση καποιων που διοικουν το χωρο οτι τετοια ΧΑΛΙΑ δεν θα επαναληφθουν .(και βεβαια εγω προσωπικα ειμαι εκτος αγωνος απο μονος μου γιατι ετσι πρεπει για την δικη μου ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ τι ειπα τωρα τι ειναι ΑΥΤΟ ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΛΕΞΗ .)Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ

      Κε Γιώργο, πραγματικά συγχαρητήρια για τη στάση που κρατήσατε.
      Καλό θα ήταν όλοι οι υπόλοιποι πρωταθλητές και μη, πριν επιλέξουν την οδό που ακολούθησαν για να αποφύγουν τον αποκλεισμό, να μην κρύβονταν πίσω από το δάχτυλό τους και να σκέφτονταν τη ουσία του θέματος και όχι κάποιες τυπικότητες......
      Απλά ξεφτιλίζονται, συγνώμη αλλά 'ήμουνα νιος και γέρασα' πια, στα μάτια των συναθλητών τους.
      Όσο για το δημοσιογράφο-αγωνιζόμενο-δικηγόρο υπεράσπισης, φτάνει πια 'υποφαινόμενε' μας κούρασες.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Αλλαγές στους κανονισμούς σχετικά με τις βενζίνες:

        Εγκύκλιος 19

        11 ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

        Ορίζεται το παρακάτω εξουσιοδοτημένο εργαστήριο ελέγχου καυσίμων σύμφωνα με τους τεχνικούς κανονισμούς:

        1. Εργαστήριο Καυσίμων και Λιπαντικών, Τμήμα Χημικών Μηχανικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

        Σε περίπτωση που το ανωτέρω εργαστήριο δεν μπορεί να ελέγξει τα δείγματα άμεσα λόγω φόρτου εργασίας ή οποιουδήποτε άλλου λόγου τότε ο έλεγχος καυσίμων θα γίνεται σε εργαστήριο που θα ορίζει η Ε.Π.Α

        Οι αγωνιζόμενοι υποχρεούνται ανά πάσα στιγμή του αγώνα, να έχουν διαθέσιμα στη δεξαμενή καυσίμου του αυτοκινήτου τους 2 λίτρα καυσίμου για σχετική δειγματοληψία, κατά την κρίση των τεχνικών εφόρων.

        Η δειγματοληψία θα γίνεται με τον εξής τρόπο :

        Θα λαμβάνονται 2 λίτρα καυσίμου και θα τοποθετούνται σε δύο δοχεία του ενός λίτρου τα οποία θα κλείνουν με στεγανότητα. Tα δοχεία θα σφραγίζονται και ακολούθως ο αγωνιζόμενος και ο Τεχνικός Εφορος θα υπογράφουν σε κατάσταση στην οποία θα αναγράφονται οι αριθμοί των σφραγίδων των δειγμάτων και τα ονοματεπώνυμα του αγωνιζόμενου και του Τ. εφόρου .

        Η κατάσταση θα είναι εις διπλούν ώστε ένα αντίγραφο να παραλαμβάνει ο αγωνιζόμενος μαζί με ένα δοχείο με το δείγμα καυσίμου που θα επιλέγει τυχαία ο ίδιος. Το δεύτερο δείγμα θα παραλαμβάνει ο τεχνικός έφορος και θα το παραδίδει στην Ε.Π.Α. για να παραπεμφθεί στο εντεταλμένο εργαστήριο για έλεγχο. Τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται από την Ε.Π.Α.

        Τα αποτελέσματα του ελέγχου θεωρούνται οριστικά και δεν θα γίνεται επανέλεγχος.
        Κατά τον έλεγχο των καυσίμων εφόσον διαπιστωθεί ότι το δείγμα βρίσκεται εκτός των προβλεπομένων ορίων, ο αγωνιζόμενος επιβαρύνεται με τα έξοδα του ελέγχου που ανέρχονται στο ποσό των 500€ ανά ελεγχόμενο δείγμα.

        Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα ή, πως, για άλλη μια φορά, ένας σωστός στην αρχική του σύλληψη κανονισμός (= η δυνατότητα επανελέγχου) καταργείται, επειδή κάποιοι τον χρησιμοποίησαν αποκλειστικά ως 'παραθυράκι'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hannibal last edited by

          Νασσο αν παρατηρησα σωστα σαν εργαστηρειο πλεον ειναι μονο το Εργαστήριο Καυσίμων και Λιπαντικών, Τμήμα Χημικών Μηχανικών, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Μαλλον μας τελειωσε το Χημειο του κρατους...
          Εχω την εντυπωση ομως για να μην επαναληφθουν τα κομικο τραγικα της προηγουμενης φορας πρεπει να τονιστει οτι μονο η αρχη του σπορ θα πρεπει να επιλεγει το που 8α γινεται ο ελεγχος και οχι ο αγωνιζομενος. Εκτως αν αμφισβητηται το ΕΜΠ οποτε μπορει να χρησημοποιη8ει το εργαστηριο της FIA μονο που τοτε ο αγωνιζομενος θα επιβαρυνεται με 800 Ευρο + τα εξοδα αποστολης τα οποια ειναι σημαντικο ποσο σαν επικινδυνο φορτιο. Οποτε αν ολο αυτο στοιχιζει κανα 1300 ευρο να δω ποιος θα κλεψει με βενζινες στους δισκολους καιρους που ζουμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            antonis-team last edited by

            Σε μια χώρα όπου οι θεσμοί καταρρέουν, οι εντεταλμένοι αδρανούν καθυστερώντας χαρακτηριστικά απλήρωτοι, πιστεύετε ότι η δικαιοσύνη θα λάμψει?. Μα οι ψάχνοντες πρέπει να αμείβονται, και δεν αμείβονται, διότι τα κονδύλια δεν εγκρίνονται γιατί καθυστερούν, και εκ του αποτελέσματος χάνονται. Το παγκόσμιο δικαίωμα της έφεσης, εκ του αποτελέσματος καταπίπτει. Έτσι κατά τους δικάζοντες, η αμφιβολία κατά του κατηγορούμενου, κρίνετε υπό αίρεση, εγκεφαλικής γνώσης τους, η κριτικής τους ασχετοσύνης. Εθνική μας πρωτοτυπία.
            Μήπως ψάχνουμε ψήλο στα άχυρα?.
            Μήπως τα κακός κείμενα παγιώνονται?.
            Μήπως ευελπιστούμε δολιευόμενοι?.
            Μήπως πρέπει να αναστέλλουμε λειτουργίες?.
            Μήπως τα κύπελλα, εκ των πραγμάτων είναι σαθρά, και δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα?.

            Καλά περάσαμε, πάμε για άλλα……

            Και μια πραγματικότητα…. Από το μπαλκόνι μου στην Κορινθία ανατέλλει ο ήλιος. Είναι όνειρο…..
            Περνούν τα πρώτα πουλιά….
            Η θάλασσα , σοροκάδα, χτυπά την βεράντα μου….
            Το βραδινό οινόπνευμα εξατμίστηκε……..
            Καλά μου αδέλφια, μήπως θα πρέπει να αναθεωρήσουμε αρχές, και να τα βρούμε πρώτα μεταξύ μας?.
            Μήπως με πλέρια ειλικρίνεια, να οριοθετήσουμε τα θέλω μας, και να αναγκάσουμε τους οργανωτές και την αρχή του σπορ, σε απόλυτη συνταύτιση με τη αλήθεια, την ισονομία, την δικαιοσύνη?.
            Καλό σας πρωινό, σβήνω τα περιττά φώτα και απολαμβάνω…..
            ΑΝΤΩΝΗΣ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              poseidon last edited by

              Η νεα αποφαση της εθεπα ειναι ολιγον τι φασιστικη!
              Για ποιον λογο τα αποτελέσματα του ελέγχου θεωρούνται οριστικά και δεν θα γίνεται επανέλεγχος??
              Σε ολες τις δημοκρατιες του κοσμου ακομα και ανθρωπο αν σκοτωσεις,
              και σε πιασουν επαυτοφωρο με το οπλο στο χερι,εχεις το δικαιωμα εφεσεως!
              και θα ξαναδικαστει η υποθεση σου σε δευτερο δικαστηριο!
              Δεν ειμαι νομικος,αλλα ολα τα αδικηματα πρεπει δικαζονται τουλαχιστον εως δευτερο βαθμο για να ειναι εγκυρη αποφαση.
              Δεν γνωριζω την εγκυροτητα του εργαστηριου του ΕΜΠ για να δουμε αν ελεγχουν ακριβως οπως τα εργαστηρια της FIA.
              Αλλα αν υπαρχει εστω και η παραμικρη μικροσκοπικη διαφορα στην αναλυση (που ευκολα θα το βρει ενας εμπειρος)
              **Το 'οριακα εκτος' οπως χαρακτηριστικα απαντησε το ΕΜΠ ειναι πολυ κοντα με το 'οριακα εντος' και καλα ειναι να υπαρχει δυνατοτητα για δευτερο επανελεγχο απο αλλο εργαστηριο,(που να μην αργει εναν αιωνα φυσικα)για να υπαρχουν πραγματικα δικαιες αποφασεις!**και να μην αφηνουν κενα για πονηρες σκεψεις!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hannibal last edited by

                Poseidon, γιατι να το παιξεις οριακα εντος; Ποσο θα σου δοσει αυτο το οριακα εντος;
                Παιξε κανονικα χωρις να εισαι οριακα εντος η εκτος και εχε το κεφαλι σου ησυχο. Simple as that...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  poseidon last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                  Στερνή μου γνώση να σ' είχα πρώτα ή, πως, για άλλη μια φορά, ένας σωστός στην αρχική του σύλληψη κανονισμός (= η δυνατότητα επανελέγχου) καταργείται, επειδή κάποιοι τον χρησιμοποίησαν αποκλειστικά ως 'παραθυράκι'

                  nass,νομιζω οτι κανενα παραθυρακι δεν χρησιμοποιηθηκε!!
                  Την υποθεση χειριστηκε ο συναθλητης μας οδηγος αγωνων και δικηγορος, Αλεξης Μουρικης κανοντας σωστα την δουλεια του!
                  Απλα η εθεπα την πατησε απο μονη της!!
                  Το χημειο του κρατους μετα απο 2 μηνες σχεδον δεν ειχε εξετασει το δειγμα,και ετσι αφου ηταν αδυνατον να βγει αποφαση τελεσιδικωντας σε δευτερο βαθμο...απαλαχτηκαν των κατηγοριων!!
                  Και ετσι η εθεπα δειχνοντας για ακομη μια φορα αδυναμια, ελαβε την παραπανω προχειρη αποφαση καταργωντας δημοκρατικους θεσμους!
                  Hannibal φυσικα και συμφωνω μαζι σου,το θεμα δεν ειναι αν θα ειμαστε παρανομοι αλλα το δικαιωμα να υποστηριξεις την αθωοτητα σου, που οπως εγραψα παραπανω το εχουν ακομα και οι εγκληματιες!
                  Ασχετο, αλλα με 500€ που χρεωνει το ΕΜΠ την καθε αναλυση η εθεπα για να παρει δειγμα απο τους 3 πρωτους σε πρωταθλημα,αναβασεις,πιστες κτλ θα ξοδευει απο 20000 εως 30000€ το χρονο!
                  Με τετοια κοστη, στα σπριντ δεν τιθεται καν ζητημα,για δειγματα καυσιμων και ζυγαριες,

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    @poseidon

                    Θα μου επιτρέψεις να έχω προσωπική άποψη και για το κατά πόσον το δείγμα ήταν οριακά εντός ή εκτός και ως προς τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν.
                    Συμφωνώ μαζί σου (και το έχω ήδη γράψει) ότι υπάρχει θέμα δημοκρατικότητας στην εν λόγω (αναμενόμενη, λόγω των εξελίξεων) απόφαση της ΕΘΕΠΑ αλλά κατ΄εμέ η ουσία της υπόθεσης δεν αλλάζει και υπάρχει και παραμένει, ασχέτως της όποιας 'για τυπικούς λόγους' απόφασης, και θέμα ηθικής τάξης. Αν λοιπόν προτιμάμε τους τυπικούς λόγους από την ουσία, ας το ξανασκεφτούμε όταν μας βγάλουν εκτός αγώνα για 0.5 Kg (ζυγαριά υπάρχει, μην ανησυχείς...)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      antonis-team last edited by

                      Το παράδειγμα της ζύγισης με 0,5 διαφορά δεν κολάζει. Και δεν κολάζει, όταν η ζυγαριά δεν είναι ‘παλάντζα’, μα βασίζετε στην στρέβλωση διμεταλλικών στοιχείων, όπου επηρεάζονται από την θερμοκρασία και την υγρασία του χώρου. Οπότε εκεί μιλάμε για όρια ανοχής της μέτρησης.
                      Στην περίπτωση της βενζίνας, τα πράγματα αλλάζουν.
                      «Τα αποτελέσματα του ελέγχου θεωρούνται οριστικά και δεν θα γίνεται επανέλεγχος.»


                      Ποιος αναλαμβάνει να δώσει το θεϊκό αλάθητο στους ελέγχοντες?.

                      «Οποτε αν ολο αυτο στοιχιζει κανα 1300 ευρο να δω ποιος θα κλεψει με βενζινες στους δισκολους καιρους που ζουμε. »


                      Όταν ‘χτυπάς’ θέση, και θέλεις να αποδείξεις στον ‘πατρονο’ σου ότι είσαι χέρας, ξεχνάς τα 1300.

                      «Το 'οριακα εκτος' οπως χαρακτηριστικα απαντησε το ΕΜΠ ειναι πολυ κοντα με το 'οριακα εντος' και καλα ειναι να υπαρχει δυνατοτητα για δευτερο επανελεγχο απο αλλο εργαστηριο,(που να μην αργει εναν αιωνα φυσικα)για να υπαρχουν πραγματικα δικαιες αποφασεις!»


                      Η απάντηση του ΕΜΠ, μου θυμίζει μαντείο των Δελφών!!!..... παίζουμε με το ‘κώμα’!!!.
                      Και εάν άνοιξε το μπουκάλι, και μετά πήγε για κατούρημα, μα ήρθε η ώρα του μεσημεριανού, και πέρασαν με ανοιγμένο μπουκάλι 1 ώρα, το ίδιο αποτέλεσμα θα βγει?.
                      Και εάν το μπουκάλι περιμένει 3 μήνες, και ενόσω ξέρω ότι τα βελτιωτικά πολυμερίζονται χωρίς να αφήνουν δήγματα, τότε ποια μέτρα και σταθμά πήρε η ΕΘΕΠΑ, για να κρίνει από την θέση πρωτόδικα, και να ρίξει μομφή στον κατηγορούμενο?.
                      Αποφάσεις από ανειδίκευτους η ημιμαθείς και απληροφόρητους, στο πόδι, και έχει ο θεός.
                      Ξέρω φίλοι μου, η ‘μαγκιά’ του βελτιωτή είναι να μην αφήνει τεκμήρια του εγκλήματος….
                      Σίγουρα φίλοι μου, το υπόβαθρο αυτού του θεσμοθετημένου κανονισμού είναι σαθρό.
                      Όλοι από το ίδιο καζάνι βενζίνα, και αυστηρός έλεγχος να μην υπάρχει προηγούμενα σταγόνα βενζίνας μέσα. Υπάρχει όργανο να το ελέγξει. Σφράγισης της τάπας, πάναπλο, μετά το φουλάρισα, και έλεγχος στον τερματισμό. Τα τανκια στα πιτς, συνοδεία ΤΕ.
                      ΑΝΤΩΝΗΣ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        poseidon last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                        @poseidon

                        Θα μου επιτρέψεις να έχω προσωπική άποψη και για το κατά πόσον το δείγμα ήταν οριακά εντός ή εκτός και ως προς τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν.
                        Συμφωνώ μαζί σου (και το έχω ήδη γράψει) ότι υπάρχει θέμα δημοκρατικότητας στην εν λόγω (αναμενόμενη, λόγω των εξελίξεων) απόφαση της ΕΘΕΠΑ αλλά κατ΄εμέ η ουσία της υπόθεσης δεν αλλάζει και υπάρχει και παραμένει, ασχέτως της όποιας 'για τυπικούς λόγους' απόφασης, και θέμα ηθικής τάξης. Αν λοιπόν προτιμάμε τους τυπικούς λόγους από την ουσία, ας το ξανασκεφτούμε όταν μας βγάλουν εκτός αγώνα για 0.5 Kg (ζυγαριά υπάρχει, μην ανησυχείς...)

                        Εννοειται οτι η ουσια της συγκεκριμενης υποθεσης δεν αλλαζει!
                        Και παρολο που η εθεπα τα θαλασσωσε παλι,
                        το θετικο της ολης ιστοριας των βενζινων που ξεκινησε απο την αρχη της χρονιας ειναι οτι ισως ο φοβος των ελεγχων φυλαει τα ερμα !
                        Για το μετρο με την κατοσταρα βενζινη ακουγεται κατι?
                        Γιατι πηρε αναστολη μεχρι σεπτεμβριο,σε δυο μηνες δηλαδη!
                        Αραγε ολον αυτο τον καιρο το μελετησανε και 1η σεπτεμβρη θα μας ανακοινωσουν το μετρο ολοκληρωμενο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          «Για το μετρο με την κατοσταρα βενζινη ακουγεται κατι?
                          Γιατι πηρε αναστολη μεχρι σεπτεμβριο,σε δυο μηνες δηλαδη!
                          Αραγε ολον αυτο τον καιρο το μελετησανε και 1η σεπτεμβρη θα μας ανακοινωσουν το μετρο ολοκληρωμενο? »


                          ……ακούνε, διαβάζουν, ερωτάνε, βλέπουν, ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ…. Και έτσι περνούν ορθές αποφάσεις.
                          «Διαβούλευση»…… όπως λέει και ο άχρηστος…..
                          Α.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Ο χρήστης poseidon έγραψε:
                            Ασχετο, αλλα με 500€ που χρεωνει το ΕΜΠ την καθε αναλυση η εθεπα για να παρει δειγμα απο τους 3 πρωτους σε πρωταθλημα,αναβασεις,πιστες κτλ θα ξοδευει απο 20000 εως 30000€ το χρονο!

                            Υπέροχα, μετά κλαίγεται η ομοσπονδία ότι δεν έχει λεφτά. Προέχει η θωράκιση του κύρους των πρωταθλημάτων με τις 30 συμμετοχές. Άσχετα αν μετά το ακριβό αυτό κύρος πάει περίπατο από ανικανότητα. Μάλιστα διάβασα θα κάνουν και ταμείο για γερανούς αν κάποιος έχει έξοδο στο βουνό. Γιατί όχι, πληρώνουν οι ηλίθιοι από τα άλλα πρωταθλήματα για να απολαμβάνουν τα ράλι. Άντε και σε ανώτερα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              Γιατι το γερανοφορο χρειαζεται μονο στα ραλλυ??
                              στις αναβασεις???
                              στα σπριντ??? ( ασφαλτινα χωματινα)

                              με αυτη τη λογικη θα μπορουσε να πεις καποιος που τρεχει στα rally raid που καποια εχουν 30+ συνετοχες 'γιατι να πληρωνω τις 'αχυρομπαλες' τα 'καγκελα' τα τα τα οτιδηποτε τελος παντων...
                              ( δεν το λεω βεβαιως για 'κοντρα'. Απλά πιστευω οτι ενα γερανοφορο στην διαθεση του ΚΑΘΕ οργανωτη ειναι σιγουρα χρησιμο. πχ προτιμας να το ΣΥΡΟΥΝ να ανεβει στο φορτηγό ή να στο σηκωσουν οταν εχεις βγει κι εχεις στραβωσει ψαλιδι πχ)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Χρησιμα ειναι πολλα πραγματα, το θεμα ειναι ποιος τα πληρωνει. Οτι λοιπον ειναι χρησιμο (ελεγχος βενζινης, γερανακι κτλ) για το ραλι, το σπριντ ή οτιδηποτε ας πηγαινει δια 30/40/οτιδηποτε του καθε αγωνα πλεον στο ποσο της κανονικης συμμετοχης. Οι αλλοι γιατι να πληρωνουν;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fokion_sportage last edited by

                                  Πιστευω οτι καποια - οπως το γερανακι - πρεπει να ειναι στο κοστος του αγωνα και να καλυπτεται είτε απο το παραβολο συμετοχης το κοστος που πληρωνεται γι αυτο στην ΕΘΕΑ κι αλλα που απτωνται σε θεματα ενστασεων κ.λ.π. να ειναι οπως ειναι
                                  ' νομιζεις οτι ειμαι παρανομος' Χαρτι - παραβολο - ζεμπιλι ( εργαστιριο στην περιπτωση βενζινας ) κι οτι προκυψει....
                                  το κόστος των itrack συνηθως ειναι μεσα στην συμετοχη στους αγωνες αντοχης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • E
                                    el-em last edited by

                                    Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                    Ασχετο, αλλα με 500€ που χρεωνει το ΕΜΠ την καθε αναλυση η εθεπα για να παρει δειγμα απο τους 3 πρωτους σε πρωταθλημα,αναβασεις,πιστες κτλ θα ξοδευει απο 20000 εως 30000€ το χρονο!

                                    Υπέροχα, μετά κλαίγεται η ομοσπονδία ότι δεν έχει λεφτά. Προέχει η θωράκιση του κύρους των πρωταθλημάτων με τις 30 συμμετοχές. Άσχετα αν μετά το ακριβό αυτό κύρος πάει περίπατο από ανικανότητα. Μάλιστα διάβασα θα κάνουν και ταμείο για γερανούς αν κάποιος έχει έξοδο στο βουνό. Γιατί όχι, πληρώνουν οι ηλίθιοι από τα άλλα πρωταθλήματα για να απολαμβάνουν τα ράλι. Άντε και σε ανώτερα

                                    ΚΑΙ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΟΣ-ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 160 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ LICENCE ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΕΠΑ,ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ 'ΑΛΛΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ'.

                                    ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!!!!

                                    ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΣ ΒΡΕ ΚΩΣΤΑ ,ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!
                                    ΟΠΩΣ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΙΣ ΟΛΑ.

                                    'EL-EM'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kai43 last edited by

                                      Ο χρήστης el-em έγραψε:

                                      Ασχετο, αλλα με 500€ που χρεωνει το ΕΜΠ την καθε αναλυση η εθεπα για να παρει δειγμα απο τους 3 πρωτους σε πρωταθλημα,αναβασεις,πιστες κτλ θα ξοδευει απο 20000 εως 30000€ το χρονο!

                                      Υπέροχα, μετά κλαίγεται η ομοσπονδία ότι δεν έχει λεφτά. Προέχει η θωράκιση του κύρους των πρωταθλημάτων με τις 30 συμμετοχές. Άσχετα αν μετά το ακριβό αυτό κύρος πάει περίπατο από ανικανότητα. Μάλιστα διάβασα θα κάνουν και ταμείο για γερανούς αν κάποιος έχει έξοδο στο βουνό. Γιατί όχι, πληρώνουν οι ηλίθιοι από τα άλλα πρωταθλήματα για να απολαμβάνουν τα ράλι. Άντε και σε ανώτερα

                                      ΚΑΙ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΟΣ-ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 160 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ LICENCE ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΕΠΑ,ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ 'ΑΛΛΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ'.

                                      ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!!!!

                                      ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΣ ΒΡΕ ΚΩΣΤΑ ,ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!
                                      ΟΠΩΣ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΙΣ ΟΛΑ.

                                      'EL-EM'[/quo
                                      Καλημερα,ο καθε ενας απο εμας βλεπει τους αγωνες απο την δικη του σκοπια απλως σε αλλους περναει ο λογος και σε αλλους οχι,γιαυτο και ειμαστε στον πατο.
                                      Η αληθεια ειναι πως τα τελευταια χρονια ολοι εσεις οι ραλλακιδες της παλαιωτερης σχολης θεωρειτε τις αναγκες των ραλλυ πολυ σημαντικες ενω ολα τα υπολοιπα δειχνουν ασημαντα,αυτα τα λεω εγω που τρεχω ραλλυ τα τελευταια χρονια!
                                      Ο συνοδηγος βγαζει αδεια αγωνων και οχι συνοδηγου λοιπον για να ειμαστε στο θεμα μας,μπορει να τρεξει οπου θελει και να κανει το χομπυ του ειτε απο αριστερα ειτε απο δεξια,εξαλου κατα περιοδους ολοι εσεις οι καλοι συνοδηγοι που αγαπατε το σπορ περνετε και κανενα φραγκο απο τους μαλ@κες που ξοδευουν με το τσουβαλι,αφησε λοιπον τα περι συνοδηγων,οδηγων,ραλλυ και πιστες στην ακρη και δες τους αγωνες εσυ και ολοι εσεις συνολικα.
                                      Ετσι που παμε σε λιγα χρονια θα που θα εχω φτασει εγω και οι φιλοι μου οι '' πιστακιδες'' 50-60 χρονων θα αρχισουμε τον πρωταθλητισμο γτ δεν θα υπαρχουν φυσικα αλλοι να τρεξουν,θα τους εχουν παρει το διπλωμα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kai43 last edited by

                                        Ο χρήστης kai43 έγραψε:

                                        Ασχετο, αλλα με 500€ που χρεωνει το ΕΜΠ την καθε αναλυση η εθεπα για να παρει δειγμα απο τους 3 πρωτους σε πρωταθλημα,αναβασεις,πιστες κτλ θα ξοδευει απο 20000 εως 30000€ το χρονο!

                                        Υπέροχα, μετά κλαίγεται η ομοσπονδία ότι δεν έχει λεφτά. Προέχει η θωράκιση του κύρους των πρωταθλημάτων με τις 30 συμμετοχές. Άσχετα αν μετά το ακριβό αυτό κύρος πάει περίπατο από ανικανότητα. Μάλιστα διάβασα θα κάνουν και ταμείο για γερανούς αν κάποιος έχει έξοδο στο βουνό. Γιατί όχι, πληρώνουν οι ηλίθιοι από τα άλλα πρωταθλήματα για να απολαμβάνουν τα ράλι. Άντε και σε ανώτερα

                                        ΚΑΙ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΟΣ-ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 160 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ LICENCE ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΕΠΑ,ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ 'ΑΛΛΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ'.

                                        ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!!!!

                                        ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΣ ΒΡΕ ΚΩΣΤΑ ,ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!
                                        ΟΠΩΣ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΙΣ ΟΛΑ.

                                        'EL-EM'[/quo
                                        Καλημερα,ο καθε ενας απο εμας βλεπει τους αγωνες απο την δικη του σκοπια απλως σε αλλους περναει ο λογος και σε αλλους οχι,γιαυτο και ειμαστε στον πατο.
                                        Η αληθεια ειναι πως τα τελευταια χρονια ολοι εσεις οι ραλλακιδες της παλαιωτερης σχολης θεωρειτε τις αναγκες των ραλλυ πολυ σημαντικες ενω ολα τα υπολοιπα δειχνουν ασημαντα,αυτα τα λεω εγω που τρεχω ραλλυ τα τελευταια χρονια!
                                        Ο συνοδηγος βγαζει αδεια αγωνων και οχι συνοδηγου λοιπον για να ειμαστε στο θεμα μας,μπορει να τρεξει οπου θελει και να κανει το χομπυ του ειτε απο αριστερα ειτε απο δεξια,εξαλου κατα περιοδους ολοι εσεις οι καλοι συνοδηγοι που αγαπατε το σπορ περνετε και κανενα φραγκο απο τους μαλ@κες που ξοδευουν με το τσουβαλι,αφησε λοιπον τα περι συνοδηγων,οδηγων,ραλλυ και πιστες στην ακρη και δες τους αγωνες εσυ και ολοι εσεις συνολικα.
                                        Ετσι που παμε σε λιγα χρονια θα που θα εχω φτασει εγω και οι φιλοι μου οι '' πιστακιδες'' 50-60 χρονων θα αρχισουμε τον πρωταθλητισμο γτ δεν θα υπαρχουν φυσικα αλλοι να τρεξουν,θα τους εχουν παρει το διπλωμα!

                                        Καιτατζης Παναγιωτης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          el-em last edited by

                                          Ο χρήστης kai43 έγραψε:

                                          Ασχετο, αλλα με 500€ που χρεωνει το ΕΜΠ την καθε αναλυση η εθεπα για να παρει δειγμα απο τους 3 πρωτους σε πρωταθλημα,αναβασεις,πιστες κτλ θα ξοδευει απο 20000 εως 30000€ το χρονο!

                                          Υπέροχα, μετά κλαίγεται η ομοσπονδία ότι δεν έχει λεφτά. Προέχει η θωράκιση του κύρους των πρωταθλημάτων με τις 30 συμμετοχές. Άσχετα αν μετά το ακριβό αυτό κύρος πάει περίπατο από ανικανότητα. Μάλιστα διάβασα θα κάνουν και ταμείο για γερανούς αν κάποιος έχει έξοδο στο βουνό. Γιατί όχι, πληρώνουν οι ηλίθιοι από τα άλλα πρωταθλήματα για να απολαμβάνουν τα ράλι. Άντε και σε ανώτερα

                                          ΚΑΙ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΟΣ-ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 160 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ LICENCE ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΕΠΑ,ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ 'ΑΛΛΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ'.

                                          ΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!!!!

                                          ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΣ ΒΡΕ ΚΩΣΤΑ ,ΜΕ ΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΣΟΥ!!!
                                          ΟΠΩΣ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΙΣ ΟΛΑ.

                                          'EL-EM'[/quo
                                          Καλημερα,ο καθε ενας απο εμας βλεπει τους αγωνες απο την δικη του σκοπια απλως σε αλλους περναει ο λογος και σε αλλους οχι,γιαυτο και ειμαστε στον πατο.
                                          Η αληθεια ειναι πως τα τελευταια χρονια ολοι εσεις οι ραλλακιδες της παλαιωτερης σχολης θεωρειτε τις αναγκες των ραλλυ πολυ σημαντικες ενω ολα τα υπολοιπα δειχνουν ασημαντα,αυτα τα λεω εγω που τρεχω ραλλυ τα τελευταια χρονια!
                                          Ο συνοδηγος βγαζει αδεια αγωνων και οχι συνοδηγου λοιπον για να ειμαστε στο θεμα μας,μπορει να τρεξει οπου θελει και να κανει το χομπυ του ειτε απο αριστερα ειτε απο δεξια,εξαλου κατα περιοδους ολοι εσεις οι καλοι συνοδηγοι που αγαπατε το σπορ περνετε και κανενα φραγκο απο τους μαλ@κες που ξοδευουν με το τσουβαλι,αφησε λοιπον τα περι συνοδηγων,οδηγων,ραλλυ και πιστες στην ακρη και δες τους αγωνες εσυ και ολοι εσεις συνολικα.
                                          Ετσι που παμε σε λιγα χρονια θα που θα εχω φτασει εγω και οι φιλοι μου οι '' πιστακιδες'' 50-60 χρονων θα αρχισουμε τον πρωταθλητισμο γτ δεν θα υπαρχουν φυσικα αλλοι να τρεξουν,θα τους εχουν παρει το διπλωμα!

                                          ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΑΚΗ,

                                          ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ 'ΕΠΙΘΕΣΗ' ΣΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ.
                                          ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΝ GO FO POLE ΗΤΑΝ ΑΚΡΑΙΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ Μ@@@ΚΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ.
                                          ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ 'ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ' ΜΕ ΤΟΝ GO FOR POLE ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ (ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΤΡΕΧΕΙΣ) ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ (ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ) ΝΑ ΔΙΧΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ.
                                          ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ, ΕΙΧΕ ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΣΗ Η ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ?

                                          ΦΙΛΙΚΑ,

                                          'EL-EM'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kai43 last edited by

                                            Βασικα δεν τα βαζω με κανεναν,απλα σου υπενθυμιζω πως εχουν τα πραγματα με καποιους απο εσας,απο κει και περα ο go for pole λεει την γνωμη του σωστη η λαθος.
                                            Το θεμα ειναι πως ολοι εχουμε γνωμη και αποψη για κατι,αλλα αυτη η γνωμη δεν λαμβανεται ποτε υπ'οψιν και το μονο που συμβαινει μονιμα,ειναι να 'περνανε' αυτα που καποιοι θελουν,προς ωφελος τους φυσικα!
                                            Τεσπα καλο απογευμα σε ολους,τι θελω και μιλαω ο μαλ@κας,αμα ασχολεισαι με τα πιτουρα σε τρωνε οι κοτες!

                                            Καιτατζης Παναγιωτης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 12 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr